Ma kopin siis ka siia oma küsimuse, mis on otseselt ajendatud Decora pöörde vastusest.
Tallinnas on Vabaduse pst mitmeid selliseid foore, mis nagu reguleeriksid ülekäigurada, kuid sealsamas on ka ristuvad tänavad, paljud neist nihkega, st ei moodusta mõttelist sirget üle vabaduse pst. Reeglina on eraldi vasakpöörde rada. Kui nüüd läheneda nii, nagu teemaalgatajale antud vastustes, et foor reguleerib ülekäigurada, siis miks on vasakpöörde rajal üldse stoppjoon, kui sealt otse ehk üle ülekäiguraja nagunii sõita ei saa? Üks selline nt siin https://www.google.ee/maps/place/Vabaduse+puiestee+46,+11615+Tallinn/@59.3831754,24.7056357,3a,75y,213.24h,97.33t/data=!3m4!1e1!3m2!1sQcVYEaz9Ol4u4iKcaTbnOw!2e0!4m6!1m3!3m2!1s0x4692956d174ef7a9:0x1262bfbb928827f4!2sVabaduse+puiestee,+Tallinn!3m1!1s0x46929522c60300a3:0x2486d8343f7f4887 , aga ka üks foor linnapoole ja paljud teised samasugused. Pakun, et pooled Vabaka foorid reguleerivad ainult ülekäigurada, samas on paljudel vasakpöörde radadel stoppjoon, kuid ometi mitte kõigil. Eriti huvitav ongi see üks foor linnapoole – mõlemal sõidusuunal on vasakpöõrde rada, kuid ühel on stoppjoon ja teisel ei ole https://www.google.ee/maps/place/Vabaduse+puiestee+46,+11615+Tallinn/@59.3838771,24.7073648,3a,83.8y,207.58h,90.03t/data=!3m4!1e1!3m2!1svJwxSD-MSx6cwi5ZdUdgQw!2e0!4m2!3m1!1s0x46929522c7a7ffeb:0x1dde0d2394caca9a . Loogika? Minu tavaloogika ütleb, et kui on stoppjoon, tuleb rohelist oodata ja kui ei ole, siis võib ka punasega sõita, aga mis täpsemalt on tinginud niisuguse eristuse? Pealtnäha on tegemist täpselt samade liiklusskeemidega ehk foor reguleerib ülekäiku ja vasakpöördeks on eraldi rida.