Esileht Hobinurk Naiste linnaratastest

Näitan 12 postitust - vahemik 1 kuni 12 (kokku 12 )

Teema: Naiste linnaratastest

Postitas:

Olen otsimas endale head linnaratast- sellist mugava sadulaga ning kus selg oleks sõites sirge (mitte ettepoole küüru). Elan Tallinnas ja siin on jäänud silma poodides Classic Delux ja Botecchia Retro linnaratas naistele. Üks siis Hawaii Expressist, teine Sportlandist.
On kellelgi ehk kogemusi kas nende rataste osas või siis soovitusi mõne muu margi osas, oleksin väga tänulik kui teada annaksite.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Proovi kindlasti poes, lubavad sõita. Räägi erinevate müüjatega, see kõige parem info, käi erinevates poodides ja suhtle. Kõige tähtsam on ju et sinu taguotsal seal mugav istuda oleks, siis hea käiguvaheti ja üldine kvaliteet.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

mul hetkel müügis claccic delux 7.
olen lihtsalt maastikurattaga sõitja rohkem, kui linnarattaga. ehk kunagi… sellepärast müün.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

mul hetkel müügis claccic delux 7.
olen lihtsalt maastikurattaga sõitja rohkem, kui linnarattaga. ehk kunagi… sellepärast müün.

Nii ja kirjelda nüüd selle cassic deluxi plusse ja miinuseid teemaalgatajale, et sinu vastusest mingit kasu ka oleks. Võid ju veel lisada, missuguseid rattaid veel poes vaatasid ja mis selle classicu plussid olid, et selle ära otsid.
See, et sa “rohkem maastikurattaga sõitja oled” ei aita vist teemaalgatajat eriti, mina arvaks, et pole vist suurem asi ratas, et seda müüa üritad. Või miks sa selle üldse otsid?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selg on küürus, kui ratas on vales suuruses (liiga väike). Õige suurusega (maastiku/maantee/hübriid)ratta puhul jääb selg sirgeks ning asend on jalgadele vähem koormav kui linnarattal. Linnarattad koormavad põlvi rohkem kui sportlikud rattad. Sellega tasub arvestada neil, kellel on põlvedega probleeme olnud!

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 17.06 13:52; 25.06 15:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selg on küürus, kui ratas on vales suuruses (liiga väike). Õige suurusega (maastiku/maantee/hübriid)ratta puhul jääb selg sirgeks ning asend on jalgadele vähem koormav kui linnarattal. Linnarattad koormavad põlvi rohkem kui sportlikud rattad. Sellega tasub arvestada neil, kellel on põlvedega probleeme olnud!

Oled ehk mõne linnarattaga sõitnud ka, et tead nii väita? Kas linnarattal sadulas ei saagi istuda ja vändata, et põlvedele suurem koormus? Kus kohast see tuleb?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ma pakun, et suurem koormus on linnakal pigem tagumikule, seetõttu ongi neil sadulad pehmemad-suuremad.
ja see on tõesti tõsi, et tegelikult ei ole sa küürus ka rattal, kus sadul on lenksuga sama tasemel.
ise kasutan pidevalt linnaratast ja olen sellega rahul aga tegelikult sobivad mulle ka natuke sportlikumad.

üks asi kindlasti, mis on mõnel linnakal (või siis cruiseril) paha – see on liiga lai lenks – see on isegi ohtlik. mu emal on hästi klassikaline naiste cruiser laia lenksuga ja ta siiamaani pole sellega ära harjunud (üle 10 aasta) ja kui mina sellega sõidan, sisi on see minumeelest lausa ohtlik. lisaks ei mahu selle laia lenksuga kitsamatest kohtadest läbi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kägu kirjutas:Selg on küürus, kui ratas on vales suuruses (liiga väike). Õige suurusega (maastiku/maantee/hübriid)ratta puhul jääb selg sirgeks ning asend on jalgadele vähem koormav kui linnarattal. Linnarattad koormavad põlvi rohkem kui sportlikud rattad. Sellega tasub arvestada neil, kellel on põlvedega probleeme olnud!

Oled ehk mõne linnarattaga sõitnud ka, et tead nii väita? Kas linnarattal sadulas ei saagi istuda ja vändata, et põlvedele suurem koormus? Kus kohast see tuleb?

Kujuta pilti, ma lausa oman linnaratast. Kui inimese anatoomiast midagi ei jaga siis ära sõna võta. Ahter ei saa sul vändates koormust, väntad ikka jalgadega. Ja olenevalt sõiduasendist rakendad suuremat jõudu kas säärtele, reitele või põlvedele.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 17.06 13:52; 25.06 15:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul nt. hakkab nende niiöelda küürus/sirge seljaga sõidetavatel ratastel sõites pea valutama. Seega vahet pole, kas selg on sirge või küürus. Ju ikka inimene ise teab, mida talle vaja on.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selg on küürus, kui ratas on vales suuruses (liiga väike). Õige suurusega (maastiku/maantee/hübriid)ratta puhul jääb selg sirgeks ning asend on jalgadele vähem koormav kui linnarattal. Linnarattad koormavad põlvi rohkem kui sportlikud rattad. Sellega tasub arvestada neil, kellel on põlvedega probleeme olnud!

tegelikult sõltub ikka palju ka sõitjast. kui sulle meeldib ronida rattale üle pulga ning sõita küürakil, siis lase käia. mul aga on olnud juba palju-palju aastaid selline ratas, kus saan istuda otse, kanda sõites kasvõi pikka seelikut ja kontsakingi, panna ette- ja taha korvi toidukraami ning erilise paduka korral olen sõitnud isegi suur vihmavari pea kohal (kummargil manteerattal olles seda teha ei saaks) ja vihmaga kuivaks jäänud.
ja põlvedel pole midagi viga, muidu ma ei kasutaks sama ratast üle 20a järjest ju.
paraku minu ratta mudelit ei toodeta juba ammu (seega ei saa seda soovitada), aga suht sarnaseid võib tänapäevalgi osta liivalaia tänavalt dünamo kauplusest.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul abikaasa kinkis pulma-aastapãevaks selle classicu hawaiist. Olen väga rahul ja mugav on sõitu. Mul just maastikuratastega hakkas alati selg valutama(mul vigastus) ja classicuga ok 🙂

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Anonymous

Mina olen väga rahul oma linnarattaga. Ostetud umbes 20a tagasi ja siiani kasutusel. Firmaks on Helkama, hind oli krõbe, kuid kvaliteet on seda hinda väärt. Peaks olema Soomes toodetud. Mudelit ei hakka panema, kuna arvan, et see ei oma tähtsust ja praegu on nagunii uued mudelid.
Ratas on kõik need aastad kasutuses olnud. On käidud mitmepäevastel matkadel, lapsi rattatoolis veetud, tehtud igapäevaseid tööle-poodi-lasteaeda ringe. Hetkel käin selle rattaga tööl. Väliseid defekte ju on ja mees on siit-sealt ka putitanud, kuid remondis ega hoolduses pole see ratas kordagi käinud. Kõige rohkem viga tegi rattale see periood, kui sai rattaid suvel autoga kaasas veetud (auto taga rattahoidjal).
Minu jaoks on see linnaratas igas mõttes mugavam ja kergem, kui kõik teised proovitud sportlikud rattad. No ei jõua mina nende teistega sõita. Samas selle oma ratta väntamisega pole mingeid probleeme, saan sõita nii tänaval kui metsas. Ka ei jää mul oma rattaga sõites ka mitmepäevasel retkel tagumik valusaks.
Minu rattal on 7 käiku ja käike kasutan ma pidevalt. 3 käigulist või käikudeta ratast ei ostaks kindlasti. Tegelikult tunnen, et käike võiks rohkem olla, sest vahest oleks küll soov kasutada veel kergemat või raskemat käiku. Tegelikult ei ole see 7 üldse liiga võike käikude arv, vaid need võiksid olla jaotatud veel suuremale vahemikule.
See põlvedele koormuse jutt võib õige olla. Viimasel ajal olen ka ise tundnud, et kuidagi põlvi on hakanud kurnama. Samas sellise rattaga sõit, kus sadul ja lenks on samal kõrgusel, hakkab mul randmetele ja kaelale.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 12 postitust - vahemik 1 kuni 12 (kokku 12 )


Esileht Hobinurk Naiste linnaratastest

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.