Esileht Tööelu, raha ja seadused. Palun kogemusi isikliku auto kompenseerimisega tööandja poolt?

Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )

Teema: Palun kogemusi isikliku auto kompenseerimisega tööandja poolt?

Postitas:

Ees ootamas töö, kus on tarvis oma autot töösõitudeks kasutada. Sõitmist palju. Kuidas on kombeks sellisel puhul – kas makstakse sõidetud km- te eest kütus kinni ja siis lihtsalt mingi summa auto amortisatsiooni eest lisaks? Kui suur see kompensatsioon võiks olla? Kuidagi raske on hinnata ju auto kulumist, varasemad kogemused ka puuduvad. Kilometraazh tuleks nädalas 1000 kanti.

Kõik kogemused ja nõuanded on oodatud:)

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.03 09:54; 24.03 14:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei oska öelda, kuidas tööandjad seda täpselt teevad – ilmselt püüavad maksta nii vähe kui võimalik.

Õiglane hind oleks kütus +0.1 jooksva km kohta, iga kilomeeter vähendab auto väärtust, viib lähemale rahalisele väljaminekule, uue auto soetamisele.

Mul on väikefirma, mis opereerib kaheksa B-kat sõidukiga, vähesemaga per km arvestades ei ole jätkusuutlik teenust osutada.
Jah, muidugi, autod kestavadki individuaalselt, mõni sama margi-mudeli sõiduk läbib 400 000 suure mureta, teisel võib minna mootoririhm, käigukast. Ette ei tea kunagi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Maksimum mida tööandja saab maksta on 0,3 EUR/km. Ettevõtetes, kus töötanud olen on tavapärane olnud maksta max neile, kes palju sõidavad ja pigem 0,2 neile, kes harva

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

See ei tasu ära. Saad kompensatsioonina vähem kui tegelikult autole kulub.
Kui tööandja teab, et on palju sõitmist, siis oleks normaalne osta ametiautod ja need töötajale töösõitudeks anda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Isikliku sõiduauto kasutamisel töösõitudeks tuleb kompensatsiooni saamiseks pidada sõidupäevikut.
Sõidupäeviku alusel saab hüvitada töösõite kuni 30 senti kilomeetri kohta, kuid mitte rohkem kui 335 eurot ühes kalendrikuus tehtud sõitude eest. See tähendab, et tööandja võib kehtestada ka madalama kilomeetri hinna, nt 20 senti, kuid maksuvabastuse tingimuse täitmiseks ei tohi ületada kumbagi piirmäära.Suure kilometraaži puhul on kõige otstarbekam kasutada firmaautot.Oma isikliku auto kasutamine on väga ebamõistlik.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tavaliselt tehakse seda nii, et tööandja poolt on kehtestatud mingi kilomeetri hind, mis katab kõik kulud. Selle kohta esitad siis avalduse.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kardan, et see isikliku auto diil on sulle kahjulik. Üks asi on igakuine tasuvus, mis on sellise kilometraaži puhul ka kahtlane, sest 355€ seda küll ära ei kata. Sõidupäeviku pornograafiast ei räägigi. Kas tööandja ikka on nõus rohkem maksma? Või no kui palk on ikka hästi korralik sealjuures, siis ehk.
Teine asi on auto amortisatsioon. Kui su auto läbisõit NÄDALAS on 1000 km, siis paari aastaga on su auto rondiks sõidetud ja selle väärtus oluliselt langenud, nii et müüa tahtes hävid täiega. Kuidas see kompenseeritakse? Lisaks õlivahetusi tehakse u 10000 km järel – seega iga paari kuu tagant. Kes maksab?
Edasi, kui auto läheb katki ja paranduse hind ületab sinu hetkevõimalused, siis mis? Jällegi, kes maksab? Ja töö jääb ka tegemata, palk teenimata.
Ei, ei, sellise töö jaoks on vajalik tööandja sõiduk. Ära lase ennast tillist tõmmata!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ka tööandja auto puhul tuleb ju seda “sõidupäeviku pornograafiat” täita. Kusjuures tööle ja koju pead sõitma oma raha eest bussiga. See on tegelikult nii absurdne, et ei oska nutta ega naerda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ka tööandja auto puhul tuleb ju seda “sõidupäeviku pornograafiat” täita. Kusjuures tööle ja koju pead sõitma oma raha eest bussiga. See on tegelikult nii absurdne, et ei oska nutta ega naerda.

Kui autol gps peal, ei pea midagi täitma. Ei tea, miks sina bussiga pead sõitma, meie firma inimesed küll ei sõida.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.03 12:36; 24.03 18:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hetke olukorraga pole kursis, aga u 3 aastat tagasi pakuti kütus+1s/km ehk 100km läbimise eest 1 euro. Ei olnud nõus – mul suht vana auto, korra juba mootor välja vahetatud. Kui mootor uuesti kotti jookseks, läheks see jälle ca 500-600 eurot maksma. Ja lisaks veel need püsikulud – õli, klaasipesuvedelik, autopesula jms.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hmm, et siis kärutan päevas 200 km maha ja mu auto peaks kuluma vaid 2 euro võrra? See on ju mõnitamine.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.03 09:54; 24.03 14:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ka tööandja auto puhul tuleb ju seda “sõidupäeviku pornograafiat” täita. Kusjuures tööle ja koju pead sõitma oma raha eest bussiga. See on tegelikult nii absurdne, et ei oska nutta ega naerda.

Kui autol gps peal, ei pea midagi täitma. Ei tea, miks sina bussiga pead sõitma, meie firma inimesed küll ei sõida.

Noh, kui tööandja ei taha maksta töötajate kodu ja töö vahel sõitmise pealt erisoodustust, siis sõidab bussiga.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Noh, kui tööandja ei taha maksta töötajate kodu ja töö vahel sõitmise pealt erisoodustust, siis sõidab bussiga.

Ise peab end üles andma, et saaks erisoodustust maksta? Või keegi luurab?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 24.03 12:36; 24.03 18:46;
To report this post you need to login first.
Postitas:

1000 km nädalas on ikka väga suur läbisõit ja ei tasu mitte mingi nipiga ära. Mõnikord harva oma autoga sõita võib olla ok, aga sellise diiliga küll nõus ei oleks. Kui sul just mingi vana ront ei ole, mis nagunii on mineku peal ja tahad uut osta.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Isikliku sõiduauto kasutamisel töösõitudeks tuleb kompensatsiooni saamiseks pidada sõidupäevikut.
Sõidupäeviku alusel saab hüvitada töösõite kuni 30 senti kilomeetri kohta, kuid mitte rohkem kui 335 eurot ühes kalendrikuus tehtud sõitude eest. See tähendab, et tööandja võib kehtestada ka madalama kilomeetri hinna, nt 20 senti, kuid maksuvabastuse tingimuse täitmiseks ei tohi ületada kumbagi piirmäära.Suure kilometraaži puhul on kõige otstarbekam kasutada firmaautot.Oma isikliku auto kasutamine on väga ebamõistlik.

see süsteem on kõige kasulikum minu arvates, kui sõidad ca 1000 kuus, aga mitte siis, kui sõida nädalas 1000km. siis sõidad nädala-paariga selle max limiidi täis – sõltub, palju tööandja määrab km kuluks – ja ülejäänud sõidad tasuta. max 0,3€/km sisse kuulub ka kütus, mitte ei maksta seda lisaks kütusele. sellise läbisõidu juures on isikliku auto kasutamine äärmiselt ebamõistlik. muidugi, kui tööandja sulle kenasti kõik kinni maksab (kuus siis 1200€), siis pole ju vahet. see, et tema hakkab siis igast makse maksma, mis üle 335€ läheb, ei ole enam sinu mure. ei viitsi hetkel arvutada, aga ma ei usu, et talle see lõppkokkuvõtteks kasulikum tuleks, kui sulle firma auto anda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Õiglane on kütusekulu rahaline väärtus ja täpselt teist samapalju summana otsa.
Palju sul tuleks see? Kütusekulu 100-le palju on? See korruta 2. See pole minu arvamus vaid tegelikult paari tuttava automehhaaniku-ettevõtja jutt ja ka meie pere elukogemus.
Näiteks minu kütuseröövel-tups võtab talvel 11 sajale (jah, ma tean, et õudne, aga ma liigun mittetavapärastel teeoludel palju). Diisel 1,07 *11=11,77 sajale. 1000 km nädalas on 118 euri.
Korrutame 4,5=531. Lisaks amortisatsioonisumma saame kuukuluks 1062 euri.
Kui sinu auto võtab poole vähem kütust, siis peaksid saama 531 kuus kogukuluks autole.
Palju sulle pakutigi?
Ma arvan, et sul pole kindlasti mõtet oma autot kulutada tööandja heaks, kui sa just tuhandeid netos saama ei hakka.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

eri firmades on see erinev.

nt mu mehel on tulnud mitmes töökohas pidada täpset sõidupäevikut, koguda mingeid bensutšekke jne

minul on aga olnud nii, et kui on olnud mingi tööalane sõit kuhugi teise linna (tallinna-siseseid sõite mulle ei kompenseerita), siis võtan välja sõites ja tagasi jõudes spidomeetri näidud ning edastan ülemusele ning mulle makstakse 10senti kilomeetri kohta

Ka tööandja auto puhul tuleb ju seda “sõidupäeviku pornograafiat” täita. Kusjuures tööle ja koju pead sõitma oma raha eest bussiga. See on tegelikult nii absurdne, et ei oska nutta ega naerda.

mitte alati. nt abikaasa töötas vahepeal ühes riigiasutuses, oli ametiauto ka. aga kuna asutus asus südalinnas, kus hoovis parkimisega suht kitsas käes, aga tänavaäärde jäetud ametiautodesse murti vahetevahel sisse, siis tehti turvalisemates piirkondades elavate töötajatega mingid eri lepingud, ametiautode garažeerimise kohta nende koduhoovides. ja sel juhul läks ka töölesõit kompenseerimisele, kuna oli marsruut garaaž-kontor.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 17 postitust - vahemik 1 kuni 17 (kokku 17 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Palun kogemusi isikliku auto kompenseerimisega tööandja poolt?

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.