Küsin, siis uudishimust, kuidas on teie 1. klassi laste lõpuhinded. Tean, et tunnistusi ei ole veel välja jagatud, aga kuna hetk tagasi märkasin, et meie koolis on õpetaja enamuse ainete hinded e-kooli juba välja pannud, siis kuidas teil seis on?
Kas selliseid lapsi on ka, kellel 1. klassi tunnistus koosneb näiteks ainult kolmedest?
Teema: 1. klassi lõpuhinded
ainult viied
kolm nelja, viis viit.
ka ainult \”5\”, samuti oli \”5\” koolisisene tasemetöö eesti keeles
Kaks nelja- kunsti- ja tööõpetus (ühe hindena) ja käitumine.
Ülejäänud viied, sh ka koolisisesed lõputööd matemaatikas ja eesti keeles.
Meil on hinnangud. Positiivne tagasiside.
Meil ka kõik viied,tegemst poisslapsega.Aga see ju alles esimene klass:)
Meie poisil kaks nelja, ülejäänud viied.
Üks hinne alles välja pandud, see siis kehalises.
Peaksid siiski kõik viied tulema nii veerandi kui ka aastahindes.
Meil on hinnangud, aga tunnistust veel küll kätte pole saanud. Alles kolmapäeval.
Kuidas teil hinnangud nii vara juba käes? Kas on e-kooli pandud?
Sel lapsel, kes tänapäeval kolmanda klassini tunnistusele kolmesid saab, on intellektiga midagi tõsist lahti.
[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Sel lapsel, kes tänapäeval kolmanda klassini tunnistusele kolmesid saab, on intellektiga midagi tõsist lahti.[/tsitaat]
Ja kuidas see teadmine peaks aitama nende nn kolmeliste vanemaid. Adekvaatne lapsevanem teab seda ilmselt isegi.
Hinnangutest- meil on jah, e-koolis osades ainetes aastahinnangud juba väljas.
[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Sel lapsel, kes tänapäeval kolmanda klassini tunnistusele kolmesid saab, on intellektiga midagi tõsist lahti.[/tsitaat]
Kas rõhk on sõnal tänapäeval või millel?
Minul oli samuti esimese klassi tunnistusel kolm, kuidas teise klassi tunnistusel oli, ei mäleta, kolme-neljaline olen eluaeg olnud.
Kas mina olin samuti intellekti puudulikkusega või kehtib see diagnoos ainult tänapäeva laste kohta?
Vanasti mingist intellektist ei räägitud, rumalaks mind samuti ei nimetatud, arstide juurde mul samuti asja polnud, tähendab, olin, siis lihtsalt laisk ja lohakas nagu karuohakas? No olin, siis olin. Ei saa öelda, et kunagised hinded minu edasist elu kuidagi mõjutanud oleks.
[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Sel lapsel, kes tänapäeval kolmanda klassini tunnistusele kolmesid saab, on intellektiga midagi tõsist lahti.[/tsitaat]
Pigem on tegu erakordse õpetajaga, kes hindab tõepooest adekvaatselt, sest meil on ju kombeks lapsi algklassides hinnetega nunnutada et nad traumat ei saaks.
[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]
Pigem on tegemist vanemate tegemata tööga. Minu jaoks oli üllatav, et esimeses klassis saavad lapsed kahtesid ja kolmesid. Pidevalt on kodutööd tegemata, vajalikud asjad kodus jne. Esimeses klassis on vanema ülesandeks aidata jälgida kas vajalikud asjad kaasas ja kodused tööd õigesti tehtud.[/tsitaat]
Mina lapsevanemana olen terve õppeaasta jooksul jälginud, et kõik vajalikud asjad kaasas oleks ning alati õpitud, aga mis on sellest kodusest õppimisest kasu kui järgmine päev maigutab tunnis ikka tühjalt suud ning peast on nagu kõik pühitud nagu poleks mitte midagi kuulnud ega näinud, no jäi mulje nagu tõesti perekond ei aita lapsel õppida, et ei hoolita koolitööst? No eks sai, siis jälle järele vastatud. Aga kui näiteks matemaatika tunni ajal tunnikontrolle tehes ikka õigeid vastuseid ja lahendusi ei tule või ajab oma arvutused pidevalt sassi või vastab huupi? Alati pool tööst täiesti tegemata. Ja ometigi me õppisime ja õppisime ja mina aitan ja isa aitab selgitada ja vanem vend proovib õpetada ja ikka uuesti ja uuesti. Ja tuligi meil pidevalt üks kahe ja kolmejoru hinneteks. No ok, neljasid -viitesid oli muidugi ka, aga põhiliselt ikka kahed-kolmed-neljad.
Minu pojal ka kõik viied. Teeme talle selle puhul ka kingituse, et ind ei langeks ja oleks stiimulit ka edaspidi pingutada.
Hinded väljas, kõik \”5\”, lisaks õpetaja hinnangut andev jutt, et tegelikult on mõni hea hinnang ikka miinusega :S
Tekib küsimus, et kas need \”5\” on välja pandud statistika täitmiseks, et on plaan, et peab olema niipalju hindeid \”väga hea\” ja nii palju \”hea\”. Esimese klassi hinded ei peaks ju mõjutama kooli kohta pingereas?
Miks ei hinnata õiglaselt – kui on 4 siis ongi 4 ja mitte 5 miinusega!? Milleks avanssi anda ja seeläbi (pigem vanemas kui lapses) veel justkui süütunnet tekitada?
Õpetajaga sel teemal arutleda pole mõtet, lasen niisama foorumis anonüümselt auru välja 🙂 Mulle pole tähtis see, mitu \”väga head\” laps koolist koju toob, vaid mida ta tegelikult õpib, et ta oleks terve ja käiks koolis rõõmuga, mitte hirmus, et \”4\” on halb hinne. Paraku niisuguse hindamisega seda hirmu just tekitatakse.
See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.