Esileht Ilu ja tervis 100+ kaalulangetus (vol 2)

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 44 )

Teema: 100+ kaalulangetus (vol 2)

Postitas:
zojalaine

Suvehooaeg läheneb, kes soovib, see liitub!
Tabel on SIIN.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mina ka liitun – olen Freya. Alustasin küll juba veebruaris, aga koos motiveerivam tunne. Olen IF-sööja 🙂 Ma ei ole küll 100+, aga loodan, et sobin teie hulka.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
zojalaine

Vahva! Palju veebruari ja märtsiga kaalu kaotanud oled?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei tea täpselt alg-kaalu, aga arvan, et 3 või veidi rohkem. Olen šokohoolik, IF-ga saan õhtusi magusahoogusid piirata, sest peale kella 15.00 lihtsalt ei söö 🙂 Ainult vett joon.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Olen Katriina. Üritan ka kaalust alla saada, ehkki see on raske ja pean oma söömisharjumused täielikult ümber kujundama. Siiani on mul olnud esimene söögikord sageli alles töölt koju jõudes kl 18-19 ajal (ja kestavad magamaminekuni öösel kl 1 paiku). Nüüd üritan süüa nii hommikul kui ka lõuna ajal ning teha nii, et viimane söögikord lõpeb kl 19.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tere! Ma löön ka seekord kampa. Algkaal 120 kg, eluviis väga istuv. Alustasin sellest, et võtsin toitumise karmima jälgimise alla ja muretsesin koju trenažööri. Praeguseks on stardist möödas 4 päeva ja kaalu kadunud 2 kilo, pöördvõrdeliselt on kasvanud mott 😀
Eesmärk on 2 kuuga kaotada vähemalt 10, aga veel parem oleks kui 15 kilo. Minu kaalu juures peaks see olema täiesti okei.
Della

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ühinen. Panin ennast tabelisse ka kirja. 1. aprilli kaal oli 111.7. Alustasin IF-ga.

Gemma

Please wait...
Postitas:
Kägu

Suurepärane algus, tublid tüdrukud!:) Mul endal õnnestus nädalavahetusel +0,5 tekitada, aga see vist on normaalne kõikumine, igatahes täiskäiguga edasi!
Della

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Täiskäiguga edasi 🙂 IF-i toitumine on ikka nii mõnus. Olin nädalavahetusel 2-l õhtul peol, sõin ka õhtul (muidu söömise ajavahemik 9.00- 15.00) ja ei mingit tõusu. Kui suurema osa ajast ajavahest kinni pidada, on väga ok.
Freya

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Freya, milline su menüü muidu umbes välja on näinud, kas viitsiksid kirjeldada?
D.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Olen Freya. Menüü on täiesti suvaline – sellepärast IF meeldibki, et võin kõike süüa, sh ka magusat. Söön hommikul 9 paiku suure võileiva (2 rukkipala poolikut, kurk, sink, juust), lõuna ajal korraliku sööja söögi. Pluss väikese magusa ampsu, kohupiima vms. Kell 15 söön viimast korda, kas võileiva, kodujuustu, mis just selleks korraks on. Ma ei loe kaloreid. Aga tõesti, vahemikus 15.00 – hommikul 9.00-ni ei söö mitte midagi. Joon puhast vett, ei joo teed ega kohvi.
Olen veebruari algusest alates nii süües kaotanud 6-7 kilo (kaalu polnud, ei teagi täpset algkaalu). Paar korda selle aja jooksul olen olnud nädalavahetustel külas, sünnipäevadel, ja siis ka õhtuti söönud, muidu arvan, oleks kaalukaotus olnud suurem. Minu eesmärgiks ei olegi niivõrd kiiresti kaalu kaotada, kui leida endale mõnus elustiil ja vaikselt kergemaks minna. Tean ennast, et ei suuda midagi, sh eriti magusat keelata, seega on IF väga hea – tean, et hommikul võin jälle süüa, mida tahan. Aga ei tahagi midagi erilist. Tagantjärgi vaatan, et just õhtuti sõin magusat ja näksisin, sellest need kilod ka tulid.
Õhtuti nälga ei ole. Teen perele rahulikult süüa, aga ise ei söö, isegi ei maitse toitu.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tubli siis! Ma kardan, et mina nii ei suudaks. Just tegin lastele makarone ja pidin ikka ise ka mõne ampsu võtma. Õhtud on tõesti need kõige raskemad…
D.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Della, aga Sa proovi väikeste sammudega. Näiteks homsest kuni neljapäevani, see on ainult 3 õhtut – et ei söö pärast mingit kella-aega. Saad siis tunde kätte, kuidas on ja võib-olla polegi väga hirmus 🙂 Mõtlegi nii, et teed seda ainult 3 õhtut, reedel sööd jälle tavaliselt. Ja siis vaatad, kuidas on, kas sööd või jätkad mittesöömisega.
IF-il on mitmeid variante. Kõige lihtsam minu arvates on too 8:16 (8 tundi sööd ja 16 tundi ei söö). Mina katsun teha 6:18. Siis on veel variant, et sööd 5 päeva mida tahes ja kuidas tahes, aga 2 päeva sööd hästi vähe, 500kcal. Või siis, et 6 päeva sööd nagu tahad ja ühel päeval ei söö 24h tundi. Näiteks sööd ühel õhtul õhtusöögi ja siis järgmisel korral sööd uuesti järgmise päeva õhtul õhtusöögi.
Tuleb katsetada, mis endale sobib. Mina tean, et mulle kcal lugemine ei sobi. 24h mittesöömist ka proovisin: sõin lõunasöögi 12.00 paiku ja siis plaanisin järgmisel päeval 11.00 paiku uuesti süüa. Sel õhtul ei tundnud ennast hästi, pea käis ringi ja imelik oli olla. Oli minu jaoks liiga pikk vahemik.
Seega, katseta, kaotada pole ju peale kaalu midagi 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Seega, katseta, kaotada pole ju peale kaalu midagi 🙂

Kaotada on midagi küll – näiteks toimiv ainevahetus. Selle asemel, et mingeid “naised saunas soovitasid” inimkatseid teha oma kehaga, õppige palun ära, mida tähendab makrotoitaine, millest neid saab ja kui palju neid vaja on. Seejärel toituge päeva jooksul normaalselt 3-5 korda ja ärge šokeerige oma keha mingite katsetamistega.
Loomulikult on vaja 2/3 ajast söömata olla, kui toitumine seisneb suuremas osas võileibades ja kohupiimakreemides. Valus on lugeda, kuidas rumalus selles valdkonnas nii jõuliselt domineerib ja üha enamad sellega kaasa lähevad. Tehke see pingutus ja üritage toitumise alustest aru saada ning saate ka püsivad tulemused nõmedusi tegemata.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Selle asemel, et mingeid “naised saunas soovitasid” inimkatseid teha oma kehaga, õppige palun ära, mida tähendab makrotoitaine, millest neid saab ja kui palju neid vaja on. Seejärel toituge päeva jooksul normaalselt 3-5 korda ja ärge šokeerige oma keha mingite katsetamistega.

IF kohta – teisisõnu – millistel (kella)aegadel süüa – on vähemalt sama palju materjali avaldatud ning uuritud, kui üldiselt makrotoitainete teemat. Üks ei välista teist – parima tulemuse (eeskätt kehale sobivuse, organismile vähem koormava) annabki õigete toitude söömine õigetel aegadel. Makrode ja IF jälgimine ei ole kuidagi teineteisega vastuolus (muidugi on inimese enda otsustada, MIDA ta lõppkokkuvõttes sööb, aga see ei tähenda üldse, et kogu IF mõte vale oleks)
Uuri ise ka natuke asja, ka seda, mida kirjutatakse söögiaegadest, mitte ära raiu ainult pimedalt oma makrosid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Makrode ja IF jälgimine ei ole kuidagi teineteisega vastuolus (muidugi on inimese enda otsustada, MIDA ta lõppkokkuvõttes sööb, aga see ei tähenda üldse, et kogu IF mõte vale oleks)
Uuri ise ka natuke asja, ka seda, mida kirjutatakse söögiaegadest, mitte ära raiu ainult pimedalt oma makrosid.

Kui makrod on paigas, siis ei ole vaja mingeid kusntlikke pause söömises pidada. Aga võileibadega tõesti makrosid paika ei saa.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui makrod on paigas, siis ei ole vaja mingeid kusntlikke pause söömises pidada. Aga võileibadega tõesti makrosid paika ei saa.

Proovi ometi mõista. Makrod võivad paigas olla, aga osadel (väga paljudel) inimestel on raske sellest hoolimata mitte üle süüa ja kipuvad toiduga liialdama. Ega see konkreetne kellaaeg pole iseenesest mingi võluvits. Mõju on paljuski psühholoogiline – kui konkreetne aken paigas, siis tean, et selle sees söön ja väljas mitte.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

p.s. Miks ei saa võileib tasakaalustatud koostisega olla? Süsivesik (leib), rasv (juust, või), valks (sink, juust, muna) kõik ju olemas + köögiviljasid peale.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Makrotoitainete teadja, palun, kas Sa võiksid selgitada siis lühidalt, mida tähendab makrotoitaine, millest neid saab ja kui palju neid vaja on. Ja panna näiteks iseenda tänase menüü selle illustreerimiseks. Oleks ju tore, kui Sa jagaksid teadmisi, mitte näägutusi 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sobitasin ka ennast teie sekka, kuna üritan hoogsalt lähenevat 100 vältida. Kui toitumises tean, mida juba valesti teen ja üritan ka seda parandada, siis uurin pigem liikumisharjumuste kohta – mida te füüsilise poole pealt teete? Kuna tervislikel põhjustel on varasemalt väga meeldinud jooksmine välistatud, siis üritan heade ilmade korral kõndima saada või siis majatreppe hoolega kulutada. Hiljuti muretsetud aktiivsusmonitor (mis ei loe kontoritöötaja arvutil tippimist sammuks) näitas, et liikumine jääb tööpäevadel 5000-8000 vahele, nädalavahetustel 9000-13000 vahele. Seega liikumise osa võiks tõsta, kuid kuidas? Mida teie teete?

PS. neile, kes on makrotoitumisest huvitatud – pange Googlesse otsisõna “makrotoitumine” või “makrotoitained” ja vasteid on hästi palju. See on asi, mis tuleks püsivama kaalulangetamise ja hilisema säilitamise juures nagunii meeles pidada, sest põhimõtteliselt on tegemist toitumisalase baasteadmisega.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kägu 09.04.2019 14:47, kas tahaksid ise neist makrodest e toitumisalasest baasteadmisest rääkida? Vaatasin praegu, Raamatuvahetuses on 217 raamatut tervislikust toitumisest. Ühed soovitavad süüa palju rasva ja vähe süsikaid, teised üldse mitte rasva, kolmandad… Kui midagi väga lihtsat e baasteadmine on olemas, miks siis meie hulgas on nii palju ülekaalulisi? Mina olen muidugi rumal ja armastan magusat, seega loomulikult olen ülekaaluline. Aga kõik need, kes tunnevad ja teavad tõde, kuidas siis ka nemad sinna söömisrattasse satuvad? Ma tõesti ei ole irooniline, kuigi nii võib tunduda, olen lihtsalt uudishimulik.
Too makroteadja tõenäoliselt on pannud minu küsimuse alla miinuse, aga pole oma tänast menüüd ikkagi kirjutanud. Kui see on nii lihtne ja toimiv, miks seda siis teiste, sh minusuguse rumalaga mitte jagada???

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

… Hiljuti muretsetud aktiivsusmonitor (mis ei loe kontoritöötaja arvutil tippimist sammuks) näitas, et liikumine jääb tööpäevadel 5000-8000 vahele …

Oi, kas on ka selliseid? Palun soovita! Minu oma loeb käteliikumist ka kahjuks.
D.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

https://toitumine.ee/artiklid/lopetage-soomisalane-tomblemine

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja vastan kohe ise ka liikumise kohta käinud küsimusele: mina muretsesin 1,5 nädalat tagasi koju trenažööri ja olen sellel nüüd iga päev treeninud, vahele on jäänud vaid 3 päeva. Ühe trenni pikkus on 40-60 minutit, sõltuvalt, kuidas parasjagu jaksan ja tuju on. Pulsi hoian suht madalal, et rasv põleks.
D.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kägu 09.04.2019 14:47, kas tahaksid ise neist makrodest e toitumisalasest baasteadmisest rääkida? Vaatasin praegu, Raamatuvahetuses on 217 raamatut tervislikust toitumisest. Ühed soovitavad süüa palju rasva ja vähe süsikaid, teised üldse mitte rasva, kolmandad… Kui midagi väga lihtsat e baasteadmine on olemas, miks siis meie hulgas on nii palju ülekaalulisi? Mina olen muidugi rumal ja armastan magusat, seega loomulikult olen ülekaaluline. Aga kõik need, kes tunnevad ja teavad tõde, kuidas siis ka nemad sinna söömisrattasse satuvad? Ma tõesti ei ole irooniline, kuigi nii võib tunduda, olen lihtsalt uudishimulik.

Too makroteadja tõenäoliselt on pannud minu küsimuse alla miinuse, aga pole oma tänast menüüd ikkagi kirjutanud. Kui see on nii lihtne ja toimiv, miks seda siis teiste, sh minusuguse rumalaga mitte jagada???

Ei, ma ei ole ühegi küsimuse alla pannud miinuseid. Loen neid alles praegu.
Mida sa tahad, et ma jagan? Makrotoitained on rasvad, valgud ja süsivesikud. Kust neid saab, seda saab internetist vabalt lugeda. Aga seda, kui palju sinu vanuse, kasvu, kehakaalu, füüsilise koormuse ja eesmärkide juures vaja tarbida on, ütleb sulle toitumisnõustaja, mitte mina kusagil foorumis.
Ma ei hakka siia ka enda toitumist kirja panema, sest see ei laieneks kellelegi teisele, kes ei ole sama vana, pikk ja lai nagu mina ja ei tegele trenniga sama palju nagu mina ning ei oma samu eesmärke (nt kasvatada lihasmassi vs kaotada rasva).
Ehk siis minu soovitus on leida spetsialist, kes teile selle teema selgeks teeb + minna trenni.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tõstan teemat, et me päris ära ei kaoks. Võiks teha kleebiseks ja eelmise kaaluteema ära kustutada, seal nagunii pole märtsi algusest keegi käinud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Huvitav loeng, äkki kellelegi veel huvitav 🙂
<https://www.youtube.com/watch?v=p2nlgpAjFY0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0KuvczUKtYRR3kJ9_Gm8KqTX2smXKveap3E694AAJUatZBG1ZOfzEu7H0&gt;

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Seega, katseta, kaotada pole ju peale kaalu midagi 🙂

Kaotada on midagi küll – näiteks toimiv ainevahetus. Selle asemel, et mingeid “naised saunas soovitasid” inimkatseid teha oma kehaga, õppige palun ära, mida tähendab makrotoitaine, millest neid saab ja kui palju neid vaja on. Seejärel toituge päeva jooksul normaalselt 3-5 korda ja ärge šokeerige oma keha mingite katsetamistega.

Loomulikult on vaja 2/3 ajast söömata olla, kui toitumine seisneb suuremas osas võileibades ja kohupiimakreemides. Valus on lugeda, kuidas rumalus selles valdkonnas nii jõuliselt domineerib ja üha enamad sellega kaasa lähevad. Tehke see pingutus ja üritage toitumise alustest aru saada ning saate ka püsivad tulemused nõmedusi tegemata.

Vabalt saab kaalust alla ka ainult võileibu ja kohupiimakreemi süües. Oled omale ühe toitumise selgeks teinud ja arvad, et see on absoluutne tõde?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma end veel tabelisse ei lisanud kuid olen ca 70 päevaga kaotanud 6 kg (algkaal 101kg) mina pean küll sõõma 3 x päevas korralikult +2 vahepalasee teeb kokku iga kolme tunni tagant. Jälgin kcal ja süsivesikuid piiran korralikult. Samas ma treenin 5x nädalas ja hoolimata tagasihoidlikust kaalukaotusest on mulle tekkinud korralik lihasmass ning üldmulje on pigem treenitud välimik. Samas jooksen 3x nädalas, et oleks rohkem võhma ja täna suudan 15minutit nagu ludin kihutada jookdulindil. Minu eesmärk ei olegi niivõrd kaalunumber kuivõrd enesetunne ja treenitud välimus ning seda saab ainult tasakaalustatud toitumisega korrigeerida. Ja kui ma ikka 60 minutit bodypumpi õhtul uhan teha, siis peale seda peab korralikult sõõma mitte vett ludistama juua. Usun, et pigem mõõdukas stabiilne kaalukaotus pikemaks ajaks kui kiirdieet.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vabandust. 95 kg ei saa olla treenitud välimust, kui ss just kulturist ei ole. Ning ei, peale bodybumpi ei pea “korralikult” sööma.

Please wait...
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 44 )


Esileht Ilu ja tervis 100+ kaalulangetus (vol 2)