Esileht Koolilaps 10a lapsel on õpetaja arvates midagi viga.

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 46 )

Teema: 10a lapsel on õpetaja arvates midagi viga.

Postitas:
Kägu

Palun teid aidake mind aru saada mis toimub. Mul on juhe täitsa koos, ma ei saa aru kas mina olen asjadest täiesti valesti aru saanud või on probleem kuskil mujal.

Tegu 10 a poisi, 4.kl õpilasega. Ta õpib tüdrukute klassis, olles ainuke poiss. 14 tüdrukut. Õpetajalt kuulen järgmist tagasisidet: poiss on aeglane, ta ei saa aru, ei oska, jääb ülesannete lahendamisega teistest maha.

Laps ise räägib mulle, et ta ei saa aru, kui õpetaja klassis uut osa seletab. Õpetaja kasutavat keerulisi sõnu ja ei seletavat piisavalt. Õpetaja annab paljusid aineid ise. Kui lapsega aga kodus olles uut osa õpime, saab ta kõigest aru, lahendab ülesanded minimaalse juhendamisega ja liigub kiirelt edasi. Ta vajab minu kogemuse põhjal hästi loogiliselt asjade lahtiseletamist pluss väga hästi aitavad igasugu lisavideote vaatamine, õppimismängud. Tal on uue osa omandamisel alati palju seinast-seina küsimusi ja kui kõik vastused käes, on asi väga hästi selge lõpuks. Ei luba mul end siis enam aidata vaid ütleb umbes et oota, ma saan nüüd ise! Ja kusjuures saabki.. Õpetaja aga ainult piirdub raamatutekstiga ja ei mingeid lisamaterjale.

Minu mure on see, et mulle tundub, et juba ainuüksi asjaolu, et ta on klassis ainukene poiss, paneb ta võrreldes tüdrukutega ebavõrdsesse seisu, sest kas mitte tüdrukud ei ole kiiremad õppijad? Või ma eksin?

Õpetaja on poisile nende omavahelises jutus öelnud, et poisil on probleem ja et ta õpetajast aru ei saa, on lapse enda viga. Nii ütleski. Ja laps tuligi koju ja teatas, et õpetaja ütles, et ta ei saa õppimisega hakkama.

Lisaks on poiss tüdrukutest aeglasem, näiteks kontrolltöödes ei jõua 45 minuti jooksul kõiki ülesandeid ära teha. Need aga mis tehtud, on õiged. Ja saab halva hinde, kuna osa ülesandeid lahendamata.

Õpetajaga oleme rääkimas käinud korduvalt. Lühikokkuvõte on see, et õpetaja täiesti keeldub üldse arutamast teemal, et poisid ja tüdrukud õpivad erinevalt või et õpetaja võiks rohkem kasutada lisaks raamatule ja töövihikule ka teisi materjale. Tema näeb, et lapsel on probleem ja hariduslik erivajadus. Et ei ole mingit vahet tüdrukute ja poiste õppimises ja et tema teeb kõike nagu peab. Tegemist 70a inimesega.

Meie abikaasaga ( ja ka laps ise) aga arvame, et õpetaja õpetab igavalt, üksluiselt ja ei arvesta asjaoluga, et tegemist on ainukese poisiga tüdrukute hulgas.

Mida teha? Poiss ei taha enam koolis käia, on õnnetu, tujutu, kurb.

 

 

 

+28
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ise ka ilmselt ei sooviks käia sellises klassis, kus olen ainuke poiss tüdrukute keskel. Kas teil seal maal teisi koole ei ole, kuhu saaks poisi panna?

+26
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Vaheta kooli siis ometigi, enne kui laps päris hätta jääb ja igasuguse motivatsiooni kaotab.

 

+21
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

ma püüaks leida sellise kooli, kus on klassis ka teisi poisse.

+16
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis me ilmselt peame ka elukohta vahetama … Siin ei ole lähedal ühtegi teist kooli. Oeh.

+5
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ōpetaja on iganenud suhtumise ja mõtteviisiga.

Tänapäeval õpetatakse ülikoolis tulevastele pedagoogidele õpilaste keskset lähenemist, mille üks osa on see, et kui õpilasel on raskused, siis esimese sammuna tuleks mõelda, et asi ei ole mitte õpilases, vaid õpetajas endas. Sinu lapse õpetaja lihtsalt ei viitsi temaga tegeleda, sest nii on temal endal lihtsam.

+18
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Poisid ja tüdrukud paraku selles eas ongi väga erineva arenguga (keskmiselt). Üks-ühele õpetades jääbki hoopis teine mulje, sest siis sa saad täpselt lapse tempos edasi liikuda. Klassis pead sa alati nn. keskmise lapse tempos liikuma, seega kannatavad, nii kiiremad lapsed kui ka aeglasemad. Terve kamba korraga õpetamisel on see paraku paratamatus. Mina näiteks vean klassi poisse pidevalt konsultatsiooni, et me saaksime enam vähem ühes tempos liigutud. Samas tunni ajal veedan ma ka poistega rohkem aega, kuna nad lihtsalt edenevad nii palju aeglasemalt. Ise tunnen kogu aeg süümepiinu tüdrukute ees, sest kui annan kiirematele keerukamaid ülesandeid, ei jää mul jälle aega, et poiste õpetamise kõrvalt neid keerulisemaid ülesandeid tüdrukutele seletada. Keskkoolis tavaliselt see arenguvahe tüdrukute ja poiste vahel kaob.

+16
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mida direktor ja õppealajuhataja asjast arvavad? Mida arvavad teised lapsed ja nende vanemad? Võibolla on ka tüdrukutel selle õpetajaga probleeme?

Nii palju saab lahendada suhtlemisega. Olen korduvalt näinud nii lasteaias kui koolis, et õpetajate mittesobivuse korral on vahetatud õpetajat/rühma/klassi, vaid suurema probleemi korral on õpetaja lahkunud või tõesti laps läinud teise õppeasutusse.

Minu 5.klassi lapsel vahetus just eesti keele õpetaja, sest ta julges ühele rüblikult midagi karmimalt vastu öelda. Natuke liiga äge reageering minu meelest, sest rüblik noris ise tüli. Aga kui kool nii otsustas, siis las olla.

Ja lõpuks võib ollagi lihtsalt see, et konkreetsed inimesed ei sobi lihtsalt omavahel. Muidu on kumbki tubli ja tore, aga omavahelist keemiat pole.

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Poiste ja tüdrukute erinevusest see küll pole. Kui 15st lapsest saab 14 teemadest aru ja jõuab tööd valmis, siis ei saa ju viga õpetaja seletamisoskuses ka olla. Laps pole rumal, vaid tal ongi kerge erivajadus, vajab individuaalset seletamist.

+10
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Neljandas klassis pole ju ometi veel selliseid aineid (loodusõpetus ehk on?), mida saaks nii võimatult keeruliselt seletada. Ilmselgelt lapsele midagi seal ei sobi. Kui enamik saab aru, siis ei ole asi selles, mis soost keegi on. Ei ole olemas mingeid spetsiaalseid tüdrukute ja poiste sõnu ju. Kas siis teistes koolides käib mingi paralleelne juhendamine eri soost õpilastele?

Vahetage kooli.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu laps oli ka kooli minnes teistest aeglasem. Ta sai nii õpiabi, kui võtsime koduõpetaja, lisaks käisime logopeedi, kui ka psühholoogi juures, kes andis lootust, et kasvatakse välja. Ja kasvaski, nüüd läheb õppimine kergelt.

Samasugune tüdruk oli teise lapse klassis, mäletan, et õpetajaga rääkima ja ootsime, et see tüdruk oma asjad pakiks ja klassist lahkuks (teised lapsed olid ammu läinud), siis aegluubis pani oma asju kokku, vahepeal jäi mõtisklema – õpetaja siis kiirustas teda tagant.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Proovi mõnda aega nii, et teed lapsele uue teema enne selgeks, kui nad seda tunnis võrma hakkavad. Äkki siis saab ta ka õpetaja loogikast aru, kui teema juba selge. Kas see probleem on kõikides ainetes? Või matemaatikas?

+16
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on olnud endal nii. Kõik teised saavad aru ja mina ei saa. Alailma, nüüd koolitustel käies. Pärast üle lugedes, üksi,saan palju paremini aru. Või on hea kui saadetakse enne link mida lugeda ja pärast koolutaja räägib üle. Ma arvan et see on mingi keskendumisega seotud jama. Olen koolitusel füüsiliselt kohal, aga pole kohal. Mõnes huvitavas koolitusel on parem, on huvi ja jääb meelde. Aga palju on sellist mida ma peaks teadma aga mul puudub huvi teema vastu. Et nagu matemaatika mind ei huvitanud ja see on raske. Numbrid on mu jaoks õudus üldse. Aga nt mütoloogia on huvitav mu jaoks ja need lood jäid meelde koolis kuo see teema oli.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis õpetaja ettepanek antud olukorras on? On tal ideid, kuidas poissi paremini õpingutesse kaasata? Mida on öelnud selle kohta noorema kooliosa juhataja?

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nagu kommentaaridest näha, tundub enamikule lihtsam soovitada TA perel oma kodust loobuda ja kuhugi minema kolida, kui vahetada klassis ringi see 70-a õpetaja.

Kurb, kui lihtsalt soovitavad (lausa käsivad) võõrad teisel perel kooli vahetada ja oma kodu maha jätta. See ei käi nii lihtsalt. V-o elab pere maakohas oma perekonna põlistalus ja teise koolini on 40 km? V-o lapsel ei vea ja uues koolis on jälle mingi muu jama, kas siis jääbki TA pere muudkui kolima? Ilmselt pole vanematel maakohas ka töökohti just jalaga segada…

Püüaks ikka lahendada olukordi enne mõistlikul moel, omavahel kooli ja kodu koostöös, rahulikult ära kuulates, kompromisse leida üritades. Kusagil pole kirja pandud, et poisi õppimine ainsana klassis, kus ülejäänud on tüdrukud, on iseenesest halb ja vastunäidustatud.

Soovitan hankida TAl oma lapse arengu kohta sõltumatu ekspertarvamus. Ilmselt oleks siin kõige õigem pöörduda selle sooviga Rajaleidja poole. Siis oleks kenasti selgus käes, et mis toimub ja kus peitub probleem.

Muide, minul endal oli kooliajal ka teema, kus konkreetne klass mulle ei sobinud ja paralleelklasse polnud ning teised koolid asusid kaugel. Minu puhul lahendati olukord ära hoopiski nii, et ma “hüppasin” üle järgmisse klassi. Uues klassis oli kõik super ja lõpetasingi kooli uue klassi koosseisus. Sõbranna jällegi, kelle poega klassis kiusati, tegi otsuse viia poiss keset õppeaastat hoopis aasta nooremasse klassi. Mõlemal juhul olid tulemused head. Nii et tasub kaaluda erinevaid variante. Ja peaasi on – objektiivsed tõendid! Ehk siis, hankige Rajaleidjast hinnang oma lapse arengu kohta, sellelt pinnalt saaksite edasi liikuda. Edu!

+17
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Miks su poiss käib tüdrukute klassis, kas tõesti muud võimalust ei ole. Ümbruskonna peale ainus poiss sellest aastakäigust. Huvitav. Pole kuulnudki. Tee ikkka endast kõik olevnev, et lapsel korralik õpikeskkond. Kas ise oleksid soovinud poiste klassis õppida?  Kas tööõpetuse tunnis ka koob, heegeldab ja tikib koos plikadega, sealt need mehed tulevad, et ei suuda naelagi seina lüüa. Kehalises ka koos plikadega. Koli kuhugi ära või tee mis tahad, aga poiss peab ikka ka teiste poistega koolis suhtlema.

+1
-22
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Proovi mõnda aega nii, et teed lapsele uue teema enne selgeks, kui nad seda tunnis võrma hakkavad. Äkki siis saab ta ka õpetaja loogikast aru, kui teema juba selge. Kas see probleem on kõikides ainetes? Või matemaatikas?

Kaua see nii kestab, laps läheb ju mugavustsooni, küll kodus ema seletab.

+2
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Proovi mõnda aega nii, et teed lapsele uue teema enne selgeks, kui nad seda tunnis võrma hakkavad. Äkki siis saab ta ka õpetaja loogikast aru, kui teema juba selge. Kas see probleem on kõikides ainetes? Või matemaatikas?

Kaua see nii kestab, laps läheb ju mugavustsooni, küll kodus ema seletab.

Vôib ju mônda aega proovida. Kui teema selge, kuulab ôpetajat tähelepanelikumalt, sest saab aru, mida ôpetaja räägib. Samuti tekib eduelamus, mida tal pole siiani olnud.
 

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle tundub, et võti on kuskil selles, et “Laps ise räägib mulle, et ta ei saa aru, kui õpetaja klassis uut osa seletab. Õpetaja kasutavat keerulisi sõnu ja ei seletavat piisavalt.”
Siit pakuks last lähemalt nägemata, et tema õppimisstiilis on auditiivne osa nõrgem, aru saab nt siis, kui näeb, ise läbi teeb vms. Üks-ühele õppides saab seda teiste viisidega kompenseerida ja kokkuvõttes ei ole sugugi rumalam. Aga hea uudis on, et seda auditiivset osa saab arendada, lasta tal endale erinevaid asju seletada, nii et ei näita ette jne.
Kontrolltööde puhul las jagab ülesanded aja peale ära ja jätab need lõppu, mille lahenduskäik kohe meelde ei tule.

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga mina ei usu, et klassis kõik 14 tüdrukut haaravad kõike lennult ja siis see ainuke poiss jääb alati teistest maha. Siin on midagi veel peidus.
Näiteks
* osa lapsi lihtsalt ei ütle, et nad asjast aru ei saa. Võib-olla kodus räägivad sama juttu kui TA laps – seda tasuks teistelt uurida
* õpetaja on šovinistlik
* õpetajal on vananenud õpetamismeetodid, mis ei arvesta laste individuaalsusega
* õpetaja ei seleta õpiku teksti oma sõnadega ümber. Te ju mäletate isegi, kui mõttetult keeruline oli tihtipeale õpiku tekst
Jne

+8
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

On neid tüdrukuid ka igasuguseid. Ei saa ainult soo põhjal joont tõmmata, et 14 saavad aru ja viieteistkümnes ei saa. Uuri klassikaaslaste vanematelt, mis mulje neil on jäänud. Ega koolitund üldjuhul neid seinast-seina küsimusi ja õppevideosid-mänge ei võimalda ka. Pole kunagi võimaldanud neljandaks klassiks.

Kui poiss tahaks väga palju küsimusi küsida, siis tuleks leida võimalus need kodus ära küsida.

Aga jah – sõltub täpselt olukorrast. Võib mõelda, et kuidas endale tundub. On need sellised asjakohased küsimused, millele võiks tõesti õpetaja vastata või rohkem sellised uudishimu-tüüpi küsimused, mis võiks vabast ajast vastuse saada. Koolitund on üldjuhul selline nö harju keskmine asi, kus väga isiklikku lähenemist ei saa kunagi.

Kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis sõltumata õpetaja vanusest, ei mäleta mina ühtegi varianti, kus oleks saanud vabalt küsimusi küsima hakata klassis. Mu lapsel 40-aastane õpetaja ja ega eriti ei oleks mõeldav variant, kus üks laps hakkaks eraldi küsimusi küsima. Selleks on võimalus kodus või õpiabis.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas klass all pool on poisse? Kas õpetaja pole soovitanud klass alla poole panna? See võiks olla lahendus. Mul poeg 10-aastane ja käib kolmandas, just sellepärast et oli aeglasema olekuga. Rajaleidjas käige kindlasti ära. Saate teada, kas pojal on tõesti keskendumisraskused või talle lihtsalt ei sobi antud õpetaja õpetamislaad.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas sama õpetaja jääb ka järgmistes klassides aineid andma? Maal vist pole seda süsteemi, et alates viiendast klassist hakkavad eri õpetajad ainetunde andma. Või on? Kui on teised õpetajad, siis pingutaks selle neljanda lõpuni ja siis vaataks viiendas, kuidas tal teiste õpetajate all läheb. Kui ikka probleeme, siis jätaks klassi kordama, on pojal lihtsam. Kolida küll ühe õpetaja pärast pole vaja.

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No isegi kui sel lapsel on erivajadus, siis tänapäeval on meil koolides kaasav haridus ja õpetaja ülesanne on õpetamist diferentseerida. Kui õpetajal on raske klassis seda üksi teha, siis tuleb nõuda abiõpetajat klassi. Ja kui 70 aastane proua ei tule ise toime muutunud õpikäsitlusega, siis oleks ehk aeg pillid kokku pakkida, pensile minna ja avatuma meelega õpetajale koht vabaks anda(muidugi võib olla, et antud piirkonnas on nii suur pedagoogide põud, et seepärast see eelajalooline tegelane seal).

+4
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA, mul on väga kahju, et olete sellise murega üsna üksi jäänud.

Meie siin ei tea sinu lapsest mitte midagi ja seetõttu ei tohiks sa võtta väga tõsiselt siinseid huupi lahmijaid, kes ütlevad su lapsel olevat ühe või teise vea. Meie ei tea mis sinu lapses selliseid muremõtteid tekitab, miks sinu laps tunneb, et ei saa klassis ainsana õpetajast aru või miks sinu lapse õpetaja peab sinu last haridusliku erivajadusega õpilaseks.

Mina olen oma kogemustest õppinud, et tasuta lõunasööke ei ole olemas. Keegi maksab need kindlasti kinni. Enamasti meie ise, aga kunagi hiljem. Ma parem valin endale teadlikult paremad palad ja maksan selle ise.

Minu lapsed on tõeliselt abi saanud vaid tasulises erakoolis. Jah, sellele kulub palju raha. Teisel juhul kulutaksin raha asemel aega ja seda mu lapsed endale lubada ei saa.

Me ei ole jõukas pere, aga praegust koolisüsteemi me pikas perspektiivis kinni maksta ei jaksa – harimata või nõrgalt haritud ja tulevikuta laste näol. Kõik ei saa olla parimad, ja kõik ei saa olla ka keskmised. Minu lapsed ei ole akadeemiliselt andekad. Et nad ei ole standardsed, ei saa neid ka kombinaatides harida. Pole selliseid vorme, millesse nad hästi sobituksid. Ikka jääb kuskilt puudu või üle.

Koolikohustus lõppeb 17-aastaseks saades. Selleks ajaks peab lapsel olema käes põhiharidus ja peas juba järgmised plaanid. Milliseid plaane peab korduvalt istuma jäänud  17-aastane 8.klassi laps, või 7.klassi laps? Kindlasti mitte edasiõppimise plaane…

Meie pere erakoolikogemus on seni 4 lapsega olnud positiivne. Viimasel on veel 5 aastat põhikooli lõpuni. Ma leian selle raha, et mu ebastandardsed lapsed saaksid standardset haridust. Ma ei pea seda kuluks, see on parim, mida ma nende tuleviku heaks praegu teha saan.

Ma ei otsi enam abi professionaalidelt, ei kola mööda arste või rehabilitatsioonikeskusi. Ma leidsin stabiilse lahenduse ja töötan selle sees, mitte selle kõrval. Ma ei oota, et mu lapsed saaksid abi mida nad vajavad, ma pakun seda neile.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

No isegi kui sel lapsel on erivajadus, siis tänapäeval on meil koolides kaasav haridus ja õpetaja ülesanne on õpetamist diferentseerida. Kui õpetajal on raske klassis seda üksi teha, siis tuleb nõuda abiõpetajat klassi. Ja kui 70 aastane proua ei tule ise toime muutunud õpikäsitlusega, siis oleks ehk aeg pillid kokku pakkida, pensile minna ja avatuma meelega õpetajale koht vabaks anda(muidugi võib olla, et antud piirkonnas on nii suur pedagoogide põud, et seepärast see eelajalooline tegelane seal).

Abiõpetaja on ilmselt 80 aastane.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

70a õpetaja on elu jooksul ju teisi poisse ka õpetanud nii et vaevalt on probleem kellegi soos kinni. On väga hea, et su laps on suuteline 1:1 juhendamisel hästi õppima. See ei tähenda, et suure klassi ees õpetaja teeb midagi valesti. Suur klass ongi täiesti teine olukord. Soovitaksin ära käia Rajaleidjas. Rajaleidja palub õpetajal panna kirja oma nägemus ning mida ta in poisi toetamiseks seni teinud. Rajaleidja otsusega saab kool lisarahastuse, nt kui on vaja abiõpetajat või 1:1 õpet koolis või määratakse lapsele õigus saada tööde kirjutamiseks lisaaega. Ei kool ega õpetaja saa neid asju ise korraldada.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

TA olen ja sain lõpuks mahti tulla taas vastuseid lugema. Suur aitäh kõigile, kes kaasa mõtlesid ja vastasid! Lugesin kõik vastused huviga läbi. Aitäh ka Rajaleidja mõtte eest!

Lisainfot niipalju, et rääkisin poisiga pikemalt. Poiss räägib, et õpetaja karjub ta peale sageli. Vahetundi õpetaja poissi u 1-2 x päevas ei luba, vaid käsib tunnitööd lõpetada. (Poiss on aeglasem kui teised, kuid sugugi mitte mingi uimane, vaid pigem põhjalikum ja aeglasem). Ütles, et poiss ei peaks kusagil peale kooli käima, (laps teeb palju sporti, mida armastab) vaid ainult koolitöödega tegelema ja et ta kirjutavat nagu tita. (Käekiri on poisil selline poisilik jah, kuid siiski sirgel joonel, enam- vähem loetav, grammatiliselt peaaegu vigadeta. )

Direktoriga rääkisin. Ta ütles, et selle õpetajaga on probleeme, aga asemele ei ole kedagi võtta. Et räägivad õpetajaga.

Rääkisin ka õpetaja endaga. Väga lühidalt kokku võttes ütles ta, et mu poiss valetab ja tema pole midagi sellist teinud ja kõik on üks suur väljamõeldis poisi poolt. Lisan siinkohal, et poiss ei ole selline laps kes valetaks, vaid on siiras, aus ja vahetu. Pärast mitut luhtunud katset asja normaalselt lihtsalt arutada, ütlesin õpetajale, et mul ei ole teiega midagi rohkem rääkida ja lahkusin. Mõttetu üritus, ta väga jõuliselt eitab kõike ja räägib, et tema teeb kõike nagu peab ja et kuidas teistel pole mingeid selliseid muresid.

Kooli vahetada? Siis pean ka kodu vahetama. Kuid samas koolis käivad ka 2 teist last, kellel on väga toredad õpetajad ja neile seal väga meeldib.

Järgmisel aastal tuleb poisile uus õpetaja.

Mida aga senikaua teha? Üritan emotsioone tagasi hoida, aga raske on. Poisist on kahju, tema enesehinnang on langemas.

 

 

+9
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siis tuleb see aasta vastu pidada. Teedki kodus lisatööd lapsega.  Teadmine, et järgmine aasta tuleb teine õpetaja, aitab ka lapsel vastu pidada, sest aeg läheb tegelikult kiiresti. Sporti ja muid pärast kooli tegevusi ära mingil juhul ära jäta. Ja pea meeles, et alati ei peegelda hinded teadmisi ega ka arengut ja kõige olulisem ei ole mitte viitega tunnistus, vaid terve närvisüsteemiga laps, kes tunneb, et kodu teda toetab.

+13
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma näen, et toid liigselt sisse soolist vastandamist. Usu mind, kõik need 14 tüdrukut ei ole mingid ülihelged pead.

Jah, ka õpetaja käitub valesti, eriti kui nii lapsele tõesti ütles. Aga keskmine laps ei vaja algklassi teena iga nurga alt lahti seletamist. See on probleem.

Kas vüib olla, et laps ongi aeglane, sh ei kuula õpetajat tunnis? Sius on lihtne öelda lapsel, et õpetaja räägin keeruliselt. Kuidas ülejäänud 14 last aru saavad? Kui võtame, et igas klassis on 1-2 päriselt taibukamat last ja ülejään6d on harju keskmised?

Pigem jah, su laps ei keskendu tunnis, mõtleb oma mõtteid vmt.

+2
-1
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 46 )


Esileht Koolilaps 10a lapsel on õpetaja arvates midagi viga.