Esileht Koolilaps 2.klassi laps istuma

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 48 )

Teema: 2.klassi laps istuma

Postitas:
Kägu

Mul mure seoses 2.klassi lapsega. Laps saab esimesest klassist alates õpiabi nii eestikeeles kui ka matemaatikas. Õpiabist sain teada juhuslikult, kui see õpetajaga paari kuu möödudes jutuks tuli. Ei vaevunud mulle seda klassijuhata ütlema. Mina ise arvasin, et lapsel läheb koolis hästi. Ei olnud ka e-koolis vastavat märget sellele. Kuna esimene laps ja esimene kogemus kooliga, siis need asjad uued minu jaoks. Leian, et õpetaja peaks ikka lapsevanemat kursis hoidma sellega, kuidas lapsel koolis läheb. Ja nüüd ongi mure. Ma ei tea kas õpetaja lihtsalt kiusab minu last või ongi mu laps rumal. Arenguvestlusel tegi õpetaja vaid mu last maha. Küll pidavat mu laps pidevalt abi paluma ja midagi ise teha ei oska. See tuli minu jaoks üllatusena, sest kodus teeb ta oma asjad ise ära. Kontrollides ta koduseid töid, siis aeg ajalt on paar viga kuid ei midagi hullu. Luuletused alati kenasti peas, arvutab hästi, loeb soravalt. Enamus üleasandeid haarab hoobilt. Eks ta veidi selline on küll, et aeg ajalt peab suunama, et keskenduks oma kodutööle vms. Tahab vahepeal tegeleda teiste asjadega. Tuli ka tunnistus. Hetkel bad keegi hindeid ei saa, vaid on kõiki õppeaineid iseloomustatud sõnaliselt, et kuidas lapsel läheb. Ei ole üheski õppeaines, et vajab pidevat abi või et ei saa hakkama. Käisime kooli psühholoogi juures kaa ja tema nägi mu lapse tulemusi, et kas on keskmised või üle selle. Tema probleemi kuskil ei näinud. Samas tuleb ka e-koolis aeg ajalt kiituseid, et see või too töö hästi tehtud. Ja nüüd ma ei saagi aru. Millal saab lapse istuma jätta. Kas seepärast, et ta sehkendab aeg ajalt ja mõtted on eemal? Tööd on ju tehtud. Loogiline, et laps palub tundides ka abi, aga arvan, et seda teevad ikkagi enamus lapsed. Ja õpetaja muudkui korrutab, et ta tuleks istuma jätta ja ei vasta oma eale koolis. Kuhu ma veel pöörduma pean ? 🙁 Laps ise on kurb, sest ütleb, et töötab küll tunnis kaasa ja õpetaja valetab. No mina ei tea. 🙁 Samas mina ju tunde ei näe kuidas laps seal tegutseb ja mismoodi kaasa teeb. Aga rumal ta nüüd ei ole, et istuma peaks jätma. Küsisin ka õpetajalt, et kas minu lapsega kõige rohkem probleeme. Vastas, et jah. Ometi räägib mul laps, et õpiabis ei oska üks või too õpilane midagi. Kes ei oska lugeda ja nutab alati kui rääkima peab. Kodutööd tegemata jne. Ja siis minu laps kõige kehvem. Mida ma veel teha saaksin? Arvan, et lapsele tehakse ülekohut ja õpetaja nüüd valinud välja lapse kes talle ei meeldi 🙁

+21
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

natu

Õpiabisse suunatakse vaid koostöös vanemaga. Juba ka sel põhjusel,et õpiabi toimub peale tunde ehk siis on see tunniplaani väline aeg, mida peab vanem teadma. (trennid jne)
Kas kodus ei pandud tähele,et laps saabub koju mitte tunniplaani järgselt?

Klassi kordama niisama ei jäeta, selleks peab ikka konkreetne põhjus olema, kas hindeline või hinnanguline ja korduvalt ning suuremas osas.  Kuna neid ei ole, nagu aru saan, millest üldse järeldus,et jääb klassi kordama?

+24
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Õpiabi ikka tavatundide ajal, mitte peale tunde.

+6
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Õpiabisse suunatakse vaid koostöös vanemaga. Juba ka sel põhjusel,et õpiabi toimub peale tunde ehk siis on see tunniplaani väline aeg, mida peab vanem teadma. (trennid jne)

Kas kodus ei pandud tähele,et laps saabub koju mitte tunniplaani järgselt?

Klassi kordama niisama ei jäeta, selleks peab ikka konkreetne põhjus olema, kas hindeline või hinnanguline ja korduvalt ning suuremas osas. Kuna neid ei ole, nagu aru saan, millest üldse järeldus,et jääb klassi kordama?

Õpiabi tunnid on samal ajal kui tavatunnid, lihtsalt õpiabi õpetajaga. Ei ole tal ühtegi tundi peale tunde. Õpiabisse suunati laps minu teadmata juba esimeses klassis. Sain paar kuud hiljem sellest alles teada, juhuslikult.

Õpetaja ütleb, et laps peab klassi kordama jääma, kuna ta tahab palju abi ja ei oska iseseisvalt eriti midagi teha. Et peab kogu aeg näpuga juures olema. Aga kodus ei pea ju. Ja samas tunnistus oli normaalne ja ekoolis ka pidevad kiitused. Ma ei saagi hetkel aru, et miks siis istuma jätta?

+16
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui laps juba 1.klassis sai õpiabi, siis on ju ammu teada et lapsel probleemid, praegu on ju juba 2.klassis. Ja vahepeal on ju olnud vähemalt üks arenguvestlus, kas siis ei tulnud see teema jutuks?

Kui on kahtlusi, et miks klassijuhataja soovib jätta lapse istuma, läheksin sammu edasi, põõrduksin õppealajuhataja või direktori poole. Lihtsalt et saada täpsemat infot.

Kui ikka on pidevalt raskusi, peaks see kajastuma ka hinnetes/kujundava hindamise selgitustes.

Kui laps saab hakkama, aga ainult kõrvalise abiga, sobib talle arvatavasti lihtsalt väikeklass. Istuma jätmine vaevalt üldse aitab.

 

 

+16
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Soovitan kiiremas korras pöörduda kohalikku Rajaleidjasse ja paluda olukorda hinnata. Koolist võta iseloomustus ja palu ka selgitada, millistel põhjustel laps on suunatud õpiabisse ja milline on lapsega töötavate õpetajate arusaam lapse võimekusest. Seal vaatavad spetsialistid üle, annavad omapoolse hinnangu ja kui vaja, siis suunavad täiendavatele tugiteenustele. Samuti annab see ka sulle kui lapsevanemale hingerahu tagasi. Pea püsti ja võta kohe homme Rajaleidjaga ühendust!

+29
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Päris kahtlane juhtum. Miks kl.juhataja ei teatanud vanemale, et laps õpiabisse suunati? Tundub mingi õpetajapoolse tõsise kiusuna – päriselt. Uuri asja edasi, see pole normaalne käitumine selle õpetaja poolt, eriti kui lapsel hinded korras. Tegutse – keegi muu sinu last aidata ei saa kui sina ise.

+8
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kindlasti võta ühendust Rajaleidjaga. Ja tegelikult peavad kõik erisused õpetamisel olema lapsevanemale teatatud, nõusolek võetud ja dokumenteeritud. Klassikursust kordama jätta saab vaid vanema nõusolekul, mitte nii, et kool või keegi õpetaja otsustab.

Õpetaja on see, kes märkab lapse hariduslikke erivajadusi ja kes saab soovitada individuaalset õppekava (mida klassiõpetaja ise koostab ja rakendab), õpiabi ja klassikursuse kordamist. Aga lapsevanemat tuleb teavitada, vajadusel nõustada ja kindlasti ka nõusolek saada. Sinu jutu põhjal tundub, et asjad pole päris selged ega korrektselt korraldatud (olen õpetaja).

Rajaleidjas on spetsialistid, kes saavad lapse arengut ja oskuseid hinnata ja kes teavad, kuidas erivajaduste korral õppe erisuste korralduslik pool peaks olema (vajadusel antakse soovitused tugiteenustele, kool on tegelikult kohustatud õpet vastavalt vajadustele kohandama) ning kes aitavad ka kooliga suhelda.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle tundub, et lapsele oleks parem, kui ta saaks teise õpetaja.

Siin on midagi valesti – kui lapsega on selliseid probleeme, et ta peaks klassikursust kordama jääma, siis kuidas ta hinded saavad olla ok?! Kui õpetaja leiab, et laps ei suuda õppida, siis miks see ei tule välja kuskilt nö tõestatuna, s.t mitte ainult omavahelises jutuajamises, vaid eelkõige ekoolis ja teistelt õpetajatelt ka?

Juba see, et laps saab väidetavalt õpiabi, aga lapsevanem ei tea midagi, on kummaline. Mina pöörduksin ka õppealajuhataja ja direktori poole, et olukorda selgitada.

+14
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Imelik teema jah.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kontrollides ta koduseid töid, siis aeg ajalt on paar viga kuid ei midagi hullu. Luuletused alati kenasti peas, arvutab hästi, loeb soravalt. Enamus üleasandeid haarab hoobilt. Eks ta veidi selline on küll, et aeg ajalt peab suunama, et keskenduks oma kodutööle vms. Tahab vahepeal tegeleda teiste asjadega.

Minul ka teise klassi laps. Lugemine hakkab alles praegu soravaks minema, seni on sellega parasjagu pusinud. Kodulugemise raamatu juurde peab ikka konkreetselt suunama, ise ei märka seda küll kätte võtta. Arvutamine läheb küll normaalselt, vahel hajameelsusest ainult eksib. Õigekirjareegleid teab päris hästi, nii palju kui neil praegu vaja, aga samuti eksib hajameelsusest. Luuletuste päheõppimist ei salli – seda lastakse harva teha ja siis on sellega üsna hädas. Kodutööle keskendumist peab valvama peaaegu kogu aeg, ainult mõni põnevam ülesanne on selline, et teeb tõesti joonelt ära. Tugevaks küljeks on tal siiski kohusetunne selles mõttes, et tegemata ülesannetega kooliminek on vastuvõetamatu. Aga ise oma aega planeerida ei oska nende ärategemiseks.

Igal juhul niisuguste tulemustega sai ta sel sügisel autahvlile. Õpiabisse pole kunagi suunatud – meie koolis on eesti keele tunnid õpiabi lastele eraldi väiksemas rühmas pluss väljapool tunniplaani lisatunnid matemaatikas ja eesti keeles.

Ja on see võimalik, et veebruarikuus räägitakse juba klassikursuse kordamisest? Äkki oled millestki valesti aru saanud? Kas sul pole mõnda praktilise meelega sugulast-tuttavat, kes võiks kooliga suhtlemisel abiks olla?

+6
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Käisin täna Rajaleidjas. Tema lapsega probleemi ei näinud. Lahendas kõik ülesanded probleemideta ära. Laps läheb edasi kolmandasse ja tuleb klassijuhatajaga pikem jutuajamine.

+12
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Käisin täna Rajaleidjas. Tema lapsega probleemi ei näinud. Lahendas kõik ülesanded probleemideta ära. Laps läheb edasi kolmandasse ja tuleb klassijuhatajaga pikem jutuajamine.

Kuidagi väga kiiresti need asjad liiguvad.

Aga kui see lugu nüüd tõsi on, siis mine otse õppealajuhataja jutule. Ja õpiabi õpetajaga tasuks ka suhelda.

+7
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Käisin täna Rajaleidjas. Tema lapsega probleemi ei näinud. Lahendas kõik ülesanded probleemideta ära. Laps läheb edasi kolmandasse ja tuleb klassijuhatajaga pikem jutuajamine.

Kuidagi väga kiiresti need asjad liiguvad.

Aga kui see lugu nüüd tõsi on, siis mine otse õppealajuhataja jutule. Ja õpiabi õpetajaga tasuks ka suhelda.

Rajaleidjasse oli aeg juba nädal tagasi pandud. Just sellesama asja pärast, rt näha kas õpetaja räägitu vastab tõele.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Teises klassis saab enamus õppimisega hästi hakkama. Kumab läbi, et ōpetaja näeb probleemi muus kui tarkus-runalus skaalas. Ehk siis käitumine, hooldus, organiseeritus, keskendumine. Rajaleidjas üks-ühele nad seda ei näe ja sina kodus ka mitte. Äkki saab keegi – nt kooli psühholoog, eripedagoog – vaadelda su last tunnis?  Minu teada istuma tänapäeval enam üldse ei jäeta, aga tasub tõsiselt vōtta kui ōpetaja näeb, et su laps tugevalt eristub teistest. Olen samuti ōpetaja vanemates klassides ja vōin kinnitada, et kõige probleemsemad lapsed on haruharva rumalamate seas. Tavaliselt on neil ōppimine okei ja see laseb aastaid mööda vaadata nn sotsiaalset laadi probleemidest.

+8
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kindlasti võta ühendust Rajaleidjaga. Ja tegelikult peavad kõik erisused õpetamisel olema lapsevanemale teatatud, nõusolek võetud ja dokumenteeritud. Klassikursust kordama jätta saab vaid vanema nõusolekul, mitte nii, et kool või keegi õpetaja otsustab.

Kallis inimene, kui sa töötad õpetajana, siis peaksid sa väga hästi teadma, et klassikursuse kordama jätmise määravad õpitulemused (ehk nende puudumine), mitte vanema nõusolek.

Lapsevanem kuulatakse ses küsimuses ära, tõsi küll. Aga tema arvamus ei ole koolile määrav.

+2
-16
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Käisin täna Rajaleidjas. Tema lapsega probleemi ei näinud. Lahendas kõik ülesanded probleemideta ära. Laps läheb edasi kolmandasse ja tuleb klassijuhatajaga pikem jutuajamine.

Kuidagi väga kiiresti need asjad liiguvad.

Aga kui see lugu nüüd tõsi on, siis mine otse õppealajuhataja jutule. Ja õpiabi õpetajaga tasuks ka suhelda.

Rajaleidjasse oli aeg juba nädal tagasi pandud. Just sellesama asja pärast, rt näha kas õpetaja räägitu vastab tõele.

NAERUVÄÄRNE LIBATEEMA! Milleks selliseid treitakse? Õpetajate laimamiseks?

Nimelt ei saa Rajaleidjasse nädala ajaga mitte mingi valemiga.  Eelnevalt peavad õpetajad kirjutama iseloomustuse, samuti ei anta Rajaleidjas kohest tagasisidet a´la laps mingu kolmandasse klassi/õpetaja saab peapesu, vaid hinnang lapse võimete kohta pannakse kokku erinevate spetsialistide poolt ja selleks kulub aega.

+15
-9
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

TA kirjapandut lugedes tundub kahtlane, et ta oma lapse seisu adekvaatselt hinnata suudab.

+13
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Käisin täna Rajaleidjas. Tema lapsega probleemi ei näinud. Lahendas kõik ülesanded probleemideta ära. Laps läheb edasi kolmandasse ja tuleb klassijuhatajaga pikem jutuajamine.

Kuidagi väga kiiresti need asjad liiguvad.

Aga kui see lugu nüüd tõsi on, siis mine otse õppealajuhataja jutule. Ja õpiabi õpetajaga tasuks ka suhelda.

Rajaleidjasse oli aeg juba nädal tagasi pandud. Just sellesama asja pärast, rt näha kas õpetaja räägitu vastab tõele.

NAERUVÄÄRNE LIBATEEMA! Milleks selliseid treitakse? Õpetajate laimamiseks?

Nimelt ei saa Rajaleidjasse nädala ajaga mitte mingi valemiga. Eelnevalt peavad õpetajad kirjutama iseloomustuse, samuti ei anta Rajaleidjas kohest tagasisidet a´la laps mingu kolmandasse klassi/õpetaja saab peapesu, vaid hinnang lapse võimete kohta pannakse kokku erinevate spetsialistide poolt ja selleks kulub aega.

Kavatsesin juba ammu Rajaleidjasse pöörduda. Pöördusin ennem kui siia teemasse jõuti seda kirjutada. Samuti küsisin kooolist lapse iseloomustuse juba varem ära. Mis libateemast te siin jahute ?

Laps käinud psühholoogi juures koolis ja samuti tema tulemused olid ka seal keskmised või üle selle. Ja sama räägiti Rajaleidjas. Laps vastab igati 2.klassi lapse võimetele. Lihtsalt on veidi hajameelsem ja unustab.

Võib teema lukku panna.

+9
-14
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Őpetaja kohus ongi last aidata. Pöördu Rajaleidjasse probleemi selgitamiseks. Nad astuvad koolile ka vajadusel saba peale. Vajadusel tehakse lapsele IŐK, aga istuma jätmine on ikka kõige viimasem variant. Enne tuleb selgusele saada, mis viga on.

Minu lapsel on keskendumisraskus, teeb tunnis kaks kriipsu, ülejäänu őpib kodus. Keegi pole istuma jätmist maininud.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tubli ema oled, et seda asja edasi ajad. Tundub, et probleem õpetajas. Kui võimalik, vaheta klassi. Mul ka poiss käib 2-s klassis, väga ise õppida ei viitsi, küll aga on hea pea. Unustaja, aeglane on jne..keegi ei ole midagi halvasti öelnud, lapsed ongi erinevad ja alles 2 klass ju.

+4
-12
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nimelt ei saa Rajaleidjasse nädala ajaga mitte mingi valemiga.

Mina olen oma lapsega täpselt nädalaga saanud aja.

+5
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu teada istuma tänapäeval enam üldse ei jäeta, aga tasub tõsiselt vōtta kui ōpetaja näeb, et su laps tugevalt eristub teistest.

Minu lapse klassis üks tüdruk jäi küll teiseks aastaks esimesse klassi.

Aga endiselt mul küsimus, kas keegi algklassiõpetajatest siin ei oska kommenteerida: kuidas veebruarikuus saab nii kindlalt rääkida istumajätmisest?

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Nimelt ei saa Rajaleidjasse nädala ajaga mitte mingi valemiga.

Mina olen oma lapsega täpselt nädalaga saanud aja.

Ma sain isegi paari päevaga. Saatsin e-kirja, mille peale helistati ja öeldi a la, et kas ülehomme sobib.

+3
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minule tundub ka kummaline, et poole aasta pealt hakkab õpetaja rääkima lapse istuma jätmisest.

Riikliku õppekava  pragr.22

(10) Õppenõukogu põhjendatud otsusega võib erandjuhul jätta õpilase klassikursust kordama, kui õpilasel on kolmes või enamas õppeaines aastahinne „puudulik” või „nõrk” või samaväärne sõnaline hinnang, täiendav õppetöö ei ole tulemusi andnud ning õppekavaga nõutavate õpitulemuste saavutamiseks ei ole otstarbekas rakendada individuaalset õppekava või muid koolis rakendatavaid tugisüsteeme. Õppenõukogu kaasab otsust tehes õpilase või tema seadusliku esindaja ning kuulab ära tema arvamuse. Õppenõukogu otsuses peavad olema esile toodud kaalutlused, mille põhjal peetakse otstarbekaks jätta õpilane klassikursust kordama.

Samas saab aru, et probleem on lapsel keskendumisega, seega ta vajab tugisüsteeme ehk õpiabi.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olen teemaalgataja.

Lapsel on jah vaid probleeme keskendumisega. Loeb soravalt, loetud jutu jätab meelde ja oskab küsimustele vastata. Arvutab kenasti, vahest hajameelsusest eksib. Asjad teeb kõik ära, mõne ülesande puhul küsib vaid abi. Samas pean jälgima aeg ajalt, et ta ikka oleks nina vihikus. Sest võib üks hetk joonistada lillekest vihiki servale vms..Rumal ta ei ole.

Nüüd kolmapäeval on Rajaleidja poolt kohtumine psühholoogiga. Ka tema siis ütleb oma arvamuse. Igastahes seni näinud vaid õpetaja lapsega probleemi  Samas ma ju ei tea ka milline laps tunnis on. Ehk tõesti on ta seal rohkem logard. Ei ole tunde pealt näinud vms. Aga see on kindel, et istuma jätta seepärast ei saa kuna laps veidi suunamist vajab. Ootan psühholoogi juures käimise ära ja siis pidid nad kooolis õpetajatega ümarlaua lapse pärast tegema. Et eks siis näha ole.

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui lapsel luuletused peas (näitab head mälu), arvutab hästi ja loeb soravalt, siis pole mitte mingisugust põhjust last 2. klassis istuma jätta. Õpiabi pole ka selleks põhjuseks. Individuaalset õppekava ju lapsel pole? Seega saab ta hakkama kindlasti.

Logopeed.

+3
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kindlasti võta ühendust Rajaleidjaga. Ja tegelikult peavad kõik erisused õpetamisel olema lapsevanemale teatatud, nõusolek võetud ja dokumenteeritud. Klassikursust kordama jätta saab vaid vanema nõusolekul, mitte nii, et kool või keegi õpetaja otsustab.

Kallis inimene, kui sa töötad õpetajana, siis peaksid sa väga hästi teadma, et klassikursuse kordama jätmise määravad õpitulemused (ehk nende puudumine), mitte vanema nõusolek.

Lapsevanem kuulatakse ses küsimuses ära, tõsi küll. Aga tema arvamus ei ole koolile määrav.

Kui vanem pole nõus, ei saa jätta klassikursust kordama.

 

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kindlasti võta ühendust Rajaleidjaga. Ja tegelikult peavad kõik erisused õpetamisel olema lapsevanemale teatatud, nõusolek võetud ja dokumenteeritud. Klassikursust kordama jätta saab vaid vanema nõusolekul, mitte nii, et kool või keegi õpetaja otsustab.

Kallis inimene, kui sa töötad õpetajana, siis peaksid sa väga hästi teadma, et klassikursuse kordama jätmise määravad õpitulemused (ehk nende puudumine), mitte vanema nõusolek.

Lapsevanem kuulatakse ses küsimuses ära, tõsi küll. Aga tema arvamus ei ole koolile määrav.

Kui vanem pole nõus, ei saa jätta klassikursust kordama.

Loe palun minu viide riiklikule õppekavale – otsustab õppenõukogu, kes kuulab ära vanema arvamuse. Vanema nõusolekut ei ole vaja.

Saan aru, et lapse probleem ongi keskendumine, seega tulebki sellega nüüd sinul tegeleda, sest õpetajal on 24 last. See on väga hea, et õpetaja on seda probleemi märganud ja sa saad nüüd sellega tegeleda. Keskendumisprobleemidega tuleb tegeleda, see võib hilisemalt lahenduda, aga ei pruugi.

 

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mina sain ka oma lapsega Rajaleidjasse aja vähem kui nädalaga, ei saanud koolilt mingeid pabereid kaasa, läksin lihtsalt laps näpus kohale. Rajaleidjas määrati lapsele individuaalne õppekava ja selle järgi on ta nüüd õppinud. Tunnistusel kõik neljad- viied, tal on fenomenaalne mälu, aga kipub palju unistama ja tähelepanu hajub kiiresti. Kordagi pole klassijuhatajaga jutuks tulnud tema istuma jätmine

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 48 )


Esileht Koolilaps 2.klassi laps istuma