Esileht Koolilaps 3. klass ja igaõhtune 2-3 tundi õppimine

Näitan 21 postitust - vahemik 1 kuni 21 (kokku 21 )

Teema: 3. klass ja igaõhtune 2-3 tundi õppimine

Postitas:

Alates 3. klassist on tekkinud lapsele väga suur koormus, tunnikontrolle ja kontrolltöid on pea igaäevaselt, samuti on igaks päevaks õppida 3-4 ainest, lisaks iga kuu kohustusliku kirjanduse lugemine (ca. 130 lk) raamat, Ainuüksi õppimiseks kulub igal õhtul 2-3 tundi (nt. lehekülg matemaatika töövihikust, loometöö eesti keelest, 10 sõna inglise keelest+ dialoog lugeda ja tõlkida, loodusõpetusest kontrolltöö jne). Mõnel õhtul jõuab kohustuslikku raamatut lugeda, mõnel mitte, seega ka nädalavahetusel tegeleme kooliasjadega edasi. Kui palju teistele 3-4. klassi õpilastele kodus õppida jäetakse?

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

3.klassis on esimest korda vaja ka kodus midagi teha, esimesed 2 klassi sai niisama läbi. Igaks inglise keele tunniks on sõnad, matemaatikas mõnikord mõni harjutus ja teinekord on vaja arvutamist harjutada. Tavaliselt saab hakkama 15-30 minutiga, harva enne mõnd kontrolltööd võib kuni tund minna. Kohustuslik kirjandus on raamat u 2 kuu peale.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kohustuslikku kirjandust on aasta peale 4-5 raamatut, täpselt ei mäleta. Laps ise tegeleb sellega. Täna just teatas, et kaks on loetud.

Igapäevane õppimine sõltub. Kui on inkas sõnu õppida, siis keerulisemate sõnadega läheb kuni tund aga mõni päev pole väga midagi õppida ja tavaline on selline 15-30 min. Kontrolltöödeks eraldi õpib minu teada ainult inglise keeles.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

4. klassis läks ca 30 minutit, varasemat aega ei mäleta. Kohustusliku kirjanduse üks raamat kuus, ca 100-120 lk, luges läbi 2-3 õhtuga. Kodutööde maht tundub enam-vähem sama, võib-olla oli meil pisut vähem.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

Meie ajal loeti Jules Verne’i ja kõik pikkus- ja laiuskraadid olid 10-aastaselt selged.

+7
-7
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 00:36; 24.11 14:06;
To report this post you need to login first.
Postitas:

4.klassi loodusõpetus oligi mitte raske vaid väga laialivalguv, palju erinevaid mõisteid piltide all. 5.klass juba konkreetsem. 5.klassis ajalugu selline paljude rohkete mõistetega, aga vähemalt pole need eriti keerulised. Matemaatika küll raske polnud 4.klassis, kohustuslik kirjandus oli tõesti iga kuu 1 raamat ja selle peale töö, u 2 lehekülge konkreetseid küsimusi. Arutelu pole meil olnud kuigi oleks ju kasulikum. Lapse arvamus raamatust ei huvita kedagi. 4.klassis oli juba jutustamine inglise keeles, sõnadest ei räägigi, ilma nendeta pole ju mõeldav, vene keeles samuti sõnad suuliselt+ kirjalikult.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 09:26; 23.11 11:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

Meie ajal loeti Jules Verne’i ja kõik pikkus- ja laiuskraadid olid 10-aastaselt selged.

Mina päris nii ei võrdleks “meie ajal loeti juba Vernet jne. Isegi lugesin u 10-11 aastaselt Kolm musketäri raamatud kõik läbi okey tegemist on Dumaga pole ju vahet, aga minul puudusid siis ka igasugused nutiseadmed ja ajastu oli hoopis midagi muud. Minu lapsed ei ole lugenud ei Vernet ega ka Dumad ja vaevalt nad musketäre ka loevad, tänapäeval teised kangelased näiteks Harry Potter mis on nad kõik läbi lugenud, maailm on ka laiem, huvialasid rohkem.
4.klassi loodusõpetus oli tõesti laialivalguv, palju pilte, piltide all tähtsad mõisted. Üks tähtsam ja vajalikum kui teine.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 09:26; 23.11 11:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kohustuslikku kirjandust on kaks raamatut kuus ja selle mahu täitmisel pean ma näpuga järge ajama ja nõudma. Lugemine ei ole lemmik.
Muidu on kodus teha midagi ikka veel harva, sest ta jõuab kõik koolis tundide ja vahetundide ajal ära teha.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

Minu tuttav õpetaja rääkis huljuti, et ta kahjuks näeb iga aastaga enam, et kaartide lugemise oskus on üha raskem. Ollakse harjunud vaid telefonis GPS-i liikuvat joont jälgima, aga reaalset paberkaarti ei osata õigetpidigi panna, mõõtkavast ei omata halli aimugi ning goobus (kui see üldse on) on kodus vist lihtsalt kaunistus, mida need jooned või numbrid seal peal tähendavad, ei tea vanemad ka.

Enda kooliajast mäletan, et sinu nimetatud asjade kaardilt lugemine oli üsna lihtne, vea lihtsalt näpuga järge ning tea, kuspool on põhi ja kus lõuna.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 11:10; 24.11 12:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

4-s klass ja samuti peaaegu igal õhtul 2-3 h õppimist + kohustuslik kirjandus. Õnneks kohustuslik kirjandus läheb lapsel rõõmuga kja kiiresti. 3-ndas klassis käis laps pisikeses maakoolis liitklassis, seal tase ei erinenud (vaadates nüüd uues koolis lapse tulemusi ja teadmisi) aga kodus praktiliselt ei õpitud, lapsed suutsid tunni ajal ka kontrolltöö materjali endale selgeks teha. Väikese klassi eelised. Juba see, kui igaüks tahab oma nädalavahetusest rääkida või igaüks osaleb diskussioonis, võtab väikeklassis tunduvalt vähem aega ja tunni ajal jääb aega ka kordamiseks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil 5. klass ja õnneks töökorraldus selline, et kõige rohkem õppida antakse nädalavahetuseks. Nädala sees jõuab enamasti tunni-pooleteisega asjad tehtud ja lisaks huviringis-trennis käidud. Nädalavahetusel aga teema võimalikult palju asju ette.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

Minu tuttav õpetaja rääkis huljuti, et ta kahjuks näeb iga aastaga enam, et kaartide lugemise oskus on üha raskem. Ollakse harjunud vaid telefonis GPS-i liikuvat joont jälgima, aga reaalset paberkaarti ei osata õigetpidigi panna, mõõtkavast ei omata halli aimugi ning goobus (kui see üldse on) on kodus vist lihtsalt kaunistus, mida need jooned või numbrid seal peal tähendavad, ei tea vanemad ka.

Ja neid oskusi on kõigil inimestel tingimata vaja peast teada?
Sa ise tead kõiki mõisteid kirjandusteadusest, ajaloost, kunstist keemiast jne?

Ilmakaared ja see, et kaardil jms on põhi alati üleval, seda küll.

+1
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kole jah – laps peab raamatuid lugema????

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu jaoks on kodust õppimist ikka väga üle võlli.
Ok, 3. klass oli veel päris ok, sest klassiõpetaja jättis just niipalju õppida kui oli mõistlik. Raamatuid oli lugeda igas kuus 1 ja siis õpetaja vestles iga lapsega. Klass oli väike ja süsteem paindlik. Lapsel olid jõuluks nn kohustuslikud raamatud läbi.
Muud õppimist ei jäänud koju hiigelpalju.
4. kl tulid aineõpetajad ja siis tundus küll, et õpetajatel on maavõistlus, kes suudab rohkem õppida anda.
See kodus õppimise aeg oligi teinekord 2-3tundi ja seda on ikka väga palju. Eesti koolisüsteemi tuleks lihtsalt muuta.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

Minu tuttav õpetaja rääkis huljuti, et ta kahjuks näeb iga aastaga enam, et kaartide lugemise oskus on üha raskem. Ollakse harjunud vaid telefonis GPS-i liikuvat joont jälgima, aga reaalset paberkaarti ei osata õigetpidigi panna, mõõtkavast ei omata halli aimugi ning goobus (kui see üldse on) on kodus vist lihtsalt kaunistus, mida need jooned või numbrid seal peal tähendavad, ei tea vanemad ka.

Ja neid oskusi on kõigil inimestel tingimata vaja peast teada?

Sa ise tead kõiki mõisteid kirjandusteadusest, ajaloost, kunstist keemiast jne?

Ilmakaared ja see, et kaardil jms on põhi alati üleval, seda küll.

4.klassi loodusõpetus on küll selline, mille mõisteid ja sisu loomulikult peast tean. Need on asjad, mida nimetatakse elementaarseteks teadmisteks. Ja sinu nimetatud “horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad” pole mingi eriline keemia, et seda siin võrrelda.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 11:10; 24.11 12:52;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie vaevleme 4 klassi loodusõpetusega – jube keeruline – horisondid ja põhja-lõunalaiused, kaartide lugemine, mõõtkavad – minu arust päris raske!

Minu tuttav õpetaja rääkis huljuti, et ta kahjuks näeb iga aastaga enam, et kaartide lugemise oskus on üha raskem. Ollakse harjunud vaid telefonis GPS-i liikuvat joont jälgima, aga reaalset paberkaarti ei osata õigetpidigi panna, mõõtkavast ei omata halli aimugi ning goobus (kui see üldse on) on kodus vist lihtsalt kaunistus, mida need jooned või numbrid seal peal tähendavad, ei tea vanemad ka.

Ja neid oskusi on kõigil inimestel tingimata vaja peast teada?

Sa ise tead kõiki mõisteid kirjandusteadusest, ajaloost, kunstist keemiast jne?

Ilmakaared ja see, et kaardil jms on põhi alati üleval, seda küll.

Kindel jah – on küll vaja teada. Gloobus on üks esimesi asju, mis lapsele maailmast nö suure pildi annab.

+5
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.11 00:36; 24.11 14:06;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu kolmanda klassi lapsel on sel aastal rohkem koduseid töid jäetud kui varasemalt. Enamus kodutöid jõuab koolis ära teha, pikapäevas ei käi. Käib muusikakoolis, trennis, kooris. Õhtuti vahetab asjad kotis ja mõnikord harva lõpetab töö, mida tunnis ei osanud teha (tavaliselt mingi luuletus). Ise kontrollin üle, kas ta on asjadest õigesti aru saanud (matemaatika ja inglise keele reeglid) ning vajadusel teen näiteid kuni reeglid kinnistuvad. Inglise keele sõnad jäävad tunnis meelde, teen pistelist kontrolli, ütlen eesti keeles sõna ja lasen tal arvutis inglise keeles kirjutada (arvutis läheb kirjutamine kiiremini). Kohustuslikku kirjandust ei anta, laenutab ise suvalisi raamatuid ja loeb rõõmuga, mõnikord 3 raamatut nädalas, mõnikord 0. Alates selle aasta oktoobrist antakse stuudiumis teada, millal on kontrolltöö tulemas. Ekstra selleks ei õpi. Siiani me isegi ei teadnud, millal või mis ainest need on. Nädalavahetuseks õppida ei jää.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mu lapsega peaaegu sama, mis viimasel vastajal. Kontrolltöödeks kunagi ei õpi eraldi, teeb vaid selle najal, mida tundides kuulis/õppis. Kodused tööd on tal enamasti tehtud kui koju jõuab kuigi ei käi pikapäevarühmas. Väga harva, kui midagi kodus veel teeb (referaat nt või kohustuslik kirjandus).
Ja sealjuures ei ole laps geenius ega oivik. Hinded ei ole ka viied vaid pigem kolmed-neljad.
Käib küll viiendas klassis juba, aga kolmandas oli täpselt samamoodi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mu lapsega peaaegu sama, mis viimasel vastajal. Kontrolltöödeks kunagi ei õpi eraldi, teeb vaid selle najal, mida tundides kuulis/õppis. Kodused tööd on tal enamasti tehtud kui koju jõuab kuigi ei käi pikapäevarühmas. Väga harva, kui midagi kodus veel teeb (referaat nt või kohustuslik kirjandus).
Ja sealjuures ei ole laps geenius ega oivik. Hinded ei ole ka viied vaid pigem kolmed-neljad.
Käib küll viiendas klassis juba, aga kolmandas oli täpselt samamoodi.

Äkki kui veidi ka õpiks, oleks ainult viied.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie laps ka 3-s klassis ja õppida oli väga palju. Rääkisin ka sellest õpetajaga ja tundub, et nüüd on jäänud vähemaks. Sest asi oli samuti iga õhtu igas aines. Laps käib ka trennides 4 korda nädalas ja see õppimise maht oli üle mõistuse, lisaks kõik nädalavahetused. Mingit hingetõmbe aega ei ole. Samas mulle tundub, et probleem on see, et meie laps pole nii kiire ilmselt. Olen rääkinud mõne vanemaga ja nemad üldse probleemi ei näinud. Nende lapsed käisid ka trennis ja veel suuremas mahus ja õppimine läks neil nagu lennates. Lapsel oli sõber külas ja koos õppisid. Sõbral oli 5 minutiga kõik tehtud, minu laps ei olnud jõudnud veel esimese ülesandega lõpunigi. Ise mõtlen, et lapse võimekus ka määrav, vähemalt meie lapse puhul. Teistel on juba koolis tihti see tehtud millega tema pole jõudnud alustada ja siis vaevleb kodus.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 21 postitust - vahemik 1 kuni 21 (kokku 21 )


Esileht Koolilaps 3. klass ja igaõhtune 2-3 tundi õppimine

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.