Vaatan siin juba mitu aastat seda sahmimist 32.KK teemal ja ei saa tegelikult aru, miks sinna trügitakse? Vana kool kitsastes oludes, väiksemad mitmes vahetuses, maja selgelt ületäidetud. Mingit innovatsiooni õppekavades ka silma ei hakka, eelmine aasta lausa kolasin nende õppekavas ringi ajaviiteks, et sellest tungist aru saada. RE tulemused ikka pigem tagasishoidlikud, matemaatika kasin. Miks peaks nt samas piirkonnas mõnes teises põhikoolis õppiv laps eelistama oma kooli gümnaosale 32KK? No sel aastal on muidugi valik veel kõvasti avaram, riigikoolid ka juures. See on selge, et G4 pääsevad vähesed, aga ma just mõtlen, et mida imet oodatakse 32KK, et sinna trügitakse? Kas ainus fenomen on, et nende katsed Tallinnas kõige esimesed ja noored tahavad end proovile panna? Enda laps hetkel 7. klassis ja püüan olusid kaardistada 😀
No enda vaatenurgast see esimene võimalus nüüd üldse aru saada noorel, et mis ta tase võrreldes teistega on. Kahjuks tulemused küll loetud tunnid enne G4 katseid tulevad ja seal suurt muutust ei tee, kuid veidi ikka saad nö nõrgemaid asju korrata. Eriti kui see üllatus, et just selles aines madalamad punktid kui ootasid.
Samuti loodetavasti võimalus intervjuud harjutada enne neid koole, kuhu tahaksid päriselt saada. Ja on ju ütlus “esimene vasikas läheb aia taha” – eks 32kk annabki selle võimaluse vältida olukorda, et G4 poleks see esimene vasikas.
Aga jah – muidu see umbes C või D plaan, et kui kõik muu metsa läheb siis ikkagi veidi tugevamate tulemustega kui mõni teine piirkonnakool.. Sellest ma küll aru ei saa, et miks see kool nii teeb – meeletu energiakulu selle massi haldamine. Samas muidugi uhke öelda, et konkurss sama suur kui nö eliitkoolidel.