Esileht Pereelu ja suhted Aastapäev

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 52 )

Teema: Aastapäev

Postitas:

Tere

Mure järgmine – mehega tuleb varsti aastapäev. Mitu korda olen öelnud talle, et ei soovi kingitus ega midagi, päriselt. Juhuslikult avastasin, et ta oli teinud tellimuse sekspoest (mehed ei oska vist peita asju). Ma olen alati olnud pigem konservatiivne ja ei soovi kindlasti selliseid kingitusi. Nüüd, kui ma selle avastanud olen, ma isegi ei tea, kas peaksin talle ütlema seda. Ma tean, et kui selle kingi saan, siis ma ei suuda rõõmsat nägu teha. Pigem olen kurb ja pettunud. Oleksin soovinud midagi romantilist (kas või telliks toitu kuskilt ja vaataks mõnda head filmi).

Mida teha? Ma olen väga kurb, et sellise kingituse valis ja ei oska nüüd midagi ette võtta. Kas peaksin rääkima temaga? Siis ta ju solvuks. Või ootan kingituse ära ja teesklen õnne. Nii kurb on olla, sest tõesti ei ole see kingitus see, mida ma ootaksin aastapäevaks.

+4
-21
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tere

Mure järgmine – mehega tuleb varsti aastapäev. Mitu korda olen öelnud talle, et ei soovi kingitus ega midagi, päriselt. Juhuslikult avastasin, et ta oli teinud tellimuse sekspoest (mehed ei oska vist peita asju). Ma olen alati olnud pigem konservatiivne ja ei soovi kindlasti selliseid kingitusi. Nüüd, kui ma selle avastanud olen, ma isegi ei tea, kas peaksin talle ütlema seda. Ma tean, et kui selle kingi saan, siis ma ei suuda rõõmsat nägu teha. Pigem olen kurb ja pettunud. Oleksin soovinud midagi romantilist (kas või telliks toitu kuskilt ja vaataks mõnda head filmi).

Mida teha? Ma olen väga kurb, et sellise kingituse valis ja ei oska nüüd midagi ette võtta. Kas peaksin rääkima temaga? Siis ta ju solvuks. Või ootan kingituse ära ja teesklen õnne. Nii kurb on olla, sest tõesti ei ole see kingitus see, mida ma ootaksin aastapäevaks.

Miks sa arvad, et see sulle mõeldud on?

+34
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tere

Mure järgmine – mehega tuleb varsti aastapäev. Mitu korda olen öelnud talle, et ei soovi kingitus ega midagi, päriselt. Juhuslikult avastasin, et ta oli teinud tellimuse sekspoest (mehed ei oska vist peita asju). Ma olen alati olnud pigem konservatiivne ja ei soovi kindlasti selliseid kingitusi. Nüüd, kui ma selle avastanud olen, ma isegi ei tea, kas peaksin talle ütlema seda. Ma tean, et kui selle kingi saan, siis ma ei suuda rõõmsat nägu teha. Pigem olen kurb ja pettunud. Oleksin soovinud midagi romantilist (kas või telliks toitu kuskilt ja vaataks mõnda head filmi).

Mida teha? Ma olen väga kurb, et sellise kingituse valis ja ei oska nüüd midagi ette võtta. Kas peaksin rääkima temaga? Siis ta ju solvuks. Või ootan kingituse ära ja teesklen õnne. Nii kurb on olla, sest tõesti ei ole see kingitus see, mida ma ootaksin aastapäevaks.

Miks sa arvad, et see sulle mõeldud on?

Oletame, et see on mulle mõeldud. Kui ei ole, siis läheb lugu teisiti. Hetkel soovin nõu teades, et see on mulle.

+7
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui kaua te olete koos, et mees ei teagi, et seksilelud pole sinu teema? Kas teil on neid kodus või on nendega üldse mingit seost?

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kui kaua te olete koos, et mees ei teagi, et seksilelud pole sinu teema? Kas teil on neid kodus või on nendega üldse mingit seost?

Meil ei ole neid kodus kunagi olnud ja olen maininud ka, et ei soovi midagi kasutada. 3 aastat saab täis.

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sekspoest saab tellida ka massaažigeeli, sulgi ja muud romantilist. Ja kui ongi midagi nilbemat, siis see on ju su kalli mehe soov midagi uut proovida. Sa ütlesid talle, et sa ei soovi kingitust – aga võib-olla tema tahab seda kingitust endale. Aastapäeval ei pea mees ainult naist meeles pidama, vaid ka naine võib mehele head meelt teha.

Ma solvuks hoopis, kui ma teeks mehele sekspoest kingi ja ta poleks midagi nõus proovima, kuigi mulle meeldiks. Võiks ikka vastu tulla ja proovida vähemalt. Selline konservatiivsus ja jäikus ajaks närvi – elu on lühike, võiks vähemalt katsetada.

+18
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 11.08 10:19; 11.08 10:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sekspoest saab tellida ka massaažigeeli, sulgi ja muud romantilist. Ja kui ongi midagi nilbemat, siis see on ju su kalli mehe soov midagi uut proovida. Sa ütlesid talle, et sa ei soovi kingitust – aga võib-olla tema tahab seda kingitust endale. Aastapäeval ei pea mees ainult naist meeles pidama, vaid ka naine võib mehele head meelt teha.

Ma solvuks hoopis, kui ma teeks mehele sekspoest kingi ja ta poleks midagi nõus proovima, kuigi mulle meeldiks. Võiks ikka vastu tulla ja proovida vähemalt. Selline konservatiivsus ja jäikus ajaks närvi – elu on lühike, võiks vähemalt katsetada.

Jaa, mind ennast ka häirib, et ma olen nii konservatiivne selles osas. Kas sellest saab ka üle kuidagi? Ma tahaksin muidugi head meelt mehele valmistada. Kui ta soovib miskit proovida, siis ma tahaks talle meelejärgi olla, aga kuidas enda tagasihoidlikus maha suruda ja tunda end vabalt?

+3
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oota see kingitus ära, aga õnne ka teesklema ei pea. Saate omavahel asjad ehk siis lõpuks ka selgeks rääkida, et millised ootused kumbagil on. Kas sa oled üldse kunagi oma mehe käest uurinud, et mis talle voodis meeldiks?

+9
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 11.08 10:26; 11.08 11:21; 16.08 00:00; 16.08 11:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oota see kingitus ära, aga õnne ka teesklema ei pea. Saate omavahel asjad ehk siis lõpuks ka selgeks rääkida, et millised ootused kumbagil on. Kas sa oled üldse kunagi oma mehe käest uurinud, et mis talle voodis meeldiks?

Olen ikka uurinud. Oleme uusi asju selle tulemusena katsetanud ja proovinud midagi huvitavat. Selles osas olen ennast muidugi ületanud, sest tõesti mulle tundub, et ma olen kohati liiga häbelik.

Pigem ma äkki pettusin hetkel seepärast, et soovisin midagi romantilist.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sekspoest saab tellida ka massaažigeeli, sulgi ja muud romantilist. Ja kui ongi midagi nilbemat, siis see on ju su kalli mehe soov midagi uut proovida. Sa ütlesid talle, et sa ei soovi kingitust – aga võib-olla tema tahab seda kingitust endale. Aastapäeval ei pea mees ainult naist meeles pidama, vaid ka naine võib mehele head meelt teha.

Ma solvuks hoopis, kui ma teeks mehele sekspoest kingi ja ta poleks midagi nõus proovima, kuigi mulle meeldiks. Võiks ikka vastu tulla ja proovida vähemalt. Selline konservatiivsus ja jäikus ajaks närvi – elu on lühike, võiks vähemalt katsetada.

Jaa, mind ennast ka häirib, et ma olen nii konservatiivne selles osas. Kas sellest saab ka üle kuidagi? Ma tahaksin muidugi head meelt mehele valmistada. Kui ta soovib miskit proovida, siis ma tahaks talle meelejärgi olla, aga kuidas enda tagasihoidlikus maha suruda ja tunda end vabalt?

Minul on enda kogemusest raske nõu anda, sest ma olen juba teismelisest saati natuke nilbe olnud. Aga mulle tundub, et aidata võiks mõne erutava raamatu lugemine (kas või vana hea 50 halli varjundit) – sest kui “nilbused” on pandud seksikasse vormi, võivad need ka vastuvõetavamad ja isegi meeldivad tunduda. Ning seejärel vaadata filme, kus seksmänguasju ja tavapärasest veidi erinevamat seksi näidatakse. Samuti sel eesmärgil, et kui need tegevused on pandud romantilisse ja erutavasse vormi, siis võivad need ka päris elus pinget pakkuda.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 11.08 10:19; 11.08 10:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pigem ma äkki pettusin hetkel seepärast, et soovisin midagi romantilist.

Sina tahad romantikat, mees seksi. Nii lihtne ongi. Mehel on sinuga voodis igav.

+2
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pigem ma äkki pettusin hetkel seepärast, et soovisin midagi romantilist.

Sina tahad romantikat, mees seksi. Nii lihtne ongi. Mehel on sinuga voodis igav.

Aitäh! Minu enesekindlus tegi kindlasti hetkel tõusu 🙂

+2
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei saa aru, mis nilbusest te muudkui räägite. Ütlen inimesena, kel on olnud vaid 1 partner ning sekselu alustatud väga hilja, 25aastaselt. Seksmänguasjades ei pea olema midagi nilbet ega tavatut. Minu meelest on seksmänguasjad pigem täiesti tavaline seksuaalelu osa. Kui räägime igasugu vibraatoritest, mis mõeldud just naisele ja kliitori jaoks. Oleks et mees siis tellib strap on’i, seda võib tõesti nilbeks pidada. Ei oska tõesti midagi nilbet mänguasjades näha. Ja ennekõike on sellised mänguasjad mõeldud just naisele, selleks, et aidata tal ka seksuaaelust rohkem rahuldust saada. Mees on just empaatiline ja tahab pakkuda naisele naudingut. Mingis mõttes see ju ongi väga romantiline.

Ja tõenäoliselt ka omamoodi vihje, et mees tunnetab teie sekselus puudujääke. Konservatiivsus ja rutiin on kõike muud kui rahuldavad ja erutavad. Ja lisaks ei saa aru, miks sa peaksid häbenema. Olete kahekesi, inimesega, keda armastad ja kes armastab sind. Peaksid end tema ees täiesti vabalt tundma, seda enam, et ta on soovinud sind oma kindlaks kaaslaseks.

Soovitan läbi mõelda, kust sul need valehäbid ja kompleksid tulevad ning mõelda sellele, kas sa ise ei taha, et sul oleks hea? Mees ju tahab sulle ainult head.

Ütleks hoopis nii, et kui sul tõesti pole siiani majapidamises mitte ühtegi mänguasja olnud, siis nüüd on küll tagumine aeg endale vähemalt 1 saada ja ära proovida. Võite avastada täiesti uue dimensiooni seksuaalelus ja hakkad vast seda kõike nautimagi. Kui sa nii konservatiivne ja häbelik oled, siis tõenäoliselt ei ole seksuaalelu sinu jaoks ka midagi erilist ega nauditavat. Viimane aeg seda muuta.

+5
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 11.08 11:20; 11.08 22:18; 13.08 14:39; 13.08 22:42; 16.08 12:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oota see kingitus ära, aga õnne ka teesklema ei pea. Saate omavahel asjad ehk siis lõpuks ka selgeks rääkida, et millised ootused kumbagil on. Kas sa oled üldse kunagi oma mehe käest uurinud, et mis talle voodis meeldiks?

Olen ikka uurinud. Oleme uusi asju selle tulemusena katsetanud ja proovinud midagi huvitavat. Selles osas olen ennast muidugi ületanud, sest tõesti mulle tundub, et ma olen kohati liiga häbelik.

Pigem ma äkki pettusin hetkel seepärast, et soovisin midagi romantilist.

No aga tee siis sina see päev romantiliseks. Miks peab aastapäeva tähistamise, mis on ju kahe inimese tähtpäev, peamine roll olema mehel? Miks ainult mees peab punnitama mingi kingitusega? Telli sina siis see toit ja pane küünlad põlema ja osta mingi vein vms jook, mis teile mõlemile meeldib. Ja siis sujuvalt läheb romantiliseks aastapäevaseksiks koos lisanditega…. Ega nende seksmänguasjadega ei pea ju olema mingi pornofilmipano, saab ka nendega vägagi romantilist asja ajada…

+12
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 11.08 10:26; 11.08 11:21; 16.08 00:00; 16.08 11:04;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei saa aru, mis nilbusest te muudkui räägite. Ütlen inimesena, kel on olnud vaid 1 partner ning sekselu alustatud väga hilja, 25aastaselt. Seksmänguasjades ei pea olema midagi nilbet ega tavatut. Minu meelest on seksmänguasjad pigem täiesti tavaline seksuaalelu osa. Kui räägime igasugu vibraatoritest, mis mõeldud just naisele ja kliitori jaoks. Oleks et mees siis tellib strap on’i, seda võib tõesti nilbeks pidada. Ei oska tõesti midagi nilbet mänguasjades näha. Ja ennekõike on sellised mänguasjad mõeldud just naisele, selleks, et aidata tal ka seksuaaelust rohkem rahuldust saada. Mees on just empaatiline ja tahab pakkuda naisele naudingut. Mingis mõttes see ju ongi väga romantiline.

Ja tõenäoliselt ka omamoodi vihje, et mees tunnetab teie sekselus puudujääke. Konservatiivsus ja rutiin on kõike muud kui rahuldavad ja erutavad. Ja lisaks ei saa aru, miks sa peaksid häbenema. Olete kahekesi, inimesega, keda armastad ja kes armastab sind. Peaksid end tema ees täiesti vabalt tundma, seda enam, et ta on soovinud sind oma kindlaks kaaslaseks.

Soovitan läbi mõelda, kust sul need valehäbid ja kompleksid tulevad ning mõelda sellele, kas sa ise ei taha, et sul oleks hea? Mees ju tahab sulle ainult head.

Ütleks hoopis nii, et kui sul tõesti pole siiani majapidamises mitte ühtegi mänguasja olnud, siis nüüd on küll tagumine aeg endale vähemalt 1 saada ja ära proovida. Võite avastada täiesti uue dimensiooni seksuaalelus ja hakkad vast seda kõike nautimagi. Kui sa nii konservatiivne ja häbelik oled, siis tõenäoliselt ei ole seksuaalelu sinu jaoks ka midagi erilist ega nauditavat. Viimane aeg seda muuta.

Kust see on tulnud: eelmiselt mehelt. Kuulasin pidevalt suhte lõpus kui rõve ja loll ma olen. Pidevad mahategemised minu valikute ja arvamuste suhtes. Sealt see komplekt on tekkinud.

Saan aru, praeguse kaaslasega ei ole seda, peaksin ju üle saama. Aga hirm on alles, et äkki jälle teen midagi valesti ja olengi loll värdjas.

+5
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mitu korda olen öelnud talle, et ei soovi kingitus ega midagi, päriselt

Pigem ma äkki pettusin hetkel seepärast, et soovisin midagi romantilist.

Mehed paraku ei ole mõtetelugejad. Kui sa oled mitu korda öelnud, et ei soovi kingitust, ega midagi, siis mees võtab seda sõnasaõnalt. Ja ei loe su mõtteid ega hakka midagi romantilist korraldama. Nii et miks sa pettud?

Ta tellis midagi sekspoest, oota ära, mis see on, võibolla sulle meeldib, sa ei tea ju. Ja kui ei meeldi, ei pea kasutama.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif;”>Kust see on tulnud: eelmiselt mehelt. Kuulasin pidevalt suhte lõpus kui rõve ja loll ma olen. Pidevad mahategemised minu valikute ja arvamuste suhtes. Sealt see komplekt on tekkinud.</p>
<p style=”box-sizing: border-box; margin-top: 0px; margin-bottom: 1rem; color: #212529; font-family: ‘Helvetica Neue’, Helvetica, Arial, sans-serif;”>Saan aru, praeguse kaaslasega ei ole seda, peaksin ju üle saama. Aga hirm on alles, et äkki jälle teen midagi valesti ja olengi loll värdjas</p>

Räägi sellest mehega, südamest südamesse. Muidu ta ei teagi, mis sind vaevab.

+4
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 11.08 11:20; 11.08 22:18; 13.08 14:39; 13.08 22:42; 16.08 12:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tavaliselt ei tule niisugune häda eelmisest suhtest, vaid lohiseb kaasa juba varasemast. Mingilmoel traumeeritud lapsepõlvest või katkisest perekonnast. Perekond võib olla katkine mitmel moel – alates sellest, et see ongi lõhki, lõpetades sellisega, kus pealtnäha on kõik tiptop, aga mille sees toimub allasurumine, alistamine, mõnitamine, ükskõiksus….

Tegelikult on see kah omamoodi vaimuhaigus, kui mees(kes ilmselgelt teab, et tema naine on seksuaalselt habras) nimelt sellise üllatusega lagedale tuleb. Tõesti, midagi kriminaalset selles pole, aga me kõik ju tunneme omi inimesi. Teame, millest nad rõõmustuvad, mis neid vaimustab. Milleks hingi mõrastada? Kui jah…see kingitus ikka on oma naisele.

+2
-5
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Äkki ostis hoopis endale midagi?
On ikka naine, kui probleemi ei ole, tuleb see välja mõelda.
Mida sa põed, kui mitte midagi pole toimunudki sul!

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 12.08 23:43; 13.08 16:08; 15.08 08:31; 15.08 10:28; 15.08 22:02; 16.08 11:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Milleks põdeda?

Võibolla ostis strap-on i ja ootab, et hoopis sina teda oimetuks kepid.

Kindlasti saate lähedasemaks kui niipalju ei piparda ja voodis vabameelsem oled.

0
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oot, teema algataja – kumba sa siis soovisid – kingitust või mitte kingitust?

Tee see romantiline pool tõepoolest sinna ise seekord, osta mingi mõnus vein, suupisted, telli toit (või tee ise midagi head), pane kenasti riidesse. Võta seda kui sinu kingitust iseendale siis.

See, et su mees soovib sinuga seksi avastada, on ju ainult HEA, et ta seda kellegi teisega ei kipu tegema. Võibolla ta püüab sind omal moel aidata, üritab sinu enesekindlust hoopiski tõsta. Ära ole nii vanas suhtes kinni, lase vabaks ja vaata, mis tuleb. Sa võid lausa üllatuda, et see võib ka tore olla.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sekspoest saab ka pesu. Võibolla on see suht tavaline seksikas pesukomplekt püksikute, rinnahoidja ja sukahoidjaga? Aga võibolla mingi kehasukk. Kas erineva pesu kandmine on ka täiesti välistatud? Ja võibolla ostis mees endale hoopis peeniserõnga? See peaks sulle küll meeldima – aitab tal kauem vastu pidada. Ja üleüldse, mis sa pabistad ette, oota kink ära ja siis mõtle asjade üle.

Ja anna, palun, teada, mis kink see siis ikkagi oli!

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mu esimene mõte oli, et mees ostis massaažiõli ja üllatab lõõgastava massaažiga. Kingitus just ei ole, aga romantiline ja näitab hoolimist välja küll.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sekslelude katsetamine ei ole sama mis uue toidu maitsmine, et keeleotsaga proovid.  Ja küllalt  on neid toite mida paljud ei ole nõus testima, näit. härja silmamuna. Kas parneril on siis õigus solvuda ja leida, et ma olen igav inimene?

Miks peab naine ennast sundima katsetama asju mis on tema jaoks ebameeldivad, ebamugavad? Miks peab selles osas kellelegi meele järgi olema. Miks peab enda soovid alla suruma?

Mõni inimene ongi selline, et ta vajab pidevalt mingeid uusi stiimuleid, 3 aastat oled koos ja juba hakkab oma naine igavaks jääma, seks hakkab igavaks jääma. Minu meelest siis just heaks lähebki kuna tead mis kummalegi meeldib, tekib julgus ja osavus.

Olen oma mehega koos 11 aastat ja korra oleme ühte patareiga vahendit proovinud mille tema sugulane talle kinkis. Meist kumbki ei ole rohkem initsiatiivi nende vahenidite osas üles näidanud. Ma ei räägi oma mehe eest, aga minu jaoks ei ole meie seks kunagi nii igav, et me peaksime mingeid abivahendeid kasutama. Lihtsalt ei tule pähe mõtet, et kasutaks sulgi või vibraatorit. Kui ma saan mitu korda järjest orgasmi, milleks mulle vibraator?  Me suudame teineteist nii palju stimuleerida, et pole abivahendeid vaja ja ma ei näe seda kohta kus nad võiks mängu tulla kuna ilma nendetagi on tegevust palju.

Võib-olla läksin natuke emotsionaalseks, aga pigem ärritas suhtumine, et naine peab vaatamata oma ebamugavustundele mehe meeleheaks seda tegema. Jälle alguses tagasi – see pole ju sama tühine asi kui uue toidu maitsmine.

Teemaalgatajale. Sekslelud ei ole sinu jaoks romantilised, täiesti arusaadav. See seostub seksiga. Pigem ootasid sellisel päeval midagi romantilist.Sellest ka pettumus. Kas on mingi võimalus, et see pole mõeldud kingituseks vaid nö järelpeoks, et pärast romatilist sööki neid asju katsetada? Ehk pole ta kinki veel ostnud?

Kui kingi koht on selline, et on loomulik, et sa võisid kingi avastada, siis võid temaga rääkida. Kui see on mingi selline koht kust sa poleks pidanud seda leidma, siis ei ole vaja rääkida.

Mina ei soovitaks head nägu teha. 11-st aastase kooselu kogemusega võin öelda, et pigem olla aus. Kui kiidad heaks asju mis sulle ei meeldis, siis hiljem, on palju raskem mehele selgeks teha, miks sulle enam ei meeldi kui kaks aastat tagasi meeldis. Kui ta siiski teeb sulle kingi millest sa vaimustuses ei ole, siis võid ka tänada, selgitada oma seisukohta ja öeldagi ausalt, et hetkel on natuke vara, sa vajad kohanemiseks aega. Ära tee midagi vastumeelselt muidu ei jää sulle sellest päevast head mälestust. Tema on vaimustuses, aga sina oled kurb. Minu meelest on seksiga üldse nii, et kui teed midagi mis ei meeldis, siis muutub see vastumeelseks. Kui sa nüüd teed head nägu, siis võid jõuludeks sama kingi saada.

Et siiski mingil määral mehele head meelt valmistada võid valmis mõelda mida sa oled nõus tegema ja selles osas ennast ette valmistada. Jäta abivahendid kõrvale ja mõtle mis on see mis mis talle veel meeldinud on.

 

 

+4
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sekslelude katsetamine ei ole sama mis uue toidu maitsmine, et keeleotsaga proovid. Ja küllalt on neid toite mida paljud ei ole nõus testima, näit. härja silmamuna. Kas parneril on siis õigus solvuda ja leida, et ma olen igav inimene?

Miks peab naine ennast sundima katsetama asju mis on tema jaoks ebameeldivad, ebamugavad? Miks peab selles osas kellelegi meele järgi olema. Miks peab enda soovid alla suruma?

Mõni inimene ongi selline, et ta vajab pidevalt mingeid uusi stiimuleid, 3 aastat oled koos ja juba hakkab oma naine igavaks jääma, seks hakkab igavaks jääma. Minu meelest siis just heaks lähebki kuna tead mis kummalegi meeldib, tekib julgus ja osavus.

Olen oma mehega koos 11 aastat ja korra oleme ühte patareiga vahendit proovinud mille tema sugulane talle kinkis. Meist kumbki ei ole rohkem initsiatiivi nende vahenidite osas üles näidanud. Ma ei räägi oma mehe eest, aga minu jaoks ei ole meie seks kunagi nii igav, et me peaksime mingeid abivahendeid kasutama. Lihtsalt ei tule pähe mõtet, et kasutaks sulgi või vibraatorit. Kui ma saan mitu korda järjest orgasmi, milleks mulle vibraator? Me suudame teineteist nii palju stimuleerida, et pole abivahendeid vaja ja ma ei näe seda kohta kus nad võiks mängu tulla kuna ilma nendetagi on tegevust palju.

Võib-olla läksin natuke emotsionaalseks, aga pigem ärritas suhtumine, et naine peab vaatamata oma ebamugavustundele mehe meeleheaks seda tegema. Jälle alguses tagasi – see pole ju sama tühine asi kui uue toidu maitsmine.

Teemaalgatajale. Sekslelud ei ole sinu jaoks romantilised, täiesti arusaadav. See seostub seksiga. Pigem ootasid sellisel päeval midagi romantilist.Sellest ka pettumus. Kas on mingi võimalus, et see pole mõeldud kingituseks vaid nö järelpeoks, et pärast romatilist sööki neid asju katsetada? Ehk pole ta kinki veel ostnud?

Kui kingi koht on selline, et on loomulik, et sa võisid kingi avastada, siis võid temaga rääkida. Kui see on mingi selline koht kust sa poleks pidanud seda leidma, siis ei ole vaja rääkida.

Mina ei soovitaks head nägu teha. 11-st aastase kooselu kogemusega võin öelda, et pigem olla aus. Kui kiidad heaks asju mis sulle ei meeldis, siis hiljem, on palju raskem mehele selgeks teha, miks sulle enam ei meeldi kui kaks aastat tagasi meeldis. Kui ta siiski teeb sulle kingi millest sa vaimustuses ei ole, siis võid ka tänada, selgitada oma seisukohta ja öeldagi ausalt, et hetkel on natuke vara, sa vajad kohanemiseks aega. Ära tee midagi vastumeelselt muidu ei jää sulle sellest päevast head mälestust. Tema on vaimustuses, aga sina oled kurb. Minu meelest on seksiga üldse nii, et kui teed midagi mis ei meeldis, siis muutub see vastumeelseks. Kui sa nüüd teed head nägu, siis võid jõuludeks sama kingi saada.

Et siiski mingil määral mehele head meelt valmistada võid valmis mõelda mida sa oled nõus tegema ja selles osas ennast ette valmistada. Jäta abivahendid kõrvale ja mõtle mis on see mis mis talle veel meeldinud on.

Aitäh! See oli väga motiveeriv! 🙂

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 11.08 08:36; 11.08 08:50; 11.08 09:25; 11.08 10:23; 11.08 10:29; 11.08 11:13; 11.08 11:26; 13.08 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ka ei usu, et mees tellis mingi a la anaaltapi ja virutab selle siis aastapäeval lauale ja ütleb, et nüüd nii ongi. Võib-olla mees plaanis ka romantilist õhtusööki ja selle käigus annab üle kenasti pakitud kingi, kus on mingi seksikas pesu või midagi muud “lahjemat”. Ei maksa kohe hirmsaid asju mõelda, seda enam, et mees teab, et äärmuslikud sekslelud ei ole kindlasti sinu teema.

Ja see, kui ostetakse sekspoest midagi, ei vihja sellele, et mees on kindlasti voodieluga rahulolematu. Soovitakse vürtsi juurde anda, proovida midagi uut, teha midagi veidike teistmoodi. Selles pole absoluutselt mitte midagi halba ja see ei vihja kellegi saamatusele või vajakajäämistele. Palun ärge sisendage niigi hapra enesekindlusega naisele topakaid sundmõtteid.

+10
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No kuulge. Suur osa seksmänguasju on just naiste rahulduse jaoks mõeldud. Ja miks? Sest 75% naisi ei ole lihtsalt võimelised tavalise vahekorra ajal lõpuni jõudma. On vaja lisastimulatsiooni kliitorile ja selleks mänguasjad olemas ongi. Ma absoluutselt ei mõista seda hirmu mänguasjade osas – need on ju meie kui naiste heaoluks mõeldud.

Mul ka esimene suhteaasta polnud ühtki mänguasja, mees pidi lisaks igakord vaeva nägema, et ma lõpuni jõuaks. Ei piisa lihtsalt vaginaalsest vahekorrast. Siis tellis prooviks mänguasju ja sellest ajast saadik oleme kasutanud neid sisuliselt igal korral. Teeb elu lihtsamaks nii mul kui mehel, sest jõuan palju kiiremini lõpuni. Mees ei pea enam igakord suu ja kätega jändama, on ka muid variante.

Ja öelda, et sekselus uute asjade proovimine pole sama “tühine” kui uue toidu maitsmine, näitab juba, et tegemist on konservatiivse ja kompleksides inimesega. Paraku. Meestele reeglina meeldib vaheldus ja eriti meeldivad neile piisavalt vabameelsed naised, kes on valmis proovima ja katsetama pidevalt uusi asju. Ja see ei tähenda midagi rämedat või räiget, lihtsalt kas või erinevaid kohti ja poose. Kui kogu aeg on üks ja sama, siis see muutubki kiirelt igavaks. Ma ei näe, kuidas seksuaalelus uute asjade proovimine nii tohutult suur samm peaks olema…minu meelest on võrdlus uue toidu proovimisega täitsa asjakohane. See, et sinu jaoks on seksuaalelus millegi uue proovimine tohutu eneseületus, ei ole üldse hea märk.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 11.08 11:20; 11.08 22:18; 13.08 14:39; 13.08 22:42; 16.08 12:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Miks peab naine ennast sundima katsetama asju mis on tema jaoks ebameeldivad, ebamugavad? Miks peab selles osas kellelegi meele järgi olema. Miks peab enda soovid alla suruma?

Olen oma mehega koos 11 aastat ja korra oleme ühte patareiga vahendit proovinud mille tema sugulane talle kinkis. Meist kumbki ei ole rohkem initsiatiivi nende vahendite osas üles näidanud.

Võib-olla läksin natuke emotsionaalseks, aga pigem ärritas suhtumine, et naine peab vaatamata oma ebamugavustundele mehe meeleheaks seda tegema. Jälle alguses tagasi – see pole ju sama tühine asi kui uue toidu maitsmine.

Meid ärritab see, et inimene pole midagi peale arve näinudki, aga juba üüratu draama lahti tõmmanud ja ei-tea-mida ette kujutanud endale.
Teiseks näita postitust, kus on öeldud, et naine peab midagi tegema, kui ta tunneb selle vastu suurt ebamugavustunnet.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 12.08 23:43; 13.08 16:08; 15.08 08:31; 15.08 10:28; 15.08 22:02; 16.08 11:15;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei saa aru, mis nilbusest te muudkui räägite. Ütlen inimesena, kel on olnud vaid 1 partner ning sekselu alustatud väga hilja, 25aastaselt. Seksmänguasjades ei pea olema midagi nilbet ega tavatut. Minu meelest on seksmänguasjad pigem täiesti tavaline seksuaalelu osa. Kui räägime igasugu vibraatoritest, mis mõeldud just naisele ja kliitori jaoks. Oleks et mees siis tellib strap on’i, seda võib tõesti nilbeks pidada. Ei oska tõesti midagi nilbet mänguasjades näha. Ja ennekõike on sellised mänguasjad mõeldud just naisele, selleks, et aidata tal ka seksuaaelust rohkem rahuldust saada. Mees on just empaatiline ja tahab pakkuda naisele naudingut. Mingis mõttes see ju ongi väga romantiline.

Ja tõenäoliselt ka omamoodi vihje, et mees tunnetab teie sekselus puudujääke. Konservatiivsus ja rutiin on kõike muud kui rahuldavad ja erutavad. Ja lisaks ei saa aru, miks sa peaksid häbenema. Olete kahekesi, inimesega, keda armastad ja kes armastab sind. Peaksid end tema ees täiesti vabalt tundma, seda enam, et ta on soovinud sind oma kindlaks kaaslaseks.

Soovitan läbi mõelda, kust sul need valehäbid ja kompleksid tulevad ning mõelda sellele, kas sa ise ei taha, et sul oleks hea? Mees ju tahab sulle ainult head.

Ütleks hoopis nii, et kui sul tõesti pole siiani majapidamises mitte ühtegi mänguasja olnud, siis nüüd on küll tagumine aeg endale vähemalt 1 saada ja ära proovida. Võite avastada täiesti uue dimensiooni seksuaalelus ja hakkad vast seda kõike nautimagi. Kui sa nii konservatiivne ja häbelik oled, siis tõenäoliselt ei ole seksuaalelu sinu jaoks ka midagi erilist ega nauditavat. Viimane aeg seda muuta.

Kust see on tulnud: eelmiselt mehelt. Kuulasin pidevalt suhte lõpus kui rõve ja loll ma olen. Pidevad mahategemised minu valikute ja arvamuste suhtes. Sealt see komplekt on tekkinud.

Saan aru, praeguse kaaslasega ei ole seda, peaksin ju üle saama. Aga hirm on alles, et äkki jälle teen midagi valesti ja olengi loll värdjas.

Kommentaari lugedes jääb eelmisest mehest mulje, et ta kannatas mingi vaimse häire all- stress või mingi lapsepõlvetrauma. Sellisel juhul pole sinul küll mingit probleemi ju. See  sinu valehäbi on sel juhul sinu enda ettekujutus. peaksid sellest lahti laskma.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

No kuulge. Suur osa seksmänguasju on just naiste rahulduse jaoks mõeldud. Ja miks? Sest 75% naisi ei ole lihtsalt võimelised tavalise vahekorra ajal lõpuni jõudma. On vaja lisastimulatsiooni kliitorile ja selleks mänguasjad olemas ongi. Ma absoluutselt ei mõista seda hirmu mänguasjade osas – need on ju meie kui naiste heaoluks mõeldud.

Aga kui palju on neid, kellele lisastimulatsioon on ebamugav, ärritav, valus, alandav?

Miks jäetakse mulje, et naised tahavad, vajavad? Et sekslelude ostmine ja kasutamine on tavaline, et ilma ei saagi?

Maaja jt sellised ajakirjad tuli ajakirjaletis varjata, aga nüüd varsti igas ajalehes-ajakirjas sekspoe reklaam kõigile vaatamiseks.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 13.08 18:56; 15.08 00:10; 15.08 09:47; 15.08 21:26; 16.08 08:49; 16.08 14:44;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 52 )


Esileht Pereelu ja suhted Aastapäev