Esileht Ilu ja tervis AD-de võtmise lõpetamine

Näitan 15 postitust - vahemik 1 kuni 15 (kokku 15 )

Teema: AD-de võtmise lõpetamine

Postitas:
Kägu

Kas antidepressantide võtmise lõpetamine võib inimese isiksust muuta? Mu laps lõpetas kevadel AD võtmise (ärevus) ning temast on saanud kuri fuuria, kes näeb ainult oma naba ning ei talu oma pere seltskonda enam pea üldse. Vanust on 18. Üldiselt on ta väga kohusetundlik, aga peale AD võtmise lõpetamist oleks nagu uus puberteet alanud, kodu ees ei tunne ta mingit kohustust, isegi kodulooma ees, kes tema soovil võetud sai. Saime varem väga hästi läbi, rääkisime hingest hinge, aga nüüd süüdistab ta mind pidevalt kõiges, küll ma tüütan ja küll ei hinda teda ja küll sunnin ebaõiglaselt asju tegema – tegelikkus on, et ta ei tee ise midagi, tal on tema vaba aeg ja ilma ütlemata ei liiguta ta kodu heaks lillegi. Ma ei jaksa enam – kas peaks rääkima temaga, et AD lõpetamine oli enneaegne või on see ajutine periood, võõrutus?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kas arst andis loa ravimi lõpetamiseks?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Nende võtmist ei tohi ju koheselt lõpetada? Miks üldse lõpetas? Arstiga suhtlesite ikka?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kas arst andis loa ravimi lõpetamiseks?

Nende võtmist ei tohi ju koheselt lõpetada? Miks üldse lõpetas? Arstiga suhtlesite ikka?

Jah, loomulikult suhtlesime arstiga ja teeme tema skeemi järgi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga sa oledki tüütu js keegi ei taha mingeid asju teha. Eriti kui ta on 18.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minul läks AD lõpetamine väga raskelt. Oli füüsiliselt väga halb olla ja tuju kõikus ka meeletult. Kokku läks mul pool aastat et lõpuks maha saada neilt, sest ma olin doosi vähendamise suhtes nii tundlik, et sain vähendada pmst 2,5 mg kuus.
Ja no parim oli muidugi see, et ma poleks pidanud neid üldse kunagi võtma hakkamagi, aga pandi ja ärevuse diagnoos ja ad peale, kuigi tglt tuli pärast 1,5 aastat arstide vahet jooksmist välja, et mul oli hoopis füüsiline probleem mis neid sümptomeid põhjustas ja kuigi ma ise ka tundsin, et see on füüsiline teema, siis ega ükski arst mind ei uskunud. Üks isegi väitis, et ma pean elu lõpuni ad peal olema.
Väga rõve aeg oli nii nende võtmine kui ka võõrutus ja väga paha oli olla. Oleks siis veel keegi mu kallal tänitanud, et nad minuga rahul ei ole, siis oleks sellise maha löönud.
Vabalt võib olla, et ka sinu lapsel on väga väga paha olla ja sellest ka see huvipuudus kõige suhtes.

Aga isiksust võivad need ka muuta jah sest mina olen näiteks tunduvalt tõsisem ja emotsioonitum inimene siiamaani kuigi juba aasta viimasest doosist möödas aga miskit nad minu ajus pekki keerasid püsivalt. Libiidot ka enam pole siiamaani (asi mis võib ad puhul väga kergelt juhtuxa ja püsivaks jäädagi aga ükski arst muidugi ette ei hoiata)

Please wait...
Postitas:
Kägu

Vabalt võib olla, et ka sinu lapsel on väga väga paha olla ja sellest ka see huvipuudus kõige suhtes.

Oleme rääkinud temaga sellel teemal ja ta väidab, et ei ole paha olla.

Aga sa oledki tüütu js keegi ei taha mingeid asju teha. Eriti kui ta on 18.

Enne AD võtma hakkamist ta ei olnud nii trotslik ja puberteet peaks 18-selt ju ka läbi olema.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Äkki üritad ta mõneks kuuks rahule jätta ja vaata mis siis saab?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Äkki üritad ta mõneks kuuks rahule jätta ja vaata mis siis saab?

No ma ei painagi teda eriti, tegelikult, tal ongi peamiselt vaba aeg. Aga päris “rahule jätta” ka ei saa, see tähendaks, et teist last ei saa ka panna ühtegi kodutööd tegema (“aga miks mina pean, kui tema ei pea”) ja mina teeks kõike üksi. Ma ei jaksa. Vähemalt koeraga jalutamas peavad nad käima ja ega eriti muud pole viimasel ajal palunudki kui koeraga tegelemist.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vabalt võib olla asi AD lõpetamises. Ilmaasjata ei lõpetata kunagi võtmist päevapealt, vaid järk-järgult doosi vähendades.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Millest see ärevus tal üldse tekkis ja kas need asjad leidsid lahenduse? Kas lisaks ad võtmisele sai piisavalt teraapiat? Võib ka olla, et antidepressandid surusid mingid emotsioonid alla, vaigistasid meele, aga pärast lõpetamist kerkisid emotsioonid taas pinnale ja ta ei oska nendega toime tulla. Vaja veel teraapiat ja professionaalset nõustamist.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Millest see ärevus tal üldse tekkis ja kas need asjad leidsid lahenduse?

Meile tundus, et said lahenduse, vähemalt psühholoog ja perearst mõlemad arvasid, et võiks lõpetada AD võtmise. No eks näis, üritan siis hästi taltsas temaga olla, tänan kõiki kogemust jagamast.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Muidugi võib sellest olla. Lõpetatakse järk- järgult. Tegemist on siiski ajukeemiat muutva ravimiga mitte köhasiirupiga.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Millest see ärevus tal üldse tekkis ja kas need asjad leidsid lahenduse?

Meile tundus, et said lahenduse, vähemalt psühholoog ja perearst mõlemad arvasid, et võiks lõpetada AD võtmise. No eks näis, üritan siis hästi taltsas temaga olla, tänan kõiki kogemust jagamast.

Kas sellest meeleolumuutusest olete ka pärast psühhiaatriga rääkinud? Psühholoog ja perearst unusta ära. Ehk oli siiski vara lõpetada?

Please wait...
Postitas:
Kägu

teemaalgatajale: soovitan väga pöörduda dr Triin Elleri juurde, tekabinet.ee

Please wait...
Näitan 15 postitust - vahemik 1 kuni 15 (kokku 15 )


Esileht Ilu ja tervis AD-de võtmise lõpetamine