Mõlemad terasraamiga rattad. Teine 16kg, esimese kaalu pole märgitud.
Esimese 3 käiku võib mäest üles saamiseks väheks jääda. Teisel juba 7 on parem.
Ise vahetasin terasest hübriidi linna kolides alumiiniumist maastikuratta vastu. Esiteks ei kujuta ette et peaks nii rasket ratast trepist liigutama. (Terasest linnarattaid ma vist ei jäksaks tõstagi). Teiseks on esiamordiga äärekivid palju paremini talutavad. Teine varant on äärekivide puhul hüppamine, aga ei viitsi igapäevaselt niipalju võimelda.
Ma küsiks kui kvaliteetsed need kaup24 vms tundmatud jalgrattad on?
Eks see, kes on ostnud kiidab isegi kui neelab krokodilli pisaraid. Samas juhtub ka häid ja vastupidavaid. Hansapostist olen paar noname tehnikavidinat tellinud ja kestavad küll.
0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 28.03 15:46; 28.03 19:42; 28.03 19:44;
Näidake millised linnarattad teil on ja kuidas rahul olete????
Panin ju lingi. Pärisratas on Merida Matts 100. A 10a vana maastur. Kordagi pole peale ostu remonti vajanud väljaarvatud rehvivahetus ja sisemise õhukummi vahetus.
0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 28.03 15:46; 28.03 19:42; 28.03 19:44;
Mul on Tunturi Lapponia, ostetud kasutatuna u 20 aastat tagasi, rehve olen vahetanud ja paar korda vahepeal ka üldhooldust teinud (aga ma ei ole ka igapäevane sõitja enamasti). Sellel on rummusisene käiguvahetus, mis on töökindlam, minul ei ole käikudest puudu tulnud, aga väga järskudest mägedest ma ei sõida ka.
Vahel olen ka tütre maastikurattaga sõitnud, aga minu meelest on linnas siledal asfaldil ikka linnaratas parem, tänu peenematele rehvidele liigub kergemalt, püstine istumisasend on linnas mugavam jms. Ma muidugi ei pea ka äärekividest eriti palju üles sõitma.
Kui nii lühike oled, siis võibolla jääb 28” veidi ebamugavalt suureks, vaata 26-tolliseid ka.
Kui kasutatud ratast ei pelga, siis julgen just Soome rattaid soovitada (näit. Helkama), Soovis on näiteks üks selline, mille kohe ostaksin, kui vaja oleks.