Ma üldse ei õigusta õpetajat, ta võiks vähemalt online-tunnis seletada ülesandeid, mida õpilane pärast ise teeb, aga Opiq ise on ennast tõestanud kui tõhus keskkond. Ütlen ausalt, et mul õpetajana on huvi kasutada igasuguseid teisi keskkondi, aga näen, kuidas Opiqu ülesandeid esitavad õpilased kiiremini kui kõiki teisi. Olen ise palju interaktiivseid ülesandeid loonud ja need Classroomiga sidunud, aga neid ignoreeritakse rohkem ja täidetakse siis, kui eKoolis on rida MA-sid või 0-e.
Ning hea on tõesti ka see, et kui Opiqu ülesanded dubleerivad töövihikut, saab anda õpilasele valiku, kas ta teeb ülesandeid paberil ja saadab foto eKooli või teeb Opiqust neid.
Online tunde meil ka ei ole:) Kommentaare Opiqu töödele ka ei ole.
Ma muidugi ei väida, et ma oleksin üliterav pliiats, aga ilma naljata, osadest Opiqu piltidest ma ei saa ka parima tahtmise juures aru. Pildid on segased ja veel segasemad on seal juures olevad küsimused:) KUI laps abi palub, siis ma ju vanemana ikka üritan aidata teemast aru saada. Võimalik, et ma oleksin natuke vähem kuri Opiqu peale, kui meie õpetaja suvatseks naaaatukenegi erinevaid teemasid õpetada, selgitada ning hiljem kommenteerida.
Meie puhul on lihtsalt 2 loodusõnnetust:) Aga nooh! Elame edasi!
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 08.03 12:24; 08.03 21:11; 09.03 20:48; 09.03 21:27; 09.03 22:07; 11.03 21:55;