Esileht Ilu ja tervis Ärevuse vastu

Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )

Teema: Ärevuse vastu

Postitas:
Kägu

Mis on teil ärevuse vastu aidanud?

0
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Xanax.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

AD tarvitamine

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

AD-d. Kord välismaal olles, kui tablette polnud kaasas, aitas alkohol. Aga seda ma ei soovita.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Väga hea ärataja on 1  ämber külma vett. Kallad sellega end üle ja  see peatab ärevusehoo. Jalutamine 1-2 tundi on ka hea kui on ärevus.

+3
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleneb ärevuse tasemest.

+3
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Apteegis vabalt saadaval Korvalool tilgad ja D vitamiin. Päris tõhusad. D vitamiini mõju saabub 2 nädala jooksul. Korvalooli mõju saabub 15 minutiga.

 

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas Nervostrong ka aitaks?

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas Nervostrong ka aitaks?

Parimal juhul see ei tee mitte kui midagi.Apteegis kõige kangem vabalt saada olev rahusti on
KORVALOOL-P TILGAD 25ML

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ärevust ei loeta väga ohtlikuks haiguseks kuid see on patsiendile äärmiselt piinav.On vaja AD võtta.AD peaks saama välja kirjutada ka perearst.Aga soovitaks ikka psühhiaatrit.Järjekord arstile saamiseks on väga pikk-3 kuud.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul käib ärevus perioodidena. Ärevus ei teki tühja koha peale, alati on mingi päästiksündmus mis selle käivitab, sündmus, mida minu aju tõlgendab ohuna. Aga väga tihti on nii, et minu aju tõlgendab mingit olukorda mulle ohtlikuna, mis seda tegelikult absoluutselt pole. Aju petab mind. Aga olukord kui selline, mida mu organism kvalifitseerib ohtlikuks, on ikkagi olemas ja seda tuleb järelikult analüüsida.

Sellisel juhul on mul vaja mõistusega teadvustada, et minu aju on mingi varasema kogemuse tõttu liiga valvas. Harilikult lausun siis oma ajule mõttes umbes nagu dresseeritud koerale: aitäh, et haukumisega märku andsid, aga saad isegi aru, see oli vaid kirjakandja, mitte varas, kelle peale sa urisesid. Seda tehes aju rahuneb ja ärevusega on võimalik toime tulla. Ma isiklikult ravimeid ei kasuta, aga ei eita, et neist võiks olla ajutine abi. Füüsilise koormuse suurendamine (aiatööd, lihtsalt kõndimine) ja kontrastsed veeprotseduurid (külma-kuuma duši vaheldumine) aitavad hästi. Ka püüan sel ajal suhkrurikkad toidud menüüst välja jätta (mul segab õhtune magusasöömine uinumist) ja rahuldan oma magusavajaduse paari puuviljaga.

Mis puutub hetkeseisu, siis seoses sõjasündmustega on mu organism alates veebruari lõpust väga ärev, mis on ju tegelikult ülimalt loomulik, sest meie ajaloolises mälus ja geenides on sõjakoleduste info sees ja kui siis õhtused uudised seda kinnitavad, siis panebki aju pildi kokku, nagu oleksid juba siin ja praegu ohuolukorras. Selle ärevusega on keeruline toime tulla, aga ma teengi seda nii, nagu eespool kirjeldasin.

+1
0
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )


Esileht Ilu ja tervis Ärevuse vastu