Esileht Koolilaps Armsad õpetajad- palun ärge jätke vähemalt nädalavahetuseks nii palju õppida

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 68 )

Teema: Armsad õpetajad- palun ärge jätke vähemalt nädalavahetuseks nii palju õppida

Postitas:

On küll suured projektid, mis tuleb ära teha: raamatud läbi lugeda, uurimistöö kirjutada, kontrolltööd iga paari nädala tagant, aga sellist paari ülesande kaupa kodutööde pudistamist ei ole. Mu arust on ka niimoodi parem.

Mina jällegi teisest aspektist vaadatuna pooldan just sellist igal õhtul natuke “pudistamist” ???? Eriti esimestes klassides, mil tuleb hakata kujundama tööharjumust ning ikka targu ja tasapisi. Ühe lapse klassis anti iga päev õppida, aga natukene! Lapsel kujunes kiirelt välja harjumus, et tuleb lõunal koolist koju, sööb, puhkab, mõnel päeval nädalas on ka trenn, ja siis õpib natuke. Õppimine võttis aega kuni tunni ja pärast seda oli jälle vaba. Tekkis kiirelt rutiin ja harjumus oma tööd ära teha. Seevastu teisele lapsele antakse kodutöid mitte iga päev, vaid mõnikord, ja siis korraga palju. See võib olla hea vanemates klassides, aga mitte 1.-2.klassis, mil lapsed veel ei oska end sundida ja liiga mahukas kodutöö võib hoopiski õppimise juurest eemale peletada. Teise lapse puhul on küll probleemiks, et kui tuleb siis see päev nädalas, mil äkitselt on antud hunnik kodutöid, siis poeb ta kirjutuslaua alla peitu ja karjub seal. Sest teistel päevadel nädalas on tema harjunud tulema koolist koju ja puhkama ning multikaid vaatama – tal ei ole sees rutiini, et nii, istun nüüd natukeseks ja teen oma väikese kordamistöö ära.

🙂 Mina olin selline laps, kes kodutööde eest laua ja voodi alla peitu puges:).
Ma ei ole väga kodutöödeusku inimene. Küll see tööharjumus tuleb, pole mõtet karta.
Ma arvan, et kodutööd peaks tõesti lapsevanema enda hinnangu järgi tegema. Kui jääb mulje, et laps tunnis ei saanud asju selgeks, siis tuleb kodus tööd juurde teha. Aga muidu – kodutööd kodutööde pärast on ikka üsnagi mõttetu tegevus. Ka algklassides.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 17.02 18:54; 18.02 00:13; 18.02 11:51; 18.02 13:34; 18.02 13:40; 18.02 18:09; 19.02 22:35; 22.02 22:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas tõesti olid esmaspäeval ja reedel needsamad 6 tundi? Kas tõesti anti kõik üles alles reedel? Ei usu. Tavaliselt on osad ülesanded juba päevi, nädalaid, isegi kuid varem teada. Aga tehakse ikka viimasel minutil!
Õppima ei pea puhkepäevadel, vabalt võib seda teha reedel.
Lapsevanemad, palun viige end kurssi sellega, mida teie lapsed tundides teevad. Kui tunnis telefoni näppida, juttu rääkida, muusikat kuulata, kaarte mängida jne, siis jääbki kodus õppida. Samuti siis, kui õppevahendeid kaasas pole.
Mõni õpetaja jätab iga tunni lõpus aega kodutööde tegemiseks. Õpilased eelistavad selle asemel telefone näppida… Koolis on iga nädal mõni asendustund, kus enamik saab tunnitöö varem valmis. Asendusõpetaja soovitab kasutada ülejäänud aega kodutööde tegemiseks. Meil pole midagi õppida, kõlab kui ühest suust…
Vahel on probleem, et laps ja/või vanemad tahavad vaid häid hindeid. Milleks, kui selleks terve nädalavahetus õppida tuleb? Miks peavad tingimata olema kõik viied või neljad-viied?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 18.02 13:42; 18.02 17:07; 18.02 20:44; 18.02 20:48; 23.02 07:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas tõesti olid esmaspäeval ja reedel needsamad 6 tundi? Kas tõesti anti kõik üles alles reedel? Ei usu. Tavaliselt on osad ülesanded juba päevi, nädalaid, isegi kuid varem teada. Aga tehakse ikka viimasel minutil!
Õppima ei pea puhkepäevadel, vabalt võib seda teha reedel.
Lapsevanemad, palun viige end kurssi sellega, mida teie lapsed tundides teevad. Kui tunnis telefoni näppida, juttu rääkida, muusikat kuulata, kaarte mängida jne, siis jääbki kodus õppida. Samuti siis, kui õppevahendeid kaasas pole.
Mõni õpetaja jätab iga tunni lõpus aega kodutööde tegemiseks. Õpilased eelistavad selle asemel telefone näppida… Koolis on iga nädal mõni asendustund, kus enamik saab tunnitöö varem valmis. Asendusõpetaja soovitab kasutada ülejäänud aega kodutööde tegemiseks. Meil pole midagi õppida, kõlab kui ühest suust…
Vahel on probleem, et laps ja/või vanemad tahavad vaid häid hindeid. Milleks, kui selleks terve nädalavahetus õppida tuleb? Miks peavad tingimata olema kõik viied või neljad-viied?

Tundub, et oled ise õpetaja? Jah, tean suurepäraselt, millega mu laps tunnis tegeleb. Ei, ta ei näpi telefoni, neil on koolis telefonid keelatud tundide ajal. Käitumine on alati olnud lapsel eeskujulik, samuti hoolsus. Mis tähendab, et ei ole tegu asju koju unustava lapsega. Laps on tubli, õpib hästi, neljad ja viied. Ei pea nui neljaks viite saama, aga positiivse hinde siiski.
Reedel õppida? Siin vist tulebki välja koolide vahe. Minu laps on reedel koolist tulles nii väsinud, et õppimisest pole juttugi. Vahel magab lausa. Ja välistan küsimust, kas läheb normaalsel ajal magama, jah läheb.
Kas kõik asjad anti õppida reedeks? Sellel pole vahet, kuna praktiliselt igaks päevaks oli VÄGA palju õppida. Laps käib ühes koolivälises tegevuses, ei ole ka sellega üle koormatud. Ette õppida eriti ei jõua, kuigi see on iseenesest tark mõte ja olen seda ideed välja pakkunud, kui tõesti mingi ime läbi on mõnel päeval vähe õppida. Ja on seda vahel ka kasutanud.
Mõni on nii terav, et tundub ise õpetaja olevat. Minu mõte ei olnud see, et õppida pole vaja või õppida tuleb vaid viitele. Või laps on laisk ja loru. Kes mõistab, see mõistab.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 17.02 11:17; 17.02 11:54; 17.02 13:03; 17.02 15:10; 18.02 14:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas tõesti olid esmaspäeval ja reedel needsamad 6 tundi? Kas tõesti anti kõik üles alles reedel? Ei usu. Tavaliselt on osad ülesanded juba päevi, nädalaid, isegi kuid varem teada. Aga tehakse ikka viimasel minutil!
Õppima ei pea puhkepäevadel, vabalt võib seda teha reedel.
Lapsevanemad, palun viige end kurssi sellega, mida teie lapsed tundides teevad. Kui tunnis telefoni näppida, juttu rääkida, muusikat kuulata, kaarte mängida jne, siis jääbki kodus õppida. Samuti siis, kui õppevahendeid kaasas pole.
Mõni õpetaja jätab iga tunni lõpus aega kodutööde tegemiseks. Õpilased eelistavad selle asemel telefone näppida… Koolis on iga nädal mõni asendustund, kus enamik saab tunnitöö varem valmis. Asendusõpetaja soovitab kasutada ülejäänud aega kodutööde tegemiseks. Meil pole midagi õppida, kõlab kui ühest suust…
Vahel on probleem, et laps ja/või vanemad tahavad vaid häid hindeid. Milleks, kui selleks terve nädalavahetus õppida tuleb? Miks peavad tingimata olema kõik viied või neljad-viied?

Tundub, et oled ise õpetaja? Jah, tean suurepäraselt, millega mu laps tunnis tegeleb. Ei, ta ei näpi telefoni, neil on koolis telefonid keelatud tundide ajal. Käitumine on alati olnud lapsel eeskujulik, samuti hoolsus. Mis tähendab, et ei ole tegu asju koju unustava lapsega. Laps on tubli, õpib hästi, neljad ja viied. Ei pea nui neljaks viite saama, aga positiivse hinde siiski.
Reedel õppida? Siin vist tulebki välja koolide vahe. Minu laps on reedel koolist tulles nii väsinud, et õppimisest pole juttugi. Vahel magab lausa. Ja välistan küsimust, kas läheb normaalsel ajal magama, jah läheb.
Kas kõik asjad anti õppida reedeks? Sellel pole vahet, kuna praktiliselt igaks päevaks oli VÄGA palju õppida. Laps käib ühes koolivälises tegevuses, ei ole ka sellega üle koormatud. Ette õppida eriti ei jõua, kuigi see on iseenesest tark mõte ja olen seda ideed välja pakkunud, kui tõesti mingi ime läbi on mõnel päeval vähe õppida. Ja on seda vahel ka kasutanud.
Mõni on nii terav, et tundub ise õpetaja olevat. Minu mõte ei olnud see, et õppida pole vaja või õppida tuleb vaid viitele. Või laps on laisk ja loru. Kes mõistab, see mõistab.

Ma ei tea ühtegi kooli, kus tundide ajal oleks telefoni näppimine mitteõppimise-eesmärgil lubatud, aga sellegipoolest istuvad õpilased pidevalt telefonis. Lihtsalt märkuse korras ütlen.
Ja lisan ka seda, et lapsed ongi erinevad. Mõni lahendab hunniku koduseid töid väga kiiresti, teine lahendab ühte ülesannet kaks tundi, teist ka kaks tundi. Mõni saab tunnis tehtavast kohe aru, mõni ei saa ka pärast kahekümnendat korda seletamist aru. Ei hakkagi kunagi aru saama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 16:27; 18.02 19:29; 22.02 21:26;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas tõesti olid esmaspäeval ja reedel needsamad 6 tundi? Kas tõesti anti kõik üles alles reedel? Ei usu. Tavaliselt on osad ülesanded juba päevi, nädalaid, isegi kuid varem teada. Aga tehakse ikka viimasel minutil!
Õppima ei pea puhkepäevadel, vabalt võib seda teha reedel.
Lapsevanemad, palun viige end kurssi sellega, mida teie lapsed tundides teevad. Kui tunnis telefoni näppida, juttu rääkida, muusikat kuulata, kaarte mängida jne, siis jääbki kodus õppida. Samuti siis, kui õppevahendeid kaasas pole.
Mõni õpetaja jätab iga tunni lõpus aega kodutööde tegemiseks. Õpilased eelistavad selle asemel telefone näppida… Koolis on iga nädal mõni asendustund, kus enamik saab tunnitöö varem valmis. Asendusõpetaja soovitab kasutada ülejäänud aega kodutööde tegemiseks. Meil pole midagi õppida, kõlab kui ühest suust…
Vahel on probleem, et laps ja/või vanemad tahavad vaid häid hindeid. Milleks, kui selleks terve nädalavahetus õppida tuleb? Miks peavad tingimata olema kõik viied või neljad-viied?

Tundub, et oled ise õpetaja? Jah, tean suurepäraselt, millega mu laps tunnis tegeleb. Ei, ta ei näpi telefoni, neil on koolis telefonid keelatud tundide ajal. Käitumine on alati olnud lapsel eeskujulik, samuti hoolsus. Mis tähendab, et ei ole tegu asju koju unustava lapsega. Laps on tubli, õpib hästi, neljad ja viied. Ei pea nui neljaks viite saama, aga positiivse hinde siiski.
Reedel õppida? Siin vist tulebki välja koolide vahe. Minu laps on reedel koolist tulles nii väsinud, et õppimisest pole juttugi. Vahel magab lausa. Ja välistan küsimust, kas läheb normaalsel ajal magama, jah läheb.
Kas kõik asjad anti õppida reedeks? Sellel pole vahet, kuna praktiliselt igaks päevaks oli VÄGA palju õppida. Laps käib ühes koolivälises tegevuses, ei ole ka sellega üle koormatud. Ette õppida eriti ei jõua, kuigi see on iseenesest tark mõte ja olen seda ideed välja pakkunud, kui tõesti mingi ime läbi on mõnel päeval vähe õppida. Ja on seda vahel ka kasutanud.
Mõni on nii terav, et tundub ise õpetaja olevat. Minu mõte ei olnud see, et õppida pole vaja või õppida tuleb vaid viitele. Või laps on laisk ja loru. Kes mõistab, see mõistab.

Kui lapsel on iga päev väga palju õppida, kuigi tundides töötab korralikult, ei ole talle järelikult neljadele-viitele õppimine jõukohane. Miks ta seda tegema peab?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 18.02 13:42; 18.02 17:07; 18.02 20:44; 18.02 20:48; 23.02 07:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

lapsel järgmine päev 4 kontrolltööd kirjas.

Nädalas võib olla kuni 3 kontrolltööd ja ühel päeval ei või olla rohkem kui 1 kontrolltöö. Võimalusel tuleks vältida kontrolltööde tegemist esmaspäeval ja reedel, samuti esimeste ja viimaste tundide ajal. Nii on kirjas seadustes.
Kool peab seadustest kinni pidama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 17.02 12:15; 18.02 17:49;
To report this post you need to login first.
Postitas:

VHK-s on reaalklass täiesti olemas, kus reaalaineid väga kõrgel tasemel õpetatakse.

Ja matemaatika riigeksami tulemused on ikka kehvakesed?

Mu laps on küll tõesti väga rahul, et VHK-s õpib. Ta saab sealt eluks nii palju kaasa, et see on lausa hindamatu. Mu arust ei kiidetagi VHK-d nii palju, kui see kool tegelikult väärt on. Päriselt, kui kõik Eesti koolid või vähemalt pool neist suudaks VHK-ga samal tasemel toimida, siis oleks Eesti ametlikult maailma parima haridussüsteemiga riik maailmas.

Kas sa oskad kirjeldada, mis VHK nii heaks teeb? Mu laps kandideerib samuti VHKsse ja juhul KUI peaks sisse aaama (natuke nagu anti lootust), oleks huvitav teada teiste kogemusi. Usun samuti, et see on väga hea kool, aga tahaks veel kuulda.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

VHK-s on reaalklass täiesti olemas, kus reaalaineid väga kõrgel tasemel õpetatakse.

Ja matemaatika riigeksami tulemused on ikka kehvakesed?

Mu laps on küll tõesti väga rahul, et VHK-s õpib. Ta saab sealt eluks nii palju kaasa, et see on lausa hindamatu. Mu arust ei kiidetagi VHK-d nii palju, kui see kool tegelikult väärt on. Päriselt, kui kõik Eesti koolid või vähemalt pool neist suudaks VHK-ga samal tasemel toimida, siis oleks Eesti ametlikult maailma parima haridussüsteemiga riik maailmas.

Kas sa oskad kirjeldada, mis VHK nii heaks teeb? Mu laps kandideerib samuti VHKsse ja juhul KUI peaks sisse aaama (natuke nagu anti lootust), oleks huvitav teada teiste kogemusi. Usun samuti, et see on väga hea kool, aga tahaks veel kuulda.

See on lihtsalt väga inimlik kool. Meie perele on see ülimalt tähtis. See kool tõesti arvestab inimlikult kõigi eripäradega: nii õpetajate omadega kui ka laste omadega. Koolis on palju eetikaga seotud aineid: minu meelest on eetika see, mis tänapäeval väga paljudel lastel mõistmatuks jääb. Ei seletata kodus, mis on õige ja mis vale, ei tohi seda teha koolis. On ainult mingid lõputud laste õigused. Sellise kasvatuse ja suhtumise tulemusi näeme juba kohvikutes, tänavatel, kõikjal avalikes kohtades – noorte suhtumine on “mina ja maailm”. VHK-s õppivad lapsed ja vanemad ise väärtustavad inimlikkust selle sõna sügavamas tähenduses. Mulle ja mu lapsele on see väga tähtis. Ja kõige selle juurde pakutakse veel heal tasemel haridust, arendatakse lapse mõtlemisoskust. Selles koolis koheldakse last terviklikult. Ainsaks nõudeks on lapse keskmisest kõrgem intelligentsitase.
Ja erivajadusega lapsed intelligentsete laste kõrval on samuti väga oluline osa inimeseks olemise õpetusest. Minu arusaamist mööda on kohutavalt raske praktikas integreerida erivajadustega ja ilma selleta laste õpetamist, aga selles koolis on sellega väga kenasti hakkama saadud. Kuidas nad selle toimima on saanud, pole aimugi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 17.02 18:54; 18.02 00:13; 18.02 11:51; 18.02 13:34; 18.02 13:40; 18.02 18:09; 19.02 22:35; 22.02 22:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Neljas klass ja nädalavehtusel õppimist parasjagu. Pakun, et 2*4 tundi (ja sedagi siis, kui koos õppime, muidu oleks rohkem). Hirmuga mõtlen, mis edasi siis saab, trennis kasvab koormus ja iga-aastaselt.

Meil jääbki nädalavahetuseks tavaliselt rohkem teha, sest nädala sees on lapsel pikad päevad trenni ja huvitegevuste tõttu, õpime siis niipalju kui hädavajalik. Häält koolis tõsta pole eriti mõtet – vastuseks on “aga ise soovisite ju last eliitkooli panna”. Muu osas olen kooliga rahul, aga kodutööde maht võiks küll väiksem olla.

Ma arvan, et pole vaja suusatamisest vm liigutamisest loobuda. Laps ei suuda õppida 5-6-7 tundi järjest. Paus ja tuulutamine on vägagi kasuks. Meil on nii, et alustatakse hommikul kl 9-9:30 paiku ja õpitakse kuni 12-13ni. Siis on trenn, väike puhkus ja õhtul veel suulised ülesanded. Kui üritada kõik järjest teha, siis varsti on laps väsinud ja tähelepanu mujal. Sisuliselt midagi ei tehta, ja kvaliteetaega perega ka veeta ei anna.

Oluline on õpetada lapsele efektiivsust. Isegi sama klassi lastel kulub kodutöödele erinevalt aega. Üks teeb kõike kiiresti ära ja on vaba, jõuab veel muusikakooli, trenni ja veel ei tea kuhu. Teine istub kõik õhtud ja nädalavahetused ja ikka ei jõua. Minu poiss on pigem teist tüüpi, seega näeme vaeva: teeme nimekirju, planeerime tegevusi, rakendame Pareto printsiipi ja muid time management printsiipe. Usun, et edaspidises elus on sellest kasu.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 18:52; 18.02 19:02; 19.02 18:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

lapsel järgmine päev 4 kontrolltööd kirjas.

Nädalas võib olla kuni 3 kontrolltööd ja ühel päeval ei või olla rohkem kui 1 kontrolltöö. Võimalusel tuleks vältida kontrolltööde tegemist esmaspäeval ja reedel, samuti esimeste ja viimaste tundide ajal. Nii on kirjas seadustes.
Kool peab seadustest kinni pidama.

Nimeta kontrolltööd tunnikontrolliks ümber ja kohe on käed vabad. Küll õpetajad teavad neid nippe. Lisaks kontrolltöödele on suured ajaröövijad projektid, referaadid, luuletuste ja tekstide pähe õppimised, kohustuslik lugemine, kirjandid jne. Heal lapsel on mitu nime ja tundub, et viidatud seadus on soovituslikku laadiga.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 18:52; 18.02 19:02; 19.02 18:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

lapsel järgmine päev 4 kontrolltööd kirjas.

Nädalas võib olla kuni 3 kontrolltööd ja ühel päeval ei või olla rohkem kui 1 kontrolltöö. Võimalusel tuleks vältida kontrolltööde tegemist esmaspäeval ja reedel, samuti esimeste ja viimaste tundide ajal. Nii on kirjas seadustes.
Kool peab seadustest kinni pidama.

Nimeta kontrolltööd tunnikontrolliks ümber ja kohe on käed vabad. Küll õpetajad teavad neid nippe. Lisaks kontrolltöödele on suured ajaröövijad projektid, referaadid, luuletuste ja tekstide pähe õppimised, kohustuslik lugemine, kirjandid jne. Heal lapsel on mitu nime ja tundub, et viidatud seadus on soovituslikku laadiga.

Antud seaduses on ka kirjas, mis on kontrolltöö. Kui ikka mitme õppeühiku peale töö tehakse, siis see ei saa tunnikontroll olla.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 16:27; 18.02 19:29; 22.02 21:26;
To report this post you need to login first.
Postitas:

VHK-s on reaalklass täiesti olemas, kus reaalaineid väga kõrgel tasemel õpetatakse.

Ja matemaatika riigeksami tulemused on ikka kehvakesed?

Eksami peavad sooritama ju ka kõik humanitaarid, keda seal koolis on 3/4 õpilastest.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 17.02 18:14; 18.02 08:14; 18.02 20:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Neljas klass ja nädalavehtusel õppimist parasjagu. Pakun, et 2*4 tundi (ja sedagi siis, kui koos õppime, muidu oleks rohkem). Hirmuga mõtlen, mis edasi siis saab, trennis kasvab koormus ja iga-aastaselt.

Meil jääbki nädalavahetuseks tavaliselt rohkem teha, sest nädala sees on lapsel pikad päevad trenni ja huvitegevuste tõttu, õpime siis niipalju kui hädavajalik. Häält koolis tõsta pole eriti mõtet – vastuseks on “aga ise soovisite ju last eliitkooli panna”. Muu osas olen kooliga rahul, aga kodutööde maht võiks küll väiksem olla.

Ma arvan, et pole vaja suusatamisest vm liigutamisest loobuda. Laps ei suuda õppida 5-6-7 tundi järjest. Paus ja tuulutamine on vägagi kasuks. Meil on nii, et alustatakse hommikul kl 9-9:30 paiku ja õpitakse kuni 12-13ni. Siis on trenn, väike puhkus ja õhtul veel suulised ülesanded. Kui üritada kõik järjest teha, siis varsti on laps väsinud ja tähelepanu mujal. Sisuliselt midagi ei tehta, ja kvaliteetaega perega ka veeta ei anna.

Oluline on õpetada lapsele efektiivsust. Isegi sama klassi lastel kulub kodutöödele erinevalt aega. Üks teeb kõike kiiresti ära ja on vaba, jõuab veel muusikakooli, trenni ja veel ei tea kuhu. Teine istub kõik õhtud ja nädalavahetused ja ikka ei jõua. Minu poiss on pigem teist tüüpi, seega näeme vaeva: teeme nimekirju, planeerime tegevusi, rakendame Pareto printsiipi ja muid time management printsiipe. Usun, et edaspidises elus on sellest kasu.

Aga tõepoolest – miks see laps just eliitkoolis käima peab?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 18.02 13:42; 18.02 17:07; 18.02 20:44; 18.02 20:48; 23.02 07:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

lapsel järgmine päev 4 kontrolltööd kirjas.

Nädalas võib olla kuni 3 kontrolltööd ja ühel päeval ei või olla rohkem kui 1 kontrolltöö. Võimalusel tuleks vältida kontrolltööde tegemist esmaspäeval ja reedel, samuti esimeste ja viimaste tundide ajal. Nii on kirjas seadustes.
Kool peab seadustest kinni pidama.

Nimeta kontrolltööd tunnikontrolliks ümber ja kohe on käed vabad. Küll õpetajad teavad neid nippe. Lisaks kontrolltöödele on suured ajaröövijad projektid, referaadid, luuletuste ja tekstide pähe õppimised, kohustuslik lugemine, kirjandid jne. Heal lapsel on mitu nime ja tundub, et viidatud seadus on soovituslikku laadiga.

Antud seaduses on ka kirjas, mis on kontrolltöö. Kui ikka mitme õppeühiku peale töö tehakse, siis see ei saa tunnikontroll olla.

Kontrolltöös on ulatuslik, kogu perioodi materjali peale tehtav töö. Neid ei saa mitte kuidagi iga päev neli olla. Neid saab veerandis või trimestris olla nii palju, kui on aineid. Tegelikult vähem, sest igas aines kontrolltöid ei tehta. Need mitme õpetüki peale tehtavad tööd on just nimelt tunnikontrollid. Neid teeb õpetaja selleks, et laps alles enne kontrolltööd õppima ei hakkaks, vaid teeks asjad endale väikeste osade kaupa selgeks.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 18.02 13:42; 18.02 17:07; 18.02 20:44; 18.02 20:48; 23.02 07:31;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Miks sa siin pirised? Pole julgust seda otse õpetajale öelda?
Kasvatad uut lumehelbekest, kes kõik asjad kandikul kätte saama peab, ise midagi tegemata?

Nõme suhtumine. Mis kandikul ja ise midagi tegemata … Võiksid oma suhtumist kontrollida, pigem oled selles teemas see pirisev lumehelbeke sina ise.

Minu 7.klassis käival lapsel oli esmaspäevaks kuues aines õppida, sh kontrolltöö, 7-salmiline luuletus pähe ja inglise keele sõnad (umbes 40). Leian ka, et seda on pisut palju. Praktiliselt terve pühapäev kulus õppimisele.

Neil on üldse sel nädalal esmaspäevast neljapäevani iga päev mingis aines kontrolltöö. Ühes aines olid lapsed õpetajale ütelnud, et sel päeval neil on juba teises aines töö tulemas ja et kas saab edasi lükata, mille peale õpetaja kirjutas e-kooli kontrolltöö asemel “teeme hindelise ülesande”, nii et sisuliselt on ikkagi kaks tööd samal päeval.

Muide, kuidas lahendaksite sellise teema, et õpetaja ütleb tunnis kodutööks ühe asja, kuid hiljem (nt kl 17.30-18 ajal) on ta e-kooli sellele veel midagi lisaks märkinud? Sellest on räägitud koosolekul nii klassijuhataja kui ka konkreetse aineõpetajaga, kuid nende seisukoht on, et see on normaalne ja nagunii hakatakse kodus õppima alles palju hiljem. Nüüdseks on lapsed sellega juba harjunud, aga siiski on aeg-ajalt mõni laps saanud halva hinde seetõttu, et koju jõudes kohe ära õppis ja hiljem e-kooli unustas vaadata.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 19.02 00:36; 20.02 00:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ei tea, mis õnne siin nüüd tänama peab, aga teist aastat lapsele koduseid töid ei anta, nädalavahetuseks õppimise andmine on lausa tabu. Käsil viies klass. Väga harv juhus, kui mõnes aines nädala jooksul õppida, maks.ühes aines, üks kord nädala jooksul. Laps koguaeg õues sõpradega. Kool Eesti edetabelis esimese kahekümneviie seas.

Kuues aines õppimise andmine on minu arust lausa kuritegelik.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 19.02 06:39; 19.02 06:43; 19.02 06:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Neljas klass ja nädalavehtusel õppimist parasjagu. Pakun, et 2*4 tundi (ja sedagi siis, kui koos õppime, muidu oleks rohkem). Hirmuga mõtlen, mis edasi siis saab, trennis kasvab koormus ja iga-aastaselt.

Meil jääbki nädalavahetuseks tavaliselt rohkem teha, sest nädala sees on lapsel pikad päevad trenni ja huvitegevuste tõttu, õpime siis niipalju kui hädavajalik. Häält koolis tõsta pole eriti mõtet – vastuseks on “aga ise soovisite ju last eliitkooli panna”. Muu osas olen kooliga rahul, aga kodutööde maht võiks küll väiksem olla.

Ma arvan, et pole vaja suusatamisest vm liigutamisest loobuda. Laps ei suuda õppida 5-6-7 tundi järjest. Paus ja tuulutamine on vägagi kasuks. Meil on nii, et alustatakse hommikul kl 9-9:30 paiku ja õpitakse kuni 12-13ni. Siis on trenn, väike puhkus ja õhtul veel suulised ülesanded. Kui üritada kõik järjest teha, siis varsti on laps väsinud ja tähelepanu mujal. Sisuliselt midagi ei tehta, ja kvaliteetaega perega ka veeta ei anna.

Oluline on õpetada lapsele efektiivsust. Isegi sama klassi lastel kulub kodutöödele erinevalt aega. Üks teeb kõike kiiresti ära ja on vaba, jõuab veel muusikakooli, trenni ja veel ei tea kuhu. Teine istub kõik õhtud ja nädalavahetused ja ikka ei jõua. Minu poiss on pigem teist tüüpi, seega näeme vaeva: teeme nimekirju, planeerime tegevusi, rakendame Pareto printsiipi ja muid time management printsiipe. Usun, et edaspidises elus on sellest kasu.

Lapsepiinamine. Vaata parem, et edasisse ellu sisenedes juba läbi põlenud pole su laps.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 19.02 06:39; 19.02 06:43; 19.02 06:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

VHK-s on reaalklass täiesti olemas, kus reaalaineid väga kõrgel tasemel õpetatakse.

Ja matemaatika riigeksami tulemused on ikka kehvakesed?

Mu laps on küll tõesti väga rahul, et VHK-s õpib. Ta saab sealt eluks nii palju kaasa, et see on lausa hindamatu. Mu arust ei kiidetagi VHK-d nii palju, kui see kool tegelikult väärt on. Päriselt, kui kõik Eesti koolid või vähemalt pool neist suudaks VHK-ga samal tasemel toimida, siis oleks Eesti ametlikult maailma parima haridussüsteemiga riik maailmas.

Kas sa oskad kirjeldada, mis VHK nii heaks teeb? Mu laps kandideerib samuti VHKsse ja juhul KUI peaks sisse aaama (natuke nagu anti lootust), oleks huvitav teada teiste kogemusi. Usun samuti, et see on väga hea kool, aga tahaks veel kuulda.

See on lihtsalt väga inimlik kool. Meie perele on see ülimalt tähtis. See kool tõesti arvestab inimlikult kõigi eripäradega: nii õpetajate omadega kui ka laste omadega. Koolis on palju eetikaga seotud aineid: minu meelest on eetika see, mis tänapäeval väga paljudel lastel mõistmatuks jääb. Ei seletata kodus, mis on õige ja mis vale, ei tohi seda teha koolis. On ainult mingid lõputud laste õigused. Sellise kasvatuse ja suhtumise tulemusi näeme juba kohvikutes, tänavatel, kõikjal avalikes kohtades – noorte suhtumine on “mina ja maailm”. VHK-s õppivad lapsed ja vanemad ise väärtustavad inimlikkust selle sõna sügavamas tähenduses. Mulle ja mu lapsele on see väga tähtis. Ja kõige selle juurde pakutakse veel heal tasemel haridust, arendatakse lapse mõtlemisoskust. Selles koolis koheldakse last terviklikult. Ainsaks nõudeks on lapse keskmisest kõrgem intelligentsitase.
Ja erivajadusega lapsed intelligentsete laste kõrval on samuti väga oluline osa inimeseks olemise õpetusest. Minu arusaamist mööda on kohutavalt raske praktikas integreerida erivajadustega ja ilma selleta laste õpetamist, aga selles koolis on sellega väga kenasti hakkama saadud. Kuidas nad selle toimima on saanud, pole aimugi.

VHK on kristlik kool, loomulikult on eetikaõpe tasemel.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 19.02 06:39; 19.02 06:43; 19.02 06:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Neljas klass ja nädalavehtusel õppimist parasjagu. Pakun, et 2*4 tundi (ja sedagi siis, kui koos õppime, muidu oleks rohkem). Hirmuga mõtlen, mis edasi siis saab, trennis kasvab koormus ja iga-aastaselt.

Meil jääbki nädalavahetuseks tavaliselt rohkem teha, sest nädala sees on lapsel pikad päevad trenni ja huvitegevuste tõttu, õpime siis niipalju kui hädavajalik. Häält koolis tõsta pole eriti mõtet – vastuseks on “aga ise soovisite ju last eliitkooli panna”. Muu osas olen kooliga rahul, aga kodutööde maht võiks küll väiksem olla.

Ma arvan, et pole vaja suusatamisest vm liigutamisest loobuda. Laps ei suuda õppida 5-6-7 tundi järjest. Paus ja tuulutamine on vägagi kasuks. Meil on nii, et alustatakse hommikul kl 9-9:30 paiku ja õpitakse kuni 12-13ni. Siis on trenn, väike puhkus ja õhtul veel suulised ülesanded. Kui üritada kõik järjest teha, siis varsti on laps väsinud ja tähelepanu mujal. Sisuliselt midagi ei tehta, ja kvaliteetaega perega ka veeta ei anna.

Oluline on õpetada lapsele efektiivsust. Isegi sama klassi lastel kulub kodutöödele erinevalt aega. Üks teeb kõike kiiresti ära ja on vaba, jõuab veel muusikakooli, trenni ja veel ei tea kuhu. Teine istub kõik õhtud ja nädalavahetused ja ikka ei jõua. Minu poiss on pigem teist tüüpi, seega näeme vaeva: teeme nimekirju, planeerime tegevusi, rakendame Pareto printsiipi ja muid time management printsiipe. Usun, et edaspidises elus on sellest kasu.

Mis pagana efektiivsus, time management jm jura, nädalavahetusel?? See on aeg, kus tuleb ennast lõdvaks lasta ja patareisid laadida, et suudaks esmaspäevast reedeni efektiivne olla. Tuleb magada niikaua kui und on, olla palju väljas ja tegeleda täpselt sellega, millega ise tahad.
On täitsa ok, kui nädalavahetuse sisse jääb tunnikene õppimist ja ka kohustusliku kirjanduse lugemist, aga 8 tundi?!?
Kui meil oleks selline olukord, siis kaaluks kahte varianti – kas võtaks lapse sealt koolist ära või siis õpetaks talle prioriteetide seadmist – osasid aineid võtku tõsiselt ja tehku kõik tööd korralikult ära, teiste osas lasku lõdvemalt. Et seda viimast on keeruline õpetada (ja ei ole üldse hea öelda lapsele, et jätku mõni kodutöö tegemata), siis pigem kaaluks ikkagi koolivahetust.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 17.02 12:13; 19.02 10:03;
To report this post you need to login first.
Postitas:

VHK-s on reaalklass täiesti olemas, kus reaalaineid väga kõrgel tasemel õpetatakse.

Ja matemaatika riigeksami tulemused on ikka kehvakesed?

Mu laps on küll tõesti väga rahul, et VHK-s õpib. Ta saab sealt eluks nii palju kaasa, et see on lausa hindamatu. Mu arust ei kiidetagi VHK-d nii palju, kui see kool tegelikult väärt on. Päriselt, kui kõik Eesti koolid või vähemalt pool neist suudaks VHK-ga samal tasemel toimida, siis oleks Eesti ametlikult maailma parima haridussüsteemiga riik maailmas.

Kas sa oskad kirjeldada, mis VHK nii heaks teeb? Mu laps kandideerib samuti VHKsse ja juhul KUI peaks sisse aaama (natuke nagu anti lootust), oleks huvitav teada teiste kogemusi. Usun samuti, et see on väga hea kool, aga tahaks veel kuulda.

See on lihtsalt väga inimlik kool. Meie perele on see ülimalt tähtis. See kool tõesti arvestab inimlikult kõigi eripäradega: nii õpetajate omadega kui ka laste omadega. Koolis on palju eetikaga seotud aineid: minu meelest on eetika see, mis tänapäeval väga paljudel lastel mõistmatuks jääb. Ei seletata kodus, mis on õige ja mis vale, ei tohi seda teha koolis. On ainult mingid lõputud laste õigused. Sellise kasvatuse ja suhtumise tulemusi näeme juba kohvikutes, tänavatel, kõikjal avalikes kohtades – noorte suhtumine on “mina ja maailm”. VHK-s õppivad lapsed ja vanemad ise väärtustavad inimlikkust selle sõna sügavamas tähenduses. Mulle ja mu lapsele on see väga tähtis. Ja kõige selle juurde pakutakse veel heal tasemel haridust, arendatakse lapse mõtlemisoskust. Selles koolis koheldakse last terviklikult. Ainsaks nõudeks on lapse keskmisest kõrgem intelligentsitase.
Ja erivajadusega lapsed intelligentsete laste kõrval on samuti väga oluline osa inimeseks olemise õpetusest. Minu arusaamist mööda on kohutavalt raske praktikas integreerida erivajadustega ja ilma selleta laste õpetamist, aga selles koolis on sellega väga kenasti hakkama saadud. Kuidas nad selle toimima on saanud, pole aimugi.

VHK on kristlik kool, loomulikult on eetikaõpe tasemel.

Huvitav, minu töökaaslase laps käis ka selles koolis, aga just gümnaasiumiastmes hakkas mingi jama pihta, ei meeldinud talle enam see kollektiiv seal ja ema oli hädas, et tüdruk vähemalt keskkooli ära lõpetaks… Poisid peas oli tüddrukule olulisem kui mingi eetika või tore kool. Ta parema meelega ei viibinud seal.
Eks kogemusi ole igasuguseid, aga karta on, et imesid siiski praktiliselt pole olemas.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sõbranna lapsel võetakse tunnis vajalik läbi, meil enamus tunnist kulub kodutöö kontrollimisele ja enne tunni lõppu uus mahukas kodutöö. Ja siis veel pannakse vanemale südamele, et aidake last kodutöödes, kui pole kõigest aru saanud, selgitage-õpetage üle. Kas see pole siiski õpetaja töö?

Tõde on muidugi see, et õpetamine ja seletamine peaks olema just õpetaja töö, õpetajal on selleks vastav eriharidus ja teadmised. Ema ei peaks olema kodus õpetaja, vaid aitama koju antud kinnistavaid ülesandeid üle vaadata.
Isegi see kodutööde maht pole nii hull, kui see, mis sinu kirjeldusest välja tuleb – et koolis ei selgitata uut ainet. Kui koolis tehtaks asi selgeks, siis ei oleks ka kodutööde tegemine nii aeganõudev.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 19.02 15:27; 19.02 15:30; 19.02 15:37; 20.02 11:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Koolis on palju eetikaga seotud aineid: minu meelest on eetika see, mis tänapäeval väga paljudel lastel mõistmatuks jääb. Ei seletata kodus, mis on õige ja mis vale, ei tohi seda teha koolis. On ainult mingid lõputud laste õigused. Sellise kasvatuse ja suhtumise tulemusi näeme juba kohvikutes, tänavatel, kõikjal avalikes kohtades – noorte suhtumine on “mina ja maailm”. VHK-s õppivad lapsed ja vanemad ise väärtustavad inimlikkust selle sõna sügavamas tähenduses.

Paistab, et sulle pole kodus õpetatud seda inimlikkuse reeglit, et teiste halvustamine on inetu. Pole sulle kodus räägitud, et vale on arvata, et ainult selles ühes koolis käimine annab sulle eetilised normid, pole sulle ka räägitud, et õige on teisi inimesi vaadata ilma eelarvamuseta.
Kui sa heidad teistele ette “mina ja maailm” hoiakut, siis sinu enda praegune kommentaar pole oluliselt parem – see “minu kool ja maailm” ning laste meelevaldne sikkudeks ning lammasteks jagamine (kui sa vähegi piiblit tunned, siis peaksid sellest metafoorist aru saama küll) on väga ülbe ja ennasttäis.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 19.02 15:27; 19.02 15:30; 19.02 15:37; 20.02 11:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

See õpetaja ju tegelikult ei õpeta. Võimalik, et ta ei oskagi klassi tööd korraldada. Võimalik, et ta ei viitsi tegelikult tunde ette valmistada ning on nüüd leidnud omaarust suurepärase meetodi.

Teemaalgatusest võib välja lugeda, et kõik õpetajad annavad metsikult kodutöid. Kui reaalne on variant, et mitte ükski õpetaja ei oska oma tööd korraldada?

Tunde annab sama õpetaja, välja arvatud mõned erandid.

Kui kodutööde liiga suure mahu taga on üks kindel õpetaja, siis on su laps ilmselt algklassides.
Räägi õppealajuhatajaga, aga teisest küljest, ära muretse, varsti tuleb aineõpetajate süsteem ja uued ning huvitavad väljakutsed.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 19.02 15:27; 19.02 15:30; 19.02 15:37; 20.02 11:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Neljas klass ja nädalavehtusel õppimist parasjagu. Pakun, et 2*4 tundi (ja sedagi siis, kui koos õppime, muidu oleks rohkem). Hirmuga mõtlen, mis edasi siis saab, trennis kasvab koormus ja iga-aastaselt.

Meil jääbki nädalavahetuseks tavaliselt rohkem teha, sest nädala sees on lapsel pikad päevad trenni ja huvitegevuste tõttu, õpime siis niipalju kui hädavajalik. Häält koolis tõsta pole eriti mõtet – vastuseks on “aga ise soovisite ju last eliitkooli panna”. Muu osas olen kooliga rahul, aga kodutööde maht võiks küll väiksem olla.

Ma arvan, et pole vaja suusatamisest vm liigutamisest loobuda. Laps ei suuda õppida 5-6-7 tundi järjest. Paus ja tuulutamine on vägagi kasuks. Meil on nii, et alustatakse hommikul kl 9-9:30 paiku ja õpitakse kuni 12-13ni. Siis on trenn, väike puhkus ja õhtul veel suulised ülesanded. Kui üritada kõik järjest teha, siis varsti on laps väsinud ja tähelepanu mujal. Sisuliselt midagi ei tehta, ja kvaliteetaega perega ka veeta ei anna.

Oluline on õpetada lapsele efektiivsust. Isegi sama klassi lastel kulub kodutöödele erinevalt aega. Üks teeb kõike kiiresti ära ja on vaba, jõuab veel muusikakooli, trenni ja veel ei tea kuhu. Teine istub kõik õhtud ja nädalavahetused ja ikka ei jõua. Minu poiss on pigem teist tüüpi, seega näeme vaeva: teeme nimekirju, planeerime tegevusi, rakendame Pareto printsiipi ja muid time management printsiipe. Usun, et edaspidises elus on sellest kasu.

Mis pagana efektiivsus, time management jm jura, nädalavahetusel?? See on aeg, kus tuleb ennast lõdvaks lasta ja patareisid laadida, et suudaks esmaspäevast reedeni efektiivne olla. Tuleb magada niikaua kui und on, olla palju väljas ja tegeleda täpselt sellega, millega ise tahad.
On täitsa ok, kui nädalavahetuse sisse jääb tunnikene õppimist ja ka kohustusliku kirjanduse lugemist, aga 8 tundi?!?
Kui meil oleks selline olukord, siis kaaluks kahte varianti – kas võtaks lapse sealt koolist ära või siis õpetaks talle prioriteetide seadmist – osasid aineid võtku tõsiselt ja tehku kõik tööd korralikult ära, teiste osas lasku lõdvemalt. Et seda viimast on keeruline õpetada (ja ei ole üldse hea öelda lapsele, et jätku mõni kodutöö tegemata), siis pigem kaaluks ikkagi koolivahetust.

Mina ei küsinud siit nõu, aga aitäh sellegipoolest. Muide minu lapse suure kodutöömahu taga on asjaolu, et tema õpikeskkond on kakskeelne. Asju tuleb tihtipeale topelt kahes keeles teha. Ise tahate, et vene lapsed siinse ühiskonda integreeruksid, aga ei, tuleb välja et tegeleme siin puhtalt laste piinamisega 🙂

Minu mõte oli selles, et erinevad lapsed saavad kodutöödega erineva kiirusega hakkama. Jah, töömahtu määrab õpetaja ja olulise tähtsusega on see, kuivõrd lahtise peaga laps on. Aga samas on mitmeid viisi, kuidas lapsevanem saab oma lapsele abiks olla. Õpetada distsipliini, minimeerida segavaid faktoreid, prioriteete seada, aega planeerida, õppekoormust erinevatele päevadele jagada jne. Passiivne lapsevanem ohkab, et õppimist on palju ja jätab metsa minemata. Aktiivne aga istub kõrvale ja vaatab, kuhu see aeg ikka läheb. Kas laps ikka õpib või unistab niisama, sest ei tea kust otsast alustada? Mis on need ained, mis kõige rohkem aega võtavad, ehk on teadmistes augud ja laps vajab järeleaitamist? Kas lapsel on nö töövõtted selged ja ta oskab oma aega efektiivselt kasutada? Mõnel lapsel tulevad kõik need oskused iseenesest, teised vajab rohkem vanematepoolset suunamist ja juhendamist (sh mu enda poeg).

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 18:52; 18.02 19:02; 19.02 18:22;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu 7.klassis käival lapsel oli esmaspäevaks kuues aines õppida, sh kontrolltöö, 7-salmiline luuletus pähe ja inglise keele sõnad (umbes 40)

Kas inglise keele õpetaja pole rõhutanud või pole laps märganud, et iga tunni järel tuleb selles tunnis kasutatud sõnad selgeks õppida. 40 sõna on mitme tunni või isegi mitme Unit`i jooksul õpitud. Kui iga kord selgeks õppida, siis on enne sõnade tööd ainult kordamine.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu 7.klassis käival lapsel oli esmaspäevaks kuues aines õppida, sh kontrolltöö, 7-salmiline luuletus pähe ja inglise keele sõnad (umbes 40)

Kas inglise keele õpetaja pole rõhutanud või pole laps märganud, et iga tunni järel tuleb selles tunnis kasutatud sõnad selgeks õppida. 40 sõna on mitme tunni või isegi mitme Unit`i jooksul õpitud. Kui iga kord selgeks õppida, siis on enne sõnade tööd ainult kordamine.

4. klassis on 40 sõna ühe tunni ja ühe uniti sõnad. Mu lapsele õnneks kõik tuttavad, aga see ümberkirjutamine koos hääldusmärkide ja tähendusega ajab mul endalgi katuse sõitma, kui kõrvalt vaatan. Loodetavasti suuremad klassid ei pea neid enam ümber kirjutama.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 13:32; 19.02 19:17; 20.02 11:10;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kindlasti on tööd palju, sest iga õppeainete maht mahukas.
Õpetajal on vaja õppeaine teatud ajaks läbi käsitleda.

Õpilastel 3 kuud suvepuhkust, 2 nädalat talvepuhkust,2 nädalat kevadpuhkust…

Asja nimi on kord ja distsipliin, aja planeerimine,tiimitöö.. täpselt nagu tulevikus palgatöögagi.
Miks ei tee klassikaaslased koostööd??

Istugu vahetunniajal koos laua äärde ja tehku need harjutused töövihikust ära… aga ei on ju vaja nina moblas kuskil FB:s istuda ja laikida.

Kui laps tunnid tööd aktiivselt kaasa teeb- kuulab, asju meelde jätab polegi kodus üüratult palju aega kulutada antud aine õppimisele.
Millega su laps terve päeva tegeleb, et õppimine ja harrastused samasse päeva ei mahu?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Koolis on palju eetikaga seotud aineid: minu meelest on eetika see, mis tänapäeval väga paljudel lastel mõistmatuks jääb. Ei seletata kodus, mis on õige ja mis vale, ei tohi seda teha koolis. On ainult mingid lõputud laste õigused. Sellise kasvatuse ja suhtumise tulemusi näeme juba kohvikutes, tänavatel, kõikjal avalikes kohtades – noorte suhtumine on “mina ja maailm”. VHK-s õppivad lapsed ja vanemad ise väärtustavad inimlikkust selle sõna sügavamas tähenduses.

Paistab, et sulle pole kodus õpetatud seda inimlikkuse reeglit, et teiste halvustamine on inetu. Pole sulle kodus räägitud, et vale on arvata, et ainult selles ühes koolis käimine annab sulle eetilised normid, pole sulle ka räägitud, et õige on teisi inimesi vaadata ilma eelarvamuseta.
Kui sa heidad teistele ette “mina ja maailm” hoiakut, siis sinu enda praegune kommentaar pole oluliselt parem – see “minu kool ja maailm” ning laste meelevaldne sikkudeks ning lammasteks jagamine (kui sa vähegi piiblit tunned, siis peaksid sellest metafoorist aru saama küll) on väga ülbe ja ennasttäis.

Milleski seisukoha võtmine pole halvustamine.
Maailm jagunebk ühtedeks, teisteks, kolmandateks jne. Peabki leidma endale sobiva koha.
VHK ei võta ka kõiki soovijaid vastu, valib samuti. See ongi normaalne. Kõigile ei saagi kunagi meeldida.
Ma olen neid koole enda töö tõttu jm põhjustel siin Tallinnas näinud igasuguseid. Mulle on kristlikud koolid sümpaatsed nende eetika rõhutamise pärast.
Ma vastasin siin ainult mõne inimese küsimusele, enesele ma analüüsi teha ei palunud.
Rohkem ma teemavälistele küsimustele siin enam vastata ei kavatse.
Asi läheb kahjuks juba liiga Perekooliks kätte ära.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 17.02 18:54; 18.02 00:13; 18.02 11:51; 18.02 13:34; 18.02 13:40; 18.02 18:09; 19.02 22:35; 22.02 22:54;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu 7.klassis käival lapsel oli esmaspäevaks kuues aines õppida, sh kontrolltöö, 7-salmiline luuletus pähe ja inglise keele sõnad (umbes 40)

Kas inglise keele õpetaja pole rõhutanud või pole laps märganud, et iga tunni järel tuleb selles tunnis kasutatud sõnad selgeks õppida. 40 sõna on mitme tunni või isegi mitme Unit`i jooksul õpitud. Kui iga kord selgeks õppida, siis on enne sõnade tööd ainult kordamine.

Need 40 uut sõna ongi ühe konkreetse uniti juures ja antakse õppida esimeseks tunniks, st enne seda, kui peatükki sisuliselt läbi võtma hakatakse.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 19.02 00:36; 20.02 00:50;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu 7.klassis käival lapsel oli esmaspäevaks kuues aines õppida, sh kontrolltöö, 7-salmiline luuletus pähe ja inglise keele sõnad (umbes 40)

Kas inglise keele õpetaja pole rõhutanud või pole laps märganud, et iga tunni järel tuleb selles tunnis kasutatud sõnad selgeks õppida. 40 sõna on mitme tunni või isegi mitme Unit`i jooksul õpitud. Kui iga kord selgeks õppida, siis on enne sõnade tööd ainult kordamine.

Need 40 uut sõna ongi ühe konkreetse uniti juures ja antakse õppida esimeseks tunniks, st enne seda, kui peatükki sisuliselt läbi võtma hakatakse.

siis on su lapse klass sisuliselt koduõppel ju:) Ära enam kooli saadagi, las magab hommikul ja siis hakkab kodutöid tegema. Ise kontrollid pärast.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.02 13:32; 19.02 19:17; 20.02 11:10;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 68 )


Esileht Koolilaps Armsad õpetajad- palun ärge jätke vähemalt nädalavahetuseks nii palju õppida

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.