Klassijuhataja soovitas lapsega pöörduda psühhiaatri juurde. Laps ei suuda tunnis keskenduda, ei kuule, häälitseb (ümiseb, ütleb kõvasti mida parasjagu mõtleb), viimasel veerandil läksid hinded kolinal alla. Psühhiaatri juurde oli võimatu aega saada, panin aja Rajaleidja psühholoogi juurde, tema ääri-veeri pakkus, et laps ATH. Lasi mul küsimustikke täita, et suunata psühhiaatri juurde edasi. Asjaga sai tegelema hakatud märtsi alguses, kuid kuna psühhiaatri juurde ajad nii pikad, siis mulle öelda lihtsalt, et me järjekorras aga millal aja saab, seda ei tea. Võimalik, et sügise poole. Olen lugenud ATH kohta aga seal rõhutakse hüperaktiivsusele. Mul kodus just selline flegmaatiline suur unustaja, kel kõne ja kirjahäire. Sõpru pole ja tahab rohkem oma ette olla, samas ei suuda ühte asja pikalt teha v.a arvutimängud ja youtube videod. Kellel sama probleem lapsel, kas lähebki ka selline laps ATH alla, muid diagnoose pole? Raske on küll, ma arvan, et ma ootasin koolivaheaega rohkem kui paljud lapsed. Närv oli nii pingul. Laps oli ise juba ammu “puhkusele” läinud 1 ja 2 lendasid. Pingutasin temaga nii palju, et kahtesid tunnistusele ei tuleks, laps ise oleks olnud tohutult nördinud aga pingutada ei viitsinud ja keskendumine oli null. Õnneks kahtesid ei tulnud, parandas kõik ära. Mul on kohutav hirm uue õppeaasta ees. Õpetajad pole vaimustuses lapse kõrval seismisest ja näpuga ette näitamisest. Tegu on väike kooliga, 7 õpilast ja õpetajal pole sellegi poolest aega. Laps läheb sügisel 5. klassi ja on IÕK.