Esileht Koolilaps ATH laps

Näitan 18 postitust - vahemik 1 kuni 18 (kokku 18 )

Teema: ATH laps

Postitas:

Küsimus lihtne. Laps hüperaktiivne ja tähelepanuhäirega. Arst pannud diagnoosi. Seda teab ka kool, kus laps õpib. Seega laps ei ole kukupai ja ei istu paigal, jookseb ringi, segab teisi jne. Nüüd vaatasin e-kooli, lapsel käitumine mitterahuldav. Kas see on õigustatud, sest tema käitumine ja olemine ongi tänu sellele haigusele just selline. Kas minna ka kooli asja vaidlustama või olla lihtsalt vait, sest laps ju käitubki halvasti.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tahtsin veel lisada ,et õpib 4 ja 5 le. Õppimises kõik korras.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

minu meelest see käitumishinne ( tunnistus ja hinded üleldse ) ongi pigem tagaside vanematele ja lapsele endale. Kui sina tead millest selline mitterahuldav käitumine tuleneb, siis ma arvan, et ei peaks ka põdema selle pärast. Kui täiesti terve lapse käitumishinne oleks mitterahuldav ja ilma igasuguse koolipoolse kommentaarita, siis muidugi uuriks asja.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Neela see kibe pill lihtsalt alla. Lohuta last ja kiida heade hinnete eest ja endale luba õhtul klaas veini.
Läbiviielise ja rahuldava käitumisega poisi ema.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina teeksin sellise lihtsa asja, et räägiksin klassijuhatajaga. Räägiksin konkreetselt uuesti, et on selline diagnoos pandud. Räägiks ka sellest, kas võtab ravimeid või ei võta parasjagu ja mida arst selle kohta ütleb ja et teete kõik lapse toetamiseks. Üldiselt lugedes ATH kohta kirjandust, on valdav seisukoht, et sellisele lapsele tuleb andestada rohkem kui tavalapsele, ei saa hinnata sama mõõdupuuga, ei saa kogu aeg materdada ja tümitada, sellega hävitad veel viimase püüdluse sellises lapses. Mina teeksin klassijuhatajale ettepaneku muuta lapse käitumishinne 1 astme võrra kõrgemaks ehk rahuldavaks, arvestades leevendava asjaoluna lapse diagnoosi. Lapsega vestleks kindlasti sellel teemal, et tema käitumine koolis on halb ja mida me saaksime ette võtta sellel teemal. Kuigi tean, et ATH takistab sellisel lapsel nö rahulik ja normaalne olemast, siis ikkagi peab rääkima, selgitama, kuidas on õige ja tegema lapsega kokkuleppe, et iga kord, kui ta tahab tunnis püsti tõusta, siis näiteks mõtleb kohe, et ma ei tohi seda teha jne. Katsu leida asendustegevus, näiteks närib siis nätsu vms. Kui olukord on väga hull, siis tuleb mõelda ikkagi ravimitele, sest selline ebaedu mõjutab tegelikult ju lapse enesehinnangut ja ei mõju tema arengule üldse soodsalt.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lugesin vastuseid ja mõned juurde lisad.
1.Koolil puudub nii sotsiaal pedagoog kui ka psühholoog.
2. õpetajale viidud vajalik kirjandus, sest staasikas õpetaja väidab, et tema pole ,,kunagi,, sellise lapsega pidanud tegelema.
3.Perearst ütles et ATH ga puuet ei anta.
4. Rohud olemas.
5.Pidevalt psühholoog, psühhaatri vastu võtud.

Ja ise saan ma lapsest täielikult aru ja toetan teda, aga nüüd tahtsingi teada lihtsalt, et kuna olen kooliga sellest kõigest rääkinud ja on viidud ka kirjandust õpetajale, aga ikka mõjutas ja pandi mitte rahuldav käitumine. Ma ei kirugi last vaid mõtlesin, et kui lähen koolist aru pärima kas siis ise lolliks ei jää. Sest mitu korda on niigi koolis öeldud, et selle lapse koht pole nende koolis.Nemad ei taha tegeleda hüpikutega ja paljudele lastevanematele on nähvatud, et nende lapse koht pole siin koolis. last ei saa ka kuhugi teise kooli panna, sest ta pole loll ja ka mitte puudega.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]emme37 kirjutas:[/small]
[tsitaat]Lugesin vastuseid ja mõned juurde lisad.
1.Koolil puudub nii sotsiaal pedagoog kui ka psühholoog.
2. õpetajale viidud vajalik kirjandus, sest staasikas õpetaja väidab, et tema pole ,,kunagi,, sellise lapsega pidanud tegelema.
3.Perearst ütles et ATH ga puuet ei anta.
4. Rohud olemas.
5.Pidevalt psühholoog, psühhaatri vastu võtud.

Ja ise saan ma lapsest täielikult aru ja toetan teda, aga nüüd tahtsingi teada lihtsalt, et kuna olen kooliga sellest kõigest rääkinud ja on viidud ka kirjandust õpetajale, aga ikka mõjutas ja pandi mitte rahuldav käitumine. Ma ei kirugi last vaid mõtlesin, et kui lähen koolist aru pärima kas siis ise lolliks ei jää. Sest mitu korda on niigi koolis öeldud, et selle lapse koht pole nende koolis.Nemad ei taha tegeleda hüpikutega ja paljudele lastevanematele on nähvatud, et nende lapse koht pole siin koolis. last ei saa ka kuhugi teise kooli panna, sest ta pole loll ja ka mitte puudega.[/tsitaat]

No ma ei suuda enam vakka olla. Vanasti (nõukaajal)suunati sellise käitumisega lapsed otsejoones erikoolidesse(eks neid oli ka erinevaid, lihtsalt logopeedilised ja, siis veel need.. kuidas neid nimetatigi?), kas see vanematele meeldis või mitte. Kedagi ei huvitanud, miks laps nii käitub, tavakoolist välja ja kõik. See jutt on nüüd selle punkt 2. kohta(staa¸ikus ja puha) ja ka selle lapsevanematele nähvamise kohta. Ma arvan, et see ATH teema on ikka väga võõras veel meie inimestele ning lihtsam on sellest lihtsalt käed puhtaks pesta ning öelda, et teie koht ei ole siin.
Õpetajale kirjanduse viimine ei olnud vist ka kõige parem mõte, ma ei usu, et õpetaja seda üldse luges. Kellel huvi, see otsib ise vastava kirjanduse ja info internetist välja, kas ta sellest midagi ka kõrvataha paneb, on puhtalt õpetaja suhtumises ja mõtteviisis kinni.
Loll ja puudega? Kohe kindlasti mitte.
Jõudu ja jaksu emale!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mis hinde siis laps sinu arvates oleks pidanud saama?

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ära ületähtsusta hindeid (ehkki need peegeldavad objektiivselt tegelikkust, ei tasu neisse emotsionaalselt suhtuda)

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina viisin arsti antud diagnoosi kirjelduse ja ATH üldmaterjalid lugeda klassijuhatajale ja ühele õpetajale, kelle tunnis suuremad probleemid olid. Mõlemad tänasid, et ma asjaga nii põhjalikult tegelen ja neid kaasan ning lubasid arvesse võtta lapse eripära. Klassijuhataja oli juba enne diagnoosi saamist hästi asjalik, tal on kogemused, julgustas mindki. See teine õpetaja paistab ka hoolivat. Laps läheb sinna tundi nüüd hea meelega.
Usun, et materjalide andmine ei olnud viga. Kui paber on käes, siis on lihtsam seda sirvida. Ega õpetajal ei pruugi olla võimalust netis surfata, niigi veavad tööd koju kaasa.

Mis puutub käitumishindesse, siis ma arvan, et seal pole midagi teha. Õpetajad ei oska hinnata, et ATH laps, sellise diagnoosi kohta on see käitumine veel suht hea, ok, paneme siis hea ka tunnistusele.

Räägitakse, et need lapsed õpivad oma häirega elama ja täiskasvanuna suudavad ennast enamasti kontrollida. Võib-olla see käitumishinne on selline sissejuhatus. Nad näevad seda oma tunnistusel ja mingi hetk ikkagi hakkavad mõistma, et peab üritama paremini.
Novot ma ei tea, oletan. Meil see suht värske asi, laps sai diagnoosi ja rohud selle aasta algusest. Käitumine läks rahuldavalt eeskujulikuks. Täitsa kummaline, kuidas need ravimid erinevalt mõjuvad, või siis et ei mõju.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

ma ei usu, et su last see \”mitterahuldav\” käitumishinne kuidagi loksutaks. Kui aga loksutab, siis tasub talle mainida, et kui ta õpib hästi käituma, siis hinne paraneb.
Minu meelest pole õige ATH-ga lastele niimoodi allahindlusi teha käitumise osas. Ausus ja objektiivsus on vajalikud. Ja õiglus. Teiste laste suhtes oleks parem hinne ju ebaõiglane.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

lohutuseks teemaalgatajale: lugedes e-koolist 4.klassi kokkuvõtteid pidin pikali kukkuma. minu lapsel, kes on olnud kooli kõige hullem laps oli enamikes ainetes käitumine ja hoolsus hea ja eeskujulik. seega kogemus on, et kasvab välja. õpib ennast rohkem väljaspool kodu kontrollima.
abiks on ka keskendumist soodustava ravimi võtmine koostöös psühhiaatriga.
mul muidugi käib laps väikeklassis kus tema eripäraga arvestatakse. aga ka seal olid eelnenud aastatel käitumishindeks mitterahuldav ja rahuldav.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 31.05 09:30; 31.05 09:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]emme37 kirjutas:[/small]
[tsitaat]Lugesin vastuseid ja mõned juurde lisad.
1.Koolil puudub nii sotsiaal pedagoog kui ka psühholoog.
2. õpetajale viidud vajalik kirjandus, sest staasikas õpetaja väidab, et tema pole ,,kunagi,, sellise lapsega pidanud tegelema.
3.Perearst ütles et ATH ga puuet ei anta.
4. Rohud olemas.
5.Pidevalt psühholoog, psühhaatri vastu võtud.

Ja ise saan ma lapsest täielikult aru ja toetan teda, aga nüüd tahtsingi teada lihtsalt, et kuna olen kooliga sellest kõigest rääkinud ja on viidud ka kirjandust õpetajale, aga ikka mõjutas ja pandi mitte rahuldav käitumine. Ma ei kirugi last vaid mõtlesin, et kui lähen koolist aru pärima kas siis ise lolliks ei jää. Sest mitu korda on niigi koolis öeldud, et selle lapse koht pole nende koolis.Nemad ei taha tegeleda hüpikutega ja paljudele lastevanematele on nähvatud, et nende lapse koht pole siin koolis. last ei saa ka kuhugi teise kooli panna, sest ta pole loll ja ka mitte puudega.[/tsitaat]
minu ATH lapsel on raske puue. seda eelkõige psühhiaatri soovituse ja minu enda asjaajamise tõttu.perearst õnneks ei vaielnud vastu. samas on meil lisaks ka autismispektri häire. mida minu lapsele on puude taotlemine andnud- saab psühholoogi jms teenuseid reh. keskuses, väike toetus riigilt mille eest maksan kinni koduõpetaja kes meil on abiks koduste tööde juures. lisaks pakub Tallinna linn tasuta sõitu ühistranspordis.
ka minu laps ei ole loll, pigem targem omaaealistest, hinded on neljad ja viied koolis.minu lapsele sobib väikeklass paremini ja mina ei hoidnud teda nui-neljaks kodulähedases koolis kus ka klassijuhataja temasse halvasti suhtus, vaid ta käib kaugemal, aga koolis kus tema erivajadusega arvestatakse.
ja mis kõige huvitavam minu jaoks, kui ma olin oma lapse võtnud ära tavakoolist , lugesin paar aastat hiljem siit perekoolist kiidulaulu ja viidet sellesama klassijuhataja tegemistele just hüpikutega tegelemisel.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 31.05 09:30; 31.05 09:35;
To report this post you need to login first.
Postitas:

nüüd loen ja näen , et selliseid lapsi on ju vägagi palju. Seega me pole ainsad, kellel probleemid, Aitäh kes viitsis vastata. Ja minu 9a. poeg on vaatamata sellele ,et kui teda kiusatakse ja tõrjutakse tema käitumise pärast vägagi hooliv. Ja laps on väga kurb kuna tal pole sõpru. ka meile anti lootust, et kasvame ehk välja sellest. Jõudu siis meile emadele kellel on natike teist moodi lapsed.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Käitumishinne mitterahuldav näitab, et vaatamata rohtudele on lapse käitumine ikkagi halb. Siit järeldus: ravi on ebatõhus, kool on vale, st võib-olla näit.liiga suur. Kindlasti tuleks käitumishinnet mainida ka lapse arstile, sest siis oskab ta ütelda, kas raviskeemis tuleks midagi muuta. Jõudu Sulle!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]Mis hinde siis laps sinu arvates oleks pidanud saama?[/tsitaat]

Rahuldava loomulikult.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Rainbow kirjutas:[/small]
[tsitaat] [small]Kägu kirjutas:[/small]

Rahuldava loomulikult.[/tsitaat]kas sinu arvates on teiste segamine rahuldav?
ma olen nõus, et neile lastele võiks teha mõningaid järeleandmisi, aga kui asi jõuab selleni, et see häirib juba teiste laste õppetööd, siis pole asi enam normaalne- me lihtsalt ei või minna teise äärmusse ja luua erivajadustega inimestele tingimusi norm.laste arvelt

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minu tuttava lapsel on küll ATH-ga puue vormistatud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 18 postitust - vahemik 1 kuni 18 (kokku 18 )


Esileht Koolilaps ATH laps

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.