Esileht Lapse ootamine Augustibeebid 2021

Näitan 30 postitust - vahemik 331 kuni 360 (kokku 526 )

Teema: Augustibeebid 2021

Postitas:

Aaa no siis eriti hästi! Kas sul Oscaris sugu ei öeldud?

Sain oma hcg tulemused ka ja kõik kenasti tõusus. Vähemalt ei pea enam pablama ja saan rahulikult oma niptifyd oodata mis 04.02 on.

 

 

 

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olin täna hommikul külas ja tundsin järsku suurt voolust. Mingiaeg hiljem tõusin püsti, et vetsu minna ja tundsin kuidas voolust tuli lahinal ja mingi osa  tilkus varbale ja voolas mööda reisi. Olin üleni mustas ja ei saanud aru kas on veri või mitte (aga eeldasin, et on). Vetsus istudes tundsin suurt tükki/klompi, mis potti kukkus aga kuna kõik vesi oli punane ei olnud võimalik näha mis see oli.

Süda jäi seisma! Samas tean, et iga verejooks ei pruugu olla katkemine, vaid hematoom näiteks. Otsustasin koju puhkama tulla ja jälgida, aga hetkel on side, paber ja vesi potis pärast pissimist puhtad ja tundub, et verd rohkem ei tule. On olnud üks katkemine, millega kaasnes ka meeletu valu kõhus ja verd tuli lahinal kolm-neli päeva, kui ka rasedusaegne hematoom ning lapsega kõik korras, seega suudan ennast praegu maha rahustada ja puhkan kodus (nii palju kui seda 11k lapse kõrvalt saab).

Rasedust on 8+6, mis tundub eelnevaid kommentaare lugedes selle grupi anomaalia. Nii paljudel samal ajal veritsus olnud.

Autumn.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 01.12 23:23; 04.12 00:33; 08.12 18:30; 13.12 12:35; 22.12 11:14; 09.01 20:50; 09.01 22:47; 16.01 17:32; 18.01 00:00; 18.01 15:05; 22.01 21:38; 25.01 00:50; 11.02 13:21; 11.02 20:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Huhhhhh, olen täiesti hämmingus nendest verejooksu teemadest. Ei kujuta seda hirmu ettegi. Olen mõtetes teiega ja küll kõik läheb hästi ja nii nagu peab…
Minul täpselt 9 nädalat täna. Teisipäeval lähen arvele võtma. Olin ka üks nendest, kellel jubedalt iiveldas alguses. See nüüd on möödas aga üks probleem on jäänud. Söögiisu…. Iga päev on nii, et ma pean kujutama ette endale mingit head sööki, millega on head mälestused ja endale mõttes andma rohelise tule, et ma tohin ja saan ja suudan seda süüa. Muidu ma oleks lihtsalt terve päev söömata, sest ei saa asju süüa mille isu pole. ???? Rämpsu või kiirtoitu mida olen söönud, pole just eriti hästi lõppenud. Sellessuhtes, et enesetunne läheb halvaks ja raskeks. Pole eriline rasvase sööja nagunii aga mõned harvad korrad olen võtnud. Õnneks nüüd tean, et endiselt on tunded samad rämpsuga. ????

Edu kõikidele emmedele ????
Saialill

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 15.12 20:21; 16.12 11:20; 17.12 22:19; 21.12 17:57; 28.12 20:27; 29.12 20:52; 03.01 09:26; 06.01 16:43; 07.01 15:30; 08.01 19:45; 16.01 21:12; 24.01 09:41; 07.02 18:59; 08.02 14:11;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Aaa no siis eriti hästi! Kas sul Oscaris sugu ei öeldud?

Sain oma hcg tulemused ka ja kõik kenasti tõusus. Vähemalt ei pea enam pablama ja saan rahulikult oma niptifyd oodata mis 04.02 on.

Sugu jah kahjuks ei öeldud. Sellega peab vist nüüd kuni 20 nädal praadima. Kahju aga samas peaasi, et terve on.

Kuna platsebta tagaseinas siis vähemalt peaks liigutusi hästi tundma hakkama ????

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 29 korda. Täpsemalt 30.11 13:30; 30.11 14:31; 01.12 09:50; 08.12 13:44; 09.12 10:16; 16.12 09:58; 16.12 13:02; 17.12 14:36; 18.12 12:35; 21.12 13:07; 22.12 09:15; 22.12 11:34; 23.12 11:59; 29.12 11:57; 30.12 21:36; 30.12 21:39; 04.01 16:11; 06.01 18:38; 07.01 12:30; 07.01 16:04; 13.01 09:28; 15.01 14:23; 15.01 22:50; 17.01 17:09; 17.01 20:51; 25.01 21:00; 26.01 10:04; 01.02 11:20; 05.02 10:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui kaua te olete oma elukaaslasega koos olnud kui rasedaks jäite?

Meil sai elukaaslasega eile aasta koosoldud ning ikka natuke muretsen, et kas laps meie suhtesse liiga vara ei tulnud. Ei tea, kas mu mōtteted on hormoonid sassi ajanud? Mul on 11 nädal ja no iga asi ajab nutma ning kahtlema.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 30.12 20:13; 30.12 21:50; 01.01 15:37; 13.01 15:39; 17.01 19:16; 27.01 18:49; 05.02 09:33; 06.03 11:12;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ek natuke vist on vanuses ka kinni, kui oled alles 20-25 ja olete alles aasta koos olnud siis ütlesin, et tõenäoliselt võib natuke vähe olla jah… aga no enam sellepärast vist põdeda pole mõtet, kui laps on oodatud ka mehe poolt siis pigem keskenduda tänasele päevale ja rõõmustada lapse üle.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

<p style=”text-align: left;”>

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui kaua te olete oma elukaaslasega koos olnud kui rasedaks jäite?

Meil sai elukaaslasega eile aasta koosoldud ning ikka natuke muretsen, et kas laps meie suhtesse liiga vara ei tulnud. Ei tea, kas mu mōtteted on hormoonid sassi ajanud? Mul on 11 nädal ja no iga asi ajab nutma ning kahtlema.

Meil saab aprillis 4 aastat.

</p>
Mina käisin reedel esimesel ämmaka vastuvõtul ja sain ka arvele ennast. Teisipäevane emoskäik ja veritsus natuke ikka paneb mind muretsema, samas ämmakas luges epikriisi läbi ja mingeid lisauuringuid (uh, südamelöökide kuulamist vms) ei teinud. 25 on oscar ja ütles et sinnamaani peab lihtsalt lootma ja ise positiivne olema. Mnjah… õnneks lõppes reedel ka viimane määrimine ning siiani on pesukaitse igapäevaselt puhas olnud. Loodan, et oli lihtsalt väike ehmatus. Ämmakaga olen megarahul, nii tore ja meeldiva suhtumisega. Ja noor, nii vahva mu meelest.
/preilna

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 23 korda. Täpsemalt 30.11 18:58; 03.12 11:19; 04.12 14:52; 08.12 12:17; 10.12 08:35; 15.12 12:12; 18.12 10:33; 18.12 13:53; 23.12 11:48; 23.12 12:07; 28.12 19:29; 28.12 20:11; 04.01 18:04; 05.01 16:57; 06.01 21:41; 11.01 19:52; 13.01 09:40; 17.01 20:00; 20.01 17:06; 21.01 08:00; 22.01 13:24; 25.01 08:45; 25.01 11:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie oleme mehega üle 7 aasta koos olnud. Lapse sünd muudab elu päris palju, aga paarisuhet ei tohiks seejuures unarusse jätta. Arvan, et olulisem on muutustega kohanemisvõime, teineteisega arvestamine ja omavaheline suhtlus.  Kauem koos olnud paaride puhul on eelis, et armumisfaas on läbi, mille järel avastatakse, et ei oldagi teineteise jaoks õiged. Samas see avastus võibki tulla alles pärast lapse sündi, kuigi varasemalt on 10 aastat koos oldud.
Minu väga lähedane sõbranna jäi rasedaks 20aastaselt, kui oli oma mehega 2 kuud koos olnud ja nüüd 14 aastat hiljem on nad endiselt õnnelikus abielus ja neil on 2 last.

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui kaua te olete oma elukaaslasega koos olnud kui rasedaks jäite?

Meil sai elukaaslasega eile aasta koosoldud ning ikka natuke muretsen, et kas laps meie suhtesse liiga vara ei tulnud. Ei tea, kas mu mōtteted on hormoonid sassi ajanud? Mul on 11 nädal ja no iga asi ajab nutma ning kahtlema.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 19 korda. Täpsemalt 29.11 19:57; 30.11 21:20; 01.12 12:39; 03.12 12:15; 03.12 22:00; 04.12 09:29; 10.12 22:17; 15.12 08:35; 16.12 19:29; 17.12 15:34; 22.12 12:55; 28.12 15:24; 31.12 12:00; 02.01 20:04; 06.01 20:27; 17.01 20:42; 22.01 06:19; 25.01 19:46; 26.01 10:43;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui kaua te olete oma elukaaslasega koos olnud kui rasedaks jäite?

Meil sai elukaaslasega eile aasta koosoldud ning ikka natuke muretsen, et kas laps meie suhtesse liiga vara ei tulnud. Ei tea, kas mu mōtteted on hormoonid sassi ajanud? Mul on 11 nädal ja no iga asi ajab nutma ning kahtlema.

Ma arvan ka, et oleneb veidi vanusest ja sellest, kas üllatus või planeeritud. Me pole sugugi kaua olnud koos võrreldes minu 10 aastat kestnud eelmise suhtega aga laps on nii oodatud ja planeeritud, mõlemad käime särame

. Samas võrreldes eelmise suhtega kogu aeg käis jutt, et küll ükspäev hakkame tegema aga seda “ühte päeva” ei jõudnudki kunagi ära oodata. Armumise faasis, olles paar aastat koos elanud arvasime, et tahaks aga alles üliõpilased, ärme hakka…ja nii järgmsied 7 aastat kuni lahkuminekuni.

Nüüd hea meel, et kasutab just selle armumise aja ära enne kui liiga ratsionaalseks läheb ja jälle “praegu tööl hea võimalus edasi pürgida” või “sain just palka juurde, peaks nüüd 9 kuud ikkagi edasi lükkama, parem emapalk ju” mõtlemine hakkab pihta. Sest noh…praegu tööl saaks varsti ametikõrgendust aga sorri …vanus selline, et muus asjad nüüd elus tähtsamad 🙂

Koos arenete elukaaslasega, õpite ja kohanete, võimalik, et kasvate veel rohem kokku. Need on hormoonid, ära muretse 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 29 korda. Täpsemalt 30.11 13:30; 30.11 14:31; 01.12 09:50; 08.12 13:44; 09.12 10:16; 16.12 09:58; 16.12 13:02; 17.12 14:36; 18.12 12:35; 21.12 13:07; 22.12 09:15; 22.12 11:34; 23.12 11:59; 29.12 11:57; 30.12 21:36; 30.12 21:39; 04.01 16:11; 06.01 18:38; 07.01 12:30; 07.01 16:04; 13.01 09:28; 15.01 14:23; 15.01 22:50; 17.01 17:09; 17.01 20:51; 25.01 21:00; 26.01 10:04; 01.02 11:20; 05.02 10:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui kaua te olete oma elukaaslasega koos olnud kui rasedaks jäite?

Meil sai elukaaslasega eile aasta koosoldud ning ikka natuke muretsen, et kas laps meie suhtesse liiga vara ei tulnud. Ei tea, kas mu mōtteted on hormoonid sassi ajanud? Mul on 11 nädal ja no iga asi ajab nutma ning kahtlema.

Meie olime koos olnud 8-9 aastat, abielus 2 aastat kui esimese lapsega rasedaks jäin. Aga minu arvates ei mängi suhtes mitte mingit rolli see kui kaua on enne lapse sündi koos oldud või kui vanad vanemad on (nt 20a vs 35a). Näiteks mu põhikooliaegne keemia õpetaja rääkis, et tema vanemad olid 15. aastased kui naine rasedaks jäi. Rasedus oli planeerimata aga laps väga oodatud. Õpetaja oli sel ajal ca 25-30 aastane ja ta vanemad olid ikka veel koos. Väga haruldane, aga ilmselt olid õiged nii inimesed teineteise jaoks, kui ka nende edaspidised otsused ja valikud. On paare keda laps lähendab, kui ka neid keda ajavad lahku. Enamasti on paarid koos või lähevad lahku kolmandatel põhjustel, hoolimata laste olemasolust või puudumisest. Paarina lahku minna on kergem kui pere lõhkuda, mistõttu paljud inimesed partneri uue vastu vahetamise asemel näevad rohkem vaeva uurimaks kas on mida päästa ja võimausel ka teevad seda. Meil ei ole ka mehega garantiid, et kuigi me oleme 13 aastat koos olnud ja täna kolmandat last ootame, et meil 2 aasta pärast armastus otsa ei saa. Ma ei kujuta seda muidugi täna ette, aga me ei tea kunagi mis tulevik toob.
Seega ära muretse! 🙂 Seni kuni lubate elukaaslasega alati ausalt suhelda ja teineteise tundeid austada, teineteist aidata ja toetada ning leida ka teineteise jaoks aega, toob pisike ilmakodanik teie ellu ja suhtesse ainult rõõmu.

Autumn.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 01.12 23:23; 04.12 00:33; 08.12 18:30; 13.12 12:35; 22.12 11:14; 09.01 20:50; 09.01 22:47; 16.01 17:32; 18.01 00:00; 18.01 15:05; 22.01 21:38; 25.01 00:50; 11.02 13:21; 11.02 20:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mind huvitab hoopis see, et kus te ennast arvele olete võtnud ja mida teile kaasa on antud? Esimese lapsega sai palju häid infovoldikuid, seekord polnud peaaegu midagi.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 14 korda. Täpsemalt 01.12 23:23; 04.12 00:33; 08.12 18:30; 13.12 12:35; 22.12 11:14; 09.01 20:50; 09.01 22:47; 16.01 17:32; 18.01 00:00; 18.01 15:05; 22.01 21:38; 25.01 00:50; 11.02 13:21; 11.02 20:38;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arstil käisin 6.01, siis oli 8+3 ja südametööd ei olnud. Kutsuti 18.01 tagasi, kuna verenäit oli minigi 32 000. Laupäeval hakkas kergelt roosakalt määrima, eile oli 10+ 0 ja õhtul käisin erakorralises kuna olid nagu menstruatsiooni valud ja tuli rohkem verd, isegi tûkke. Eile sain siis teada, et oli peetumine ja hakkas ise välja tulema. Verenäit oli ka poole peale kukkunud. Nii, et tuleb uuesti proovida 🙂

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 07.12 08:07; 09.12 10:56; 12.12 12:31; 14.12 18:44; 18.12 14:44; 23.12 10:56; 18.01 15:16; 19.01 23:39;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie koos olnud 16a ja tulemas teine laps ????  Väga oodatud ????

Minul ämmaka vastuvõtt 5.02 ja Oscar 19.02. Nädalaid hetkel 8+2

PK

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt 05.01 12:43; 07.01 10:34; 18.01 16:34; 20.01 17:19; 21.01 18:10; 21.01 20:22; 23.01 16:46; 30.01 19:13; 07.02 21:06; 19.02 16:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil saab mehega see aasta koos oldud 10aastat ja tulemas teine laps 🙂

Käisin ka täna arsti visiidil, esimest korda oli 6+2(3p taga ise arvutatust, aga süda lõi) ja täna siis sai arst 10+5 nagu päevade järgi olema peaks ???? Võeti erinevad proovid ja pildi ostsin kaasa. Esmaspäeval ämmaka visiit ja siis 28.01 juba Oscar.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 22 korda. Täpsemalt 04.12 20:39; 10.12 15:36; 10.12 20:27; 14.12 20:57; 16.12 15:54; 21.12 16:35; 21.12 16:45; 21.12 18:19; 28.12 20:47; 29.12 15:32; 30.12 21:20; 04.01 21:20; 05.01 19:03; 06.01 22:21; 07.01 20:43; 08.01 20:42; 12.01 13:33; 18.01 17:26; 21.01 14:04; 26.01 22:10; 28.01 21:18; 29.01 16:58;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul oli eile Oscar test. Kõik kromosoomihaigused olid õnneks madala riskiga, vaid preeklampsia risk oli kõrge 1:18, aga hoitakse silma peal ja hakkan aspiriini lisaks võtma. Aasta lõpus käisin dr Šoisi juures ja seal öeldi, et neil on individuaalsem lähenemine, pole konveier nagu riiklikutes haiglates, et kaaluda nende juurde arvele võtmist, kuid ma jäin ITK-sse arvele ja tunnen seal küll ennast väga hoituna ega oska millegi üle kurta. Sugu veel teada ei saanud, aga tegin täna lisaks Niptify testi, et saaks enamlevinud haiguste osas südamerahu ja soo saab ka siis varsti teada, mitte, et see midagi muudaks, aga tore on ju teada 🙂

Tähtajaks pakkus Šois 2.august, kuid eilne Oscar kinnitas 31.07, aga jään veel siia gruppi kui kedagi ei häiri 🙂 See tähtaeg on niikuinii kokkuvõttes muutuv.

M34

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 30.11 13:59; 03.12 11:22; 08.12 15:40; 09.12 12:08; 23.12 10:06; 31.12 09:49; 19.01 12:37; 25.01 15:51;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meie olime koos olnud 1a ja 3k, kui esimest last jäin ootama ja sünnitades olin 21 aastane. Hoolimata lühikesest suhtest ja noorusest oli rasedus planeeritud ja laps väga oodatud. Nüüdseks oleme abielus, laps on 2,5 aastane ja ootan teist. Seega mina usun, et see on väga individuaalne ja ei saa üldse nii võtta, et peavad mingid kindlad aastad olema täis tiksunud. 🙂

Samas mõistan ka neid, kes tahavad enne lapse saamist teha karjääri või olla abielus vms – igaühele oma. Ma ise sain ka just tööl uuele positsioonile ja pani ikka mõtlema, et kas peaksin ootama, sest nüüd peale sünnitust seda kõrgemat palka ei näegi. Aga samas olen alati tahtnud noorelt emaks saada ja et laste vanuse vahed oleksid väikesed. Seega tundus see olulisem. 🙂

-M

Lihtsalt huvi pärast küsin, et kui kaua te olete oma elukaaslasega koos olnud kui rasedaks jäite?

Meil sai elukaaslasega eile aasta koosoldud ning ikka natuke muretsen, et kas laps meie suhtesse liiga vara ei tulnud. Ei tea, kas mu mōtteted on hormoonid sassi ajanud? Mul on 11 nädal ja no iga asi ajab nutma ning kahtlema.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 17 korda. Täpsemalt 30.11 21:02; 02.12 07:12; 02.12 15:37; 08.12 17:37; 12.12 12:04; 15.12 07:23; 18.12 22:44; 19.12 18:32; 05.01 14:27; 07.01 08:36; 11.01 13:01; 15.01 19:42; 19.01 12:43; 21.01 08:32; 22.01 14:13; 27.01 10:30; 28.01 14:05;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arstil käisin 6.01, siis oli 8+3 ja südametööd ei olnud. Kutsuti 18.01 tagasi, kuna verenäit oli minigi 32 000. Laupäeval hakkas kergelt roosakalt määrima, eile oli 10+ 0 ja õhtul käisin erakorralises kuna olid nagu menstruatsiooni valud ja tuli rohkem verd, isegi tûkke. Eile sain siis teada, et oli peetumine ja hakkas ise välja tulema.

Kurb kuulda. Kahjuks südametöö puudumine ja määrimine sageli head ei tähenda. Erinevaid lugusid lugedes tundub, et naistel esineb peetumisi rohkem, kui räägitakse ja positiivne rasedustest on kõigest algus. Nagu ütlesid, tuleb ikka uuesti proovida ja üritada.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 19.01 14:46; 20.01 09:02; 20.01 13:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arstil käisin 6.01, siis oli 8+3 ja südametööd ei olnud. Kutsuti 18.01 tagasi, kuna verenäit oli minigi 32 000. Laupäeval hakkas kergelt roosakalt määrima, eile oli 10+ 0 ja õhtul käisin erakorralises kuna olid nagu menstruatsiooni valud ja tuli rohkem verd, isegi tûkke. Eile sain siis teada, et oli peetumine ja hakkas ise välja tulema.

Kurb kuulda. Kahjuks südametöö puudumine ja määrimine sageli head ei tähenda. Erinevaid lugusid lugedes tundub, et naistel esineb peetumisi rohkem, kui räägitakse ja positiivne rasedustest on kõigest algus. Nagu ütlesid, tuleb ikka uuesti proovida ja üritada.

Kui oma lugu jagada, siis tuleb välja, et sellelel oli ja teisel oli jne… ise ka samas paadis eelmisel korral olnud, nüüd loodan paremat tulemust. Netist loetud et mõnel isegi 4..5 korda järjest-no see on kõike muud kui karm.

it sucks

🙂

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Arstil käisin 6.01, siis oli 8+3 ja südametööd ei olnud. Kutsuti 18.01 tagasi, kuna verenäit oli minigi 32 000. Laupäeval hakkas kergelt roosakalt määrima, eile oli 10+ 0 ja õhtul käisin erakorralises kuna olid nagu menstruatsiooni valud ja tuli rohkem verd, isegi tûkke. Eile sain siis teada, et oli peetumine ja hakkas ise välja tulema.

Kurb kuulda. Kahjuks südametöö puudumine ja määrimine sageli head ei tähenda. Erinevaid lugusid lugedes tundub, et naistel esineb peetumisi rohkem, kui räägitakse ja positiivne rasedustest on kõigest algus. Nagu ütlesid, tuleb ikka uuesti proovida ja üritada.

See määrimine oli esmakordne sellel rasedusel. Ja kirjutasingi seda siia seetõttu, et minul läks nii. Ja tundub, et alati tulebki võtta, et igal ûhel võib olla omamoodi. Ja tegelikult peetubki paljudel juhtudel ja sellest nagu ei taheta või suudeta rääkida. Seekord olin rohkem valmis kui valmis muidugi ûldse selliseks asjaks olla saab…

Ja kui määrima hakkas, siis googeldasin ja leidsin nii hästi kui ka halvasti lõppenud lugusid.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 07.12 08:07; 09.12 10:56; 12.12 12:31; 14.12 18:44; 18.12 14:44; 23.12 10:56; 18.01 15:16; 19.01 23:39;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Selle googeldamisega võib ennast täitsa haigeks googeldada. Minul siis sellised lood nende googeldamistega. Kuna kevadel oli üsna esimese trimestri lõpupoole peetumine, siis seekord teeb kõik muret ja hirme. 16 dets sain ilusad triibud ja kuna eelmine lugu lõppes kurvalt, võtsin kohe oma arstiga ühendust. Nagu arvasingi, tahtis arst mind kohe jälgima hakata. Esimeses uh näitas vaid lootekotti, 19 dets. Uus uh 4 jaabuar, jälle ainult lootekott ja loodet sees ei näe. No sellega sai siis ka paanikaosakond avatud. Tehti hcg möötmine. 5 jaanuar arst helistas, et tema küll ei näe, et midagi viltu oleks, hcg ka ilus. Ega ikka väga ei rahustanud küll. Tsükli järgi oleks pidanus olema loodet ka juba näha ja südametöögi nähtav. Olin kindel, et peetunud jälle. Dr google kinnitas mu kahtluseid. 11 läksin uuesti hcg möötma, teise laborisse, no ja ega see tõusgi mulle ei meeldinud, liiga väike tõus tundus ja dr google jälle süvendas hirmu. 15 jaanuar läksin oma arstile igati ette valmistatult halba uudist vastu võtma. Tehti siis ka uh, minu väidete nö kinnitamiseks. Ja kui kuulsin seda pisikest süda tuksumas läbi monitori, hakkasid õnnepisarad iseenesest mööda põski alla jooksma. Kuna uh tehti vaginaalselt, siis abikaasale ikka naeran nüüd, et poleks kunagi uskunud, et palja peega kuskil nutta lahistan???????????? Ega tähtaeg nihkus ka 2.5 nädalat edasi, augusti lõpp – sept algus ja mul on sellest täiesti savi, olen lihtsalt õnnelil, et ta mul olemas on ja kasvab. Ning Dr googlet enam ei usalda????

P.K

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 29.12 14:51; 29.12 17:01; 29.12 20:16; 20.01 06:09; 20.01 09:24; 21.01 21:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Esimeses uh näitas vaid lootekotti, 19 dets. Uus uh 4 jaabuar, jälle ainult lootekott ja loodet sees ei näe. No sellega sai siis ka paanikaosakond avatud.

Juhtumeid on kindlasti erinevaid, nt kui pesastumine toimub hiljem ja parem, kui ikkagi säilib ka väike lootus. Su lugu võiks olla pigem ime, et nii loode kui südametöö olid nähtavad alles 8 või 9-nädalal. Mulle on jäänud mulje, et kui teine või kolmas ultraheli korralikku südametööd veel ei tuvasta, siis midagi head loota pole. Lähisugulane kutsuti millalgi 6-nädalal ultrahelisse, kuid südametöö puudus, nädal hiljem sama lugu, kuid arst saatis teise ultrahelisse, kus olevat olnud näha pulseerimist, kuid loote areng oli vist nädalajagu maas. Märgiti, et südametöö on olemas, kuid kui umbes paar nädalat hiljem rasedusega arvele tahtis võtta, tuvastati peetumine.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 19.01 14:46; 20.01 09:02; 20.01 13:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Pigem ongi arsti sõnul see teema, et munarakk ikkagi viljastus viimasel hetkel ja pesastumine on ka maksimum ajal toimunud. Viimane uh nätas suuruseks 7+4 ja südamelöögid oli ilusad tuged. Mitte midagi võrreldav kevadega, kui nägingi üksnädal vaid õrna pulsseerumist ja järgmine nädal juba peetunud beebit.

P.K

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt 29.12 14:51; 29.12 17:01; 29.12 20:16; 20.01 06:09; 20.01 09:24; 21.01 21:25;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ühelt poolt nõustun, et Googeldamine ja negatiivsete lugude lugemine ei pruugi hästi lõppeda. Teisalt aga on praeguse ringi käigus ette tulnud tõrked palju kergemad taluda kuna olen üht-teist ise kogenud või lõpuks ka netist nende kohta lugenud. Nt oleksin palju vastuvõtlikum olnud kui esimesel korral sain teada, et viljastumine-kinnitumine võib toimuda, kuid mõne päeva pärast võib kõik juba läbi olla (HcG on ja ei ole ka). Või et ühe arsti arvates on emakas rasestumiseks väga ilus ja korras ja teine ütleb, et see on ebaühtlase paksusega ja polüübi kahtlus jne.

Ma ise olen väga tänulik, et on inimesi, kes nii oma takistusi kui ka hea või kurva lõpuga lugusid jagavad. Ja et mul on olnud võimalus oma tundeid-mõtteid jagada. Seda enam, et enne kõige kriitilisema aja lõppu kellelegi uudise lootusest ei räägi. Eks inimene otsustab oma hetke tunnete põhjal, kas ja palju ta midagi loeb või teeb.

Aga positiivse poole pealt seda, et mul pole vist juba paar nädalat iiveldanud ja julgesin voodi kõrvalt ämbri ära võtta. Praegu 10+5 ning u 8 nädalani vist küll iiveldas, kuigi üles midagi ei tulnud. Nõks rohkem kui 2 näd veel UH-ni ja lootused (paraku ka hirmud) kõrgel.

Mame

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt 21.12 06:48; 28.12 21:56; 13.01 13:45; 15.01 12:20; 20.01 12:39; 27.01 13:52; 16.02 22:29;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Teisalt aga on praeguse ringi käigus ette tulnud tõrked palju kergemad taluda kuna olen üht-teist ise kogenud või lõpuks ka netist nende kohta lugenud

Nõustun sinuga, et teadmatus on halvem, kui teadmised ja valmisolek erinevateks puhkudeks. Positiivse rasedustesti saamine võib olla alles algus, kuigi paljude tegelikult tundub, et see tähendab kindlasti raseduse lõpuni kandmist ja lapse saamist. Kui lugesin artiklit, et ainult 30% kõikidest viljastunud munarakkudest lõpeb lapse sünniga ja 40% rasedustest hakkab emaka sees küll arenema, kuid rasedus katkeb, siis olin hämmingus ja poleks iial uskunud, et kas tõesti on olukord nii karm? Neist teemadest räägitakse vähe ja seetõttu võib jääda teistsugune mulje, aga kui tutvuda erinevate lugudega, saab palju parema pildi tegelikust olukorrast.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 19.01 14:46; 20.01 09:02; 20.01 13:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Minul ka Oscaril käidud. Kõik riskid madalad, südametöö olemas ja kõik muud elundid ka leitud. Tähtaeg suuruse järgi ei liikunud kuskile,jäi samaks 04.08 peale. Öeldi ka et kaldub poisi poole. Nüüd süda rahul

Ma uuriks juba, et kuidas FB grupiga liituda saab? Äkki FB grupi tegija loed seda kommentaari kunagi ja annad märku, mismoodi liituma saab hakata 🙂

Mummu

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 28.12 20:16; 29.12 07:31; 05.01 08:30; 20.01 14:01; 20.01 17:38; 20.01 17:41; 27.01 17:07; 29.01 20:00;
To report this post you need to login first.
Postitas:

tervitus,

Mis seal Oscaril siis tehakse? Kuidas nad teavad, et neid geenivigu pole?

Kas sellest vereanalüüsist ja uriinist? Mul järg nädal see ees 🙂

Mul söömisega raske, sest kõik asjad teevad kõhu punni 🙁 ja isu mitte millegi järele pole. Leib on no no. On teil toitumise osas retsepte või ideid jagada?

Lootusetu…

 

 

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul esmasp oscar, need kes käinud – kas oscar tehakse kõhupealse ultrahelina või vaginaalse? Esmaspäevaks peaks olema siis 12+5.
/preilna

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 23 korda. Täpsemalt 30.11 18:58; 03.12 11:19; 04.12 14:52; 08.12 12:17; 10.12 08:35; 15.12 12:12; 18.12 10:33; 18.12 13:53; 23.12 11:48; 23.12 12:07; 28.12 19:29; 28.12 20:11; 04.01 18:04; 05.01 16:57; 06.01 21:41; 11.01 19:52; 13.01 09:40; 17.01 20:00; 20.01 17:06; 21.01 08:00; 22.01 13:24; 25.01 08:45; 25.01 11:57;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oleksin samuti huvitatud FB grupist 🙂 Liituks ka juba hea meelega, kui saab 😉

PK

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt 05.01 12:43; 07.01 10:34; 18.01 16:34; 20.01 17:19; 21.01 18:10; 21.01 20:22; 23.01 16:46; 30.01 19:13; 07.02 21:06; 19.02 16:48;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mummu, mina tegin selle salajase grupi, kus veel kedagi pole ???? mul homme õhtupoolikul Oscar, loodan väga, et kõik on OK, väike närv sees juba… aga igatahes, homme õhtul ma annaks siis e-maili aadressi (tegin selle ka eraldi), kuhu siinsed kirjutajad siis järjest saaksid peale enda oscarit saata näiteks oma (facebooki) nime ja siis ma saadan kutse gruppi või lisan, kuidasiganes see selle salajase grupi puhul käib.

preilna, üldiselt saab juba kõhu pealt teha, kuid kui beebi hästi end ei näita või nadi nurk, vaadatakse ka vaginaalselt, seega valmis võid olla mõlemaks.

ja nüüd olen edasi ärevil, homse ôhtuni! ????????

L.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 36 korda. Täpsemalt 29.11 14:59; 29.11 16:12; 30.11 13:44; 30.11 14:37; 30.11 18:51; 01.12 12:53; 02.12 15:27; 03.12 21:51; 09.12 07:31; 10.12 13:57; 14.12 19:47; 17.12 15:04; 18.12 14:36; 18.12 14:41; 22.12 11:30; 28.12 19:59; 04.01 22:57; 12.01 16:55; 13.01 20:09; 20.01 17:36; 21.01 20:06; 21.01 20:27; 21.01 20:58; 22.01 11:52; 24.01 11:42; 25.01 15:50; 27.01 20:35; 28.01 12:07; 29.01 16:13; 04.02 13:47; 11.02 16:49; 12.02 11:09; 17.02 10:07; 19.02 19:05; 19.02 20:29; 20.02 15:26;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Oscari testi UH tehakse kõhu pealt.

Riskide suhtnumbreid saadakse jah eelnevalt antud vereanalüüsi ja uriini tulemustest. Vaadatakse ka naise vanust,kaalu jne.

Muidu vaadatakse loote pikkust, südamelöögi sagedust, mingeid veeni sagedusi vms, kuklavolti mõõdetakse, ninaluu olemasolu vaadatakse, aju struktuuri ja südame kambreid vaadatakse üle. Muidugi ka käed ja jalad. Eks guugeldades Oscar test või I trimestri skriining, saab vist täpsemat infot ????

Mummu

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 28.12 20:16; 29.12 07:31; 05.01 08:30; 20.01 14:01; 20.01 17:38; 20.01 17:41; 27.01 17:07; 29.01 20:00;
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 331 kuni 360 (kokku 526 )


Esileht Lapse ootamine Augustibeebid 2021