Esileht Kodunurk Auto mis ei laguneks tihti

Näitan 17 postitust - vahemik 31 kuni 47 (kokku 47 )

Teema: Auto mis ei laguneks tihti

Postitas:

Kui sul on juba tuhandeid eurosid remondi alla panna, siis osta salongist uus auto. Keskklassi suuremad universaalid on üldjuhul päris mugavad, kui lisasid ka võtad. Kuus kuni 300 eur liisingut ja mingit muret vähemalt kuus aastat. Tean, mida räägin, see kõik juba läbi elatud. Peale seda, kui lastega hommikul maanteele hakkasin jääma, võtsime otsuse vastu, et edaspidi ainult uued autod.

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Audi on ilus, aga kehv auto. Olgu uus või vana, järgi proovitud.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul Škoda Superb, universaal, 2011a, automaat, pole ka kõige plangum varustuselt. Normaalne 2.0 125kW diisel, läheb normaalselt edasi ka. Olen teinud korralisi hoolduseid vaid ja iga kahe-kolme aasta tagant sildade kuluvaid osi vahetanud (sõidan aastas 30 000km). Sellega sõidan vist pensionini. Isegi ei roosteta, kuigi peaaegu 10a vana. Ostuhind madal ja väga töökindel. Kusjuures enne seda autot oli mul ka Superb sedaan 2008a mudel, ka vaid kiidusõnad.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 12:08; 30.07 18:09;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Normaalne 2.0 125kW diisel, läheb normaalselt edasi ka. Olen teinud korralisi hoolduseid vaid ja iga kahe-kolme aasta tagant sildade kuluvaid osi vahetanud (sõidan aastas 30 000km).

See siiski ei ole “normaalne diisel” vaid ikkagi pealekeeratud ehk tuunitud diisel.
Turbod, asjad, kõik aitavad kaasa.

Volvo müüb täna oma uut V90-et, millel on samuti kaheliitrine diisel, aga ainult 110kw.
Sama moodi väga suur ja raske sõiduauto.
Ehk siis sellisel 125kw-l, ma vahetaksin õli ikkagi igal aastal, mis sellest, et välp on 30 tuhat km ja auto ise laseb 30k sõita.

Siis, jah, sõidad sellega pensionini.
Kui veel kerele korrosioonikaitse lased ka teha, näiteks krown.ee-s.
Termaki autopark sobib ka.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 26.07 11:08; 26.07 12:57; 27.07 13:23; 27.07 13:52; 27.07 15:09; 27.07 20:16; 27.07 22:03; 28.07 18:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Adminnid, kuidas see koduteema on?

+2
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Adminnid, kuidas see koduteema on?

Ilmselt liikumine/lugemine siin teemas läks liiga suureks ja siis mingi totu otsustas ta siia tõsta….

Minnes ühtlasi pk juhtkonnaga vastuollu. (reklaami on ju vaja müüa)
Ma ei imesta.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 26.07 11:08; 26.07 12:57; 27.07 13:23; 27.07 13:52; 27.07 15:09; 27.07 20:16; 27.07 22:03; 28.07 18:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Otsin Avensist, alates 2016, 2-ne diisel – no ei leia Eesti turult.

https://www.auto24.ee/used/3374271

https://www.auto24.ee/used/3319119

Mina leidsin 10 sekundiga 2 tükki?

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on 6a vana Toyota RAV4 (teemaalgataja tingimustele vist ei vasta, aga üldiselt Toyota kohta saab vast aimu), mitte midagi pole remontinud sellel siiani. Kojamehed said vahetatud, aga muud küll ei meenu, võibolla on veel mõni odav pisidetaili vahetus olnud, aga see ei lähe remondi alla.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Autoks on Audi A6 c6.

Tõsi, ilus on, mugav ja kallis aga laguneb nagu vanakurat.

See on sul ju oma pool miljonit + rohkem juba sõitnud?

Hooldusraamat on “kadunud”?

Jne.

Ehk siis ei maksa neid Ingolstadt`i insenere asjatult sõimata, nad tegid hea asja, aga sel asjal sai lihtsalt oma aeg täis.

C6 pole enam kallis ka mitte, kui raamatuga ja hoitud masinad välja arvata.

Auto, mis ei laguneks ja mille varuosad pole kallid?

Sellised on olemas, aga sa EI taha neid osta.

Sest sa ei ole sellega naabrist parem ja too hakkab hoopis arvama, et sa oled mingit uunikumi usku.

Aga kahjuks nii on, et need autod, mis võistlesid eluaegse, isalt pojale, kasutusõiguse eest, jäävad kahjuks 90-ndatesse. Audil oli siis mudeliks 100 ja esimene A6, Volvol oli 850, Toyotal oli Corolla. Mille rooliots ei läinud mitte kunagi katki. Tänapäeval ulme.

Bemm andis oma 500-se ja 700-se seeriaga tugevat taganttuld.

Ja on teada, et need Mercedesed sõitsid 1 miljon km vabalt, siis tahtsid sidurivahetust/automaadid kastiremonti ja siis sõitsid teise miljoni veel otsa.

Kui Mersu ei oleks tollal ka muid mudeleid ja rekkaid teinud, oleks ta pankrotti läinud. (nagu juhtus Volvoga)

Järgmistel mudelitel tõmmati juba töökindlust kõvasti vähemaks.

See on 300 sõitnud, seega võib arvata, et 700 tuhat muretut km on veel ees.

Küttekulu on sellisel reaalselt 6L/100km peale maanteel. Ja sõidab ükskõik, millega, isegi päevalilleõli sobib.

(summutist hakkab pannkoogi lõhna ajama)

No seda ma ju kirjutasin ka, et enam ei aja luksust ja uhkust taga. Loeb praktilisus(no mingil määral mugavus ka, kuna sõidan pikki otsi).

5a tagasi maksin selle 2006a audi eest 9000 eurot. Läbisõit on praegu 315 tuhat + km.

Hetkel sõidan pool ajast 23 aastat vana Fiatiga ???? ja oleni aru saanud, et seda uhket ilu ei ole vaja nii väga enam taga ajada, eriti, kui masin viib punktist A punkti B ja tööl saab käidud.

Volvo s80 on mul olnud. Ka lagunes.

Tundub, et mul lihtsalt ei vea nende kasutatud autodega.

Ilmselt vist tuleb uus tehasest osta.

9000 ja kallis auto? Kuskil arengumaal? Vaadates Eesti tänavapilti, siis kallid autod võiks alates 100 000 eurist alata.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 14:47; 28.07 00:08;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Meil on 6a vana Toyota RAV4 (teemaalgataja tingimustele vist ei vasta, aga üldiselt Toyota kohta saab vast aimu), mitte midagi pole remontinud sellel siiani. Kojamehed said vahetatud, aga muud küll ei meenu,

Armas rahvas, ärge palun auto kuludesse arvestage kojamehi, piduriklotse, õlivahetust, rehve, akut, klaasipesuvedelikku jne.

Need on asjad, mis nagunii auto puhul kuluvad. Sest siiani pole välja mõeldud pidureid, kojamehi, rehve, akut jne, mis EI KULUKS.
See on kõik üsna tavaline.

Kojamehed aastas korra, õli aastas korra, piduriklotsid ees 100t, taga 120t km, tavaline bensujaamast ostetud aku 3-5a; rehvid 1-7a sõltub, palju sa sõidad.

Lihtsalt tehnoloogia on meil selline vanaaegne.

Ei ole tavaline, kui sa pead remontima mingit mootorit, kasti, keret jne. Need võiks küll nagu 10a vana auto tänapäevase eluea kesta ja neid asju nad oskavad täna ka korralikult teha.

Oskavad nii Audi, Mersu, VW ja Bemm Saksas kui ka autotegijad Jaapanis; Koreas, Hiinas (Volvo) ja Usas. Isegi Rumeenias – Dacia – oskavad.
Igal pool oskavad.

Isegi Venes oskavad, aga seal nad miskipärast väga ei taha….

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 26.07 11:08; 26.07 12:57; 27.07 13:23; 27.07 13:52; 27.07 15:09; 27.07 20:16; 27.07 22:03; 28.07 18:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hakkasin mõtisklema, aga siis selgus, et see ilus ja luks auto on 15 a vana, mis osteti 9000 tugrikuga.
Vot siis ei oska.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 19:21; 27.07 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Hakkasin mõtisklema, aga siis selgus, et see ilus ja luks auto on 15 a vana, mis osteti 9000 tugrikuga.
Vot siis ei oska.

Noh, TA ostis selle ju mitte eile vaid ca 5a tagasi.

Täna saad sellise 10a vana auto vabalt osta selle hinna hinna eest.
Näide, et sa sa ei peaks rohkem mõtisklema: https://www.auto24.ee/used/3130491

Ja A5 ongi ka täna üsna kena auto PLUSS Audi oli ikkagi see, kes esimesena oma “täppidega tuled” välja mõtles.
Teised tulid riburada järgi.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 26.07 11:08; 26.07 12:57; 27.07 13:23; 27.07 13:52; 27.07 15:09; 27.07 20:16; 27.07 22:03; 28.07 18:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ka 5 aastat tagasi ei olnud see kallis ega luks.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 19:21; 27.07 20:24;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ka 5 aastat tagasi ei olnud see kallis ega luks.

Vabalt vaieldav.

TA ju kirjutab et tegu on Audi C6 kerega. Ehk siis seda tehti Saksamaal February 2004 – June 2011. Link.

Täna On selleks C7, mis kindlasti on kallis ja luks.
Sinu jaoks ei ole selline auto muidugi kallis: https://www.auto24.ee/used/3306730 ja sa hammustad perekoolikana selliseid 60t maksvaid autosid omale hommikueineks.

Aga see on ainult sinu tase, enamus siin perekoolis ei saa selliseid asju endale lubada.

+5
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 26.07 11:08; 26.07 12:57; 27.07 13:23; 27.07 13:52; 27.07 15:09; 27.07 20:16; 27.07 22:03; 28.07 18:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vaat siis kui erinevad on inimeste arusaamad asjadest. Ise tunnen oma 3 aastat tagasi tehaseväravatest välja sõitnud Mersu c-klassiga suht rotina, kuigi maksis 50000.- eurikut. Mõne teise jaoks on 9000.- maksev auto kallis ja luks.
Aga jh, 3 aasta vanune mersu ei lagune.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 14:47; 28.07 00:08;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vaat siis kui erinevad on inimeste arusaamad asjadest. Ise tunnen oma 3 aastat tagasi tehaseväravatest välja sõitnud Mersu c-klassiga suht rotina, kuigi maksis 50000.- eurikut. Mõne teise jaoks on 9000.- maksev auto kallis ja luks.
Aga jh, 3 aasta vanune mersu ei lagune.

Ära jonni.

Ja ma ei usu elus, et sul on 2017a Mersu, sest nende omanikud tavaliselt perekoolis ei kipu kõvatama. E klass maksab ikkagi 20t ja peale ja mingit “rotijuttu” need autode omanikud suust välja ei aja.

Ja lagunevad ka need Mersud ka ja kuidas veel.
Osta omale selline ja siis näed. Aga praegu – nice try case.

+4
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 26.07 11:08; 26.07 12:57; 27.07 13:23; 27.07 13:52; 27.07 15:09; 27.07 20:16; 27.07 22:03; 28.07 18:21;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Normaalne 2.0 125kW diisel, läheb normaalselt edasi ka. Olen teinud korralisi hoolduseid vaid ja iga kahe-kolme aasta tagant sildade kuluvaid osi vahetanud (sõidan aastas 30 000km).

See siiski ei ole “normaalne diisel” vaid ikkagi pealekeeratud ehk tuunitud diisel.

Turbod, asjad, kõik aitavad kaasa.

Volvo müüb täna oma uut V90-et, millel on samuti kaheliitrine diisel, aga ainult 110kw.

Sama moodi väga suur ja raske sõiduauto.

Ehk siis sellisel 125kw-l, ma vahetaksin õli ikkagi igal aastal, mis sellest, et välp on 30 tuhat km ja auto ise laseb 30k sõita.

Siis, jah, sõidad sellega pensionini.

Kui veel kerele korrosioonikaitse lased ka teha, näiteks krown.ee-s.

Termaki autopark sobib ka.

Ütlesin normaalne diisel kuna neid tehaksegi vaid 1,9L ja mingi 80+kW või selle mootoriga mis minul on. Ei ole mingi eritellimusel, kuigi jah, on turboga ja vängem, kui 1,9-liitrine. Õli vahetan 15 000km tagant, seda ma eraldi välja ei kirjutanud.
Igatahes soovitan-töökindel, soodne pidada ja salong on 1 suuremaid, mis keskklassiautodest saadaval.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 12:08; 30.07 18:09;
To report this post you need to login first.
Näitan 17 postitust - vahemik 31 kuni 47 (kokku 47 )


Esileht Kodunurk Auto mis ei laguneks tihti