Esileht Ajaviite- ja muud jutud Auto müüki aga kliima ei tööta…

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )

Teema: Auto müüki aga kliima ei tööta…

Postitas:
Kägu

Tere! Tahame oma autot müüa küsin teie käest sellist asja.
Autol ei tööta konditsioneer,kas mul on mõtekas see enne müüki ära parandada või kirjutada kuulutuses,et konditsioneer ei tööta ja annaks auto sipa odavamalt?
Paranduses öeldi,et see osa läheks koos vahetusega 400.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleneb auto hinnast muidugi.
Mina ei ostaks iial autot, millel konditsioneer ei tööta.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Oleneb auto väärtusest, aga ostja leiaksid ilmselt mõlemal juhul. Kui muidu on ideaalses sõidukorras, ma laseks korda teha, sest reeglina inimesed ei taha hakata “uut” autot kohe parandama ja parandusele kuluv summa pole ka meeletu. Kui on niikuinii vana logu ja tahad lihtsalt lahti saada, panekski kõik puudused kuulutusse kirja ja müüks selle hinna eest, mis pakutakse.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma arvan, et sõltub auto hinnatasemest. 10000+ eur auto ostja soovib, et kõik mis on autol küljes, ka töötab ja auto on sellises korras, et läbib puhtalt ülevaatuse. Kas auto on 500 eur odavam või kallim, ei ole niiväga oluline. Kes ostab -2000 eur autot, see teab, et ostab autot mis pole enam uus ja andestab nii mõnegi vea.

Oletame, et sul on mingi vahepealne hind. Mina sellisel juhul annaks hinnas veits alla ja lisaks ei märgiks kuulutuses kliimaseadme/konditsioneeri olemasolu. Müüks nagu ilma kondita autot. Mõned ostjad ei pea kondi olemasolu oluliseks.

Teeninduses küsi, mis maksaks kui panna lammutusest ostetud osa. Võibolla teed ise päringu autolammutustesse.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul on vend autotöökoja omanik ja muidugi mul seetõttu autodega kunagi muret pole. Aga uut ostes (kellegi teise vana) tahan, et auto oleks komplektne ja ma saaks kohe sõitma hakata, mitte ostes teda kuhugi töökotta viia.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

sipa odavamalt?

Kui tsipa?

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on vend autotöökoja omanik ja muidugi mul seetõttu autodega kunagi muret pole. Aga uut ostes (kellegi teise vana) tahan, et auto oleks komplektne ja ma saaks kohe sõitma hakata, mitte ostes teda kuhugi töökotta viia.

Tule taevas appi, kuhu me jõudnud oleme! Konditsioneeri puudumine/katki olek muudab auto ebakomplektseks ja segab kohe sõitma hakkamist?

Teemaalgataja, see hind mis sul meeles mõlgub ei pruugi olla turuhind. Seega see hinnas alla laskmine on teoreetiline.

https://www.facebook.com/marketplace/114433055239840/vehicles/?ref=bookmark

Ma uudishimust ikka jälgin ja kõige rohkem kipuvad oma auto turuhinda ülehindama BMW omanikud. Kusjuures auto vead pannakse sageli ilusasti kirja, aga hind on ikka selline, mida ei maksaks ka ideaalses seisukorras auto eest.

+5
-10
Please wait...

Postitas:
Kägu

Paranduses öeldi,et see osa läheks koos vahetusega 400.

Pane auto 400€ odavamalt müüki, pane see viga kirja ja pane kirja ka see hinnapakkumine, et see ja see firma lubas 400€ eest korda teha.

Sest kui ostja hulgas leidub inimene, kel käed otsas, teeb selle sama vea ise 100€-ga korda.
Sest ta ei pea seda raha kohe homme välja käima. (kuigi, parandajad teavad, et katkise kondisüsteemiga ei ole soovitatav sõida sinna koguneva niiskuse pärast)
Sest see hinnapakkumine ei pruugi olla lõplik. Maksad 400 ära ja küsivad veel 600, küll ja küll sellisied juhtumeid. (mida uuem aa-ga auto, seda vähem muidugi)

Täpsemat nõu pole võimalik anda, sest auto mark ja vanus on ülisuur riiklik saladus ja teemaalgataja on tõenäoliselt kirjutanud alla lepingule, et kui ta selle avaldab, siis maksab kümneid tuhandeid leppetrahvi.
Nagu perekoolis ikka.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tere! Tahame oma autot müüa küsin teie käest sellist asja.

Autol ei tööta konditsioneer,kas mul on mõtekas see enne müüki ära parandada või kirjutada kuulutuses,et konditsioneer ei tööta ja annaks auto sipa odavamalt?

Paranduses öeldi,et see osa läheks koos vahetusega 400.

SIis peab see olema ikka kõvasti odavam, sest miks peaks autoga koos ostma auto paranduse? Katkine auto, millega kohe sõita ei saa, on väärtus kellelegi, kes selles võiks kasu saada. Aga ise tahan ikkagi autot, millega kohe sõita. Lisaks rahale võivad ju töökojas ka veel järjekorrad olla ja kui aeg on raha, siis on remontimine ikka väga kallis…

+3
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nagu juba öeldud, siis oleneb, mis auto on. Kui nagunii vana logu ja odav hind, siis pole katkine kont probleem. Aga kui korralik auto päris kalli hinnaga, siis igal juhul peaks kõik töötama. Aga tundub, et auto on pigem vana, sest uuematel ju kont nii katki pole, et 400 eurot paranduseks kuluks.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tule taevas appi, kuhu me jõudnud oleme! Konditsioneeri puudumine/katki olek muudab auto ebakomplektseks ja segab kohe sõitma hakkamist?

Minu jaoks jah ebamugavus, mille ma kohe tahaksin likvideerida. Sõitma hakkamist ei sega, aga kui ta on päev või 2 töökojas paranduses, siis see ilmselgelt segab ju sõitmist 😁.

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Milvi Kiisu

Minu Vello ütles, et katkine konditsioneer pole auto juures mingi probleem. Konditsioneer pidi olema mugavusvarustus ja 11 kuud aastast ebavajalik ning lisaks kulutab kütust, kui välistemperatuur on rohkem kui 0 kraadi.

Meie tütre autos on see seadeldis töökorras ja üldse ei soovi tema autos sõita. Vastik tunne on, kui sulle puhutakse külma õhku vastu nägu. Parem on sõita vanemas autos, kus tohib akna sooja ilmaga natuke lahti teha.

+2
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas su Vello ka nii palju ei jaga?

Kes see Vellot moodsasse autosse targutama laseb, ole nüüd.
Ja selge see, et ta ei jaga ka seetõttu sellest kliimaautomaadist halligi.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ilma igasuguse naljata – mina arvasin, et mul on kliimaseade katki, gaas lekib, ei tahtnud oma autoga sõita eriti. Puhkuste aeg, sõitsime mehega sama autoga. Mees tüdines ära, et minu auto ainult seisab, viis ise remonti. Seal selgus, et hoopis radiaator oli katki ja sellepärast kliima ei pidanud gaasi kinni…
Remont läks 350. Aga katkine radiaator võib mootori kokku kärsatada, nii et hea, et see asi välja tuli.

0
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Aga katkine radiaator võib mootori kokku kärsatada,

Moodsatel kliimaseadmega autol on mitu radiaatorit.
Ühes radiaatoris käib jahutusvedelik, mille ülesanne on mootorit jahutada. Kui see radiaator katki, siis kuumeneb mootor üle ja võib tõesti kokku joosta. Enne läheb armatuuris mingi punane tuluke põlema.
Teises radiaatoris ringleb gaas (näit. R134a) ja see on konditsioneeri radiaator. Kui see katki läheb, siis gaas paneb plehku ja kliimaseade ei puhu salongi külma. Mootor kokku ei jookse.
Kaks radiaatorit toimetavad teineteisest sõltumatult.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kumb siis nüüd autol ei tööta – kliimaseade või konditsioneer? Need ju kaks eriasja minu meelest või ma eksin. Konditsioneer on see, mis puhub suvaliselt külma õhku. Keerata saab seda, kas puhub palju, vähe, alla jalgadele, klaasile jne. Kliimaseade on see, et paned temperatuuriks 18kraadi ja autos on 18 kraadi.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Need ju kaks eriasja minu meelest või ma eksin.

Noh, põhimõtteliselt on tegu ikkagi sama asjaga. Et kuumal suvepäeval autos normaalselt olla saaks.
Toimivad küll pisut erinevalt, aga tulemus on sama.

Kliimaseade on automaatsem, tal on rohkem andureid, juhtimisautomaatikat on rohkem ja mõistust samuti rohkem.
Kliimaseade suudab tekitada olukorra, kus paremal tagaistmel on 18 kraadi, v. tagaistmel 20, juhil 21 ja ees kõrval 23.
Aga kas seda reaalses elus vaja on, on juba küsitav.
Pealegi nagu siin juba varem korduvalt vaieldud, on selgunud, et perekoolikas ei kasutagi ei konditsioneer ega kliimaseadet, automaatkastist rääkimata.

Teemaalgataja rääkis konditsioneerist ja keegi teine kägu kondi radikast.
Mida tegelt nimetatakse üldse kondensaatoriks, sest see on koht, kus kliimagaas uuesti vedelikuks kokku surutakse.
Pisut eraldub seal ka sooja, jah, vanad külmakapid läksid sealt kohast juba tuntavalt kuumaks, kui käega katsusid.

+3
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kliimaseade suudab tekitada olukorra, kus paremal tagaistmel on 18 kraadi, v. tagaistmel 20, juhil 21 ja ees kõrval 23.

Ei suuda siiski tegelikult. Temperatuur ühtlustub. Lihtsalt kusagil displeil kirjas on sellised numbrid, kuid mitte see ei ole tegelikkuses nii.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lihtsalt kusagil displeil kirjas on sellised numbrid, kuid mitte see ei ole tegelikkuses nii.

Kui sa oleksid nelja termomeetriga Audi Q7-mes istunud, siis sa ei vaidleks.
Oled siis?
Või niisama huupi kõvatasid?

0
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui sa oleksid nelja termomeetriga Audi Q7-mes istunud, siis sa ei vaidleks.

Füüsikaseadustest ei pääse mööda isegi mingi Audi.

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina sellist ronti küll ei ostaks, mil kliima ei tööta. 400 EUR remont liiga kallis ja ei viitsiks jamada ka. Poleks nõus ilma kliimata autoga sõitma ka enam. Suvel päris asendamatu asi. Kuidas küll vanasti sai, ei kujuta üldse ettegi enam. Täiesti halb hakkab olla autos, kus kliima puudub, õhku pole üldse.

+1
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Paranduses öeldi,et see osa läheks koos vahetusega 400.

Pane auto 400€ odavamalt müüki, pane see viga kirja ja pane kirja ka see hinnapakkumine, et see ja see firma lubas 400€ eest korda teha.

Sest kui ostja hulgas leidub inimene, kel käed otsas, teeb selle sama vea ise 100€-ga korda.

Sest ta ei pea seda raha kohe homme välja käima. (kuigi, parandajad teavad, et katkise kondisüsteemiga ei ole soovitatav sõida sinna koguneva niiskuse pärast)

See loogika, et anna autoga hinnapakkumine kaasa jne töötab vaid osaliselt. Pole ma veel näinud hinnapakkumist lubadusega, et “garanteerime, et see on lõplik, selle töö tulemusena kont hakkab tööle ja rohkem vigu välja tulla ei saa.” Selliseid lubadusi ei anta, sest remonditöökodades ei tööta selgeltnägijad.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Füüsikaseadustest ei pääse mööda isegi mingi Audi.

Jäta see audi rahule (“mingi audi”), see oli esimene meenuv kõige lühem mark. Mercedesel, Lexusel, Toyotal, Land Roveril, Volvol jne on rohkem tähti ja BMW-d ja DKW-d ei tohi teatavasti perekoolis mainida.

Füüsikast, mida sa ei jaga karvavõrdki, võid tähtsa näoga oma vanaema kassile rääkida. Kui paned toas poti jääkülma veega tulele, kas siis potis ja ümbritsevas õhus sinuarust tempertatuurid ühtlustuvad?
Jah, aga ainult siis, kui tuli poti alt või kliimasüsteem autost välja keerata.

Perekooli isehakanud “füüsikutel” käib see ilmselt kuidagi teisiti.

0
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kui sa oleksid nelja termomeetriga Audi Q7-mes istunud, siis sa ei vaidleks.

Ja kui ujulas on vette pissijatele ja mitte pissijatele eraldi rajad, siis on ju ka kõik ok 🙂

+4
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma saan aru, et vaesema otsa perekoolikale on see neljatsooniline kliimaseade ikka täiesti ulme ning võimatu asi.
Sest ta pole ka mitte ühegi tuttava autos sellega kokku puutunud ja mida ise kogenud ei ole, see on võimatu. (Kogemus piirdub vaid basseini kusejatega.)

Aga tutvuge oma Suure Eeskuju automudeli tutvustusega. lehekülg 8.
KLIIMASEADE
Lisaks ühetsoonilisele manuaalkliimaseadmele ja kahetsoonilisele
automaatkliimaseadmele* võib 508 ja 508 SW varustusse kuuluda ka neljatsooniline kliimaseade, mis võimaldab nii juhil kui igal kaasreisijal eraldi just endale kõige paremini sobivaid
seadistusi valida.

Aga nagu kirjas, ei ole see standardis (kus on vaid kahetsooniline) ja pead uut autot ostes ise juurde tellima.
Ja paar tuhat tuleb ilmselt ka hinnale otsa – tagaistujatele pigaldatakse eraldi kliimagaasi auruti ning vastavad venditorud põrandasse, lakke, ustesse, B-piilaritesse jne.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 6 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ostsin meelega puudustega auto 8000€-ga. Samas jutu järgi “ideaalses korras” autod olid 10 000 ja enam. Iseenesest lisavarustus oli korralik, lihtsalt auto tehniline korrasolek oli lahtine. Vaatasin silmaga üle, tegin proovisõidu ja ostsin ära. Nüüd sain hooldusest kätte. Maksin 300€- õlivahetus ja kogu auto kontroll. Tulemus- sisse vaja laduda veel 800€ ja siis on auto “nagu uus” mõneks ajaks. Ehk siis sain põhimõtteliselt 1000€ odavamalt korras auto. Ja tean 100% mis reaalselt on vahetatud ja mida mitte. Ehk- kui mootor korras ja üleüldine seis hea, siis hea meelega ostan puudustega auto, kui hinnas alla saab 🙂

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minu hinnangul tuleks see puudus sul siiski enn müüki likvideerida. Mul purunes ka konditsioneeri pump ja esmane hinnapakkumine on 600+töö. Autoremondi puhul aga selgub paljuski alles remondi käigus, kas on võimalik vahetada ainult katkist detaili või tuleb vahetada nt. kogu pump. Seega ma sinu asemel remondiksin kindlasti ise ja nt. pumba vahetuse korral laseks paigaldada kindlasti uue, mitte taastatud, sest hingerahu maksab ka midagi Ostja seisukohta vaadatuna pole ju vahet, kas seda seadet kasutatakse või mitte (enamikes saab ise välja lülitada), kuid soetatav masin peab olema terve koos kõikide küjesolevate lisadega.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma saan aru, et vaesema otsa perekoolikale on see neljatsooniline kliimaseade ikka täiesti ulme ning võimatu asi.

Sest ta pole ka mitte ühegi tuttava autos sellega kokku puutunud ja mida ise kogenud ei ole, see on võimatu. (Kogemus piirdub vaid basseini kusejatega.)

Aga tutvuge oma Suure Eeskuju automudeli tutvustusega. lehekülg 8.

KLIIMASEADE

Lisaks ühetsoonilisele manuaalkliimaseadmele ja kahetsoonilisele

automaatkliimaseadmele* võib 508 ja 508 SW varustusse kuuluda ka neljatsooniline kliimaseade, mis võimaldab nii juhil kui igal kaasreisijal eraldi just endale kõige paremini sobivaid

seadistusi valida.

Aga nagu kirjas, ei ole see standardis (kus on vaid kahetsooniline) ja pead uut autot ostes ise juurde tellima.

Ja paar tuhat tuleb ilmselt ka hinnale otsa – tagaistujatele pigaldatakse eraldi kliimagaasi auruti ning vastavad venditorud põrandasse, lakke, ustesse, B-piilaritesse jne.

Sa mõtle selle peale, et sissepuhutavale õhule lisaks peab kuskilt sama palju õhku ka välja minema, sest ukse- ja aknatihendid on (vähemalt alla 50 000 sõitnud autodel) peaaegu hermeetilised. Audi Q7 puhul väljutatakse õhk pagasnikus olevate klappide kaudu. Nüüd kui juht sätib enda temperatuuriks 23C ja tagaistmel istujad valivad temperatuuriks 18C, kuidas juhile üle kogu keha ühtlaselt 23C temperatuuri tagav õhk saab liikuda tagaotsas olevate õhu väljalaskeavadeni ilma vahepeal tagaistmetel istujateni jõudmata? Ei saa kuidagi. Teiseks, salongis olevad esemed, istmed, isikud ei ole kuigi aerodünaamilised ja õhk nende ümber ei liigu kontrollitud trajektoore mööda – seega kuidas ühe või teise temperatuuriga õhk tagaistmeteni jõuab on suuresti juhuslik ja lõppkokkuvõttes tagaistmel olijad istuvad erinevat päritolu ja erinevate temperatuuridega õhuvoolude sees.

Extrate eest korraliku raha maksnud autoomaniku arvates on selline lolli mängimine muidugi tore ja tema kulutus õigustatud, aga võrdlus basseini ujumisradadega on täiesti omal kohal.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Näitan 28 postitust - vahemik 1 kuni 28 (kokku 28 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Auto müüki aga kliima ei tööta…