Esileht Ajaviite- ja muud jutud Autoost ja taustakontroll

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 73 )

Teema: Autoost ja taustakontroll

Postitas:
Kägu

Tegelen juba kuid uue liikuri valikuga ja olen probleemi ees, kus tahaks kontrollida Itaaliast või Saksamaalt toodud autode ajalugu aga ei leia sellist kohta netis kus saaks seda tasuta teha? Rootsi autode taustakontrollilehe leidsin ilusti ülesse aga Itaaliast toodud autode jaoks Maanteeameti lehel tahab Itaalia kohaliku numbri sisestamist mida ma ju ei tea.
Kas teab keegi kuidas ma saaksin neid andmeid ja kui ainult tasuline võimalus siis milline leht see kõige usaldusväärsem ja parima hinna kvaliteedi suhtega?
Praegusel ajal ise välismaale ei julgeks otsima minna viiruse ja asjaajamiskogemuste puudumise tõttu.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Tegelen juba kuid uue liikuri valikuga ja olen probleemi ees, kus tahaks kontrollida Itaaliast või Saksamaalt toodud autode ajalugu aga ei leia sellist kohta netis kus saaks seda tasuta teha?

Pane omale järgmisteks eelseisvatesks kuudeks paar tõsiasja kirja, et rohkem jamaga mitte tegeleda:

1. Itaaliast ei tasu osta mitte ühtegi autot, v.a. uunikum Lambod, Alfad, Fiatid jne.
Neid tasub, sest see on nende autode sünnimaa ja Ferrari lihtsalt ON Made in Italy.

Teisi ei tasu, sest
– nad ei hoolda seal autosid korrapäraselt
– kui hooldavadki, siis nad EI TÄIDA ei hooldusraamatuid ega digiajalugu, sest kõik on molto bello ja seda pole mõtet sul ei tasuta netist ega ka diielri hirmkallist andmebaasist otsida.
– Itaalia turule tehtud autod ei sobi meie kliimasse.
Neil pole elektrilisi soojendeid, vastavaid termostaate jne, lihtsalt nad on teistsugused.
Sealt toodud 1,6D Golf 7 ei lähe meie talves soojaks ja sellega ei saa sõita, sest esiklaas ei hakkagi läbi paistma. Talve meil enam kahjuks pole, aga paar päeva vast aastas ikkagi…

……….

Autode ajalugu näed autode hooldusraamatust.
See on ainuke ja õige info nende hooldusajaloo kohta.
Kui raamat on “kadunud”, siis ongi keritud auto, pole lihtsamat asja omale meelde jätta.

PS: Ma olen oma elu jooksul näinud ka umbes 2-3 VÕLTSITUD hooldusraamatut, aga need olid ka juba 2m pealt tuvastatavd, et võltsitud. Kõik ühe käekirjaga täidetud, täiesti uued (mitte kapsad) jne. Saad kohe aru.

Seega, hooldusraamat on sul nr. 1 infoallikas. Kas selle olemasolu või puudumine.

PS. Tavaliselt on neil enamusel hooldusraamat “kadunud”, olgugi, et 100 muud brošüüriskest seal kasutusjuhendi vahel on imekombel alles jäänud ja ei ole kadunud.
Sellise auto eest – jookse. (kui sa just autospets ei ole)

Ja mis veel üldiselt väheteada info on – kui see HR ongi kadunud, siis seda saab diileri juures odavalt (10€) lasta taastada. Ehk siis see on nagu su ID kaart, et kui kaotadki ära, siis teed lihtviisil uue.

Pole olemas mitte ühtegi inimest, kelle ID kaart ongi lõplikult kadunud.
AGa autoärikad miskipärast sellist iba suust välja ajavad.

Üks asi veel: auto osta kindlasti selline, millel on olemas kaks (või kolm) originaalvõtit. Üks on tavaliselt juustuks kulunud ja teine vähe parem.
Ühe võtmega auto – siis jookse. Võtit saab juurde teha, aga see on kallis ja pole vaja, et kellegi kuskil maailmason veel olemas SINU auto võti.

+27
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mõh? Mul on 2005. aasta Peugeot, luukpära, ja mitte mingit hooldusraamatut. Olen sellega paar aastat juba sõitnud, midagi imelikku pole ilmnenud. Hooldusraamatu olemasolust kuulen üldse esimest korda. Mis loom tuu om?

+2
-26
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mõh? Mul on 2005. aasta Peugeot, luukpära, ja mitte mingit hooldusraamatut. Olen sellega paar aastat juba sõitnud, midagi imelikku pole ilmnenud. Hooldusraamatu olemasolust kuulen üldse esimest korda. Mis loom tuu om?

sa ise oma autoga kunagi korralises hoolduses ei käi? (ja ei, luukpära ei vabasta sellest.) okei, paar aastat kasutanud, vana auto, pole hullu, aga kui ostsid, siis ka huvi ei tundnud, kas on on normaalselt hooldatud? teatud välpadega tulevad ju suht kohustuslikud asjad, mille tegematajätmine lõpeb varem või hiljem halvasti. ei huvita sind, kas nt rihm on vahetatud soovituslikul ajal? või oli nii odav, et vahet pole, kui mootor kokku jookseb?

+19
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hooldusraamatu olemasolust kuulen üldse esimest korda. Mis loom tuu om?

1.Ma eeldasin, et TA ei taha osta 15a vana Peugeotti.
2. “hooldusraamat” + google + enter, kui sind reaalselt ka huvitaks. Auto sünnitunnistus ja raviajalugu.
3. Tuu omgi.

+19
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Tegelen juba kuid uue liikuri valikuga ja olen probleemi ees, kus tahaks kontrollida Itaaliast või Saksamaalt toodud autode ajalugu aga ei leia sellist kohta netis kus saaks seda tasuta teha?

Pane omale järgmisteks eelseisvatesks kuudeks paar tõsiasja kirja, et rohkem jamaga mitte tegeleda:

1. Itaaliast ei tasu osta mitte ühtegi autot, v.a. uunikum Lambod, Alfad, Fiatid jne.

Neid tasub, sest see on nende autode sünnimaa ja Ferrari lihtsalt ON Made in Italy.

Teisi ei tasu, sest

– nad ei hoolda seal autosid korrapäraselt

– kui hooldavadki, siis nad EI TÄIDA ei hooldusraamatuid ega digiajalugu, sest kõik on molto bello ja seda pole mõtet sul ei tasuta netist ega ka diielri hirmkallist andmebaasist otsida.

– Itaalia turule tehtud autod ei sobi meie kliimasse.

Neil pole elektrilisi soojendeid, vastavaid termostaate jne, lihtsalt nad on teistsugused.

Sealt toodud 1,6D Golf 7 ei lähe meie talves soojaks ja sellega ei saa sõita, sest esiklaas ei hakkagi läbi paistma. Talve meil enam kahjuks pole, aga paar päeva vast aastas ikkagi…

……….

Autode ajalugu näed autode hooldusraamatust.

See on ainuke ja õige info nende hooldusajaloo kohta.

Kui raamat on “kadunud”, siis ongi keritud auto, pole lihtsamat asja omale meelde jätta.

PS: Ma olen oma elu jooksul näinud ka umbes 2-3 VÕLTSITUD hooldusraamatut, aga need olid ka juba 2m pealt tuvastatavd, et võltsitud. Kõik ühe käekirjaga täidetud, täiesti uued (mitte kapsad) jne. Saad kohe aru.

Seega, hooldusraamat on sul nr. 1 infoallikas. Kas selle olemasolu või puudumine.

PS. Tavaliselt on neil enamusel hooldusraamat “kadunud”, olgugi, et 100 muud brošüüriskest seal kasutusjuhendi vahel on imekombel alles jäänud ja ei ole kadunud.

Sellise auto eest – jookse. (kui sa just autospets ei ole)

Ja mis veel üldiselt väheteada info on – kui see HR ongi kadunud, siis seda saab diileri juures odavalt (10€) lasta taastada. Ehk siis see on nagu su ID kaart, et kui kaotadki ära, siis teed lihtviisil uue.

Pole olemas mitte ühtegi inimest, kelle ID kaart ongi lõplikult kadunud.

AGa autoärikad miskipärast sellist iba suust välja ajavad.

Üks asi veel: auto osta kindlasti selline, millel on olemas kaks (või kolm) originaalvõtit. Üks on tavaliselt juustuks kulunud ja teine vähe parem.

Ühe võtmega auto – siis jookse. Võtit saab juurde teha, aga see on kallis ja pole vaja, et kellegi kuskil maailmason veel olemas SINU auto võti.

Kas neid termostaate siis vahetada ei saa talvisemate vastu? Muidu on kirjas küll, et elektrisoojendusega istmed, peeglid, tagaklaas(id). Või on need ka siis lahjema vooluvõimsusega, kui põhjamaadesse toodavatel?
Kas Saksamaa päriyolu autodel on siis ka sama jama mis Itaaliast pärit autodel, et lahjad termostaadid jne?

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas neid termostaate siis vahetada ei saa talvisemate vastu? Muidu on kirjas küll, et elektrisoojendusega istmed, peeglid, tagaklaas(id). Või on need ka siis lahjema vooluvõimsusega, kui põhjamaadesse toodavatel?
Kas Saksamaa päriyolu autodel on siis ka sama jama mis Itaaliast pärit autodel, et lahjad termostaadid jne?

See on hea küsimus. Ma tänan teid selle eest, nagu ütleb meie peaminister Jüri Ratas sellisel puhul. (ei halvusta teda; ta ongi rahu ise ja eeskuju kõigile)

Aga küsimusest.
Termostaati annab muidugi vahetada. Tarbijate võimsused on samuti samad.

Mida näiteks vahetada ei anna, on auto elektrijuhtmestik, mis ei toeta elektrilist salongisoojendust.
See on nagu konvektorradika kuumaspiraal, mis on topitud autode salondiventilatsiooni sisse. (paned ta talvel käima ja paari min. pärast juba tuleb kuuma)

See jupp ise polegi nii kallis (maitea, paarsada ehk), aga et seda lülitada ja juhtida, siis vastav juhtmekimp + protsessor puudub.
Kõike saab ka teha, aga 3000€ ei taha keegi selle eest maksta.

Autosid toodetakse vastavalt maale, kus neid müüma hakatakse. USA ja Eesti Toyota Avendis on täiesti erinevad.
Samuti on erinevad Itaalia ja Eesti Avensis.

Saksasse tehtud antud näiteauto on meile suht sarnane. Kõike sobivam oleks Rootsisse või Soome jne tehtud masin. (Kui Eesti omat mitte arvestada, see oleks kõige parem)
Aga endiselt, Saksa autodeda meil probleeme pole, kliimad on ka suht sarnased.

P.S. See soojenduse “hala” käis muidugi ainult diiselautode kohta. Bensukatel pole see nii oluline, need ikka ja endiselt toodavad ka sooja. (ja soojendavad meie planeeti)

P.S: Aga mis autot ja mis mootoriga sa üldse osta tahad, ehk ma oskaks midagi ka selle konkreetse mudeli kohta midagi soovitada?
Või kasvõi niisama targutada….:)

+12
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ühe võtmega auto – siis jookse. Võtit saab juurde teha, aga see on kallis ja pole vaja, et kellegi kuskil maailmason veel olemas SINU auto võti.

Moodsamatel autodel on nii, et kui lased esinduses teha uue võtme, siis auto “unustab” vana võtme ära ja sellega autot enam käima ei saa.
Muu jutt on sul suures plaanis õige.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas neid termostaate siis vahetada ei saa talvisemate vastu?

Saab ikka vahetada ja termostaat ei ole hirmkallis asi.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Moodsamatel autodel on nii, et kui lased esinduses teha uue võtme, siis auto “unustab” vana võtme ära ja sellega autot enam käima ei saa.
Muu jutt on sul suures plaanis õige.

Palun ära tsiteeri mind, kui sa just ei arva, et ma ei tea, kuidas asjad on.

“Suures plaanis” on nii, et kui mu autol ongi ainult üks võti alles, siis ma saan auto immoblokist lasta kustutada kõik teised võtmed, mis kuskil kellegi sahtlis on.
Selleks isegi ei pea ühte uut juurde tegema.
Aga see info pole meie värskele autoostjale enam oluline ega vajalik.

Uue võtme saab alati diileri juures lasta teha, aga sõltuvalt margist ja mudelist maksab see 100-500€/tk.

P.S. Sinu jutt on suures plaanis jama.

+1
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kas neid termostaate siis vahetada ei saa talvisemate vastu? Muidu on kirjas küll, et elektrisoojendusega istmed, peeglid, tagaklaas(id). Või on need ka siis lahjema vooluvõimsusega, kui põhjamaadesse toodavatel?

Kas Saksamaa päriyolu autodel on siis ka sama jama mis Itaaliast pärit autodel, et lahjad termostaadid jne?

See on hea küsimus. Ma tänan teid selle eest, nagu ütleb meie peaminister Jüri Ratas sellisel puhul. (ei halvusta teda; ta ongi rahu ise ja eeskuju kõigile)

Aga küsimusest.

Termostaati annab muidugi vahetada. Tarbijate võimsused on samuti samad.

Mida näiteks vahetada ei anna, on auto elektrijuhtmestik, mis ei toeta elektrilist salongisoojendust.

See on nagu konvektorradika kuumaspiraal, mis on topitud autode salondiventilatsiooni sisse. (paned ta talvel käima ja paari min. pärast juba tuleb kuuma)

See jupp ise polegi nii kallis (maitea, paarsada ehk), aga et seda lülitada ja juhtida, siis vastav juhtmekimp + protsessor puudub.

Kõike saab ka teha, aga 3000€ ei taha keegi selle eest maksta.

Autosid toodetakse vastavalt maale, kus neid müüma hakatakse. USA ja Eesti Toyota Avendis on täiesti erinevad.

Samuti on erinevad Itaalia ja Eesti Avensis.

Saksasse tehtud antud näiteauto on meile suht sarnane. Kõike sobivam oleks Rootsisse või Soome jne tehtud masin. (Kui Eesti omat mitte arvestada, see oleks kõige parem)

Aga endiselt, Saksa autodeda meil probleeme pole, kliimad on ka suht sarnased.

P.S. See soojenduse “hala” käis muidugi ainult diiselautode kohta. Bensukatel pole see nii oluline, need ikka ja endiselt toodavad ka sooja. (ja soojendavad meie planeeti)

P.S: Aga mis autot ja mis mootoriga sa üldse osta tahad, ehk ma oskaks midagi ka selle konkreetse mudeli kohta midagi soovitada?

Või kasvõi niisama targutada….:)

Nagu siin hiljuti keegi otsis nii minagi plaanin perebussi Crysler Voyageri või Lancia sarnast mudelit ja diisel. Diisli hind praegu nagu püsib madal ja loodan, et jääb ka vähemalt 5a madalamaks bensiinist ja tahaks ringi reisida oma bussiga lähinaabrite juures. Raha küll palju kulutada ei taha ostuks aga vastan autosid vahemikus 2009-2011(2012). Selge taustaga auto puhul olen valmis tiba rohkem maksma aga praegu Auto 24 valiku järgi ei saa seal eriti ühestki sotti.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

sa ise oma autoga kunagi korralises hoolduses ei käi? (ja ei, luukpära ei vabasta sellest.) okei, paar aastat kasutanud, vana auto, pole hullu, aga kui ostsid, siis ka huvi ei tundnud, kas on on normaalselt hooldatud? teatud välpadega tulevad ju suht kohustuslikud asjad, mille tegematajätmine lõpeb varem või hiljem halvasti. ei huvita sind, kas nt rihm on vahetatud soovituslikul ajal? või oli nii odav, et vahet pole, kui mootor kokku jookseb?

Tegelikult on korraline hooldus lihtsalt legaalne moodus sinult regulaarselt suurem summa raha kätte saada. Normaalne inimene hooldab autot siis kui vaja.

+2
-8
Please wait...

Postitas:
Kägu

konkreetse mudeli kohta midagi soovitada?

Või kasvõi niisama targutada….:)

Nagu siin hiljuti keegi otsis nii minagi plaanin perebussi Crysler Voyageri või Lancia sarnast mudelit ja diisel. Diisli hind praegu nagu püsib madal ja loodan, et jääb ka vähemalt 5a madalamaks bensiinist ja tahaks ringi reisida oma bussiga lähinaabrite juures. Raha küll palju kulutada ei taha ostuks aga vastan autosid vahemikus 2009-2011(2012). Selge taustaga auto puhul olen valmis tiba rohkem maksma aga praegu Auto 24 valiku järgi ei saa seal eriti ühestki sotti.[/quote]

Müügikuulutuses olevatelt kontaktandmetelt võib hooldusraamatu kohta järgi küsida.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nagu siin hiljuti keegi otsis nii minagi plaanin perebussi Crysler Voyageri või Lancia sarnast mudelit ja diisel. Diisli hind praegu nagu püsib madal ja loodan, et jääb ka vähemalt 5a madalamaks bensiinist ja tahaks ringi reisida oma bussiga lähinaabrite juures.

Ok, sain aru.
Et mahuks mitu (>5) inimest, oleks normaalses korras ja väike kütte- ja remondikulu.

Eks sellised on üsna nõutud autod turul, aga vaatan korra ringi….

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Eks sellised on üsna nõutud autod turul, aga vaatan korra ringi….

Vaatasin.
Ja selgus, et sellist kuskilt Saksast minna tooma on ju täiesti mõttetu:
1. See on rahvaauto.
2. Neid tuuakse nagunii treilade kaupa. Ainult vali välja.

………

Mul oli selline otsing: Link.
Ja sa ei pea sellesse Vojagerisse takerduma, on ka ju teisi marke: Ford, VW ja isegi Toyota Verso.

Mina võtaks sellest kambast pigem VW bussi: https://www.auto24.ee/used/3260750

Sest need kestavad, nendega on mõnus sõita ja hoiavad ka oma hinda.
Välimus on tänapäevasel täpselt sama, ainult mingi fng pimenurga andur on küljepeeglil juures. Ilus valuvelg alla panna ja täitsa ju oleks.

Aga seda juhul,
KUI Möller Auto ja ka kohalik Aasta Auto ütleb selle kohta, et on jah 230000 sõitnud.
Saksa ajalugu peaks neil näha olema. (vaevalt, et tõsi on, nagunii on peturing)
KUI see rool on ikka päriselt ka nii terve nagu pildilt paistab. (nahkrool hakkab mingi 500000t pealt üldiselt lagunema)
KUI tal on kaks või enam võtit.
KUI hooldusraamat vastab tõele.
KUI see Webasto, mida nad reklaamivad, tal töötab. (suvel oskab seda taas vaid esinduse diagnost öelda; ja kui toimib, siis on juba taastatud korra; webasto iga on üldiselt 10a, aga keskmine remont on mingi 800€)
KUI temaga on mõnus sõita.
Sidurikorv VÕIB pekkis olla ja pedaal alt võtta, aeg ka juba, et vahetada, selle annaks andeks.

Ja KUI ma selle Raadi müüja mitte ühtegi sõna ei usu.
Sest nad pole mingi esindus, vaid tuntud luuletajad.

Mis selguks hetkega, kui teha nendega diil, et kui viia ta Tartu VW esindusse ostueelsesse kontrolli ja kui selgub, et odo on tagurpidi käinud, siis maksavad nemad ise selle 1,5h tööd kontrolliarve.
Kui on odo tagurpidi, siis nad ei anna seda bussi üldse kontrolliks sulle kättegi.

Jahuvad, et kumm läks tühjaks vms tarka.

…………….

Milliseid Eesti omasid sina oled vaadanud?

+7
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

tahan veel hoiatada, kui ostate varastatud auto, siis ei ole te heauskne omandaja ja auto võetakse teilt käest ära – siis hakkad müüjalt seda raha nõudma. Imesta kohe inimeste lihtsameelsust – osta auto mingi kummalise volituse alusel, ei kontrollita müüja tausta jne. Jänes nagu ma olen – ostasin auto Amservist

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mõh? Mul on 2005. aasta Peugeot, luukpära, ja mitte mingit hooldusraamatut. Olen sellega paar aastat juba sõitnud, midagi imelikku pole ilmnenud. Hooldusraamatu olemasolust kuulen üldse esimest korda. Mis loom tuu om?

sa ise oma autoga kunagi korralises hoolduses ei käi? (ja ei, luukpära ei vabasta sellest.) okei, paar aastat kasutanud, vana auto, pole hullu, aga kui ostsid, siis ka huvi ei tundnud, kas on on normaalselt hooldatud? teatud välpadega tulevad ju suht kohustuslikud asjad, mille tegematajätmine lõpeb varem või hiljem halvasti. ei huvita sind, kas nt rihm on vahetatud soovituslikul ajal? või oli nii odav, et vahet pole, kui mootor kokku jookseb?

Veel ei ole korralises hoolduses käinud, vähe sõidan, varsti ilmselt tuleb minna, mingi mootorituluke seal aegajalt näitab, et niijaniimitu km hoolduseni. Aga kui hoolduses küsitakse hooldusraamatu kohta, mis ma siis teen? Mää või möö? Kust ma selle leian?
Ärge nüüd miinustage, ma tõepoolest ei tea asja.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Hooldusraamatu olemasolust kuulen üldse esimest korda. Mis loom tuu om?

1.Ma eeldasin, et TA ei taha osta 15a vana Peugeotti.

2. “hooldusraamat” + google + enter, kui sind reaalselt ka huvitaks. Auto sünnitunnistus ja raviajalugu.

3. Tuu omgi.

Guugel andis selliseid vastuseid (kui jätta kõrvale automüügisalongide reklaampostitused):
https://www.accelerista.com/abc/autoomaniku-abc/autoostu-abc-kolm-muuti-pruugitud-auto-ostul-mida-muujad-osavasti-ara-kasutavad/
https://tehnika.postimees.ee/794570/auto-hooldusraamatut-ei-tasu-lopliku-toena-votta

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ostsin ka super heas korras auto. Hooldusraamat, tõestatud läbisõit jne. Peale ostu selgus, et ikka väga väsinud on auto. Auto maksis 8000€. Peale ostu lasksin teha täishoolduse. Läks maksma 1500€. Sõitsin aasta muretult. Nüüd paar kuud tagasi lasksin teha uue hoolduse (iga aastane õlide vahetus ja filtrid). Uskumatu- öeldi, et auto väga heas korras. Käisin veel ülevaatusel- jällegi- ideaalses seisus auto.

Kaks nädalat peale seda, kui kaks asutust ütlesid, et auto ideaalses korras läks keset linna mootori tuli põlema ja jõud kadus ära. Remont jälle 1200€.

Aga oleks ma just vahetult peale ülevaatust auto ära müünud. Oleks uus omanik ikka päris kurb olnud.

Ehk siis- osta odavam isend ja pane säästetud raha remondiks kohe.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Guugel andis selliseid vastuseid (kui jätta kõrvale automüügisalongide reklaampostitused):

https://www.accelerista.com/abc/autoomaniku-abc/autoostu-abc-kolm-muuti-pruugitud-auto-ostul-mida-muujad-osavasti-ara-kasutavad/

https://tehnika.postimees.ee/794570/auto-hooldusraamatut-ei-tasu-lopliku-toena-votta[/quote]

Hea nõuanne küll seal antud (et pole põhjust eelistada äriühingut)- Tõsi, äriühingust auto ostjat kaitseb tarbijakaitseseadus, kuid auto ostetakse ilmselt sõitmiseks, mitte selle üle kohut käimiseks.

Kõik ostavad auto sõitmiseks, aga kahjuks on ka ostetud probleemseid autosid ja siis on tarbijakaitsesse lihtsam pöörduda või kohtusse äriühingu vastu. Teiseks – antakse ikka pikemaid garantiisid.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto maksis 8000€. Peale ostu lasksin teha täishoolduse. Läks maksma 1500€.

Vaatasin neid praegu 8000€ maksvaid autosid.
Link.

Ei leidnud mina ühtegi, mille TÄIS hooldus maksaks 1500€. (mis see TÄIS hooldus üldse tähendab?)

– On rida keritud diiselAudisid, mille ketivahetus maksab rohkem, kui 1500€, aga see pole enam hooldus. See oleks remont.
– Mingid CNG masinad, mille hooldus pole samuti nii kallis, aga gaasikraanid on. Taas remont, mitte hooldus.
-Siis tulid juba suurte mootoritega bensukad A8-d ja Land Cruiserid. Ikka pole hooldus kallis.

Mida ja mis masinaga sa seal 1500€ eest tegid, kui küsida tohib?
Ostsid koliseva hoorattaga auto?
Ostsid pekkis turboga auto?

Muud ma väga ei näegi variante…

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Veel ei ole korralises hoolduses käinud, vähe sõidan, varsti ilmselt tuleb minna, mingi mootorituluke seal aegajalt näitab, et niijaniimitu km hoolduseni. Aga kui hoolduses küsitakse hooldusraamatu kohta, mis ma siis teen? Mää või möö? Kust ma selle leian?
Ärge nüüd miinustage, ma tõepoolest ei tea asja.

Nii, lähed hooldusesse. Mida Sa seal teha lased? Ma tõesti peast ei mäleta, aga mootoriõli- ja filter ning õhufilter on vist enamvähem ainsad asjad, mida igal hooldusel vahetatakse. Salongiõhufilter, pidurivedelik, kütusefilter, süüteküünlad, mootoririhm jms vahetatakse pikema intervalliga ning hooldusraamatust saab vaadata, et mida sellel korral vaja vahetada oleks. Ok, kui kogu aeg samas kohas käid, siis nad saavad auto ajaloost vaadata, et mida seekord vaja. Aga muidu, lasedki ainult õli vahetada? Vahetad iga kord kogu krempli?

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sama kägu, kes mõne nädala eest Rootsist plaanis autot tuua, vaatab nüüd Itaalia ja Saksamaa poole?
Kaks lugu, isiklikult kogetud.
Esimene. Ühelt põhjamaalt. Mohammad liisis auto ja sõitis sellega taksot, kilometraaž suur. Mohammadi süsteem oli järgmine, numbrites võin eksida. Hooldusvälp 10 000. Uue auto puhul selle ületamisel tavaliselt midagi ei juhtu. Tüüp sõitis 15965 km ja keris 9879km peale tagasi, viis auto 10 000 hooldusesse. Kui nii odomeetri näiduni 100 000 sõita, on hooldusraamat korrektne, aga tegelik läbisõit mitte. Iga tootja autoga seda teha ei saa, paljudel on tegelik läbisõit väljavõetav.
Teine. Sõber töötab autovaldkonnas, on ala fanatt. Leidis Eestist müügilt unistuste sõiduki, läbisõit väike, briljantne välimus, piisavad lisad, sobiv hind. Avas töö juures vin-koodide kaupa päritolumaa registrisse ligipääsuga arvuti. Selgus, et oma eelmises elus oli tegemist kiirteepolitsei autoga, läbisõiduga peaaegu miljon kilomeetrit. Kolm vahetust ööpäevas tuhises sellega mööda kiirteid, peatuti vaid tankimiseks ja meeskonna vahetuseks. Temast jäi ostmata, aga keegi sõidab Eestis selle “vähekasutatud autoga” ringi.

Diisliga on nii, et suurriik Saksamaa hakkab peatselt üle minema elektriautodele ja diiselautode hind kukub kivina kuniks sakslased hakkavad vaata et peale maksma, et vananenud tehnoloogia mõnele arengumaale viidaks.

Soe soovitus – kui ei ole usaldusväärset müüjat, soeta auto mõnest margiesindusest liisingust tagasitulnute hulgast.

+2
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto maksis 8000€. Peale ostu lasksin teha täishoolduse. Läks maksma 1500€.

Vaatasin neid praegu 8000€ maksvaid autosid.

Link.

Ei leidnud mina ühtegi, mille TÄIS hooldus maksaks 1500€. (mis see TÄIS hooldus üldse tähendab?)

– On rida keritud diiselAudisid, mille ketivahetus maksab rohkem, kui 1500€, aga see pole enam hooldus. See oleks remont.

– Mingid CNG masinad, mille hooldus pole samuti nii kallis, aga gaasikraanid on. Taas remont, mitte hooldus.

-Siis tulid juba suurte mootoritega bensukad A8-d ja Land Cruiserid. Ikka pole hooldus kallis.

Mida ja mis masinaga sa seal 1500€ eest tegid, kui küsida tohib?

Ostsid koliseva hoorattaga auto?

Ostsid pekkis turboga auto?

Muud ma väga ei näegi variante…

täishoolduse all mõeldakse vist seda kui vahetatakse õlid (ka piduriõli ) kerekontroll ,filtrid jne,jne .Mul uuel fordil esimene selline maksis mingi 600 .1500 on ikka küll kirves tegu võib olla muidugi mingi S klassi mersu või 7 seeria bemmi või muu sellisega? Pole omanud ,aga olen aru saanud ,et seal teine hinnaklass

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Leidis Eestist müügilt unistuste sõiduki, läbisõit väike, briljantne välimus, piisavad lisad, sobiv hind. Avas töö juures vin-koodide kaupa päritolumaa registrisse ligipääsuga arvuti. Selgus, et oma eelmises elus oli tegemist kiirteepolitsei autoga, läbisõiduga peaaegu miljon kilomeetrit. Kolm vahetust ööpäevas tuhises sellega mööda kiirteid, peatuti vaid tankimiseks ja meeskonna vahetuseks.

miljon kilomeetrit ja briljantne välimus? istmed-käigukang-rool olid siis vahetatud/nahk uuega asendatud? pole ju reaalne, et miljon kilomeetrit ei kajastu vähemalt juhiistme nahas ja käigukangikatte välimuses. isegi pool miljonit kilomeetrit kajastub ja suurema osa autode puhul on veelgi väiksem läbisõit nendest kohtadest välja loetav.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto maksis 8000€. Peale ostu lasksin teha täishoolduse. Läks maksma 1500€.

Vaatasin neid praegu 8000€ maksvaid autosid.

Link.

Ei leidnud mina ühtegi, mille TÄIS hooldus maksaks 1500€. (mis see TÄIS hooldus üldse tähendab?)

– On rida keritud diiselAudisid, mille ketivahetus maksab rohkem, kui 1500€, aga see pole enam hooldus. See oleks remont.

– Mingid CNG masinad, mille hooldus pole samuti nii kallis, aga gaasikraanid on. Taas remont, mitte hooldus.

-Siis tulid juba suurte mootoritega bensukad A8-d ja Land Cruiserid. Ikka pole hooldus kallis.

Mida ja mis masinaga sa seal 1500€ eest tegid, kui küsida tohib?

Ostsid koliseva hoorattaga auto?

Ostsid pekkis turboga auto?

Muud ma väga ei näegi variante…

täishoolduse all mõeldakse vist seda kui vahetatakse õlid (ka piduriõli ) kerekontroll ,filtrid jne,jne .Mul uuel fordil esimene selline maksis mingi 600 .1500 on ikka küll kirves tegu võib olla muidugi mingi S klassi mersu või 7 seeria bemmi või muu sellisega? Pole omanud ,aga olen aru saanud ,et seal teine hinnaklass

Isegi see ei seleta 1500.- hooldust.
Mul uuena Silberautost ostetud Mercedes GL maastur, aastase välbaga hooldused ette nähtud suur ja väike.
Suur hooldus maksab Silberis GL-i puhul ca 1200.-.
Ma ei kujuta ette, mis auto puhul siis hooldusearve 1500.- võiks olla? Pigem teostati suuremahulisi remonditöid. Mootor, käigukast….?
Ma isiklikult ei ostaks kunagi piiri tagant pärit tundmatu ajalooga autot. Kui uut ei jaksa osta, ostaksin esindusest demoautosid või kasutusrendist tagasi tulnud sõidukeid, millel esinduse poolt garantii, et korras ja andmed tõesed.
Või ei ostakski autot.

+6
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Eks sellised on üsna nõutud autod turul, aga vaatan korra ringi….

Vaatasin.

Ja selgus, et sellist kuskilt Saksast minna tooma on ju täiesti mõttetu:

1. See on rahvaauto.

2. Neid tuuakse nagunii treilade kaupa. Ainult vali välja.

………

Mul oli selline otsing: Link.

Ja sa ei pea sellesse Vojagerisse takerduma, on ka ju teisi marke: Ford, VW ja isegi Toyota Verso.

Mina võtaks sellest kambast pigem VW bussi: https://www.auto24.ee/used/3260750

Sest need kestavad, nendega on mõnus sõita ja hoiavad ka oma hinda.

Välimus on tänapäevasel täpselt sama, ainult mingi fng pimenurga andur on küljepeeglil juures. Ilus valuvelg alla panna ja täitsa ju oleks.

Aga seda juhul,

KUI Möller Auto ja ka kohalik Aasta Auto ütleb selle kohta, et on jah 230000 sõitnud.

Saksa ajalugu peaks neil näha olema. (vaevalt, et tõsi on, nagunii on peturing)

KUI see rool on ikka päriselt ka nii terve nagu pildilt paistab. (nahkrool hakkab mingi 500000t pealt üldiselt lagunema)

KUI tal on kaks või enam võtit.

KUI hooldusraamat vastab tõele.

KUI see Webasto, mida nad reklaamivad, tal töötab. (suvel oskab seda taas vaid esinduse diagnost öelda; ja kui toimib, siis on juba taastatud korra; webasto iga on üldiselt 10a, aga keskmine remont on mingi 800€)

KUI temaga on mõnus sõita.

Sidurikorv VÕIB pekkis olla ja pedaal alt võtta, aeg ka juba, et vahetada, selle annaks andeks.

Ja KUI ma selle Raadi müüja mitte ühtegi sõna ei usu.

Sest nad pole mingi esindus, vaid tuntud luuletajad.

Mis selguks hetkega, kui teha nendega diil, et kui viia ta Tartu VW esindusse ostueelsesse kontrolli ja kui selgub, et odo on tagurpidi käinud, siis maksavad nemad ise selle 1,5h tööd kontrolliarve.

Kui on odo tagurpidi, siis nad ei anna seda bussi üldse kontrolliks sulle kättegi.

Jahuvad, et kumm läks tühjaks vms tarka.

…………….

Milliseid Eesti omasid sina oled vaadanud?

Olen vaadanud:
https://www.auto24.ee/used/3388797

https://www.auto24.ee/used/3390988
Esimene oleks nagu valatud, vanematel mugav siseneda tänu astmetele ja lisasid ka meeldivalt. Teisel üks soodsamatest Lanciatest ja automüügi ettevõte aga komisjonimüük ja lisasid tagasihoidlikumalt. Samas tunduvad mõlemad natuke nagu kallid ja loodan, et ehk hind langeb. Esimene väljalaskeaasta pärast ja teine väheste lisade pärast. Kohal pole veel kumbagi vaatamas käinud.
Teisi marke pole nagu enam peale lastega paari auto ülevaatamist uurimise alla võtnud, sest hinnati tahapinkidele ligipääs liiga ebamugavaks.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Jah, õigus, hooldus ise oli 180€. Ja kõik ülejäänud oli kuluosade vahetus. Ehk korraliselt hooldatud auto ei pruugi olla korras.

See auto on mu esimene auto ja ausalt, ma olin ikka tõeline totu. Lähed hooldusesse ja pärast hooldust saad korraliku A4 lehekülje erinevate asjade kohta, mis vaja teha- osad on sos, osad jällegi kannatavad oodata.

Aga mu mõte on see, et hooldusest on inimestel vahel vale arusaam. Hästi hoitud auto on mõne jaoks see, et iga nädal käisin pesulas, teise jaoks jällegi see, et vahetati tunda andvad osad kohe. Neid viimaseid müüki väga ei tule, kuna tõesti väga heas korras autoga tahaks ise pigem sõita. Ja vahe on ka juppidel- osad B kategooria jupid pole piisavalt vastupidavad. Näiteks jäi kuskilt kõrvu, et BMW b-kategooris hooratas on vales kaalus ja hakkab pikas perioodis hoopis mootorit lõhkuma.

Kuskilt lugesin, et a la oma aja peenem auto, mis maksis uuena 50 000€ on täna müügis 10 aastat vanana 10 000€… Aga varuosad on ikka 50 000€ auto hinnakirja järgi. Kuigi auto on juba vana. Jupid on uued. Ja seepärast ongi neid nii palju müügis, sest rikkur on selle ammu moodsama vastu vahetanud. Kesklass ostab ära, sõidab ja siis hakkab lagunema- rahakott ei hakka peale enam. Tehakse piisavalt korda, et proovisõidul midagi välja ei tuleks. Ja müüaksegi kohe suuremaid remonte vajav auto 8000€-ga lollile korralikult hooldatud auto pähe 🙄 .

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

täishoolduse all mõeldakse vist seda kui vahetatakse õlid (ka piduriõli ) kerekontroll ,filtrid jne,jne .Mul uuel fordil esimene selline maksis mingi 600 .1500 on ikka küll kirves tegu võib olla muidugi mingi S klassi mersu või 7 seeria bemmi või muu sellisega? Pole omanud ,aga olen aru saanud ,et seal teine hinnaklass

Piduriõli vahetus on tavaliselt mingi 0,4h aega võttev töö.
(KUI me ei räägi siin uunikumidest, millel ükski polt lahti ei tule)
Ja seda tehakse korrapäraselt iga kahe aasta tagant.

See ei ole mingi “täis” hooldus, see on pisirutiinhooldus.
Sest kui sa jätad pool klaasi viina lahtiselt lauale, siis ta paratamatult lahtub sul ära.
Nii ka pidurivedelik. (alko baasil tänapäevani)

See teeb 24 minutit.
(Audi esinduses on tunnihind 120€, siis selle töö hind oleks 48€ + vedelik mingi 10€. Kokku max. 58€.

Kerekontroll on kere visuaalne hindamine, kas on roostet või ei ole. (enne pestakse puhtaks, ok, 10-30€)
Veel vähem aega.

Ikkagi, mis täishooldusest oli jutt?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Olles elu jooksul ostnud 4-5 kasutatud autot, on mul kaks reeglit.

1) osta esindusest, siis nemad vastutavad, saad garantii ka
2) kui tahad inimese käest osta, siis lase usaldusväärsel teenindusel (mille valid sina) auto üle vaadata.

Jah, maksad natuke, aga see-eest maksad kokkuvõttes vähem.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 73 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Autoost ja taustakontroll