Esileht Ajaviite- ja muud jutud Autoost ja taustakontroll

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 73 )

Teema: Autoost ja taustakontroll

Postitas:
Kägu

Olen vaadanud:
https://www.auto24.ee/used/3388797

https://www.auto24.ee/used/3390988

Ok.
Kuigi, mulle meeldis see teine rohkem. Vblla, et ta oli sisust ja roolist ka viitsinud pilti teha.
(nahkrool on ju korras, pedaalikummid ka väga libedad ei ole)

Mõlemad on muidugi tagasi keritud, aga see vist polegi ju sinu jaoks nii oluline?
Sa ei otsi ju 20-30a peresse jäävat hobiautot, vaid kallurit, kuhu oma kruusakivikesed peale panna ja teises kohas uuesti maha kallutada…:)

Ehk siis see kerimine polegi nii oluline. (aga jah, ma täitsa kujutan ette, kui Eesti automüüja ei ole ca kuu aega ühtegi odokat tagasi kerinud, siis ta hakkab närviliselt tõmblema ja ei saa enam magada.)

Nii Itaalias kui Austrias sõidetakse ikkagi umbes 30-40000km aastas, aka arvuta ise, kui palju nad tegelikult sõitnud on.
Aga ka see ei tee neile veel midagi; kui on õli jne õigel ajal vahetatud, ei juhtu selle mootori ja kastiga absoluutselt mitte midagi.
Kannatab täiesti vabalt veel 10a sõita.

P.S: Meelde tuli, MIKS see teine just rohkem meeldis: Nemmi onud polnud unustanud ka juhiistet pildistada.
See tundus veel terve. Kui katki läheb, siis selle istme küljetüki vahetus on tuttava sadulsepa juures alates 60€.
Mina läheks seda teist vaatama, kuumal suvepäeval, ja teeks väikese tiiru.

Kui käigukast vahetab sujuvalt, mootor plödiseb (selle diisli kohta ei saa paremini öelda) normaalselt, SALONG läheb külmaks, aknad käivad üles alla, kuskilt midagi ei värise … siis ostaks ta lausa ära. Rohkem polegi seal midagi vahtida ega diagnoosida.

Enne muidugi küsiks, ega neil originaalset hooldusraamatut juhuslikult alles pole.
Heeee…

(on juhtunud Tartus ja on olnud juhuslikult alles.
Ainult 3X suurem number oli kella peal ees. IKKA ostsin ja ei kahetse. Auto oli ju korralik.)

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Leidis Eestist müügilt unistuste sõiduki, läbisõit väike, briljantne välimus, piisavad lisad, sobiv hind. Avas töö juures vin-koodide kaupa päritolumaa registrisse ligipääsuga arvuti. Selgus, et oma eelmises elus oli tegemist kiirteepolitsei autoga, läbisõiduga peaaegu miljon kilomeetrit. Kolm vahetust ööpäevas tuhises sellega mööda kiirteid, peatuti vaid tankimiseks ja meeskonna vahetuseks.

miljon kilomeetrit ja briljantne välimus? istmed-käigukang-rool olid siis vahetatud/nahk uuega asendatud? pole ju reaalne, et miljon kilomeetrit ei kajastu vähemalt juhiistme nahas ja käigukangikatte välimuses. isegi pool miljonit kilomeetrit kajastub ja suurema osa autode puhul on veelgi väiksem läbisõit nendest kohtadest välja loetav.

Nüüdisajal ei värvita eriotstarbelisi autosid üle, vaid kiletatakse. Seega on kile all uueks jäänud värvikiht. Minu tagasihoidliku kokkupuute põhjal kasutatakse operatiivsõidukites ka vahetatavaid istmekaitseid. Kõikvõimalikud käigukangi nupud, pedaali- ja roolikatted jms on automüüjate jaoks hõlpsasti vahetatav ning vajadusel saab uue sisu peaaegu tasuta (mõelge tagasi, kui sageli tuleb autoomanikul vahetada näiteks tagaiste vs rooliotsad, puksid jms)
Autokosmeetikatööstus teeb imesid. Autoost tugineb paljuski esimesele emotsioonile.
Ega see näitena miljon kilomeetrit läbinu muidugi maailmalõpp ole. Õigeaegselt hooldatud, sõidab oma ajaliku otsani samamoodi kui vanaldase kirikuõpetaja oma. Aga kui seda autot müüa ”vähekasutatud pereautona”, on tegemist põhimõttelise pettusega.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

pedaali- ja roolikatted jms on automüüjate jaoks hõlpsasti vahetatav

Juhiistmega nad ikkagi jäävad jänni.
Ok, rooli nahatamine, mis maksab 100€ neid jalust, jah, ei löö.
Aga juhiiste on komistus, sest materjali selle tarvis sadulseppadel reeglina pole.

Ok, hea on, kui võetakse tagumise istme keskmistest toest (kunstnahk läheb asemele), aga kui see on mingit teist tooni, siis neil ongi jama majas.

Pedaalikummid on hindadega 3 kuni 20€/tk, ehk suht hooldusteema.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

võib-olla üks aspekt siia juurde. mina olen jõudnud oma elukogemusega faasi, et ostan ainult selliseid kasutatud autosid, mis on uuena Eestist ostetud. kõik, mis on kuskilt itaaliast, saksamaalt, rootsist jms toodud lükkan kohe kõrvale, põhimõtteliselt ei osta neid. ma ei te kas minususguseid on palju autosid ostmas, aga jutu mõte on see, et kuskilt välisriigist kasutatuna toodud autole võib sul tulevikus müües olla piiratum huviliste hulk.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

võib-olla üks aspekt siia juurde. mina olen jõudnud oma elukogemusega faasi, et ostan ainult selliseid kasutatud autosid, mis on uuena Eestist ostetud. kõik, mis on kuskilt itaaliast, saksamaalt, rootsist jms toodud lükkan kohe kõrvale, põhimõtteliselt ei osta neid. ma ei te kas minususguseid on palju autosid ostmas, aga jutu mõte on see, et kuskilt välisriigist kasutatuna toodud autole võib sul tulevikus müües olla piiratum huviliste hulk.

Mina aga olen a 16a tagasi peaaegu uue (alla aasta vanuse) auto ostnud. Jaapani toodang ja nagu keregarantii läbi sai nii lõi järgmise aasta jooksul mitemtest kohtadest roostepunnid ülesse. Esindus väitis mulle, kui küsisin, et äkki lasen korrosioonikaitse teha, et sellel tsingitud kere ja pole mingit lisakaitset vaja lisaks keregarantii oleks siis kadunud. Loll olin, et uskuma jäin. Nüüd pean iga aasta tegelema välja löövate roosterünnakutega ja neid tõrjuma, et ülevaatuselt läbi saada. Osad vinguvad mingi 2x 6cm laigu pärast a la järgmine kord küll sellise roosteplekiga läbi ei saa jne.
Seepärast ma tahaks just pigem Saksamaa a 10a. vana autot kui Eestis ostetud ja eriti Põhja-Eestis kasutatud autot.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Muide, ka eesti ajalooga autod on keritud. Ja keritakse isegi garantiiga autosid. Enne järgmist hooldust tehakse mujal õlivahetus, et varjata läbitud kilometraaži, et pikendada garantii läbisõitu. Väga peen värk. 100% ausa auto saad salongist uuena.

Lisaks näen tihti auto24-s auto kuulutust- hooldatud korrektselt, õlivahetus iga 30 000 järel. Eesti kliimas ja tolmus on see välp pigem 15 000 või korra aastas.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Aga mu mõte on see, et hooldusest on inimestel vahel vale arusaam. Hästi hoitud auto on mõne jaoks see, et iga nädal käisin pesulas, teise jaoks jällegi see, et vahetati tunda andvad osad kohe. Neid viimaseid müüki väga ei tule, kuna tõesti väga heas korras autoga tahaks ise pigem sõita. Ja vahe on ka juppidel- osad B kategooria jupid pole piisavalt vastupidavad. Näiteks jäi kuskilt kõrvu, et BMW b-kategooris hooratas on vales kaalus ja hakkab pikas perioodis hoopis mootorit lõhkuma.

Minu autol polegi B-osi, 15a vana, uuena ostetud ja siiani käin esinduses hoolduses. Kallis on küll, aga auto on probleemideta ja remontideta sõitnud, mõni hooldus on kallim, mõni tundub isegi liiga kallis arvestades umbes sarnase auto müügihinda auto24-s. Hooldusraamat on eeskujulik, aga müüa ei tasu kui millalgi remonti peaks vajama, ilmselt on remondiraha suurem kui müügihind.
Jaapanlane ja esimesed roostemärgid põhja all tõenäoliselt olemas, kere visuaalselt heas korras.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

võib-olla üks aspekt siia juurde. mina olen jõudnud oma elukogemusega faasi, et ostan ainult selliseid kasutatud autosid, mis on uuena Eestist ostetud. kõik, mis on kuskilt itaaliast, saksamaalt, rootsist jms toodud lükkan kohe kõrvale, põhimõtteliselt ei osta neid. ma ei te kas minususguseid on palju autosid ostmas, aga jutu mõte on see, et kuskilt välisriigist kasutatuna toodud autole võib sul tulevikus müües olla piiratum huviliste hulk.

Absoluutselt pädev ja testitud tõde.
Mina see uuena ostetud GL omanik ja tõesti, eelmised kolm Eestist uuena, igati kontrollitava margiesinduse ajalooga ja dokumentidega kalli hinnaklassi autot olen müünud loetud nädalatega ning tuhandete võrra kallima hinnaga, kui sama marki välismaalt toodud autod müügis on (ja müüdud ei saa).
Julgen arvata, et paljud eelistavad Eestist uuena ostetud teada minevikuga autot.
Näide. Eelmisel GL-il sõitis hajameelne vanainimene kord tagumise poritiiva alla sisse, kriimud värvil pluss läks astmelaud vahetamisele, kuna oli tagumisest kinnitusest lahti ja kõver. Silberis teostatud tööd ja ostjale jooksis ka see info nagu peo peal kätte. Ise ei mäletanudki enam.
Miks ometi osta tundmatu auto tundmatult müüjalt kuskilt Poola autoturult…

+4
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Miks ometi osta tundmatu auto tundmatult müüjalt kuskilt Poola autoturult…

sest raha on vähem kui tahaks.

+3
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

võib-olla üks aspekt siia juurde. mina olen jõudnud oma elukogemusega faasi, et ostan ainult selliseid kasutatud autosid, mis on uuena Eestist ostetud. kõik, mis on kuskilt itaaliast, saksamaalt, rootsist jms toodud lükkan kohe kõrvale, põhimõtteliselt ei osta neid. ma ei te kas minususguseid on palju autosid ostmas, aga jutu mõte on see, et kuskilt välisriigist kasutatuna toodud autole võib sul tulevikus müües olla piiratum huviliste hulk.

Absoluutselt pädev ja testitud tõde.

Mina see uuena ostetud GL omanik ja tõesti, eelmised kolm Eestist uuena, igati kontrollitava margiesinduse ajalooga ja dokumentidega kalli hinnaklassi autot olen müünud loetud nädalatega ning tuhandete võrra kallima hinnaga, kui sama marki välismaalt toodud autod müügis on (ja müüdud ei saa).

Julgen arvata, et paljud eelistavad Eestist uuena ostetud teada minevikuga autot.

Näide. Eelmisel GL-il sõitis hajameelne vanainimene kord tagumise poritiiva alla sisse, kriimud värvil pluss läks astmelaud vahetamisele, kuna oli tagumisest kinnitusest lahti ja kõver. Silberis teostatud tööd ja ostjale jooksis ka see info nagu peo peal kätte. Ise ei mäletanudki enam.

Miks ometi osta tundmatu auto tundmatult müüjalt kuskilt Poola autoturult…

Ma olen aru saanud, et uue auto ost salongist on mõeldav, kui raha laialt käes ja tuleb ka kergelt. Mul teda piiratud kogus ja suht raskelt tulnud seepärast pean ka raskelt vaeva nägema, et leida heaperemehelikumalt hoitud auto. Olulisem on siiski mootori ja kere seisukord kui see, mitu kõksu teinud või palju remondis käinud. Ostaks esindusest ka kriipskallima aga ei müüda minu otsitavat masinat nendest nö. usaldusväärsetes esindustes. Kes Eestis auto uuena ostnud sõidavad ilmselt pikalt sellega või romustavad ta enne ära, kui maha müümiseni jõuavad.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Veel ei ole korralises hoolduses käinud, vähe sõidan, varsti ilmselt tuleb minna, mingi mootorituluke seal aegajalt näitab, et niijaniimitu km hoolduseni. Aga kui hoolduses küsitakse hooldusraamatu kohta, mis ma siis teen? Mää või möö? Kust ma selle leian?

Ärge nüüd miinustage, ma tõepoolest ei tea asja.

Nii, lähed hooldusesse. Mida Sa seal teha lased? Ma tõesti peast ei mäleta, aga mootoriõli- ja filter ning õhufilter on vist enamvähem ainsad asjad, mida igal hooldusel vahetatakse. Salongiõhufilter, pidurivedelik, kütusefilter, süüteküünlad, mootoririhm jms vahetatakse pikema intervalliga ning hooldusraamatust saab vaadata, et mida sellel korral vaja vahetada oleks. Ok, kui kogu aeg samas kohas käid, siis nad saavad auto ajaloost vaadata, et mida seekord vaja. Aga muidu, lasedki ainult õli vahetada? Vahetad iga kord kogu krempli?

Ma lähen hooldusesse ja lasen teha neid asju, mida hoolduse onu mulle soovitab. Kust ma tean, mida vaja? Ei teagi. Viimasel ülevaatusel pomises ülevaataja, et rooli… mingid asjad vist natuke kulunud, aga veel ei sega.
Auto maksis kaks tuhat ja sai kasutatuna ostetud, noh, suurest autopoest, mis eeldatavasti ajab oma asju korrektselt. Kui nemad mulle hooldusraamatust ei rääkinud, siis ma lihtsalt ei teagi. Manuaal oli autoga kaasas, seda olen küll lugenud. Aknapesuvedelikku ja jahutusvedelikku olen lisanud, aga pärast radiaatori vist väljavahetamist on mul lollilt suur kanister jahutusvedelikku üle. Enam pole vaja olnud lisada. Õli vahetus hoolduse käigus on ju normaalne, kui see on mul kõik see aeg sama olnud?
Sõitmiseks ostsin auto.

Ah, veel õudsem, tead kuidas ma selle autopoe leidsin? Sõitsin sealt aeg-ajalt bussiga mööda, vaatasin, et suur pood ja kasutatud autosid müüvad ka. Kui juhiluba käes, läksin bussiga sinna ja lasin endale soovitada. Võtsin, mis rahakotiga klappis. Seni pole pidanud pettuma. Sõidab.
Talverehvid ostsin niimoodi uued, et läksin töökotta vahetama, omad rehvid olid kaasas, ja kui töö sai tehtud, küsisin, kas on midagi, mida ma peaksin veel teadma. “Teil siin üks paar on väga vana juba”, vastasid nemad, “aga sõidetakse ka sellistega.” Ohho, ütlesin mina, aga äkki vahetaks välja. Neil oli kohe müüa, ja kuna oli vaja rehvid uuesti peale panna, noh, esimesed-tagumised, midagi ära vahetada, siis läks veel veidi aega. Ja nüüd nii ongi. St praegu on muidugi suverehvid. Aga talvel sõitsin nendega, mida töökoda mulle müüs.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Viimasel ülevaatusel pomises ülevaataja, et rooli… mingid asjad vist natuke kulunud, aga veel ei sega.
Auto maksis kaks tuhat ja sai kasutatuna ostetud, noh, suurest autopoest, mis eeldatavasti ajab oma asju korrektselt.

Jätkan uue kasutajaga, sest keegi perekooli modedest otsustas, et minu kasutaja oleks hea kustutada ja ühtlasi ka mu toonane IP aadress blokkida….Ilmselgelt on mõne mode mees siin kasutatud autode ärikas ja minu jutt sellisele muidugi ei sobi.

Neist pobisejatest.
Autol on siiski juppide osas kaks võimalust: kas need on katki või ei ole katki.
Pole olemas “veel ei sega” osasid. (kui just ülevaataja enda peas midagi ei sega)

Need veel ei sega osad on mõnede ülevaatajate jaoks näiteks roolilati kinnituspuksid (mis ongi mõnel autol pehmed, et oleks mugav sõita) VÕI õõtshoobade suured puksid, mis nende venituspingil annavad mängima, aga tegelt on täiesti korras. Neid vahetada pole mingit mõtet, uus kummipuks mängib ju sama moodi.
Vanemad ja kogenud ülevaatajad teavad seda.

Kui kummil on konkreetne ja silmaga nähtav pragu sees, siis, ok, on vaja vahetada.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma olen aru saanud, et uue auto ost salongist on mõeldav, kui raha laialt käes ja tuleb ka kergelt. Mul teda piiratud kogus ja suht raskelt tulnud seepärast pean ka raskelt vaeva nägema, et leida heaperemehelikumalt hoitud auto. Olulisem on siiski mootori ja kere seisukord kui see, mitu kõksu teinud või palju remondis käinud. Ostaks esindusest ka kriipskallima aga ei müüda minu otsitavat masinat nendest nö. usaldusväärsetes esindustes. Kes Eestis auto uuena ostnud sõidavad ilmselt pikalt sellega või romustavad ta enne ära, kui maha müümiseni jõuavad.

Salongist auto ostmisega kaasneb ju see lihtne tõsiasi, et kui sa temaga sealt välja sõidad, siis hind kukub kolaki umbes 20% .
40 tonni maksva autoga sõidad välja ja homme tema hind ongi juba 32000€.
Sest ta on siis kasutatud auto.
Sellega peab arvestama.

Kõksud, jah, ei muuda auto väärtust mitte kuidagi.
Kui need “kõksud” on tehtud korralikus töökojas (A`la Silber või tema koostööpartnerid), siis ei muuda see autot mitte kottigi. Tulemus võib isegi parem olla, kui tehasest, sest nad kasutavad pärast korralikke korrosioonivahasid, mis auto kereõõnsustesse lastakse ja mida tehas ei taha panna. (need on kallid)

Mootorid kestavad täna üsna kaua. Kui ikka õli korralikult vahetada (seda siis 15000 tagant, mitte nagu see longlife lubab, et 30t), siis jääbki täna nii hästi planeeritud sõitma.
Kast samamoodi. Manuaal tahab aeg ajalt uut sidurit (no arusaadav ju), automaat nõuab lihtsalt korrapäraselt õlivahetust. Kui need on tehtud, siis sõidab kaua.

Nüüd, uue teemana, on autotootjad leiutanud veel ka selle mitme massiga hooratta, mida peab ca 200-300 tuhande tagant vahetama. Selge see, et raha autoomanikelt pumbata.
Aga selle vastu polegi midagi teha, tuleb see 800-1000€ välja laduda ja nii on. Aga see on rohkem saksa täpsusega tehtud autode teema; ma ei tea, et usakatel (vojager) see veel nii aktuaalne oleks.

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Salongist auto ostmisega kaasneb ju see lihtne tõsiasi, et kui sa temaga sealt välja sõidad, siis hind kukub kolaki umbes 20% .

See on mingi täiesti jabur hüüdlause, millel pole mitte mingit sisu taga. Keegi ei osta uut autot selleks, et see järgmisel päeval maha müüa. Auto ostetakse ikkagi plaaniga seda x aastat kasutada.

+6
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Salongist auto ostmisega kaasneb ju see lihtne tõsiasi, et kui sa temaga sealt välja sõidad, siis hind kukub kolaki umbes 20% .

See on mingi täiesti jabur hüüdlause, millel pole mitte mingit sisu taga. Keegi ei osta uut autot selleks, et see järgmisel päeval maha müüa. Auto ostetakse ikkagi plaaniga seda x aastat kasutada.

Täpselt nii. Ja samamoodi kukub hind praktiliselt igal asjal, mille sa poest väja viid. Katsu sa Säästumarketist ostetud seguhakkliha võõrale inimesele sama hinnaga maha müüa. Või sokke. Või külmutuskappi. Esimene ja teine jäävad sulle üldse kätte, kui just 99% alet ei tee. Külmkapi hind langeb nii 5%-15% kindlasti, kui sa selle juba koju oled viinud.

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Salongist auto ostmisega kaasneb ju see lihtne tõsiasi, et kui sa temaga sealt välja sõidad, siis hind kukub kolaki umbes 20% .

See on mingi täiesti jabur hüüdlause, millel pole mitte mingit sisu taga. Keegi ei osta uut autot selleks, et see järgmisel päeval maha müüa. Auto ostetakse ikkagi plaaniga seda x aastat kasutada.

muidugi ei osta keegi autot kohe maha müümiseks, aga kas poleks siis mõistlik osta nt aasta-kaks vana auto ja jääb see 20% ja rohkemgi veel sulle taskusse? selliseid autosid on ju palju turul, inimesed (või pigem firmad) võtavad ju kolmeks aastaks kasutusrenti/liisingusse ja siis annavad tagasi ning võtavad uue.

meil on peres olnud kaks tutikat auto (audi, mitte dacia) ja mitmeid kasutatud autosid nii enne kui pärast ja ausalt, ma ei näe suurt vahet. vajas see audi juba garantiiajal remonti ja vajavad ka vanad autod. mind see uue naha lõhn absoluutselt ei tõmba 😉

0
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

võib-olla üks aspekt siia juurde. mina olen jõudnud oma elukogemusega faasi, et ostan ainult selliseid kasutatud autosid, mis on uuena Eestist ostetud. kõik, mis on kuskilt itaaliast, saksamaalt, rootsist jms toodud lükkan kohe kõrvale, põhimõtteliselt ei osta neid. ma ei te kas minususguseid on palju autosid ostmas, aga jutu mõte on see, et kuskilt välisriigist kasutatuna toodud autole võib sul tulevikus müües olla piiratum huviliste hulk.

Absoluutselt pädev ja testitud tõde.

Mina see uuena ostetud GL omanik ja tõesti, eelmised kolm Eestist uuena, igati kontrollitava margiesinduse ajalooga ja dokumentidega kalli hinnaklassi autot olen müünud loetud nädalatega ning tuhandete võrra kallima hinnaga, kui sama marki välismaalt toodud autod müügis on (ja müüdud ei saa).

Julgen arvata, et paljud eelistavad Eestist uuena ostetud teada minevikuga autot.

Näide. Eelmisel GL-il sõitis hajameelne vanainimene kord tagumise poritiiva alla sisse, kriimud värvil pluss läks astmelaud vahetamisele, kuna oli tagumisest kinnitusest lahti ja kõver. Silberis teostatud tööd ja ostjale jooksis ka see info nagu peo peal kätte. Ise ei mäletanudki enam.

Miks ometi osta tundmatu auto tundmatult müüjalt kuskilt Poola autoturult…

Ma olen aru saanud, et uue auto ost salongist on mõeldav, kui raha laialt käes ja tuleb ka kergelt. Mul teda piiratud kogus ja suht raskelt tulnud seepärast pean ka raskelt vaeva nägema, et leida heaperemehelikumalt hoitud auto. Olulisem on siiski mootori ja kere seisukord kui see, mitu kõksu teinud või palju remondis käinud. Ostaks esindusest ka kriipskallima aga ei müüda minu otsitavat masinat nendest nö. usaldusväärsetes esindustes. Kes Eestis auto uuena ostnud sõidavad ilmselt pikalt sellega või romustavad ta enne ära, kui maha müümiseni jõuavad.

No mina olen myynud 6 aasta pealt, kus läbisõit on olnud ca 50000-60000. Mis romuks sõitmisest sa räägid? Ostja leidmisega pole esindusel probleemi olnud.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on mingi täiesti jabur hüüdlause, millel pole mitte mingit sisu taga. Keegi ei osta uut autot selleks, et see järgmisel päeval maha müüa.

See ei ole mitte mingi hüüdlause, vaid tavaline ja kuiv fakt.

Ilmselt sa pole seda kunagi varem mustvalgelt kirja panduna näinud, sellest ka see sinu võõrastav rööprähklemine. Tõenäoliselt pole sa sellele ka mõelnud.

Samasugune fakt, mis kehtib ka hakkliha kohta, nagu siin keegi vahepeal välja tõi, lihtsalt auto puhul on see hinnakaotus kõige suurem.

Sest ta maksab ikkagi ca 10000X rohkem, kui kilo hakkliha.

+1
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

See on mingi täiesti jabur hüüdlause, millel pole mitte mingit sisu taga. Keegi ei osta uut autot selleks, et see järgmisel päeval maha müüa.

See ei ole mitte mingi hüüdlause, vaid tavaline ja kuiv fakt.

Ilmselt sa pole seda kunagi varem mustvalgelt kirja panduna näinud, sellest ka see sinu võõrastav rööprähklemine. Tõenäoliselt pole sa sellele ka mõelnud.

Samasugune fakt, mis kehtib ka hakkliha kohta, nagu siin keegi vahepeal välja tõi, lihtsalt auto puhul on see hinnakaotus kõige suurem.

Sest ta maksab ikkagi ca 10000X rohkem, kui kilo hakkliha.

Sa räägid ikka ainult rahast. Inimesed aga sageli on nõus mugavuse eest rohkem maksma. Mina näiteks pole nõus minema poodi, millele ei saa lähedale ega ühistranspordiga ega saa seal parkida. Ka siis, kui seal oleks diivan, külmkapp või searümp 20% odavamad.

Mugavus maksab. Olles omanud elus nii uusi kui ka kasutatud masinaid, ütlen otse. Kui ei ole just ise mingi õlinäpp, siis osta uus auto. Garantii on aastaid. Kui läheb garantiisse ja endal pole võimalik seda 3-5 tundi autota olla, antakse tasuta asendusauto (vähemalt meie kahe viimase auto firmadest) ja tuuakse oma auto soovitud punkti ning võetakse asendusauto ära. Autoabi toimib ka lisaks.

Muretuse pärast olen ma nõus paljudeski eluvaldkondades maksma ja minusuguseid on õnneks palju. Alates beebimonitorist (ei jäta juhuse ooleks, et kui laps karjub, siis ma ei kuule) kuni eluasemekindlustuse, tugeva trepikäsipuu, tulekustuti ja (uue), heade garantiitingimustega autoni.

Mul on mehe tädimees selline, kes käis ühistransaga (et autot mitte kulutada ja ühistransport ju tasuta) Nõmmelt Lasnamäele Munitsipaalkauplusesse ning siis koju Pääskülla, et saada ostukorvi pealt 4 eurot alla. Kulutas aga selleks pärast tööd 3,4 – ligi 4 tundi, kusjuures sama ajaga võinuks ta teenida umbes 24-29 eurot neto.

Nüüd ostis ta naisele Humanast kardinad. Et võttis kohe kaks komplekti, et laudlina või kleidi ka saaks teha või nii. Töötasu on tal kuskil 1200 paiku kuus kätte + preemiad 4x aastas üks keskmine kuupalk.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sa räägid ikka ainult rahast.

Aga loomulikult, sa said seekord aru!

10km sõtnud uus auto maksab 40000 ja 3000 km sõitnud prooviauto maksab 30000€.
Sa oled neid 40t maksvaid paar tk ostnud ja tegelt oleks võinud ka neid 3000km sõitnud osta.

Vahet poleks olnud. Ainult 10000€, mis on poole aasta palk.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sa räägid ikka ainult rahast.

Aga loomulikult, sa said seekord aru!

10km sõtnud uus auto maksab 40000 ja 3000 km sõitnud prooviauto maksab 30000€.

Sa oled neid 40t maksvaid paar tk ostnud ja tegelt oleks võinud ka neid 3000km sõitnud osta.

Vahet poleks olnud. Ainult 10000€, mis on poole aasta palk.

Jah, oleksin 29 000 eurose uue auto asemel võinud osta 25 000 eest 3000 km sõitnud auto. See 4000 on tasu selle meelerahu eest AASTATEKS. See kasvõi üks vahetusauto mulle toomine linnast koju maale ja garantiisse mineva auto võtmine mul maja eest ning pärast tagasitoomine hoiab kokku palju tunde minu aega, rääkimata asjatutest sekeldustest.

Koonerdamine pole kokkuhoid. Selleks peaks olema huvi autoremonditöökodadega tugevalt suhelda. Mulle on auto liikumisvahend ja puudub huvi nendega jännata – olen nende suhtes täiesti frigiidne. Pole autopede ega õlinäpp. Ei tea, mis on kapoti all ja ei kavatsegi teada. Ostan selle, mis teenib mind tülitamata võimalikult hästi ja – see on 99% juhtudest tuliuus auto, vähemalt viimased 10-11 autot on seda demonud.

Ja siis, kui hüved hakkavad kokku tõmbama, saab mõnele totule selle maha lükata, kes põhimõtte pärast ainult kasutatud autosid ostab.

0
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

see on 99% juhtudest tuliuus auto, vähemalt viimased 10-11 autot on seda demonud.

Päris jube kogemus.

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sa räägid ikka ainult rahast.

Aga loomulikult, sa said seekord aru!

10km sõtnud uus auto maksab 40000 ja 3000 km sõitnud prooviauto maksab 30000€.

Sa oled neid 40t maksvaid paar tk ostnud ja tegelt oleks võinud ka neid 3000km sõitnud osta.

Vahet poleks olnud. Ainult 10000€, mis on poole aasta palk.

Jah, oleksin 29 000 eurose uue auto asemel võinud osta 25 000 eest 3000 km sõitnud auto. See 4000 on tasu selle meelerahu eest AASTATEKS. See kasvõi üks vahetusauto mulle toomine linnast koju maale ja garantiisse mineva auto võtmine mul maja eest ning pärast tagasitoomine hoiab kokku palju tunde minu aega, rääkimata asjatutest sekeldustest.

Koonerdamine pole kokkuhoid. Selleks peaks olema huvi autoremonditöökodadega tugevalt suhelda. Mulle on auto liikumisvahend ja puudub huvi nendega jännata – olen nende suhtes täiesti frigiidne. Pole autopede ega õlinäpp. Ei tea, mis on kapoti all ja ei kavatsegi teada. Ostan selle, mis teenib mind tülitamata võimalikult hästi ja – see on 99% juhtudest tuliuus auto, vähemalt viimased 10-11 autot on seda demonud.

Ja siis, kui hüved hakkavad kokku tõmbama, saab mõnele totule selle maha lükata, kes põhimõtte pärast ainult kasutatud autosid ostab.

Sa peaks küll kirjanikukutse peale mõtlema. Pole ammu midagi nii lõbusat ja ulmelist lugenud.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 11 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Sa peaks küll kirjanikukutse peale mõtlema. Pole ammu midagi nii lõbusat ja ulmelist lugenud.

Ega inimesed reeglina ei tea, jah, et mõni “tuliuus” auto ainult remonditöökoja tagahoovis vedelebki. Kuna ootab mingit järjekordset juppi, mida tehas hakkab tootma alles ca kahe kuu pärast.
Alul muidugi kõik see jama tehase kulul ja pärast garantii lõppu juba omaniku enda kulul. (Siis käib tavaliselt suur tingimine, ajakirjandusega ähvardamine jne, sest liisingumaksest suurt enam raha üle ei jää)

Ja mõni teine sõidab pärast garantii lõppu veel 10a ja ei saagi kunagi teada, mida tähendab auto remont.

Ehk siis ma pakun, et see pole neil mitte “demo” vaid tavaline usk.
Lihtsalt usutakse nagu usutakse ka muid olematuid asju nagu jumalad ja vandenõud jne.

Ja usklikud, otse loomulikult, ei hoia end sugugi tagasi, et oma usku ka laiemalt propageerida.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto maksis kaks tuhat ja sai kasutatuna ostetud, noh, suurest autopoest, mis eeldatavasti ajab oma asju korrektselt.

No vot, ma eeldasin kah, et kui margiesindusest öeldakse, et lasevad enne müüki omanikul hoolduse ära teha ja veel nende endi poolt on neil teostatud müügieelne kontroll, siis ma ei pea minema kuu pärast 400€ eest pidureid hooldama minema. Jah, ma tean, kuluosad, aga tuli välja, et 90K jooksul polnud kordagi klotse ega kettaid vahetatud. Jääk oli olematu ja teine esindus väitis, et nende juurest auto sellisena väljunud ei oleks. Meistri jutt muidugi, aga kaldun siiski uskuma.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Jah, ma tean, kuluosad, aga tuli välja, et 90K jooksul polnud kordagi klotse ega kettaid vahetatud.

Küll selliseid autosid nähtud, mis 100 tuhat originaalklotsi ja kettaga ära sõidavad. Ees. Ja siis ka veel nii, et 3 klotsi on pool alles ja ühel siis see kriitiline käes.
Taga üldse mingi 120tuhat.

Ja on autosid, mille esiklots koos kettaga käibki iga 50 tuhande tagant vahetuses.
Samuti normaalne.

Kerge, väike auto (a`la Golf), sõidad 85-ga Tallinn-Tartut ja ei peagi pidurit suurt kasutama.
Raske suur auto (näiteks Q7), ainult linnas foorist foorini uhad ja ongi.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 10 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Küll selliseid autosid nähtud, mis 100 tuhat originaalklotsi ja kettaga ära sõidavad. Ees. Ja siis ka veel nii, et 3 klotsi on pool alles ja ühel siis see kriitiline käes.

Igati nõus, aga mul oli jääk pmst 0, seega oleks siiski eeldanud, et millalgi peale ostueelset kontrolli ning hooldust ja enne mulle võtmete pihku andmist oleks müügimees võinud mainida, et mine klotse vahetama, omanik ei viitsinud.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Auto maksis kaks tuhat ja sai kasutatuna ostetud, noh, suurest autopoest, mis eeldatavasti ajab oma asju korrektselt.

No vot, ma eeldasin kah, et kui margiesindusest öeldakse, et lasevad enne müüki omanikul hoolduse ära teha ja veel nende endi poolt on neil teostatud müügieelne kontroll, siis ma ei pea minema kuu pärast 400€ eest pidureid hooldama minema. Jah, ma tean, kuluosad, aga tuli välja, et 90K jooksul polnud kordagi klotse ega kettaid vahetatud. Jääk oli olematu ja teine esindus väitis, et nende juurest auto sellisena väljunud ei oleks. Meistri jutt muidugi, aga kaldun siiski uskuma.

Mm, huvitav kui viisakas või mõttekas oleks nüüd nende esinduste nimesid nimetama hakata? Samas, mida see annaks. Odavat autot ostes on remondivajadus sisse kirjutatud, seni on mul lihtsalt remondile ja hooldusele kuluv summa kuude lõikes ära jagatuna olnud oluliselt väiksem kui oleks olnud uue auto liisingumakse.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Odavat autot ostes on remondivajadus sisse kirjutatud

no kalli auto ostmine nüüd automaatselt küll remontimisvajadusest ei päästa.

kes auto pidamisele vähem kulutada tahab, peaks vaatama kuluosade ja hoolduste hinnaklassi ja selle põhjal otsustama. mul on volvo maastur ja no odav sellise remontimine küll ei ole. ehk siis mõni odavam ja rohkem lagunev auto oleks ilmselt märksa odavam pidada ja muidugi oleks olnud odavam ka osta 😉

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Salongist auto ostmisega kaasneb ju see lihtne tõsiasi, et kui sa temaga sealt välja sõidad, siis hind kukub kolaki umbes 20% .
40 tonni maksva autoga sõidad välja ja homme tema hind ongi juba 32000€.
Sest ta on siis kasutatud auto.
Sellega peab arvestama.

kusjuures minul on kogemus elust, kuidas õnnestus 3 kuud vana auto müüa eestis maha kallimalt kui salongist tuttuue oleks saanud, sest mingil momendl oli selle mudeli saamiseks nõudlus nii suur, et järjekord uue auto kättesaamiseks oli meeletult pikk.

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 73 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Autoost ja taustakontroll