Tere! Selline mure, et broneerisin booking.com kaudu USAs olles nädalaks hotelli. Peatusin hotellis vaid kaks päeva kuna sain tagasisõiduks pileti varem. Mure selles, et broneerimis päeval võeti kontolt kogu summa 7.päeva eest. Ja peale check outi maksin kohapeal uuesti kaardiga 2.päeva eest mis ma seal ööbisin. Esialgselt võetud raha lubati 3-5.tööpäeva jooksul üle kanda. Tänaseni pole seda aga tehtud. Olen paar korda kirjutanud neile mailile kui ka booking.comile. Kuid vastust pole saanud neilt. Ehk keegi oskab aidata või nõu anda.
Teema: Booking.com
Jah, ära järgmine kord topelt maksa. Jääb sulle elu õppetunniks, et enne kui maksad mõtle miks ja mille eest seda teed.
Mul on Bookingu kaudu tehtud üle kolmesaja broneeringu ja võin oma kogemusest kirjutada järgmist. Vastust ei pruugi tulla nädalate kaupa, mitte ainult kriisi kogemus, vaid tavaolukord, booking.com tihti ei vastagi. Helistamine on kindlam viis vastust kiiremini saada.
Raha tagasikandmine võib toimuda alles 30 – 60 päeva jooksul, see sõltub üsna tihti hoopis hotellist mitte bookingust. Võta hotelliga ise mitu korda ühendust, maksekeskuse tagasikandeid teevad nemad ja uuri, kas booking.com on neile kirjutanud.
Isegi suured ja tuntud hotellid võivad maksta pikema aja jooksul, minu novembri lõpus toimunud majutuse üleliigne broneeritud raha maksti tagasi alles jaanuari keskel.
Loe hoolega broneerimistingimused uuesti üle ja vaata, kas neil on õigus võtta seitsme päeva eest, nö tagastamatu broneeringu.
kui sul on nädalaks hotell, siis võis vabalt olla selleks ajaks, kui bronn algab, annuleerimisvõimalus läbi.
NB keelenõuanne! Ära pane numbri järgi punkti, kui ei pole tegu järgarvuga. Praegu jääb mulje, et maksid seitsmenda ja teise päeva eest…
Jah, ära järgmine kord topelt maksa. Jääb sulle elu õppetunniks, et enne kui maksad mõtle miks ja mille eest seda teed.
Sa eriti ei reisi jah?
Ma soovitaks proovida hotelliga otse ühendust saada. Kui e-kirjadele ei vastata, siis proovi helistada või kirjuta läbi bookingu süsteemi hotellile. Mul oli ükskord selline olukord, et krediitkaart ununes koju ja pidin seetõttu hotellis check ini tehes deebetkaardiga uue makse sooritama. Hotell tagastas mulle esialgse arve pealt maha võetud summa samal päeval. Selline kokkulepe oli minu ja hotelli vahel, bookingut ei olnudki vaja sinna kaasata. Mina olen bookingu kaasanud ainult siis kui hotelliga ühendust ei saa. Minu kogemus ütleb, et booking.comi pöördumisele vastab hotell kiiremini ja tõenäolisemalt kui eraisiku pöördumisele.
Teine kogemus on mul praegusest eriolukorrast, kus proovisin ka tulutult mitmeid kordi hotelli e-mailile kirjutada, aga hotell ei vastanud juba peaaegu 2 nädalat. Saatsin bookingu lehe kaudu hotellile uue pöördumise ja selle peale vastas hotell järgmisel päeval. Minu kogemus on ka praeguses eriolukorras, et booking.com on vastanud järgmiseks päevaks.
kui sul on nädalaks hotell, siis võis vabalt olla selleks ajaks, kui bronn algab, annuleerimisvõimalus läbi.
Annulleerimisvõimalus võis läbi olla, aga sellisel juhul ei oleks teemaalgataja pidanud uuesti kahe päeva eest maksma, vaid olekski oma seitsmest päevast kaks realiseerinud ja ülejäänud summa oleks jäänud hotellile. Samas oleks võinud majutusasutus ka lihtsalt esialgsest summast osaliselt raha tagastada. Kas majutusasutus on muidu usaldusväärne/nimekas hotell või mingi väike ettevõte? Üks võimalus on ka see, et lihtsalt üritasid nahka üle kõrvade tõmmata. Meil oli eelmine suvi ühes Eesti majutusasutuses nii, et lahkusime üks päev varem ja hotell ise pakkus osalist raha tagastust. Uut makset väiksemas summas kasutatud päevade eest ei teinud, hotell ise tasaarveldas ja kandis osa rahast tagasi.
booking.com ei puutu asjasse, raha võtab alati majutusasutus, mitte kunagi booking. raha tagasisaamise/broneeringu vabastamise osas tuleb suhelda ikka ja ainult hotelliga. broneeringu vabastamine võib ka tavaoludes võtta nädalaid, sest tegemist on mitte lihtsa ülekandega, vaid kreeditarve esitamisega ja oma osa mängib ka pank. (eks kõik osapooled eelistavad kasutada võõrast raha võimalikult kaua.)
booking.com tuleb mängu alles siis, kui sa mingil põhjusel ei ole jõudnud hotelliga kokkuleppele, st hotell eirab reegleid ja sa soovid, et booking vahendajana sekkuks. praegu on selleks ilmselt vara (kuigi teemaalgataja ei avalda, millal ta täpselt seal usas käis ja kui kaua on möödunud, kas 6 päeva või 6 ndl).
No aga kõik on korrektne ju? Ööbisid kaks päeva ning maksid kahe öö eest (seitsmes öö ja teine öö).
Aga muidu pöördu oma panga poole ja lase tehing (osaliselt) tühistada.
Võimalik, et broneering on juba vabastatud, aga krediitkaardilt vabastakse broneeringuid vist ca kord kuus – ehk võimalik, et hoopis pank on see, kes kinni hoiab.