Esileht Hobinurk Booking.com-is bronnitud öömaja ei vasta kirjadele ega telefonile

Näitan 15 postitust - vahemik 1 kuni 15 (kokku 15 )

Teema: Booking.com-is bronnitud öömaja ei vasta kirjadele ega telefonile

Postitas:
Kägu

Bronnisin juba ammu Tallinnas öömaja kohas, mille reiting on väga hea. Nüüd on soov väike muudatus teha, ent omanik ei ole mitme päeva jooksul teadetele reageerinud. Ka telefoninumber ei vasta. Muutun juba murelikuks, sest varasemalt tuli vastus kiiresti. Ei teagi kas oleks vaja uus öömaja otsida. Mida teie sellises olukorras teeksite?

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tallinnaga kogemus puudub, aga hiljuti oli ühe Napoli majutusega sama. Vastas alles 4 tundi ennem meie eeldatavat kohale jõudmise aega. Igavene jama oli, meil muutus lennu aeg ja jõudsin päris närvi minna hirmus, et me ei pääse hiljem majutusse sisse. Aga kuna selleks ajaks oli majutuse raha juba minu arvelt maha läinud, siis ei olnud nagu muuta ka enam midagi.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omanik on võib-olla haigestunud või siis välismaale/ lihtsalt maale puhkama läinud, aja maha võtnud. Ootaksin nii kaua kui võimalik, ja kui ikka ühendust ei saa ja tasuta tühistamise võimalus on olemas, siis võtaks mingi alternatiivi. Millegipärast arvan, et saad varsti omanikuga ühendust ikka. Omal on juhtunud nii, et Ladina-Ameerikas majutuse aadressile jõudes oli seal tühermaa ning buldooser mööbeldas ringi. Aga asi siiski lahenes positiivselt. Tallinnas võid just viimasel hetkel broneerides saada mingi veel parema majutuse soodsama hinnaga.

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omanik on võib-olla haigestunud või siis välismaale/ lihtsalt maale puhkama läinud, aja maha võtnud.

hallooo, kui sul selline majutustegevus toimetada, siis vastad küll igas olukorras, sest igal pool on võmalik vastata, ükskõik kus viibid

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Bronnisin juba ammu Tallinnas öömaja kohas, mille reiting on väga hea. Nüüd on soov väike muudatus teha, ent omanik ei ole mitme päeva jooksul teadetele reageerinud. Ka telefoninumber ei vasta. Muutun juba murelikuks, sest varasemalt tuli vastus kiiresti. Ei teagi kas oleks vaja uus öömaja otsida. Mida teie sellises olukorras teeksite?

Bookingule kirjuta. Nad otsivad sulle ise öömaja asemele. Ja omanik, kes ei vasta, kannab kulud. Booking ongi selles osas kindel koht, et nad tagavad sulle öömaja, ka siis kui omanik alt ärahüppab.

+8
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omanik on võib-olla haigestunud või siis välismaale/ lihtsalt maale puhkama läinud, aja maha võtnud.

hallooo, kui sul selline majutustegevus toimetada, siis vastad küll igas olukorras, sest igal pool on võmalik vastata, ükskõik kus viibid

No ma arvan, et see oleneb. Kui võttis mingiks ajaks aja maha ja selleks ajaks broneeringuid ei ole, siis ei pea ju kogu aeg online olema.

Kaua teemalgataja sul veel aega on selle broneeringuni? Kui see kohe homme-ülehomme ei ole, siis ma ootaks veel natuke aega rahulikult. Aga kui lähiajal, siis võta jah bookinguga ühendust.

0
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omanik on võib-olla haigestunud või siis välismaale/ lihtsalt maale puhkama läinud, aja maha võtnud.

hallooo, kui sul selline majutustegevus toimetada, siis vastad küll igas olukorras, sest igal pool on võmalik vastata, ükskõik kus viibid

No ma arvan, et see oleneb. Kui võttis mingiks ajaks aja maha ja selleks ajaks broneeringuid ei ole, siis ei pea ju kogu aeg online olema.

Kaua teemalgataja sul veel aega on selle broneeringuni? Kui see kohe homme-ülehomme ei ole, siis ma ootaks veel natuke aega rahulikult. Aga kui lähiajal, siis võta jah bookinguga ühendust.

Mul ei oleks muidu nii kiire, sest broneeringuni on veel nädal, ent ülehomme võetakse raha arvelt maha ja tahaksin enne seda nendega ikka ühendust saada ja bronnis muudatuse teha.

Minu meelest on küll veider, et üldse ei reageerita, endal on neil kirjas, et reageerivad hiljemalt 15 tunni jooksul ja on antud erinevad ühenduse võtmise variandid, muuhulgas WhatsApp ja telefoninumber kiireks suhtlemiseks. Ma näen ka WhatsAppis, et nad on online olnud. See pole siiski selline töökoht, kus saad juhtme seinast mitmeks päevaks välja tõmmata.

+10
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omanik on võib-olla haigestunud või siis välismaale/ lihtsalt maale puhkama läinud, aja maha võtnud.

hallooo, kui sul selline majutustegevus toimetada, siis vastad küll igas olukorras, sest igal pool on võmalik vastata, ükskõik kus viibid

No ma arvan, et see oleneb. Kui võttis mingiks ajaks aja maha ja selleks ajaks broneeringuid ei ole, siis ei pea ju kogu aeg online olema.

just, oleneb, kui hetkel nii nagu arvad, siis on ju broneering……broneeringud võvad tulla iga sekund ja kui sa mingil põhjusel ei vasta, siis saada vähemalt automaatvastus mingi infoga

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma igatahes tühistasin selle broneeringu ja otsisin uues koha. Väga nõme suhtumine klienti! Kahjuks ei saa vist  bookingusse hinnangut jätta, kui pole selles kohas ööbinud. Hea meelega kirjutaks sinna küll.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma igatahes tühistasin selle broneeringu ja otsisin uues koha. Väga nõme suhtumine klienti! Kahjuks ei saa vist bookingusse hinnangut jätta, kui pole selles kohas ööbinud. Hea meelega kirjutaks sinna küll.

Bookingus saad ju oma broneeringut muuta, ei pea ekstra helistama ega kirjutama majutajale.

0
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma igatahes tühistasin selle broneeringu ja otsisin uues koha. Väga nõme suhtumine klienti! Kahjuks ei saa vist bookingusse hinnangut jätta, kui pole selles kohas ööbinud. Hea meelega kirjutaks sinna küll.

Bookingus saad ju oma broneeringut muuta, ei pea ekstra helistama ega kirjutama majutajale.

Loomulikult proovisingi esmalt ise broneeringut muuta, ent miskipärast muutmine ei õnnestunud, muudatus ei läinud läbi. Seepärast üritasingi öömajaga ühendust saada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma igatahes tühistasin selle broneeringu ja otsisin uues koha. Väga nõme suhtumine klienti! Kahjuks ei saa vist bookingusse hinnangut jätta, kui pole selles kohas ööbinud. Hea meelega kirjutaks sinna küll.

Bookingus saad ju oma broneeringut muuta, ei pea ekstra helistama ega kirjutama majutajale.

Mõni kord on vaja ühendust võtta, et näiteks võtme üleandmine (apartment stiilis) kokku leppida või lapsele lisavoodi vmt.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Omanik on võib-olla haigestunud või siis välismaale/ lihtsalt maale puhkama läinud, aja maha võtnud.

hallooo, kui sul selline majutustegevus toimetada, siis vastad küll igas olukorras, sest igal pool on võmalik vastata, ükskõik kus viibid

No ma arvan, et see oleneb. Kui võttis mingiks ajaks aja maha ja selleks ajaks broneeringuid ei ole, siis ei pea ju kogu aeg online olema.

Kaua teemalgataja sul veel aega on selle broneeringuni? Kui see kohe homme-ülehomme ei ole, siis ma ootaks veel natuke aega rahulikult. Aga kui lähiajal, siis võta jah bookinguga ühendust.

Mul ei oleks muidu nii kiire, sest broneeringuni on veel nädal, ent ülehomme võetakse raha arvelt maha ja tahaksin enne seda nendega ikka ühendust saada ja bronnis muudatuse teha.

Minu meelest on küll veider, et üldse ei reageerita, endal on neil kirjas, et reageerivad hiljemalt 15 tunni jooksul ja on antud erinevad ühenduse võtmise variandid, muuhulgas WhatsApp ja telefoninumber kiireks suhtlemiseks. Ma näen ka WhatsAppis, et nad on online olnud. See pole siiski selline töökoht, kus saad juhtme seinast mitmeks päevaks välja tõmmata.

Ma ei soovitaks väljaspool bookingu keskkonda suhelda, probleemide korral võib olla keeruline tõestada, kes mida ütles. Kindlam on hoida kogu suhtlus selles keskkonnas, kus broneeringu teed.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Bookingus saad ju oma broneeringut muuta, ei pea ekstra helistama ega kirjutama majutajale.

Mina olen korra kui oli vaja külastajate arvu muuta broneeringu tühistanud ja siis uue teinud mingi arv tunde hiljem. Kohe ei saanud uut teha, siis oli minu eelmine broneering veel vaikimisi kehtiv. Külastajate arvu niisama muuta ei saanud. Tegemist oli eesti majutusega ja juba mitu aastat tagasi. Pärast majutaja mainis minu korduvalt tehtud broneeringuid, võib-olla oleks ka pidanud lihtsalt helistama ja lihtsalt läbi rääkima.

Mitu päeva tundub jah üsna pikk aeg, ma vist ka tühistaks ja võtaks uue, Tallinnas vast ikka pakkumisi jagub.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

No ma arvan, et see oleneb. Kui võttis mingiks ajaks aja maha ja selleks ajaks broneeringuid ei ole, siis ei pea ju kogu aeg online olema

See on väga imelik arvamus. Kui kellelgi on oma majutusasutus bronnisaidile üles pandud, peab ta ju arvestama, et iga kell võib keegi bronnida ja lisateavet soovida.

+4
0
Please wait...

Näitan 15 postitust - vahemik 1 kuni 15 (kokku 15 )


Esileht Hobinurk Booking.com-is bronnitud öömaja ei vasta kirjadele ega telefonile