Esileht Hobinurk Booking.com kaudu broneering

Näitan 2 postitust - vahemik 1 kuni 2 (kokku 2 )

Teema: Booking.com kaudu broneering

Postitas:

Ehk on kellelgi olnud sarnast kogemust ja oskab nõu anda. Mul oli tühistamisvõimaluseta broneering Booking.com kaudu ning seoses koroona pandeemiaga jäi reis ära. Hotell nõustus tühistama broneeringu tasuta (“The guest may cancel – we’ll waive all fees”). Broneeringu tasu aga oli selleks hetkeks juba kontolt täies mahus maha võetud. Tühistamise hetkel suhtlesin Booking.com assistendiga (“booking assistant”) ning sealt kinnitati, et kui hotell on sellise võimaluse andnud, siis ma saan raha tagasi ja see peaks võtma aega 10-15 tööpäeva. Lisaks oli kirja lõpus, et kui tekib probleeme, siis võtke meiega julgelt ühendust.

Nüüd aga on lubatud tähtaeg möödas ja hotell on saatnud kirja, et pakuvad enda juurde voucherit. Vastasin hotellile, et soovin siiski tagasimakset, kuna pole kindel, millal reisimisvõimalused ükskord taastuvad ning hotell vastas uuesti, et pakuvad voucherit.

Booking assistantile enam kirja saata ei saa, ilmselt seetõttu, et broneering on tühistatud. Kuidas üldse oleks võimalik saada bookingust kellegagi otseselt kontakti? Kodulehte lappasin, aga ühtegi kontakti seal ei ole, klienditoe alt tuleb välja ainult see iseteenindus. Meilile tulnud kirjad bookingust on kõik noreply meililt.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Inimesed jagavad seinast seina kogemusi sellega:

https://trip.ee/foorum/uldfoorum/booking-com-tagasimaksevoimaluseta-bronn

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 2 postitust - vahemik 1 kuni 2 (kokku 2 )


Esileht Hobinurk Booking.com kaudu broneering