Esileht Ilu ja tervis Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )

Teema: Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

Postitas:
Kägu

Kas kellelgi on Cerazette tablette kasutades päevad olnud 3-4 nädalat? Mis arst on öelnud/soovitanud? Mul juba kolmas nädal ja arstiaeg on alles reedel ning murelikuks teeb.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

Mul pole üldse enam päevi. Vahel harva korraks määrib ja kõik. Nii juba 3 kuu

Please wait...
Postitas:
titasoovv

RE: Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

nende tablettidega jah nii, et mõnele sobivad, teisele mitte, nii ütles mulle ka arst. Mulle ei sobi need absoluutselt, sest ajavad tsükli täitsa sassi, kaks nädalt päevad, kaks nädalat ilma ja nii kogu aeg.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

Ära muretse. Mul oli sama probleem ja nädal tagasi lõpetasin tablettide võtmise peale järjekordset 2 nädalast veritsust. Jaanuaris määris ka kolm nädalat, siis soovitas arst proovida võtta 1×2 tbl päevas 3 päeva järjest, et mõnel juhul on aidanud ning kui ei aita, siis tuleb ilmselt lõpetada tablettide võtmine. Minul muutust ei toimunud. Veebruaris oli siiski paar nädalat ilma ja tekkis juba lootus. Nende tablettidega võibki kaasneda määrimine või lausa veritsus. Minul algul kadus veritsus üldse ära pooleks aastaks ja siis hakkas see jama. Kuskilt lugesin, et määrimise tekkimine võib seotud olla ka imetamise kordade vähenemisega. Selles lootuses ma neid edasi võtsingi, et äkki keha kohaneb. Need paraku lihtsalt kõigile ei sobi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

Mul olid päevad 4 kuud järjest vahel voolus suurem, vahel väiksem. Arst ütles, et tavaline asi. Jätsin lihtsalt ära.

Please wait...
Näitan 5 postitust - vahemik 1 kuni 5 (kokku 5 )


Esileht Ilu ja tervis Cerazette tabletid ja pikaleveninud päevad

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.