Esileht Pereelu ja suhted Cirkle k agressiivne müügitaktika

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 71 )

Teema: Cirkle k agressiivne müügitaktika

Postitas:
Kägu

Kas keegi seletaks mulle, et milleks on vajalik selline agresiivne, kliente eemalepeletav ja kohati isegi hirmutav müügitaktika? Iga kord, kui ma olen sunnitud mingil põhjusel sees maksma, satun ma analoogsesse dialoogi:

(Ostan kütust)
Müüja: “Kas klaasipesuvedelik on olemas?”
Mina: “Jah”
Müüja: “Aga kas talvine ka?”
Mina: “Ei, hetkel pole vaja, aitäh”
Müüja: “Aga kui praegu ostate, siis on teil juba olemas kui miinuskraadid tulevad”
Mina: “Aitäh, hetkel siiski ei”
Müüja: “Aga teil läheb varsti ju nagunii vaja”

jne, jne, jne. Täna vihastasin kohe südamest, sest hoolimata sellest, et ma rääkisin kassasse jõudes telefoniga ja kõne sisust oli selgelt aru saada, et kiirustan koosolekule, algas analoogne kemplemine kliendikaardi vormistamisega.

Pakkuda ikka võib. Sellest võib vahel isegi kasu olla kui keegi meelde tuletab, et klaasipesuvedelikku on ka vaja osta, aga tuleks aru saada, et ei on ei ja mitte hakata klienti edasi piinama. Ma saan aru, et müüjatele on ilmselt ette kirjutatud, et just niimodi peavad nad kliendile lähenema, aga kas keegi kes taolise firma kontoripoolel töötaks oskaks mulle anda ammendava vastuse, milleks on selline klientide ja ka müüjate piinamine vajalik? Usun, et ma pole ainuke, kes täiesti väldib selliseid ettevõtteid kus niimodi kuklasse hingatakse.

+15
-17
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis häda sul seal sees siis maksmas on käia, kui suhtlemine teenindajaga ei meeldi!? Muidu ei saa Perekoolis kiunu üles tõmmata?

+15
-13
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

No on ikka tumbad seal – ei saa aru, et suur ja tähtis vipp, isegi telefoniga plärab katkematult, sest ega mingi pööbliga ei saa ju suvatsetud otse suhelda.

+15
-11
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Kas keegi seletaks mulle, et milleks on vajalik selline agresiivne, kliente eemalepeletav ja kohati isegi hirmutav müügitaktika? Iga kord, kui ma olen sunnitud mingil põhjusel sees maksma, satun ma analoogsesse dialoogi:

(Ostan kütust)

Müüja: “Kas klaasipesuvedelik on olemas?”

Mina: “Jah”

Müüja: “Aga kas talvine ka?”

Mina: “Ei, hetkel pole vaja, aitäh”

Müüja: “Aga kui praegu ostate, siis on teil juba olemas kui miinuskraadid tulevad”

Mina: “Aitäh, hetkel siiski ei”

Müüja: “Aga teil läheb varsti ju nagunii vaja”

jne, jne, jne. Täna vihastasin kohe südamest, sest hoolimata sellest, et ma rääkisin kassasse jõudes telefoniga ja kõne sisust oli selgelt aru saada, et kiirustan koosolekule, algas analoogne kemplemine kliendikaardi vormistamisega.

Pakkuda ikka võib. Sellest võib vahel isegi kasu olla kui keegi meelde tuletab, et klaasipesuvedelikku on ka vaja osta, aga tuleks aru saada, et ei on ei ja mitte hakata klienti edasi piinama. Ma saan aru, et müüjatele on ilmselt ette kirjutatud, et just niimodi peavad nad kliendile lähenema, aga kas keegi kes taolise firma kontoripoolel töötaks oskaks mulle anda ammendava vastuse, milleks on selline klientide ja ka müüjate piinamine vajalik? Usun, et ma pole ainuke, kes täiesti väldib selliseid ettevõtteid kus niimodi kuklasse hingatakse.

sest nende lisatasu sõltub teatud summas lisamyygist. ja loomulikult boss ootab myyginumbreid.

+15
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

sest nende lisatasu sõltub teatud summas lisamyygist. ja loomulikult boss ootab myyginumbreid.

Kas sa tõesti arvad, et telefoniga rääkiv tähtis proua, kes “kiirustab koosolekule” ise ei tea, et teenindajate palk sõltub läbimüügist?

+18
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Igal kuul on paika pandud konkreetsed nö. lisamüügi tooted ja kui neid suudad palju müüa, siis on võimalik palgale isegi 20-25% juurde teha. Mu sõbranna poeg töötab kooli kõrvalt CircleK-s poole kohaga ja temalt oleme ka kuulnud, et täiskohaga töötajad, kellel juba oma nö. püsikliendid ja saavad ka vahetusi sättida, võivad väga head boonust kuus juurde teenida.

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teise küsimise peale, et kas ma saan teenuste eest maksta, ja kui ikka tuleb viidatud pläma siis olen müügisaalist lahkunud ja autosse istunud (kolonka juurest lahkumata). Isegi sinised vilkurid on kohal käinud: miks lahkusite? Mina vastu: ma pole kuskile lahkunud, tulin autosse sularaha võtma, et arvet maksta.

Aga kuidas viidatud teema püstitus läheb kokku MTÜ Ämmaemandate Ühing eesmärgiga? Kas perekooli foorum on mingi google aseaine elus hakkama saamiseks?

+4
-23
Please wait...

Postitas:
Kägu

Pakkuda ikka võib. Sellest võib vahel isegi kasu olla kui keegi meelde tuletab, et klaasipesuvedelikku on ka vaja osta, aga tuleks aru saada, et ei on ei ja mitte hakata klienti edasi piinama. Ma saan aru, et müüjatele on ilmselt ette kirjutatud, et just niimodi peavad nad kliendile lähenema, aga kas keegi kes taolise firma kontoripoolel töötaks oskaks mulle anda ammendava vastuse, milleks on selline klientide ja ka müüjate piinamine vajalik? Usun, et ma pole ainuke, kes täiesti väldib selliseid ettevõtteid kus niimodi kuklasse hingatakse.

Eks kirjuta siis Circle K-sse ning nõua vastust ja ettevõtte müügistrateegia ümberkorraldamist.

+5
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Teise küsimise peale, et kas ma saan teenuste eest maksta, ja kui ikka tuleb viidatud pläma siis olen müügisaalist lahkunud ja autosse istunud (kolonka juurest lahkumata). Isegi sinised vilkurid on kohal käinud: miks lahkusite? Mina vastu: ma pole kuskile lahkunud, tulin autosse sularaha võtma, et arvet maksta.

Aga kuidas viidatud teema püstitus läheb kokku MTÜ Ämmaemandate Ühing eesmärgiga? Kas perekooli foorum on mingi google aseaine elus hakkama saamiseks?

Nii labiilse närvikavaga isikuid ei tohiks liiklusesse lubadagi.

+18
-3
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:
Kägu

Nii labiilse närvikavaga isikuid ei tohiks liiklusesse lubadagi.

Samuti peaks labiilse närvikavaga inimene hoiduma kommenteerimisest, kui sa nüüd aru saad, mida silmas pean. 😉

+3
-15
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mis häda sul seal sees siis maksmas on käia, kui suhtlemine teenindajaga ei meeldi!? Muidu ei saa Perekoolis kiunu üles tõmmata?

Sest äkki on sealt seest midagi veel lisaks vaja või on soov sularahas tasuda nt. See ei anna õigust klienti lasteaialapseks tembeldada nagu ta ei teaks, millal osta see talvine klaasipesuvedelik.

+6
-13
Please wait...

Postitas:
Kägu

Nii labiilse närvikavaga isikuid ei tohiks liiklusesse lubadagi.

Samuti peaks labiilse närvikavaga inimene hoiduma kommenteerimisest, kui sa nüüd aru saad, mida silmas pean. 😉

Tõtta teavitama, tuvike, aga kommenteerimine on suht kahjutu tegevus võrreldes mingite teenindaja tavatöö peale hüsteerivate tähtsate prouadega, kes siin närviliselt liikluses laveerivad. See võib vigastuste või surmaga lõppeda.

+5
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kuna paljud inimesed kardavad “ei” öelda või kardavad “ei” mitu korda järjest öelda, siis osad sellise taktika peale siiski ka ostavad. Ja seetõttu seda tehaksegi uuesti ja uuesti.

“Every no is closer to yes” – müügimaailma moto.

+10
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tegelikult, mulle tundub et selline müügistiil ei meeldi kellelegi. Igatahes mitte eestlastele. Poes sooviks ka vahel lihtsalt ringi vaadata. Ikka tullakse küsima. Kuigi viisakalt ja kui ütled et vaid vaatad, saabki edasi vaadata. Siis on need lhv või elisa müüjad. Nemad juba nii lihtsalt sind käest ei lase. Ja telefonimüüjad… nende jutule ei saa midagi vahelegi öelda. Samas ma ei taha ju olla ka ebaviisakas ega solvav. Tal on lihtsalt selline töö. Seda tööd võib ehk soovitada suhtlusärevikele. Teed seda seni, kuni sul täitsa suva mida ja kuidas öeldakse vastu. See oli nüüd iroonia.

+16
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

huvitav, mulle pole sõna otseses mõttes mitte kunagi circle k-s midagi müüa üritatud. kütuse eest maksan reeglina väljas, aga kohvi ostan kogu aeg seest.

+6
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

tangin pea eranditult cirkle k-des ja mitmes erinevas, pole mitte kordagi sees makstes mitte midagi juurde pakutud. klaasipesuvedelikku oleks vaja küll, võtaks, kui meelde tuletaksid 😀

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina vihastasin täna ühe väikelinna Olerexis. Automaate seal polnud, pidin sisse tasuma minema. Üksainus teenindaja ja minu ees olev pere oli tellinud hunniku süüa kaasa.. Ma reaalselt ootasin seal 20 minutit kuni see õnnetu tädike nende praed, kebabid ja burgerid valmis ja kätte antud sai, siis lõpuks oli tal aega ka minu kütuse eest raha võtta.

Krt, kas see on söökla või tankla? Miks siis ei võiks vähemalt kaks teenindajat olla, üks teeb süüa, teine müüb kütust samal ajal??? Miks peab klient, kes kasutab tanklat eelkõige selleks, milleks tankla mõeldud on – kütuse tankimiseks, ootama seal nagu nõukaaegse piimasaali järjekorras???

+24
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

huvitav, mulle pole sõna otseses mõttes mitte kunagi circle k-s midagi müüa üritatud. kütuse eest maksan reeglina väljas, aga kohvi ostan kogu aeg seest.

Järgmine kord torma teenindussaali, mobla vastu kõrva, ja üürga midagi tähtsast koosolekust.

+15
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mina vihastasin täna ühe väikelinna Olerexis. Automaate seal polnud, pidin sisse tasuma minema. Üksainus teenindaja ja minu ees olev pere oli tellinud hunniku süüa kaasa.. Ma reaalselt ootasin seal 20 minutit kuni see õnnetu tädike nende praed, kebabid ja burgerid valmis ja kätte antud sai, siis lõpuks oli tal aega ka minu kütuse eest raha võtta.

Krt, kas see on söökla või tankla? Miks siis ei võiks vähemalt kaks teenindajat olla, üks teeb süüa, teine müüb kütust samal ajal??? Miks peab klient, kes kasutab tanklat eelkõige selleks, milleks tankla mõeldud on – kütuse tankimiseks, ootama seal nagu nõukaaegse piimasaali järjekorras???

Kogesin samasugust “head” teenindust Nõmme Olerexis paar aastat tagasi. Väljas oli mingi jama toimunud ja kaardimakset ei saanud teha. Silt käskis teenindaja juures maksta.

Läksin siis sisse.

Mu ees ootasid oma sööke-jooke 4 klienti ja ootasin ligi pool tundi, et kütuse eest maksta.

Vihastama ma ei hakanud, kuna selle üksinda rabama jäetud õnnetu teenindaja peale poleks olnud ilus oma tigedust valada.

Peale seda kogemust ma enam Olerexi klient pole.

 

+11
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täna vihastasin kohe südamest, sest hoolimata sellest, et ma rääkisin kassasse jõudes telefoniga ja kõne sisust oli selgelt aru saada, et kiirustan koosolekule, algas analoogne kemplemine kliendikaardi vormistamisega.

Sa oled mats. Kassasse jõudes on telefoniga rääkimine teenindaja suhtes äärmiselt ebaviisakas.

+14
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siin on teemaalgatajat kõvasti miinustatud, aga tema poolt väljatoodud probleemis on siiski oma tõetera.

Bensiinijaama põhiidee peaks olema tankida kütust autosse. Kütus sisse ja minek. Mitte aga kasutada seda kohta restoranina või kes teab mille muu kohana.

Kui ma tangin kütust, siis ma olen enda jaoks ostuotsused juba ära teinud ega plaani just sel hetkel hakata juurdlema veel selle üle, et kas mul on talvine aknapesuvedelik olemas või ostaks just praegu veel juurde. See teemaalgataja kirjeldus, kuidas ta pidi kiirustama koosolekule, on toodud näitena sellest, et kütust tankiv inimene tangibki kütust, mitte ei ole sooritamas aasta sisseoste.

Bensiinijaama mõte peaks olema saada asjad kätte kiiresti ja seetõttu paljud inimesed seda kohta kasutavadki. Kui aga pead seal veetma aega nagu nõukogude-aegses piimasabas, siis kaob bensiinijaama mõte suurelt osalt ära. Ja sel juhul hääletavad kliendid jalgadega.

+7
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mhh

Mul on sama kogemus ja korduvalt swedpangas.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Siin on teemaalgatajat kõvasti miinustatud, aga tema poolt väljatoodud probleemis on siiski oma tõetera.

Bensiinijaama põhiidee peaks olema tankida kütust autosse. Kütus sisse ja minek. Mitte aga kasutada seda kohta restoranina või kes teab mille muu kohana.

Kui ma tangin kütust, siis ma olen enda jaoks ostuotsused juba ära teinud ega plaani just sel hetkel hakata juurdlema veel selle üle, et kas mul on talvine aknapesuvedelik olemas või ostaks just praegu veel juurde. See teemaalgataja kirjeldus, kuidas ta pidi kiirustama koosolekule, on toodud näitena sellest, et kütust tankiv inimene tangibki kütust, mitte ei ole sooritamas aasta sisseoste.

Bensiinijaama mõte peaks olema saada asjad kätte kiiresti ja seetõttu paljud inimesed seda kohta kasutavadki. Kui aga pead seal veetma aega nagu nõukogude-aegses piimasabas, siis kaob bensiinijaama mõte suurelt osalt ära. Ja sel juhul hääletavad kliendid jalgadega.

Ma ei saa ka aru, miks teemaalgataja nii palju võtta saab. Peamiselt näib küll probleemiks “ebaviisakas koosolekule kiirustamine”, aga teema ise ju pigem muust. Minu jaoks on ka häiriv, kui lähen konkreetset asja ostma ja hakatakse muid asju pähe määrima. Vähemalt eesti kultuuriruumis on see harjumatu. Bensiinijaamast ostetakse ikka väga konkreetseid asju ja seal tehaksegi oste “käigu pealt”, pakun, et päris paljud kliendid pigem kiirustavad kuhugi. Üks asi on kaubanduskeskuste koridorides inimesi püüdvad müügiagendid, kes ei lähene nii ootamatult, aga igapäevaoste tehes ei tahaks hakata pikka vestlust maha pidama ja keelduma sellest, teisest ja kolmandast.

+6
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mulle on lisaks tankimisele pakutud ka süüa.

“Kas söögisoovi ka on?”

Vastasin viisakalt, et tänan ei, kõht on täis(olin 8kuud rase).

Õnneks rohkem ei surutud peale 😀

0
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

sel aastal selle firma tanklasse ei lähe, kuna sain reklaami, milles müüja peab mulle igal juhul kohvi pähe määrima.

suisa hale müüjatest, keda koheldakse ettevõtte poolt nii nõmedalt

+2
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hea on siiski et tanklates on müüa klaasipesuvedelikku ja süüa. Tanklates käiakse ju sõidu ajal. Sõidu ajal võib klaasipesuvedelik otsa saada ja kõht võib tühjaks minna.

+9
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Krt, kas see on söökla või tankla?

Vaata ajad muutuvad. 20 aastat tagasi oli veel tankla, aga nüüd on söökla. Ma ise tangin automaatjaamades (Neste, Alexela), kus ei pea pukasse maksma minema. Ei ole kordagi juhtunud, et midagi ei tööta. Putkasse sisse lähen ainult kabanossi ostma, kui nälg näpistab ja paremat söömisvõimalust silmapiiril ei ole. Olen kasutan nii Olerexi, Alexela kui ka Circle “sööklat”.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Hea on siiski et tanklates on müüa klaasipesuvedelikku ja süüa. Tanklates käiakse ju sõidu ajal. Sõidu ajal võib klaasipesuvedelik otsa saada ja kõht võib tühjaks minna.

Aga ega keegi pole ju keelanudki tanklates klaasipesuvedeliku ära? Küsimus on pealetükkivuses. Inimesed, kes tulid tankima, soovivad äkki oma ostuotsuseid ise  teha.

+2
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on sama kogemus ja korduvalt swedpangas.

Et proovivad sulle klaasipesuvedelikku müüa?

+3
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul on sama kogemus ja korduvalt swedpangas.

Mhh. Kes see tänapäeval pangas kohal käib? Ja veel korduvalt?

+3
-3
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 71 )


Esileht Pereelu ja suhted Cirkle k agressiivne müügitaktika