Esileht Pereelu ja suhted Cirkle k agressiivne müügitaktika

Näitan 11 postitust - vahemik 61 kuni 71 (kokku 71 )

Teema: Cirkle k agressiivne müügitaktika

Postitas:
Kägu

Mingid foobikud siin teemas, et ei saa rahulikult ja kindlalt ei ütelda?

Ma ütlengi- ei saa.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täna vihastasin kohe südamest, sest hoolimata sellest, et ma rääkisin kassasse jõudes telefoniga ja kõne sisust oli selgelt aru saada, et kiirustan koosolekule, algas analoogne kemplemine kliendikaardi vormistamisega.

Ilmselt teenindaja andis sulle märku, et oleks kena oma kõne enne kassase jõudmist ära lõpetada või vähemalt pausile panna. Vaevalt et nad päevas x100 viitsivad neid kõiki argumente kõigile klientidele selgitada, heal juhul esitavad vaid esimese küsimuse.

Kui loominguliselt suhtuda, siis saab ju nõmedale kliendile miljon küsimust esitada, enne kui kaardimakse aktiveerida või siis vastupidi, kui inimesele on tema kõne olulisem kui kasutamiseks vajalike juhendite kuulamine (on ka selliseid situatsioone, kus tuleks kasutamine enne üle rääkida või muidu on vaata ise kuidas saad, enamasti ei saa kui kuulata pole aega), siis klienditeenindaja ei ütle midagi, sest teda ei kuulata.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täna vihastasin kohe südamest, sest hoolimata sellest, et ma rääkisin kassasse jõudes telefoniga ja kõne sisust oli selgelt aru saada, et kiirustan koosolekule, algas analoogne kemplemine kliendikaardi vormistamisega.

Ilmselt teenindaja andis sulle märku, et oleks kena oma kõne enne kassase jõudmist ära lõpetada või vähemalt pausile panna. Vaevalt et nad päevas x100 viitsivad neid kõiki argumente kõigile klientidele selgitada, heal juhul esitavad vaid esimese küsimuse.

Kui loominguliselt suhtuda, siis saab ju nõmedale kliendile miljon küsimust esitada, enne kui kaardimakse aktiveerida või siis vastupidi, kui inimesele on tema kõne olulisem kui kasutamiseks vajalike juhendite kuulamine (on ka selliseid situatsioone, kus tuleks kasutamine enne üle rääkida või muidu on vaata ise kuidas saad, enamasti ei saa kui kuulata pole aega), siis klienditeenindaja ei ütle midagi, sest teda ei kuulata.

Nii et sinu teooria järgi tegeles kassamüüja teadlikult kliendile kättemaksmisega, peedistades teda meelega küsimustega, mida tegelikult polnudki vaja küsida? Lihtsalt eesmärgiga seada teda meelega ebamugavasse olukorda ja sundida teda “kasvatuslikel eesmärkidel” vastama mingitele asjassepuutumatutele küsimustele?

Ja ehk viitsid siin meilegi tutvustada neid üliolulisi “kaardimakse aktiveerimiseks vajalikke juhendeid”, mida me loomulikult seni ei teadnud?

+2
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

On ikka inimestel elus probleemid, kui tühipaljas müügipakkumine viib endast välja. Üks lahendus on osta see kanister klaasipesu vedelikku ja närvirakke ei kulugi:)

Kui ma iga jumala kord bensiinijaama külastades pean “oma närvirakkude säästmiseks” ostma kanistritäie klaasipesuvedelikku, siis kõrguksid mul kodus maast laeni kasutamata kanistritäied ja elanikele polekski ruumi.

Kas sa seal bensujaamas inimestele nui neljaks klaasipesuvedelikku kaela määrides oled kaotanud igasuguse ambitsioonikuse? Äkki prooviksid ka mujal elus läbi lüüa, noh nii vahelduse mõttes?

no kui sa mobiiliteenuse firmasse helistad, siis neilt oodatakse, et nad igas kõnes teevad juurdemüügi pakkumise. Isegi kui sinu piirkonnas on levi sitt

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kas teil on ka nii, et mõnes poes on nii, et müüa peab tulema juurde ja küsima

kas saan aidata?

Segab see teid või mitte?

Mina tahan rahulikult vaadata ilma, et segataks.

Või arutan kellegiga midagi ja müüa platsis segamas.

Minu peletab see poest minema.

See sõna on müüJA. Imelik õpetada vanu inimesi, kes nii elementaarseidki reegleid ei tea.

Ja kellegagi.

Ma alati imestan neid kellegiga-inimesi. Mis nende peas toimub? Kas nad räägivad ka, et “Ma magustoitu ei soovi, ma ei saa praegiga hakkama”? “Ma pole aasta aega oma õegiga kokku saanud, mis siin klassikaaslastest rääkida”? Või ütlevad siiski praegagi ja õegagi? Kus pagan tuleb siis kellegiga ja millegiga?

+5
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eile kuulsin poole kõrvaga raadiost mingi tankla (äkki oligi Cirkle K) reklaami, et kui te ise tanklast kohvi ei osta ja TEENINDAJA UNUSTAB SEDA ENNE MAKSE SOORITAMIST TEILE PAKKUDA, siis saate selle kohvi endale võtta sealt tasuta…

Et siis nüüd hakkavad kliente kohvi kauplemisega tüütama!?

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Eile kuulsin poole kõrvaga raadiost mingi tankla (äkki oligi Cirkle K) reklaami, et kui te ise tanklast kohvi ei osta ja TEENINDAJA UNUSTAB SEDA ENNE MAKSE SOORITAMIST TEILE PAKKUDA, siis saate selle kohvi endale võtta sealt tasuta…

Et siis nüüd hakkavad kliente kohvi kauplemisega tüütama!?

Aga äkki kõik inimesed ei joogi kohvi? Mina ise näiteks olen hambapesufriik – kodust lahkudes hambad puhtaks ja järgmine kord tuleb alles siis, kui söögiaeg käes. Ma ei harrasta vahepeal pidevalt mingite jookide joomist ega näksimist, ainult vesi ja puuviljad.

Ja ei öelda oskan ma ka. Probleemi näen alles siis, kui mind müüja lisapakkumisele Ei vastates ikka veel rahule ei jäeta. Näiteks hakatakse järjest pakkuma veel mingeid asju, mille ostuks ma ise pole soovi avaldanud. Või hakatakse survestama, et ma põhjendaksin müüjale, miks mingit asja juurde osta ei soovi. See läheb juba tüütuks.

Oma tuttav on kuulmispuudega, ta ei kuulegi müüja juttu.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei harrasta vahepeal pidevalt mingite jookide joomist ega näksimist, ainult vesi ja puuviljad.

Puuviljade söömise võib näksimise alla liigitada ja kui on magus puuvili, siis peaksid jälle hambaid pesema (friik nagu sa ju oled).

Aga teemasse. Käisin eile Tallinna cirkles ja ostsin kabanossi. Müüja küsis ainult üks kord, kas ma jooki ka soovin ja ei mingit peale käimist et osta seda ja seda. Ma jooki ei soovinud.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui raske on siis öelda, et tere, ütlen kohe, et ma ei soovi kindlasti midagi juurde.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui raske on siis öelda, et tere, ütlen kohe, et ma ei soovi kindlasti midagi juurde.

Aga millest siis pärast Perekooli teemat teha?

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui raske on siis öelda, et tere, ütlen kohe, et ma ei soovi kindlasti midagi juurde.

Aga millest siis pärast Perekooli teemat teha?

Koosolekuteemalisest tähtsast telefonikõnest?

+1
-2
Please wait...

Näitan 11 postitust - vahemik 61 kuni 71 (kokku 71 )


Esileht Pereelu ja suhted Cirkle k agressiivne müügitaktika