Esileht Ajaviite- ja muud jutud Diiselmootoriga auto?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )

Teema: Diiselmootoriga auto?

Postitas:
Kägu

Kas julgete soovitada diiselmootoriga kasutatud auto ostmist? Autol oleks vanust juba 10-15 aastat ja läbisõit 250 000 km kanti. Millised miinused on vanadel diiselautodel?

Kui peaksite ostma omale uue(ma) auto, kas valiksite diiselmootori, eriti, kui sõit toimub peamiselt linnas?

+3
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mine ära oma autoteemadega!

+1
-14
Please wait...

Postitas:
Kägu

Minul on 2008 aasta diisel auto. Kaks aastat olen omanik olnud ja läbisõit 278000 km. Siiani on kõik korras. Sõidan samuti väga palju linnas. Samas paar korda kuus tuleb ka 100+ km pikki otsi.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mul ainult diislid olnud ongi, aja jooksul erinevaid ja igas vanuses. Mingeid probleeme on ju iga autoga. Ag akui hetkel autot vahetada tahaksin, siis kindlasti vaataks taas diislit.

+2
-4
Please wait...

Postitas:
Kägu

Mitte mingil juhul ei ostaks ma põhiliselt linnas sõitmiseks diiselmootoriga autot. Kui sa 50 km kauguselt igapäevaselt linna tööl käiksid, siis oleks see vast mõistlik otsus. Aga üldiselt on 10-15 aastat vana diisel 250k läbisõiduga juba suht ront.

+8
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui see auto on toodus Saksamaalt siis selline läbisõit ei tundu reaalne. Teiseks on diisel mõeldud ikka pikkadeks sõitudeks mitte 10-20 km päevas linnavahel põristamiseks.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

2011 aasta diisel, läbisõit 265 000, viimased kaks  aastat minu kasutuses olnud ja pisimured peamiselt – aku sai vahetatud poolteist aastat tagasi, piduriklotsid sel sügisel, kütusepaagi vedru aasta tagasi, muud vist polegi olnud remondi osas. Hoolduses käin korra aastas. Kütust võtab väga vähe, kekmiselt 5 sajale.  Ainult linnas diisliga sõita ei saa, vahepeal peaks tegema mõne pikema otsa ka, aga valdavalt mul ikka linnasõidud.

+1
-3
Please wait...

Postitas:
Kägu

Autol oleks vanust juba 10-15 aastat ja läbisõit 250 000 km kanti.

Eestist uuena ostetud? Kui mitte, siis pane läbisõidule 2-3x nii palju juurde.

Millised miinused on vanadel diiselautodel?

Samad, mis vanadel bensiinimootoriga autodelgi: rooste, mootor ära kulunud valede sõiduvõtete ja/või hooldamatuse tõttu, mitmesugused elektrisüsteemi ja elektroonikavead, mõni andur ära väsinud, avariide tagajärjel nõrgad kohad ja muud hädad jne. Muidugi, neid vigu ei pruugi ühtegi olla või on neist üks, mitu või lausa kõik.

Soovitan müügieelset ülevaatust enda valitud usaldusväärses ülevaatuspunktis ja loomulikult proovisõitu.

Olen sattunud sellise kasutatud bensiinimootoriga auto otsa, mis võttis vaid pisut pärast ostu liiter õli 100 km kohta, tossas sinise suitsuga ja mootor olla remonditöökoja sõnutsi lihtsalt ära rikutud. Ei tea, mida enne ostu tehtud oli, et siis välja ei paistnud, aga tookord ülevaatuses enne ei käinud – suur viga. Õnneks oli see auto odav, aga jama kui palju.

Hetkel on kasutatult ostetud väikese diiselmootoriga auto ja ei saa millegi üle kurta. 3 aastat juba olnud ja seni kõik korras, sõitnud olen sellega palju, aastas 20000+ km.

Diislit ei tasu osta, kui sõidad vähe ja lühikesi otsi, siis muide diiselmootor kulub ka kiiremini kui muidu (arvestades läbisõitu) ning kütusekulu on samuti suurem kui paberite järgi lubatud keskmised numbrid, sest need on arvutatud ikka juba sooja mootori kohta. Kui sõidad põhiliselt linnas, siis vali bensiinimootoriga auto.

+13
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ma ei saa aru, kas automarki on nii raske kirja panna, mida otsid või need kes siin kiidavad oma väikseid diisleid!?  Või on asi selles, et ei tea millega sõidate.

Moodsad a 5aastat vanad diislid peaks ju linnasõitu ka kannatama. Selle suunitlusega peaksid olema ju tehtud. A10a. vanad autod küll tahaksid korra kuusmin100km otsa järjest sõitmist.

+1
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Diiselmootor tasub end ära, kui aastane läbisõit on 30 000 ja rohkem kilomeetrit. Samuti tahab diisel vähemalt kord nädalas pikemat sõitu (100 ja rohkem km). Kui põhiliselt linnas tööle ja koju (10 ja 10 km), siis ei ole diiselmootoril mõtet.

+6
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei saa aru, kas automarki on nii raske kirja panna, mida otsid või need kes siin kiidavad oma väikseid diisleid!? Või on asi selles, et ei tea millega sõidate.

Moodsad a 5aastat vanad diislid peaks ju linnasõitu ka kannatama. Selle suunitlusega peaksid olema ju tehtud. A10a. vanad autod küll tahaksid korra kuusmin100km otsa järjest sõitmist.

Ei tea veel, et millise auto ostan. Palju on müügil diiselmootoriga autosid ja olen kuulnud, et võivad tekkida probleemid vana mootoriga.

Paar aastat tagasi oli suur skandaal, et diiselmootorid saastavad loodust rohkem kui peaksid saastama. Bensiinimootorid saastavad ju veel rohkem?

+1
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ei.  Võimalik kasu ei ole piisavalt suur, et riskida.

Endine kasutatud diiselauto omanik

+4
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Praeguse ilmaga tuleb sul oma 15a vana diislit käima vedada. Ei tasu küll vaeva.

+4
-5
Please wait...

Postitas:
Kägu

Praeguse ilmaga tuleb sul oma 15a vana diislit käima vedada. Ei tasu küll vaeva.

tohoh. meil on kaks 2005. a diislit õues ja pole veel kumbagi vedanud. kristalselt aus olles ma enda oma eest täna ei saa pead anda, aga tütar sõitis enda omaga just minema.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Mul 2007.a 3,0diiselmootoriga auto, läbisõit üle 400000. Minu kasutuses aastast 2015, sõidan palju. Teinud korrapäraselt hoolduseid ja koheselt remontinud puuduseid kui need on tekkinud(aga neid pole palju olnud).  Praeguste ilmadega pole käivitamisega probleeme olnud.

+1
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Autol oleks vanust juba 10-15 aastat ja läbisõit 250 000 km kanti. Millised miinused on vanadel diiselautodel?

Autodel pole mingeid miinuseid, auto ostjatel on.

Kui sa ostad diisli ja kujutad ette, et sa nüüd hakkad kohutavalt palju kütuse pealt kokku hoidma, siis sa eksid ikka rängalt.
Ilmselt tahad sellega linnas sõitma hakata ning päevaseks läbisõiduks kujuneb ca 20km.

Mille tagajärjel on sel autol üsna varsti vaja välja vahetada kogu gaaside puhastus ja järelpõletussüsteem, mis maksab ca paar tuhat eurot.
Ehk siis kokkuvõtteks maksad sa palju rohkem, kui bensiiniautot pidades.
Ehk siis alusta pigem sellest, et mõtle välja, kui palju sa selle autoga sõitma kavatsed hakata.
Ja kui sa just Rakverest Tallinnasse iga päev tööl ei käi, siis unusta see diisliteema ära.

+4
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

ei julge soovitada, olgu mis tahes, diisel või bens

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma ei saa aru, kas automarki on nii raske kirja panna, mida otsid või need kes siin kiidavad oma väikseid diisleid!? Või on asi selles, et ei tea millega sõidate.

Moodsad a 5aastat vanad diislid peaks ju linnasõitu ka kannatama. Selle suunitlusega peaksid olema ju tehtud. A10a. vanad autod küll tahaksid korra kuusmin100km otsa järjest sõitmist.

Linnad on ju väga erinevad. On kiirteid, kus saab sõita ka linnas 120nega. Linnasõidud võivad väga erinevad olla. Kas sõidad ühe hooga ja vahepeal ka 70-90 km tunnis või fooru juurest fooru juurde.  Tallinn on suurlinnadega võrreldes ikkagi küla.

+2
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

või bens

Mis SELLISEL näiteks viga on?
See 14a vana auto on raudselt korralikum, kui sinu praegune pann.
Ilmselt kallim ka.

Või, väiksematest näiteks SEE.
10a vana, aga tõenäoliselt ongi nii vähe sõitnud. Ilmselt peres mingi teine või kolmas auto olnud, miks mitte.

0
-4
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

või bens

Mis SELLISEL näiteks viga on?

See 14a vana auto on raudselt korralikum, kui sinu praegune pann.

Ilmselt kallim ka.

sellel on see viga, et ta ei jaksa ilmselt kütust osta.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

sellel on see viga, et ta ei jaksa ilmselt kütust osta.

Kuidas ei jaksa?
Alles ju ta avaldas soovi diiselautole uusi tahmafilterid hakata ostma, seda ju jaksab küll.

Aga odavam oleks isegi selle V8 Audiga bensukaga sõita, kui vana diislit remontida. Pealegi, kui seda ilusasti hoida ja vähe kasutada, siis hind ilmselt veel pisut kukub, aga varsti hakkab uuesti TÕUSMA.
Sest see pole mingi rahvaaudi.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Praeguse ilmaga tuleb sul oma 15a vana diislit käima vedada. Ei tasu küll vaeva.

Eks see sõltu jällegi autost. Enne praegst diiselautot oli mul kunagi ammu 1987. a toodetud diiselauto. Sellel olid osad eelsüüteküünlad puudu, sest asusid kohas, kus nende vahetamiseks oleks tulnud mootor maha võtta. Kuna eelsüüteküünlaid oli puudu ja vana diisel (15+ a vana), siis suuremate miinuskraadidega käivitus tõesti raskelt. Aga kui õhk oli soojem kui -20 kraadi, siis ta peale mitut katsetamist siiski käima läks.
Praegune pisikese diiselmootoriga auto käivitub praeguse ilmaga nagu naksti, ei mingeid raskusi ega viivitust käima minemisel. Auto on 13 a vana, 1,4 l diisel. Kel diislit kunagi pole olnud, neile mainin, et diiselmootoril on eelsüüteküünlad, mille eesmärk on mootorit (kütust mootoris) natuke soojendada. Külma ilmaga põleb armatuuris vastav märk ja enne selle kustumist pole kasulik autot käivitada (esmalt pool pööret võtmega ja edasi alles siis, kui see soojenduse märk on kustunud). Minu autol pole mingeid eelsoojendusseadmeid, aga paljudel diiselmootoriga autodel on eelsoojendusseadmed. Need soojendavad külma ilma korral mootorit (olenevalt seadmest ka salongi) ja teevad auto käivitamise kergemaks, pidi ka mootori kulumist vähendama ja kütusekulu külmkäivituste arvelt.
Eelsoojendusseadmete olemasolu on müügikuulutustes ära mainitud, kuna on kasulik lisa auto juures. Aga kui autol seda pole, saab soovi korral lasta see autole panna, kuulu järgi algavad hinnad mõnesajast eurost.

+1
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Eelsoojendusseadmete olemasolu on müügikuulutustes ära mainitud, kuna on kasulik lisa auto juures.

10-15a vanadest autodest käib siin ju jutt.
Eelsoojendi eluiga ei ole nii pikk. Ja selle remont ei ole nii lihtne, nagu küünlal, et vahetad hopsti kõik korraga ja odavalt ära. Webasto remondihinnad jäävad vahemikku 500 – 1500 ja seda pljud vanade autode omanikud jätavad lihtsalt tegemata.

PS. Mis auto see selline on, millel (eelsoojendus)küünla vahetuseks peab mootori maha võtma?
Sest sellist autot pole olemas. Land Rover kunagi isegi sellise tegi valmis, aga sinna “keerulisse kohta” küünal jäeti üldse panemata ja töötas ilma ka…

+2
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

10-15a vanadest autodest käib siin ju jutt. Eelsoojendi eluiga ei ole nii pikk. Ja selle remont ei ole nii lihtne, nagu küünlal, et vahetad hopsti kõik korraga ja odavalt ära. Webasto remondihinnad jäävad vahemikku 500 – 1500 ja seda pljud vanade autode omanikud jätavad lihtsalt tegemata.

Kuna eelsoojendit saab ise juurde lasta panna, siis võib igas vanuses autol töökorras eelsoojendi olla, kui omanik nii on soovinud.

PS. Mis auto see selline on, millel (eelsoojendus)küünla vahetuseks peab mootori maha võtma? Sest sellist autot pole olemas. Land Rover kunagi isegi sellise tegi valmis, aga sinna “keerulisse kohta” küünal jäeti üldse panemata ja töötas ilma ka…

1987. a BMW. Töötas muidugi ka ilma nende kahe eelsoojendusküünlata, mida oli pea võimatu vahetada, aga eks pisut mõjutas külmas käivitumist. NB! diislitel on eelsoojendusküünlad, mida pole sõidu ajal enam tarvis, bensiiniautodel on süüteküünlad, mis süütavad kütusesegu ja ilma milleta ei saa sõita…

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

1987. a BMW. Töötas muidugi ka ilma nende kahe eelsoojendusküünlata, mida oli pea võimatu vahetada,

Loll jutt.
Parem kirjuta, et “mida sinusugune lödinäpp kodus näpitsatega vahetada ei suuda”.

Sest loomulikult annab neid vahetada.
Jälgede segamiseks oma hämas jätsid igaks juhuks muidugi mudeli mainimata (müüdi nii 324 ja ka 524-ja diiselmootoriga), aga kõikidel neil on eelsüüteküünlad vabalt vahetatavad.

PS. Oma süüte- ja eelsüütejuttu mine räägi oma vanaemale, sellele see on vblla üllatus.

0
-3
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Moodsad a 5aastat vanad diislid peaks ju linnasõitu ka kannatama.

Täiesti vale väide.

Justnimelt vanad kannatavad linnasõitu, mitte uued, sest neil vanadel pole tahmafiltreid. (mis omakorda vajavad maanteesõitu, et end puhtaks põletada)

Aga need “vanad” on reeglina 15+ aastat vanad, sõltub margist. Sakslastel tulid nad enne, japsidel hiljem jne.

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Moodsad a 5aastat vanad diislid peaks ju linnasõitu ka kannatama.

Täiesti vale väide.

Justnimelt vanad kannatavad linnasõitu, mitte uued, sest neil vanadel pole tahmafiltreid. (mis omakorda vajavad maanteesõitu, et end puhtaks põletada)

Aga need “vanad” on reeglina 15+ aastat vanad, sõltub margist. Sakslastel tulid nad enne, japsidel hiljem jne.

On ka või ? Ma mõtlesin, et nüüd ju ikka räägitakse keskkonna säästust jne. Vahepeal väideti küll, et diisel saastab rohkem, kui bensiinikas aga pärast neid CO² skandaale väideti, et diisel on ikka loodussäästlikum kui bensumootor.  Citroen teeb Piccasso mingi diisli ja elektrihübriidi. Sellise rendiautoga sõitsin oli küll jube eco. Mingi 4l/100km tuli . Üle 130km/h sõites buss küll lõdises käes aga mõistliki piirkiiruse juures täitsa ok liikur.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

On ka või ? Ma mõtlesin, et nüüd ju ikka räägitakse keskkonna säästust jne.

Jah, nii on, harju sellega.
Vana diisel tossas, saastas, tegi kõike, aga selle eest kannatas temaga ka 2km kaupa sõita.

Uus diisel ei tossa, ei saasta, aga selleks, et ta puhtalt sõita saaks, peab tema tahmafiltritega aeg-ajalt pikka maad maanteel istuma.
VÕI uued teatud aja tagant filtrid ostma. (mis on väga kallid)

Huvitav, et sa ei tea sellist asja ja ikkagi kipud autoteemades sõna võtma. Juba 15a tagasi hakkasid nende “linnasõidudiislitega” halvad (loe kallid) asjad juhtuma…

0
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

On ka või ? Ma mõtlesin, et nüüd ju ikka räägitakse keskkonna säästust jne.

Jah, nii on, harju sellega.

Vana diisel tossas, saastas, tegi kõike, aga selle eest kannatas temaga ka 2km kaupa sõita.

Uus diisel ei tossa, ei saasta, aga selleks, et ta puhtalt sõita saaks, peab tema tahmafiltritega aeg-ajalt pikka maad maanteel istuma.

VÕI uued teatud aja tagant filtrid ostma. (mis on väga kallid)

Huvitav, et sa ei tea sellist asja ja ikkagi kipud autoteemades sõna võtma. Juba 15a tagasi hakkasid nende “linnasõidudiislitega” halvad (loe kallid) asjad juhtuma…

Ei tea näe jah. Ostsin ka hiljuti ühe 12a vana diilibussi, mille dpf all. Lasen linnas ringi ja korra kaks maakoha vahet. No ikka parem kui väikese sõiduatoga suksutada. Tanklas ka meeldivam tankida kui vaadata kütuse hindade erinevust.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Ei.

0
-2
Please wait...

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Diiselmootoriga auto?