Hakkab jälle asi üles kerima, sest täna 22 uut nakatunut, see juba varsti aprilli tasemel taas.
Kui augusti algus juba selline on ning piirangud puuduvad, siis mis veel septembris saama hakkab?
Vaktsiini ei pruugi kunagi tullagi who andmeil, seega kas hakkame terve oma elu nüüd nii elama? Mis elu see üldse on?!
Igast lapsevanemast saab pedagoog? Lasteaialapsed kasvavad ka kõik kodus maal nagu saja aasta eest?
Vastik ajastu.
ja sinu arvates on distantsõpe oma lapsega see kõige vastikum asi siin ilmas?
Ma ei ole küll see, kellele nii kirjutasid, aga ei ole mõtet keerata seda distantsõppe juttu selleks, et kes oma last kodus õpetada ei taha, on halb lapsevanem.
Lapsevanematel on oma täiskohaga töö, millest keegi ei vabasta, kuna on vaja kodus last õpetada.
Kevadine distantsõpe juba tõi puudused välja: laste motivatsioon langes kiiresti, ei omandanud ainet enam nii lihtsalt, asjad ei kinnistunud, sest ära jäid tavapärased arutelud ja rühmatööd klassis, videotund ei asenda tavatundi, kuna eriti noorematel hajub tähelepanu videotunnis väga kergesti, nii et kui see just ei toimu väiksema grupiga, siis terve suure klassiga videotunni kasu on küll väga väike õpilase seisukohast, tagaside tuli õpetajalt vaid hinde näol e-kooli, nii et laps oli norus juba selle anonüümse suhtluse pärast. Noorematele on ju väga oluline, mis õpetaja ütleb, mis õpetaja arvab, aga kui kontakti õpetajaga pole, on vaid rodu ülesandeid e-koolis, pärast hinne, siis lapse huvi kaob. Need on vaid mõned puudused, mis ma ise enda laste pealt kevadiste eriolukorra kuudega välja oskan tuua. Ma ei arva, et laste õpetamine on kõige vastikum asi maailmas, aga ma siiski ei taha seda teha nii, et pean asendama mitut aineõpetajat enda põhitöö kõrvalt.
Kui nakatumine suureneb, siis distantsõppe asemel tuleb leida muud lahendused. Õuesõpe, alternatiivsed õpperuumid, kus saaks klassi paremini hajutada, et eelkõige õpetajal oleks ohutu distants. Kasvõi klaasist või plastist kergseinad õpetaja laua ümber. Täiendav ventilatsioon, et klassid oleks hästi õhutatud jne. Või siis klass gruppideks, et oleks väiksem õpilaste hulk, et osad ühel päeval, osad teisel päeval. Kindlasti ei tohiks aga eristada, et nö head õpilased õppigu kodus, teised saavad õpetaja juhendamisel õppida. Kontakti õpetajaga on vaja kõigil.