Esileht Ajaviite- ja muud jutud DPD kuller

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )

Teema: DPD kuller

Postitas:
Kägu

Kas kellelgi on DPD kulleriga probleeme olnud järgnevatel aegadel kohale tulemisega, kui esimesel korral pole õnnestunud?

Praegu selline lugu, et 1. korral tuli sõnum, millal kuller jõuab. Sõnumi all oli link, kus sai kohaletoimetamise aega muuta. Muutsin kahel korral. Sellegipoolest tuli sõnumeid kahel erineval päeval, et kuller jõuab see ja see kell (kuigi valed päevad) ning ega kedagi ei jõudnud ka, muidu oleks helistatud. Ema ei julgenud kodustki ära käia, ootas mõlemal päeval seda pakki. Siis heast peast tuli sõnum esmaspäeval, kuigi seda aega ma ei valinudki ja mõne aja pärast kuller helistas, kui juba maja ees oli. Ütlesin siis, et mind ennast pole, aga äkki on keegi kodus ja andsin uksekoodi, millele helistada. Seejärel tuli uus kõne, et kedagi ei olnud (kuigi hiljem sain teada, et ikkagi oli keegi kodus). Siis suunasin netilehe kaudu paki Pickup punkti, et lähen siis ise järgi kunas saan, pole mingit jebimist. Pakk aga sinna ka ei jõudnud, sest muidu oleks mul pidanud sõnumiga uksekood tulema. Kirjutasin siis uuesti ja rääkisin probleemi ära. Ütlesin ka, et kuller võib uuesti tulla reede hommikul, siis olen kindlalt kodus. Lubati, et tuleb. Sõitsin siis spetsiaalselt selle pärast eelmisel päeval 150km kohale, et hommikul see pakk saada. Ja üllatus üllatus, mitte kedagi mulle siia ei tulnud. Siis helistasin lõpuks kuskil kella kahe ajal. Öeldi, et neil on juba tööpäev läbi. Kuigi kohaletoimetamise ajad on kl 9-16! Ja pakuti, et tuuakse esmaspäeval. Millal mind muidugi jälle pole ja teised kodused on ka nendel kellaaegadel tööl. Mis pagana jama selle DPD-ga on ja kas keegi on sarnases olukorras olnud või nendega probleeme esinenud? Nii suur firma ei tohiks selliseid vigu teha.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina olen korduvalt tellinud kaupa DPD kaudu, aga pole aega muutnud ja alati olen õigel ajal paki kätte saanud. Hommikul tuleb sms, hiljem helistab veel kuller ja kinnitab aja üle ning antud ajavahemikus ongi auto pakiga ukse taga. Võin vaid kiita nende teenust.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul oli sarnane jama DPDga. Lõpuks käisin ise pakil järel Raes. Hull jura oli, ikka jubedalt vihaseks ajas. Kedagi teist, peale telefonineiu ei saanud sõimata ka ja tema ei teadnud, miks kulleril üleandmine ei õnnestunud…

Please wait...
Postitas:
Kägu

soovitaks sellistele kurjadele kullerifirmasse saadetavatele e-mailidele CC reale panna meiliaadress info@tarbijakaitseamet.ee, siis on järgmine vastus kullerifirmalt juba hoopis teisest mastist: tuleme siis kui KLIENDILE sobib.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Sõnumi all oli link, kus sai kohaletoimetamise aega muuta. Muutsin kahel korral.

Ajasid nende süsteemi hulluks ja nüüd tulid kurtma, kui mingi error sisse tuli?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul oli sarnane jama DPDga. Lõpuks käisin ise pakil järel Raes. Hull jura oli, ikka jubedalt vihaseks ajas. Kedagi teist, peale telefonineiu ei saanud sõimata ka ja tema ei teadnud, miks kulleril üleandmine ei õnnestunud…

Seda nad armastavad pakkuda jah, et tulge ise järgi kuhugi pärapõrgusse. No ei, aitäh.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma olin vähemalt kolmel korral ühenduses selle klienditeenindusega, et ajad üle täpsustada. Iga kord lubati, et jah, tuleb sel kuupäeval ja kellaajal ja mitte ühelgi korral ei tulnud kedagi nendel päevadel. Ei saa aru, milleks see klienditeenindus siis üldse on. Ladu, kus praegu pakk on, asub ka kuskil pärapees, mingit infot pole, kuidas sinna lattu üldse pääseda paki järgi ja aadressi leidis ka kuidagi ääri-veeri. Aga lubati telefoni teel esmaspäeval kullerit ja leidsin ka inimese, kes asja vastu võtaks. Eks siis näis, kas lastakse jälle üle või mitte.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mina olen aru saanud, et klienditeeninduse numbril pole mõtet nendega mitte midagi kokku leppida, see info ei jõua kullerini. Rääkida ja kokkuleppeid teha tuleb otse kulleriga, kes teile helistas. Logistika/info liikumine on neil nähtavasti halvasti korraldatud.

Please wait...
Postitas:
Kägu

DPD on jah natuke sitasti kui kuupäeva muuta. Kuupäeva muutmine tähendab automaatselt järgmist tööpäeva kohaletoimetamiseks (ühe korra kogesin, et kuller helistas, et kas võib täna muudetud aadressile tuua, et ta jõuaks).
St olen vaatanud hommikul ala 8, et pakk Tartus (ei näidanud kuskile liikumist) helistasin teenindusse ja sain inimese kätte, aga siiski selgus, et pakk autos ja aadressit muuta ei saa.

Kõik korrad on see, et sms tuleb kusagil ala 10-11 päeval, kuid pakk võetakse juba autosse ca 6-7 ajal. Ehk võiks anda võimaluse kohaletoimetamist valida juba varem, mitte siis kui pakk autos.

Esimene kord kui teenindusse helistasin siis oligi reedene päev. EELDASIN, et kui muudan aadressi kohe hommikul ca 8, et tahan järgi minna pakirobotisse siis ehk päeva lõpuks see sinna viiakse ja saan kätte siiski ka nt nädalavahetusel. Tegelikkus oli see, et samal päeval ei viinud seda keegi ka pakirobotisse (ma ei tea kuidas pickup punktidega on) ning pakirobotisse viidi alles esmaspäeval. Ehk ei tasu eeldada, selle poolest DPD ei konkureeri küll kuidagi pakiautomaatidega, kuna õhtul enam neid ei täideta ja samuti mitte ka nädalavahetustel.

Aga on ka teiste kulleritega jamasid olnud. Pole ükski firma süüst puhas ja olen oodanud peale oma tööpäeva lõppu töö juures 2h kullerit, et oma pakk kätte saada KUNA eelmisel päeval kullerile ei sobinud paki toomine VALITUD kellaajal (sai valida ise ala 17-20), kuller helistas ala 14, et ta hetkel maja juures ja talle hiljem EI SOBI. Tulin siis vastu, et kiiret pole, et olen ala 13ni tööl ja tooge sinna. Seda muidugi ei suudetud kuigi lubati. Lõpuks oligi nii, et ootasin üksi seal kuna kui oleks koju läinud ja aadressi muutnud ei oleks seda enam kätte samal päeval saanud.

Please wait...
Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud DPD kuller