Näitan 3 postitust - vahemik 31 kuni 33 (kokku 33 )

Teema: e-eesti

Postitas:
Kägu

Kui nii kindlalt tead, kus probleem on, oskad ehk äkki ka lahendust pakkuda? Proovisin hetk tagasi pangaülekannet teha, digiallkirjastamiseni oli kõik OK, sealt edasi süsteem enam lihtsalt ei tööta. Klienditugi telefonis ka ei oska aidata. Arvutis kõik pluginad-lõginad olemas ja sisse lülitatud, ikka annab veateate. Oli nii kogu aeg vana arvuti ja vana ID-kaardiga ja on sama uue arvuti ja uue ID-kaardiga. Olen ma siis tõesti see õnnetu inimene, kellele kaks korda järjest vigane ID-kaart sattunud? Tõesti, Jee-Jeesti! Tahad, et midagi tehtud saaks, pead ikka ennast kohale vedama.

Mis brauserit sa kasutad? Millise klienditoega sa suhtlesid, panga omaga? Kas ID kaardi tarkvaraga su ID kaart töötab? Kui jah, siis ei ole asi ID kaardis, vaid mingites seadistustes. Kui ei, siis on ju selge, ID kaardil on midagi viga. Kui pole testinud, siis tee seda ometi. Esimene asi võiks ID kaarti e-teenustes kasutada soovijal olla, et laadib alla ID kaardi tarkvara ning proovib, kas kõik toimib.
Üldiselt – eks on muidugi haruldasi erandeid, kus tõesti juhtuvadki inimesele kõikvõimalikud rikkis kaardid ja mittetöötav tehnika – aga su mõtlemisviis ja vinguv suhtumine viitavad küll just sellele arvutiprobleemile, millele üks eelkõneleja viitas – et probleem on tooli ja arvuti vahel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Totaalne error e-eestiga juba teist päeva. Üheainsa rahaülekande tegemiseks kulus üle 5 tunni! Lõpuks imekombel läks isegi vist läbi, igal juhul kiiremini oleks saanud jalgsi linna panka kohale minnes. Oleks vaid pangakontorid nädalavahetustel lahti. SEB infoliinilt ka lõpuks pika mokaga tunnistati, et et on probleemid jah ja juba mitmendat päeva.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Totaalne error e-eestiga juba teist päeva. Üheainsa rahaülekande tegemiseks kulus üle 5 tunni! Lõpuks imekombel läks isegi vist läbi, igal juhul kiiremini oleks saanud jalgsi linna panka kohale minnes. Oleks vaid pangakontorid nädalavahetustel lahti. SEB infoliinilt ka lõpuks pika mokaga tunnistati, et et on probleemid jah ja juba mitmendat päeva.

Miks sa ei muretse omale PIN-kalkulaatorit? Sellega on palju lihtsam ja kiirem ülekandeid teha kui mässata mingi ID-kaardiga, mis koguaeg alt ära hüppab.

Peaks vist tõesti. Samas, kas see pin-kalkulaatori värk lähemal ajal ära ei kao? Aga need ID-kaardiga e-teenused on igatahes üks tõsine ikaldus (viisakalt öeldes).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Näitan 3 postitust - vahemik 31 kuni 33 (kokku 33 )