Esileht Tööelu, raha ja seadused. E-poe omanikele küsimus

Näitan 3 postitust - vahemik 31 kuni 33 (kokku 33 )

Teema: E-poe omanikele küsimus

Postitas:

ah ma tean, sa oled pardfilee, 5 kinnisvara välja üüritud, megavilla nõmmel, 20 aastat õnnelikus abielus, kaks imearmast last, terve elu koosneb perekoolist

Puhka ka nüüd oma muinasjuttudest eks

Üürimisega ei tegele, Nõmmel ei ela (isegi Tallinnas mitte), kaks last on, abielus olen. Kui sulle tundub äriga tegelev naine imeasjana, oskan seda vaid komplimendina võtta ????.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt 06.06 10:23; 06.06 18:35; 06.06 18:36; 07.06 10:18; 08.06 22:55;
To report this post you need to login first.
Postitas:

tooteid müüme osta.ees oleva e-poe kaudu

Ma tavatarbijana tunnen huvi, et kui ma mingit toodet guugeldan, kas siis teie müüdav toode tuleb otsingus välja ka nii, et aadressiks on osta.ee?

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

E-poe puhul pole sul vaja mingit SEO kui sa müüd midagi eksklusiivset ja oled ise ka tarnija. Siis piisab mingist bännerist või ajalehe reklaamist mida igakuu avaldad. SEO tuleb mängu siis kui üritad müüa sama mida kõik teised e-poed müüvad, seda pole mõtet eestis ammu enam isegi üritada (samas google muudab pidevalt SEO põhialuseid ja seegi on tühja tuule taga ajamine). Kõik suured epoed müüvad autorehvidest seksleludeni laienevat ampluaad. Paljudel pole mingit kaupa isegi laos, on tellimisel. Ei ole mõtet ka aliexpressist odavat jama vahendada. Sellest e-poest ei saa kunagi mingit asja.

Vat see on peaaegu geniaalne – e-poe jaoks pole vaja mingit SEOd ????

Piisab ajalehereklaamist või bannerist.

Su konkurentidel on su üle hea meel.

Ma ei tea, kas sa oled kuulnud, mitu protsenti kõigist internetisessioonidest algab Google otsinguga? SEOd on su poel vaja selleks, et sa esimesel või teiselgi lehel otsingu puhul välja tuleksid. Aga edasi uuri palun juba ise.

Võtame esialgu ühe näite. Minul tuleb ühel päeval suur isu Korea köögi järele. Ma lähen ja googeldan Korea toidud. Uurin 4-5 lehekülge ja mõtlen, et vat kimchi võiks olla see, mida ma tahan. Googeldan. Mis sa arvad (aga ära arva, proovi järele), kas ma leian esimeselt või teiselt lehelt otsisõnaga “kimchi” Eesti tootja e-poe? Ei leia. Miks? Sest nad pole panustanud AEGA, et inimesed neid leiaksid, kuigi toode on hea. Sa ei leia neid mugavalt, kui ei tea poe nimegi. Kui ise korralikult teha, siis SEO ei võta sentigi, küll aga tuleb see asi endale selgeks teha, mis võtab aega. Ja nüüd – mitu kimchi-huvilist ütleme sajast leiab seda müüva Eesti e-poe (mitte edasimüüja) Google otsinguga üles ja saab neile raha viia?

Või ütleme, et sa tahad loodussäästu huvides osta metallist jooginõud. Sa googeldad “metallist jooginõud”. Siis sa googeldad “metallist kruus” ja “metallist tops” ja “metallist termokruus”. Vaatad 1-2 lehekülge, sest siis kisub juba jamaks, ebatäpseks, hakkab juba amazoni sisse viskama jne. Aga sina tahaksid eesti e-poele oma raha anda! Aga nende otsingutega ÜHEGAGI sa ei jõua Eesti oma väikese e-poe peale. Miks? Sest neil on SEO tegemata, lehekülg on otsingumootorile optimeerimata ning seetõttu nö tasuta reklaami nad ei saa ega hakkagi saama, enne kui lehe korda teevad. Kui su e-pood ei tule otsinguga tasuta Google esimesele-teisele peamiste toodete otsisõnadega, oled niiikuinii hukas. Kui ma ei tea googeldada justnimelt Klean Kanteen või ei tule selle peale, et metallist termotopsi otsida otsinuguga “metallist veepudel”, siis ma ei saagi neile ju raha viia. Ning enne juba jõuab selle termostopsi soovijale müüa Amazon või muu konkurent.

Selle e-poe leidmiseks peab pingutama. Aga miks tarbija peaks. Ta tahab kvaliteeset topsi ja ta ju ei tea, et kuskil kaugel nurga taga on selline suurepärane pood, mille esiust on raske leida.

Loodan, et sa said näidetest aru ja rõhutan, et need on pelgalt juhuslikud näited ja väga-väga head tooted. Google = sinu e-poe uks peatänavale. Ja tasuta. Kui SEO on korras.

Aga muidgi tõesti on võimalik e-poodi pidada ka nii, et ostad pool lehekülge reklaami näiteks ajalehte ???? ja veebis leitavus sind ei huvita. Pool aastat.

Sa lihtsalt toodad s*itta. Sa pole ühtegi veebipoodi loonud, su jutt on nagu mingi inimese jutt kes unistab, aga reaalsuses ei jaga kaubandusest midagi. Ma ei viitsi pardifileele aega kulutada. Müügis ei oma google mingit tähtsust, tähtis on müüa. Eestis 50% müügist on reklaam ajakirjas või netimeedias, googlet kasutab ostmiseks mingit 10% inimesi. Trüki veel suuremaid oopuseid… kehitan õlgu

0
-6
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt 06.06 13:50; 07.06 08:13; 08.06 16:54; 08.06 16:58; 08.06 17:00; 08.06 17:31; 08.06 17:33; 09.06 22:15;
To report this post you need to login first.
Näitan 3 postitust - vahemik 31 kuni 33 (kokku 33 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. E-poe omanikele küsimus