Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ebameeldivad sooduspakkumised

Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 95 )

Teema: Ebameeldivad sooduspakkumised

Postitas:
Kägu

Foorum jälle jupsib, ei näita postitatud kommentaare. Kirjutan siis uuesti.

Ettevõtte eesmärgiks on alati kasum. Selliste võtetega üritatakse näida kliendisõbralikuna, aga tegelikult tehakse seda ainult omakasust. Kliendi lolliks tegemine äritegevust küll ei edenda. Huvitav, et sellest aru ei saada. Käitu normaalselt ning inimesed ostavad; tee midagi positiivset ning inimesed jäävadki ostma ja soovitavad ka teistele. Tegelikult on sellised võtted heaks näiteks, milliseid ettevõtteid tasuks vältida. Oma raha võin ju ka mujale viia.

RIMIs saab vahepeal peale maksmist kinketšeki mingile väiksele summale. Kuna RIMI otseselt mu kodupood pole, asub kaugel, siis igapäevaselt seal ei käi, aga vahel ikka. No esimesel korral tuli mõte, et annaks ära, kui ise ei jõua (kehtivus mõned päevad vaid!). Aga ei, ära anda ei saa, seat kehtib vaid sinu RIMI kaardiga, sellesamaga, millega soetasid. Mõtlesin, et ok, kasutan seda siis teises RIMIs, olime juhtumisi teises linnas. Jälle ei saa, kuna peab olema sama pood. Nojah…

Ka minul pole Rimi kodupood. Selle tšekiga teen nii, et lähen kohe uuesti poest läbi ja ostan midagi väikest või mida igapäevaselt kasutan. Samas võiks selle ju ära visata, aga psühholoogiliselt on tunne nagu viskaks raha ära. Sellele pood ju loodabki, et tuled uuesti tagasi ja kulutad ehk rohkem kui üldse kavatsesid. Vähemalt on toidupoes käimine regulaarne, et ei hakka lihtsalt mingi tšeki pärast mõttetuid vidinaid ostma, mida mujalt ehk ostaks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu arust oli Chilli vautseritega Drumstickist kahtlane soodustus. Kasutasin neid vautsereid mitu korda, aga siis kord tegin arvutused ja selgus, et ehkki reklaam on äge, siis soodustust sealt nagu ei tulegi. Halval juhul maksad hoopis peale.

Osta 3.99 euro eest vautser ja saad Drumstickist -50% soodustust. Lihtne arvutus näitab, et kui lähed vautseriga sööma ja ostad süüa 8 euro eest, siis -50% soodustusega tuleb arve 4 eurot. Liites sellele 4-le eurole vautseri hinna 3.99 eurot, tuleb lõpparve 7.99 eurot. Seega tõesti, oled tellinud vautseri, teinud mingeid ülekandeid, sebinud ja jamanud ning siis saad kogu selle heegeldamise peale 0.01 eurot soodustust.

Lisaks peab teadma, et vautser ei sisalda jooke, magustoite ja hiina leiba, samuti hiidkrevettidega toite. Ehkki, soodustuse tutvustuses on kirjas, et voucher sisaldab sööke kogu hõrgutava menüü ulatuses

Ühesõnaga, väga hoolikalt peab vaatama, kas saad üldse vautseriga mingit soodustust. Kui arve jääb alla 8 euro, siis vautseriga tasudes maksad hoopis peale. Näiteks, kui arve on 6 eurot, siis maksad söögikohas 3 eurot. Sellele aga lisandub vautseri hind 3.99 eurot. Seega, koos vautseriga tuleks lõpphind kallim – 6.99 eurot. Samal ajal, kui ilma vautserita oleks 6 eurot.

Minu arust mängitakse siin inimeste tähelepanematusele.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Shoppa.ee-s oli ka selline tore asi, et minu kontol olevat raha sai kasutada vaid nende toodetega, mis ei olnud vähemalt 10% allahindlusega. Soovisin osta pliiti (selline kallim toode ikkagi) ja KÕIK pliidid olid 11% soodushinnaga. See tähendab, et mingi suva hind mõeldakse lambist, pannakse tootele 11% madalam hind (mis tegelikult on pärishind) ja oma soodusraha sa kasutada ei saa.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Oeh, Tallink, Tallink, Tallink…
Maijooksult jagatud sooduskupongidega reisi broneerides tuli välja, et enamus päevi ei saa seda kasutada. Kui sai, siis ainult selliseid päevi ja kellaaegu, mis jälle mulle ei sobinud. Samas tavahinnaga pileteid oli nendele minule sobivatele päevadele saadaval.
Ma ei saagi aru, et kuidas saab olla, et tavahinnaga kohti on, kuid sooduspiletiga kohti laevas ei ole?
Pangugi Maijooksul siis see info kirja, et “Iga jooksja saab omale sooduspileti Helsingisse, ning hea õnnekorral õnnestub teil sooduspiletiga seal ka ära käia.”

Please wait...
Postitas:
Kägu

RIMIs saab vahepeal peale maksmist kinketšeki mingile väiksele summale. Kuna RIMI otseselt mu kodupood pole, asub kaugel, siis igapäevaselt seal ei käi, aga vahel ikka. No esimesel korral tuli mõte, et annaks ära, kui ise ei jõua (kehtivus mõned päevad vaid!). Aga ei, ära anda ei saa, seat kehtib vaid sinu RIMI kaardiga, sellesamaga, millega soetasid. Mõtlesin, et ok, kasutan seda siis teises RIMIs, olime juhtumisi teises linnas. Jälle ei saa, kuna peab olema sama pood. Nojah…

Jaa, mul oli sel esmaspäeval sama teema! Oli 3 EUR kupong kodupoest ja 2 EUR kupong mujalt. Mujalt saadud kupong kodupoes läbi ei läinud! Mõtlesin, et mingi juhuslik probleem, aga tuleb välja, et nii ongi. Kupongi enda peal oli kusjuures kiri, et kehtib kõigis Rimides. Võiks ju siis selgelt kirjutada, et kehtib AINULT SAMAS POES. Ma ei raiskaks kassapidaja aega, kes üritab 7x seda triipkoodi lugeda ja järjekord ootab taga.
Rimi õnneratas on ka suht tobe teema. Jah, ei pea loomulikult keerutama seda, aga kes selle süsteemi välja mõtles ja keda see ahvatlema peaks? Ma olen pereema, mitte koolieelik lõbustuspargis.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RIMIs saab vahepeal peale maksmist kinketšeki mingile väiksele summale. Kuna RIMI otseselt mu kodupood pole, asub kaugel, siis igapäevaselt seal ei käi, aga vahel ikka. No esimesel korral tuli mõte, et annaks ära, kui ise ei jõua (kehtivus mõned päevad vaid!). Aga ei, ära anda ei saa, seat kehtib vaid sinu RIMI kaardiga, sellesamaga, millega soetasid. Mõtlesin, et ok, kasutan seda siis teises RIMIs, olime juhtumisi teises linnas. Jälle ei saa, kuna peab olema sama pood. Nojah…

muus osas on sul õigus, aga samas poes küll kasutama ei pea.

Peab küll. Alles oli see kampaania kuni 10. augustini ja mul jäid need talongid kätte, sest polnud sama pood.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

igasugustel nn kingitustel on ALATI mingi lisatingimus.
imelik, et nii paljudele inimestele see üllatusena tuleb.

misiganes boonuse kasutamine ei ole ju kohustuslik.
kui tingimused mulle sobivad, siis kasutan rõõmuga,
kui boonuse kasutamine on ülearu tülikas, siis jätan kasutamata.
lihtne.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Mul ka mõni aeg tagasi oli Maximaga kogemus, et ostsin, sain sooduskupongi, ei uurinud, pistsin rahakoti vahele. Hiljem selgus, et minu kodulinnas seda kasutada ei saanud.

Swedbanki boonuspunktid, mille eest midagi soodsamalt saab – tohutu kogus punkte peab olema, et üldse midagi saaks, aga iga kuu saad vaid ühe asja. Ja loomulikult need punktid aeguvad. Nõme värk, aga olen “ostnud” tasuta pangasiseseid makseid. Nagunii nendega midagi muud teha pole.

Sama Euronicsi boonuspunktidega. Selleks, et pakk kohviube saada, peab vist iga nädal külmkapi või teleka ostma. Kõvemate kingituste jaoks on vaja 1500-3500 boonuspunkti. Nende kokkukorjamine on tavakliendile pm. võimatu.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Hansapostis on muu loll süsteem. Tahtsin kord lapsele 10.95 maksvaid kummikuid tellida. Selgus, et tellimiseks peab ostukorvi summa olema vähemalt 13€. Otsisin siis mingi 2.49 maksva pallikese juurde. Järgmisel päeval saadeti kiri, et paraku on pallike praegu laost otsas ja pean 3 nädalat oma tellimust ootama. Ja ainult kummikuid loomulikult saatma nad nõus polnud. Kummikute juures oli silt, et müügil ka esinduskaupluses. Läksin siis sealt ostma ja nad teatavad mulle, et kohapealt siiski osta ei saa ning ma pean oma tellimuse internetis tegema. Saatsin nad puu taha ja ostsin lähedalt Magaziinist samad kummikud mitu eurot soodsamalt.

Hansapost on nõme. Ühe korra soovisin sealt midagi tellida. Tuli ka teade, et toodet pole, aga ostke samalaadset toodet. Natukese otsimise tulemusena selgus, et samalaadset toodet sai mujalt odavamalt.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Sama Euronicsi boonuspunktidega. Selleks, et pakk kohviube saada, peab vist iga nädal külmkapi või teleka ostma. Kõvemate kingituste jaoks on vaja 1500-3500 boonuspunkti. Nende kokkukorjamine on tavakliendile pm. võimatu

ju need kõvemad kingitused polegi siis tavakliendile mõeldud.
milles probleem, sa ei osta ju külmikut euronicsist eesmärgiga tasuta kohviube saada.
või ostad?

issanda loomaaed on tõesti kirju.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minu jaoks on mõttetu plastikureostus need erinevad poodide kleebiseraamatud. Nüüd on üks, kus laia pihuga antakse väga halva kvaliteediga plastikoomakesi. Lapselapsed vaatasid ja poetasid kuskile kapi alla.
Jah, ma tean, et raamat. Lapselapsed teadsid ka (6 ja 7)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

On24 talitab sama süsteemiga. Viimasel ajal pole vaadanud, aga mingi aeg olid seal kliendikontol ikka päris ulmelised numbrid mul, aga korraga kasutada saab mingi imeväikese summa.

Ma ütlesin lastele, et ma surres pärandan neile suurema summa ON24 kliendikontol olevat preemiaraha, mul tiksub see seal juba aegade algusest peale 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Sama Euronicsi boonuspunktidega. Selleks, et pakk kohviube saada, peab vist iga nädal külmkapi või teleka ostma. Kõvemate kingituste jaoks on vaja 1500-3500 boonuspunkti. Nende kokkukorjamine on tavakliendile pm. võimatu

ju need kõvemad kingitused polegi siis tavakliendile mõeldud.

milles probleem, sa ei osta ju külmikut euronicsist eesmärgiga tasuta kohviube saada.

või ostad?

issanda loomaaed on tõesti kirju.

Et siis kellele on mõeldud? Suurköögid ilmselgelt ei osta pliite ja külmikuid Euronicsist. Ka mitte hotellid oma tubadesse telekaid.
Sellised väikesed kingtused peaks just olema tavakliendile mõeldud- 5 eurone pakk kohvikapsleid, patareid vms. Ja ma ei leia, et sellise kingituse saamiseks peaks ma aastas ostma 3 telekat ja 3 külmkappi. Sellisel juhul pole neid kingitusi üldse vaja. Ometi on need olemas, mõeldud püsiklientidele ja justkui ostjale tänuks ja meelitamiseks.

Katsu ikka aru saada, millest siin teemas räägitakse- nõmedad boonussüsteemid, kliendikontole laekuv raha, erinevad “soodustused”, “kingitused”, mida lunastada pole võimalik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Katsu ikka aru saada, millest siin teemas räägitakse- nõmedad boonussüsteemid, kliendikontole laekuv raha, erinevad “soodustused”, “kingitused”, mida lunastada pole võimalik.

Sinu poolt viidatud kommenteerija eesmärk pole teemast aru saada, vaid kommenteerijatele “ära panna”, mille rõhutamiseks on alati kommentaari lõpus hinnang kommenteerijatele nagu:
lihtne (tema jaoks, aga mitte ülejäänute jaoks, kes on temast palju rumalamad).
issanda loomaaed on tõesti kirju (kirjuks teevad selle loomaaia ülejäänud kommenteerijad oma rumaluse ja piiratusega).

Please wait...
Postitas:
Kägu

FBs reklaamis Chicco supersoodukat. Lehele minnes leidsin, et koguni 8 toodet oli soodushinnaga :O nüüd järel 6. Valik missugune https://www.chicco.ee/tekstiil.html.

Please wait...
Postitas:
Kägu

See Apollo kinkepiletite süsteem on tõesti tobe. Mul sai kümme kinokülastust ootamatult (jah, ma ei pea arvet) täis ning järgmisel päeval leidsin postkastist kinkepileti, mis kehtis 30 päeva. Kuna ma nädala pärast läksin mitmenädalasele puhkusele, siis kirjutasin neile, et äkki saaks kinkepileti mingi hilisema perioodi vastu vahetada, aga nad ei pidanud seda vastamise väärilisekski.

Ja Swedbanki preemiapunktide aegumine on ka ülinõme! See, et juunikuu eest kogunenud punktid aeguvad augustis, tähendab, et teinekord tuleb lihtsalt mingi suvaline asi tellida, et oma kingitusest üldse ilma ei jääks.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Rõivaid-jalatseid toon kaks korda aastas ostureisidelt ja sageli pärineb samast ka elektroonika.

Kuhu riiki soovitad ostureisile minna?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ja Swedbanki preemiapunktide aegumine on ka ülinõme! See, et juunikuu eest kogunenud punktid aeguvad augustis, tähendab, et teinekord tuleb lihtsalt mingi suvaline asi tellida, et oma kingitusest üldse ilma ei jääks.

Misasja, Swedi punktid kehtivad ~2-5 aastat. See, et nad korraga aeguvad juhtub ju nii harva.

Vaatasin just, et lisaks muudele olen see aasta juba 2x võtnud 100 pildi ilmutamise – ei jookse kunagi mööda külgi maha. Samuti sain cabinmax seljakoti hea hinnaga. Ning samuti võtnud tasuta makseid.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Circle Kst ostsin paagitäie bensiini ja küsiti, kas soovin selle ostuga autopesu soodustust. nojaa, miks ma ei soovi. Vormistati siis soodustus ja soodushinnaga pesu tuli kohe kinni ka maksta, et pärast kviitungiga saab pesulasse. Aga no pekki, oleks siis keegi öelnud, et see peab sama tankla pesula olema. Ma tankisin Eesti teises otsas ja oli kiire ka. Järgmine päev siis mõtlesin, et käin pesen auto ära, pikad sõidud ja ilm oli porine. Tere tali, oleks pidanud Rakvere tanklasse selleks tagasi kimama. Sellistel puhkudel peaks esimese asjana enne soodustuse pakkumist veenduma kas inimene on üldse kohalik.
Täielik tüng ja tundsin ka, et puhta mõnitamine!
Rohkem pole sinna isegi tankima läinud, rääkimata pesulas käimisest.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ja Swedbanki preemiapunktide aegumine on ka ülinõme! See, et juunikuu eest kogunenud punktid aeguvad augustis, tähendab, et teinekord tuleb lihtsalt mingi suvaline asi tellida, et oma kingitusest üldse ilma ei jääks.

2 aastat alates perioodi algusest on aegumine. Kui juuni omad sul augustis aeguvad, siis oleks saanud juba aasta ja 10 kuud neid lunastada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja Swedbanki preemiapunktide aegumine on ka ülinõme! See, et juunikuu eest kogunenud punktid aeguvad augustis, tähendab, et teinekord tuleb lihtsalt mingi suvaline asi tellida, et oma kingitusest üldse ilma ei jääks.

Mis mõttes? Siinkohal oled sa küll millestki väga valesti aru saanud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RIMIs saab vahepeal peale maksmist kinketšeki mingile väiksele summale. Kuna RIMI otseselt mu kodupood pole, asub kaugel, siis igapäevaselt seal ei käi, aga vahel ikka. No esimesel korral tuli mõte, et annaks ära, kui ise ei jõua (kehtivus mõned päevad vaid!). Aga ei, ära anda ei saa, seat kehtib vaid sinu RIMI kaardiga, sellesamaga, millega soetasid. Mõtlesin, et ok, kasutan seda siis teises RIMIs, olime juhtumisi teises linnas. Jälle ei saa, kuna peab olema sama pood. Nojah…

muus osas on sul õigus, aga samas poes küll kasutama ei pea.

Tuleb küll kasutada samas poes. Loe tšekil olevat infot ikka korralikult. Ma just eelmisel nädalal olin sellega hädas.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ja Swedbanki preemiapunktide aegumine on ka ülinõme! See, et juunikuu eest kogunenud punktid aeguvad augustis, tähendab, et teinekord tuleb lihtsalt mingi suvaline asi tellida, et oma kingitusest üldse ilma ei jääks.

Misasja, Swedi punktid kehtivad ~2-5 aastat. See, et nad korraga aeguvad juhtub ju nii harva.

Vaatasin just, et lisaks muudele olen see aasta juba 2x võtnud 100 pildi ilmutamise – ei jookse kunagi mööda külgi maha. Samuti sain cabinmax seljakoti hea hinnaga. Ning samuti võtnud tasuta makseid.

Ei kehti mingi 2-5 aastat. Üks kuu kuni kaks aastat kehtivad 🙂 Iga kahe aasta tagant läheb nulli see osa, mis kasutatud pole.

Jah, ma olen ka pidevalt omale Kaubamaja kinkekaarte võtnud, aga näiteks seekord oli jälle vahetult enne aegumist 500 punkti kogunenud (kinkekaardi jaoks oleks vaja 565 vmt) ning siis oligi valida, et kas võtta mingi ebavajalik vidin või lasta raisku minna punktidel.

2 aastat alates perioodi algusest on aegumine. Kui juuni omad sul augustis aeguvad, siis oleks saanud juba aasta ja 10 kuud neid lunastada.

Kui mul augustis 2019 oli aegumistähtaeg, siis kuidas ma juuni 2019 eest kogunenud punkte juba aasta ja 10 kuud lunastada oleks saanud? Neid ei saa ju ette ära kasutada 😀

Mis mõttes? Siinkohal oled sa küll millestki väga valesti aru saanud.

Swedbanki preemiapunktid aeguvad KUNI kahe aasta jooksul. Minu punktid näiteks aegusid selle aasta 7. augustil. Ka need, mis juuni eest alles juuli alguses minu kontole kanti.

Väljavõte Swedbanki enda lehelt:
Preemiapunktide kehtivusaega arvestatakse preemiakonto järgi, näiteks deebet- ning krediitkaartidega makstes moodustub preemiakonto, millele kogutakse punkte kahe aasta jooksul ja selle aja täitumisel aeguvad kõik preemiakontol olevad punktid, k.a need, mis koguti näiteks üks kuu enne preemiakonto kaheaastase kehtivusaja lõppemist. Punktid laekuvad preemiakontole jooksvalt ning nende kehtivusaeg on kuni 2 aastat. Kõik preemiakontol olevad punktid aeguvad hetkel, mil saabub preemiakonto aegumistähtaeg ning kõikidel preemiakontol olevatel punktidel on sama aegumistähtaeg. Näiteks aasta tagasi saadud punktid aeguvad samal hetkel, mis üks kuu enne aegumistähtaega saadud punktid.

Või kuidas sellest aru peaks saama?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RIMIs saab vahepeal peale maksmist kinketšeki mingile väiksele summale. Kuna RIMI otseselt mu kodupood pole, asub kaugel, siis igapäevaselt seal ei käi, aga vahel ikka. No esimesel korral tuli mõte, et annaks ära, kui ise ei jõua (kehtivus mõned päevad vaid!). Aga ei, ära anda ei saa, seat kehtib vaid sinu RIMI kaardiga, sellesamaga, millega soetasid. Mõtlesin, et ok, kasutan seda siis teises RIMIs, olime juhtumisi teises linnas. Jälle ei saa, kuna peab olema sama pood. Nojah…

muus osas on sul õigus, aga samas poes küll kasutama ei pea.

Peab küll. Alles oli see kampaania kuni 10. augustini ja mul jäid need talongid kätte, sest polnud sama pood.

Huvitav, mina sain küll oma Tartu Lõunakeskuse Rimist saadud kupongi ära kasutada Viljandi Uku keskuse Rimis.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei ole otseselt boonuspunkidega tegemist, aga broneerisime perega Tallinki reisil hommikusöögi, kohapeal selgus, et Tallink müüb hommikusööke kohtadena, ehk siis broneerib selle buffet-hommikusöögi jõkralt üle. Loomulikult vabu laudu polnud, olid üksikud kohad, ehk siis eeldus oli, et mina istun ühes saali otsas, mees teises ja algkooli-ealised lapsed kolmandas ja neljandas kohas. Kui ma küsisin, et kas tõesti ei ole võimalik hommikusöögil inimesed määrata kindlatele kohtadele, seltskonnad koos, tänitas karjaku-häälega teenindaja, et “mitu korda ma pean seletama, et Tallink müüb kohti, mitte laudu”, nojah, ise selle peale tõesti ei osanud tullagi, et hommikusöök perega tähendab seda, et iga pereliige istub eraldi. Edaspidi tean, et Tallinkiga sõites, võtan oma võileivad kaasa ja puhvetisse tunglema ei lähe.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui mul augustis 2019 oli aegumistähtaeg, siis kuidas ma juuni 2019 eest kogunenud punkte juba aasta ja 10 kuud lunastada oleks saanud? Neid ei saa ju ette ära kasutada 😀

Juuni omasid mitte, aga eelmisi küll.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Circle Kst ostsin paagitäie bensiini ja küsiti, kas soovin selle ostuga autopesu soodustust. nojaa, miks ma ei soovi. Vormistati siis soodustus ja soodushinnaga pesu tuli kohe kinni ka maksta, et pärast kviitungiga saab pesulasse. Aga no pekki, oleks siis keegi öelnud, et see peab sama tankla pesula olema. Ma tankisin Eesti teises otsas ja oli kiire ka. Järgmine päev siis mõtlesin, et käin pesen auto ära, pikad sõidud ja ilm oli porine. Tere tali, oleks pidanud Rakvere tanklasse selleks tagasi kimama. Sellistel puhkudel peaks esimese asjana enne soodustuse pakkumist veenduma kas inimene on üldse kohalik.

Täielik tüng ja tundsin ka, et puhta mõnitamine!

Rohkem pole sinna isegi tankima läinud, rääkimata pesulas käimisest.

Jaa, see on neil tavaline trikk- ostad soodukaga autopesu (nad saadavad meilile neid pakkumisi), see tšekk kehtib nädal aega, aga pesema pead minema samasse kohta, kust pesu ostsid. Loodan, et täishinnaga pesu ostes kehtib see kood ikka kõikjal? Või mitte?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 5 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Jah, swedi punktid kehtivad ka 5 aastat (mingite kindlate krediitkaartide omad).
Jah, punktid aeguvad periooditi ehk kord kahe aasta tagant korraga (kui punktid aeguks 2a pärast lunastamist tähendaks see ju, et sisuliselt iga kuu mingi osa punkte aeguks ja teised tuleks juurde). Minu arust pole sel päris pointi? See, et kord kahe aasta jooksul kaotad eelmise kuu punktid ei ole nüüd tasuta, boonusprogrammi juures, mingi kaotus. Eriti kui seda on ette teada ja seda antakse ilusasti varakult teada.

Ning üldse, neile, kes soovivad, et tasuta antud kinkekaardid kehtiksid kõikidel võimalustel (nt laevapileti omad) ja kauem aega siis kahjuks see ei ole äriliselt väga otstarbekas. Tasuta asju pole võimalik ettevõttel pakkuda piiramatult ja lõputult – selle kaudu kaob järg, palju näiteks tasuta pileteid käes. Pole ju tahtmist, et kõige magusam tallinki reis on järsku tasuta piletitega reisijatest täis broneeritud – samas see ongi aus, kui igale reisile on piiratud arv kohti.

Ma saan aru, et ka tasuta pakutav asi peab otstarbekas olema, aga mõni hala nende kohta ongi lihtsalt hala. Justkui kellegi elu meeletult sõltuks neist tasuta asjadest.

Olen alati suutnud kuu jooksul apollo tasuta kinopileti ja kinkeraha ära realiseerida. Isegi on24 omasid olen täpselt saanud nii palju kasutada, et kui võitu ei tule siis hinnas sama palju maha saanud kui saatmine maksnud.

Ma ei tea, minu arust on lihtne, kui mingid tingimused ei kõlba, eriti mis kaasnevad põhitegevusega (nagu swedi boonuspunktid) no ära siis kasuta neid üldse ja rahu majas. Kui suvaline nänn – peaasi, et tasuta saab, on tihti olulisem kui õlgu kehitada, et las siis punktid kaovad on juba eraldi huvitav nähtus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 8 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui – siis tellin hansapostist, seal ei ole mingit lolli süsteemi.

Hansapostis on muu loll süsteem. Tahtsin kord lapsele 10.95 maksvaid kummikuid tellida. Selgus, et tellimiseks peab ostukorvi summa olema vähemalt 13€. Otsisin siis mingi 2.49 maksva pallikese juurde. Järgmisel päeval saadeti kiri, et paraku on pallike praegu laost otsas ja pean 3 nädalat oma tellimust ootama. Ja ainult kummikuid loomulikult saatma nad nõus polnud. Kummikute juures oli silt, et müügil ka esinduskaupluses. Läksin siis sealt ostma ja nad teatavad mulle, et kohapealt siiski osta ei saa ning ma pean oma tellimuse internetis tegema. Saatsin nad puu taha ja ostsin lähedalt Magaziinist samad kummikud mitu eurot soodsamalt.

sellist “vahvat” süsteemi olen mina ka kaks korda tunda saanud, kus miinimum ostusumma täissaamiseks tellin mingi vidina juurde ja siis seda peab paar nädalat ootama. kusjuures isegi ei ole teatatud vaid teada olen alles siis saanud, kui oma kaupa otsima hakanud olen, et kus on nii kaua.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Jah, swedi punktid kehtivad ka 5 aastat (mingite kindlate krediitkaartide omad).

Vale jutt. Kust võtad sellist asja?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 31 kuni 60 (kokku 95 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ebameeldivad sooduspakkumised