Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei julge trenni minna

Näitan 24 postitust - vahemik 1 kuni 24 (kokku 24 )

Teema: Ei julge trenni minna

Postitas:
Kägu

Täiesti ebaoriginaalne avaldus. Olen terviseprobleemi tõttu kaalus kõvasti juurde võtnud ja viimase 5 aasta liikumine on 0. Pole võhma, pole jõudu.
Hakkasin käima nüüd kepikõnnil õhtuti 60 minutit, aga tunnen, et sellest on vähe ja näen juba ette, kuidas vihmased ilmad ja pimedus mu motti hakkab langetama. Väga tahaks kuhugi siseruumi trenni minna, aga ei julge. OK, välimus välimuseks, ega mul oma pekke kuhugi peita pole. Kardan just seda, et ei suuda midagi kaasa teha. Milline trenn mulle üldse võiks sobida?

+10
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Alusta näiteks Pilates, Bodybalance’iga.
Saad teha omas tempos ja võimsusega.

Mis puudutab pekke, siis ütle ausalt, kas sa vaatad trennis olles teisi, mis neil seljas on, kui paksud-peenikesed? Tegelikult ju jälgid treenerit ja mõtled enda liigutamise peale – ja teised samamoodi!
Ära põe! 🙂

+12
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

vali mõni selline trenn, kus käivad pigem kohalikud – Nõmmel, Telliskivis, Pirital jm on trennid kultuurimajades ja vaba aja keskustes. Seal käivad küll koos väga erinevas kaalus ja riietuses inimesed, hästi vaba ja mõnus õhkkond.

+12
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kõige paremini toimib see trenn, mis pakub huvi. Siis on motivatsiooni trenni minna ja isegi ilm ei loe. Ja krt seda teab, mis sinu huvi võib olla. Ega ise ka ju sa ei tea, kui pole proovinud. Äkki võiks tai poks põnev tunduda, või siis jujitsu? Praegusel perioodil just algajate grupid alustavad. Ujumine, pallimängud. Muusika saatel võimlemine ei pea olema bodypump või bodyxxx, see võib olla ka tantsimine (mõni idamaine tants või siis hoopis capoeira). Näiteks see: http://www.nommekultuur.ee/huviring/kohutants-mustlastants-hispaania-tants/ Huvitava asja tunneb sellest ära, et aeg trennis möödub lennates. Ära selle võhma pärast põe, see tuleb ajaga nagunii.

Üksõik mis trenni sa ka ei valiks, sa pole seal ainuke omasugune.

+6
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui Sa vett armastad, siis mina omast käest soovitan vesiaeroobikat. Ära kohe pikemat lepingut tee, käi paaris kohas – mõnes kohas on see ainult vees mulistamine aga mõnes kohas ikka selline trenn, et pärast oled, kui läbi klopitud. Samas vees trampimine ei ohusta liigeseid.

+7
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lihtsalt ääremärkusena, et kõndimine võib väga tõhus kaalulangetaja olla. Mina võtsin ainult toitumiskava ja kõndimisega üle 20 kg maha. Aga kõndisin siis ka tempokalt 1-1,5 tundi korraga kolm-neli korda nädalas. Motivatsioonina kasutasin aktiivsusmonitori, et seal oleks kalorikulu norm täis. Kella kalorikulu arvestust ei saa 100% usaldada aga kui ikka tunnen kehas, et on korralikult liigutatud, siis minul vahet ei ole. Toitumisel kella kalorikulu eraldi ei arvestanud, märkisin lihtsalt kavas trenni.

+8
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Alusta siis Body Balancest näiteks- sealne tempo rahulik ja pakutakse kergemaid variante harjutuste sooritamiseks. Mõnda aega käid seal, saad julgust ja võhma juurde ja teisi trenne proovida.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Alguseks vaata midagi rahulikumat. Läksin ise mõni aeg tagasi ühte rühmatreeningusse ja kuigi ei ole ülekaaluline, siis ei jõudnud kaasa teha, polnud lihtsalt füüsiliselt tükk aega aktiivne olnud. Läksin kõht+selg+tuhar treeningusse siis ükspäev heast peast ning 10 min jõudsin kaasa teha, aga siis olin nii läbi, et oleksin peaaegu kokku kukkunud. Samas ma ei kujuta ette, kuidas teised jõudsid kaasa teha, sest see oli ikka väga raske trenn, kangide jm sellisega. Eks treener paar korda tuli mu hoiakut parandama, aga ausalt öeldes oli siis juba mul suva ja ainuke mõte oli, et saaks juba minema ja olin juba sellises faasis, et ei kottinud mis teised arvavad. Õnneks sai läbi, kuid peale seda oli mingi nädal aega mega valus üldse kõndida või trepist astuda. Olin selgelt endale liiga teinud. Kuid muidu jah kõik tegelevad seal oma harjutustega ega hooli teistest ning lõppkokkuvõttes hasardis olles niikuinii ei huvita, mida teised mõtlevad. Seega proovi ikka, aga alguses kindlasti midagi vähemfüüsilist, sest paljudes trennides pannakse ikka väga hullu.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Tead, kedagi ei huvita üldiselt. Pane t-särk ja retuusid nagu kõik teised ja tee nii palju kui suudad. Väga õel peab olema et trennis pingutavale inimesele viltu vaadata
Aga ära mine rühmatrenni kui ei taha. Võta ühendust mõne eratreeneri või füsioterapeudiga. Lase tal omale kava teha mida saad ise jõusaalis teha kuni saad rohkem enesekindlust ja saad aru mis sulle meeldib.

+7
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa ei pea kohe rühmatrennides käima hakkama…kui väljas kehvad ilmad, saad kõndida omas tempos lindi peal või ellipsiga. Trennidest soovitaks ka vesiaeroobikat alguses.
Ja usu mind, keegi ei tule sulle ütlema üheski spordisaalis, et sa oled liiga paks.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Jõusaalis on jalgrattad, jooskulindid, sõudmismasinad jms. Kui sa väga suur oled, siis esialgu on ilmselt mõistlik alustada rattast (kogu raskus pole liigestel). Ja ikka tasapisi, mitte alla anda!

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Kui Sa vett armastad, siis mina omast käest soovitan vesiaeroobikat. Ära kohe pikemat lepingut tee, käi paaris kohas – mõnes kohas on see ainult vees mulistamine aga mõnes kohas ikka selline trenn, et pärast oled, kui läbi klopitud. Samas vees trampimine ei ohusta liigeseid.

Absoluutselt nõus ja soovitan alustuseks samuti vesiaeroobikat.

+1
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa ei pea üldse alustama rühma trennidega. Jõusaalides on igasugused lindid ja asjad, saad seal rahulikult teha. Kas sa oled tallinna inimene? Kui sa oled tallinnast, siis mina soovitan revalit. Sealsed inimesed on hästi toredad ja meeldivad. Pluss reval on hästi suur ja seal on palju võimalusi igasugu asju teha 🙂

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu arust on jõusaal palju hirmutavam kui rühmatreeningud, kus sulle kõik ette öeldakse/näidatakse ja kus massi sisse sulandud. Jõusaalis vaja masina hingeeluga tutvuda, saada aru, kas kasutad õigesti masinat/atribuute, pealegi on jõusaalis palju rohkem selliseid niisama ringivahtijaid-jutustajaid, nii et seal on suurem tõenäosus silma jääda (mitte just kehakaalu pärast, vaid võibolla oma ohmususega, kuidas mingit atribuuti kasutada). Ma küll ekstreemsetes rühmatreeningutes käinud ei ole, aga minu arust on siiski igas neis harjutustele treeneri poolt antud kergemad ja raskemad variandid. Edu!

+7
-2
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lihtsalt ääremärkusena, et kõndimine võib väga tõhus kaalulangetaja olla. Mina võtsin ainult toitumiskava ja kõndimisega üle 20 kg maha. Aga kõndisin siis ka tempokalt 1-1,5 tundi korraga kolm-neli korda nädalas. Motivatsioonina kasutasin aktiivsusmonitori, et seal oleks kalorikulu norm täis. Kella kalorikulu arvestust ei saa 100% usaldada aga kui ikka tunnen kehas, et on korralikult liigutatud, siis minul vahet ei ole. Toitumisel kella kalorikulu eraldi ei arvestanud, märkisin lihtsalt kavas trenni.

Sa võtsid alla tänu toitumiskavale. Tempokas kõnd kulutab tunnis heal juhul 400 kalorit. See on normaalne ja vajalik liikumisviis, aga mitte trenn.

+1
-6
Please wait...

Postitas:
Kägu

Juba see, et oled mõelnud trenni minna on nii positiivne. Ma ise küll ülekaaluline pole, aga spordiklubides käib väga erineva kehakaaluga inimesi. Mina vaatan mõnda ülekaalulist treenijat pigem selle pilguga, et küll on tubli, et trenni tuli. Häbeneda pole küll vaja. Kui oled esimeses trennis ära käinud, küll näed, et su hirmudel polnud alust! Head treenimist!

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tahaks jälle jõusaali minna, näiteks sõudeergomeetri või rattaga treenides kaalust alla saada. Rühmatrenni ei pelgaks, aga just see hirmutab, et peaks ju minema seal kellegi jõusaali-inimese juurde ja küsima, kuidas see kõik käib. Ja täiesti võimatu on kujutleda, et see heas vormis treenitud inimene võiks mitte mõelda: issand, mis see paks siia ronib???
Nii aina lükkan ja lükkan seda minekut edasi, kaalu vahepeal veel viis kilo juurde tulnud, aina hullemaks läheb see hirm. Kui oled kogu aeg olnud normaalkaalus ja siis järsku paks, siis on endal ikka väga keeruline sellest mööda vaadata. Ehkki sel treeneril seal tõesti oleks tõenäoliselt ükskõik, aga ma ei suuda ennast selles veenda. Pole Tallinnas oma kaalukamal perioodil trennis käinud ka, ei oska kohtagi valida, kuigi ega sel jõusaali puhul vist suuremat vahet ole.

+3
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ma tahaks jälle jõusaali minna, näiteks sõudeergomeetri või rattaga treenides kaalust alla saada. Rühmatrenni ei pelgaks, aga just see hirmutab, et peaks ju minema seal kellegi jõusaali-inimese juurde ja küsima, kuidas see kõik käib. Ja täiesti võimatu on kujutleda, et see heas vormis treenitud inimene võiks mitte mõelda: issand, mis see paks siia ronib???

Nii aina lükkan ja lükkan seda minekut edasi, kaalu vahepeal veel viis kilo juurde tulnud, aina hullemaks läheb see hirm. Kui oled kogu aeg olnud normaalkaalus ja siis järsku paks, siis on endal ikka väga keeruline sellest mööda vaadata. Ehkki sel treeneril seal tõesti oleks tõenäoliselt ükskõik, aga ma ei suuda ennast selles veenda. Pole Tallinnas oma kaalukamal perioodil trennis käinud ka, ei oska kohtagi valida, kuigi ega sel jõusaali puhul vist suuremat vahet ole.

Ei, ei, ei! Mitte keegi ei vaata saalis sind halvasti, me kõik oleme alustanud algusest. Me kõik oleme olnud vormist väljas enne trenni minekut, usu mind. Ma ei tea mitte ühtegi inimest, kes vaataks imelikult, pigem vaadatakse sind hea tahtlikult. Ja ma võin sulle kinnitada, kui sa küsid abi, inimesed aitavad sind meeleldi. Ma kunagi olin samas olukorras, nagu sina ja sellepärast ma saan su hirmud ümber lükata 🙂 Jajõusaali kohapealt, siis kuna ma olen erinevates käinud, siis mulle endale meeldib kõige rohkem reval. See on hästi suur ja seal on palju erinevaid võimalusi, kaasaarvatud ujumine 🙂

Aga jah, tule trenni, ära muretse, keegi ei vaata halvasti 🙂

+4
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Unusta kohe oma valehäbi! Mina, näiteks, hindaksin sinus jõusaalis hoopis arengupotentsiaali ja natuke kogukamad tekitavad selles mõttes hoopis kadedust, sest neil on, kuhu areneda ja see, milliseid muutuseid nad tahtmise korral näha saavad… Oeh! Mina lihtsalt hoian vormi, muutusteta, nüriks läheb.
Mitte kunagi pole ma mõelnud “mida see paks siia ronib”, vastupidi, mõtlen “vau, kui tubli, loodetavasti talle meeldib siin”.

+5
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

Ütlen ausalt, et mina vaatan, kas trennis on keegi ülekaaluline ka. AGA ma vaatan seda enda komplekside tõttu ja mitte halvustavalt, vaid kui on, siis mõtelen, et jess, ma pole ainuke või kõige paksem 😀 Ja rohkem edasi ma sellele ei mõtle. Aga saan põhimõtteliselt teemaalgatajast aru, sest olen isegi üsna algaja jõusaalis käija ja kuigi mul on vaid paar kilo ülekaalu, on kõht ikka suhteliselt pekine ja lödev peale kolmandat sünnitust, millest on vaid veidi üle poole aasta möödas… Ning kui mõnda uut trenni lähen proovima ja trenni alguses ümberringi vaid tervislikus kaalus ja heas vormis inimesi näen, siis võtab korraks kõhedaks küll, et appi, kuhu ma nüüd tulin ja kas ma siin ikka hakkama saan. Aga tunnen, kuidas enesekindlus järjest kasvab, samamoodi ka võhm ja jõud. Igatahes ei kahetse ma kordagi, et hakkasin (rühma)trennides käima. Kui tunned, et oled ise just rühmatrenni inimene, siis proovi ikka midagi. Minule nt sobivad rühmatrennid, sest siis on koguaeg keegi, kes su motivatsiooni hoiab ja mõtleb sinu eest, sina pead vaid järgi tegema nii kuidas jaksad 🙂 Üksi treenides on see vaimne pingutus kuidagi suurem. Mina alustasin vesiaeroobikast ja soovitan seda väga, sest esiteks aitab vesi kanda osa sinu kaalust, teiseks on mugav olla vees “peidus” ja see vähendab tunduvalt põdemist oma välimuse pärast. Kuivamaa rühmatrennidest soovitan kah pilatest või body balancit. Mitterühmatrennidest kõnnilinti ja jalgratast. Nende töölesaamiseks, ma usun, sa isegi ei vaja eraldi inimest. Jooksulindil nt vajutad start-nuppu ja hakkad vaikselt kiirust lisama plussist. https://www.myfitness.ee/training/kardio-jooksulindil/
Ja sa ei ole ainuke ülekaaluline jõusaalis 😉

+4
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Täiesti ebaoriginaalne avaldus. Olen terviseprobleemi tõttu kaalus kõvasti juurde võtnud ja viimase 5 aasta liikumine on 0. Pole võhma, pole jõudu.

Hakkasin käima nüüd kepikõnnil õhtuti 60 minutit, aga tunnen, et sellest on vähe ja näen juba ette, kuidas vihmased ilmad ja pimedus mu motti hakkab langetama. Väga tahaks kuhugi siseruumi trenni minna, aga ei julge. OK, välimus välimuseks, ega mul oma pekke kuhugi peita pole. Kardan just seda, et ei suuda midagi kaasa teha. Milline trenn mulle üldse võiks sobida?

Come on! Trenni minnes avastad, et on sinust paksemaidki!
Päriselt!
Mul oli paar kuud tagasi sama teema, ülekaalu ligi 20 kilo ja tervis juba sant. Võtsin end kokku ja ostsin My Fitness täispaketi. Alguses käisin tõesti ainult jõusaalis, ei julgenud grupitrenni minna, just kartes, et ei jaksa. Aga siis vaatasin, et üksi oma peaga jõusaalis rapsimine mul kaalu langetada ei aita. Hakkasin käima grupitreeningutes, alguses oli raske, isegi siis, kui tegin veerand raskusega kaasa, aga trenn trennilt tuli jõudu juurde, rüht paranes, seljavalus raugeseid ja kaal hakkas alanema.
MINE KINDLASTI!
Ma ei oska mujalt soovitada, aga My Fitness on super (peale trenni mõnus saun ja dušš) ja sealt soovitaksin alguses: Body Balance, Yoga, Pilates. Sealt edasi juba Kõht Selg Tuhar45, Body Pump ja tegelikult on nii, et kõiki treeninguid saab teha suurema ja väiksema koormusega ning saad ise reguleerida mida jaksad või kui palju jaksad, iga järgmise korraga veidi rohkem jne.

Alusta siit: https://www.myfitness.ee/trainings/ruhmatreeningud/

JAKSU! 🙂

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Võibolla sa peaksid hoops alustuseks endale personaalse treeningkava koostada laskma, muidu on oht endale liiga teha või vastupidi, liiga arg olla. Treeningkava koostamist pakuvad vist kõik spordiklubid, uuri järele.

+1
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Lihtsalt ääremärkusena, et kõndimine võib väga tõhus kaalulangetaja olla. Mina võtsin ainult toitumiskava ja kõndimisega üle 20 kg maha. Aga kõndisin siis ka tempokalt 1-1,5 tundi korraga kolm-neli korda nädalas. Motivatsioonina kasutasin aktiivsusmonitori, et seal oleks kalorikulu norm täis. Kella kalorikulu arvestust ei saa 100% usaldada aga kui ikka tunnen kehas, et on korralikult liigutatud, siis minul vahet ei ole. Toitumisel kella kalorikulu eraldi ei arvestanud, märkisin lihtsalt kavas trenni.

Sa võtsid alla tänu toitumiskavale. Tempokas kõnd kulutab tunnis heal juhul 400 kalorit. See on normaalne ja vajalik liikumisviis, aga mitte trenn.

Mille põhjal Sa väidad, et kepikõnd kulutab tunnis heal juhul 400 kalorit. Sõltuvalt inimese kaalust on kulutatud kaloreid isegi kuni kaks korda rohkem. Minu füsioterapeut saatis mulle selle lingi: http://diary.trimm.ee/kcal/view/sport/49

Kas see tabel valetab? Missugusest allikast on pärit Sinu andmed? Ootan siiralt vastust. Oleks taas kord hämmastav, kui inimesed lihtsalt numbritega lahmivad, suutmata neid tõestada.

0
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Sa võtsid alla tänu toitumiskavale. Tempokas kõnd kulutab tunnis heal juhul 400 kalorit. See on normaalne ja vajalik liikumisviis, aga mitte trenn.

Toitumisega võetaksegi ju enamasti alla. Aga kuna muud trenni ei teinud, siis aitas kõndimine väga hästi vastupidavust suurendada. Võhma tuli tohutult palju juurde juba lühikese aja jooksul. Ainult toitumiskava jälgides oli kaalukaotus isegi suurem aga füüsiline liigutamine andis enesetundele palju juurde.

Ülekaalulise inimese jaoks on iga liigutamine oluline kuid sama oluline on ka säästa liigeseid ning alguses kohe liigselt trenniga rapsimine võib hoopis halba teha. Ei ole absoluutselt vahet, kui palju kaloreid mingi trenn kulutab, sest kaloridefitsiit kaalust tervislikult alla võtmiseks jääb ikka sinna -300 kuni -500 kcal piiresse ning seda aitas ainuüksi kalorite piiramine ilusasti katta. Ma ei tahtnud rohkem süüa, et raskemast trennist saadud kaloridefitsiiti katta. Kõndimine oli toitumist toetavaks vahendiks ning hea enesetunde saamiseks. Lihaste treenimiseks peaks toitumist juba teistmoodi muutma.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Näitan 24 postitust - vahemik 1 kuni 24 (kokku 24 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei julge trenni minna