Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei oska kuidagi reageerida, iluteenindaja tekitab süümekaid

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 51 )

Teema: Ei oska kuidagi reageerida, iluteenindaja tekitab süümekaid

Postitas:
Kägu

Käin ühe iluteenindaja juures, tegelikult juba paar aastat. Teeb oma tööd ideaalselt, olen väga rahul.

Alati, kui on ilusad ilmad, hakkab peale vestlus, stiilis “nojah, eks mina tahaksin ju ka kodus ilusat ilma nautida, aga paraku keegi peab tööd ka tegema.”
Kui rääkida mingist kontserdist või etendusest, kus käidud (ta ise on uurinud, et millega tegelenud olen jne), hakkab ka pihta “nojah, ega mina oma palgaga selliseid asju endale lubada ei saaks.”

???

Ma ei oska reageerida kohe sellistele ütlemistele. Kaasa tunda? Aga ise ta ju on sellise elukutse valinud.
Või on need lihtsalt jutu jätkuks öeldud laused?

Ise veel õhkab, kuidas ta teeb oma unelmate tööd.

Tunnen end süüdi ja mul on nagu häbi ja väga ebamugav, et ta ei saa perega rannas olla, ei oska kohe midagi vastu ka öelda; aga samas ei peaks ju nii tundma? Ise ta pakub nädalavahetuseti klientidele aegu, teeb veel pikki päevi jne. Väga vaene ta nagu ka olla ei saaks, mees töötab minu teada välismaal, elavad oma majas jms.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma ei tunne ennast halvasti teise inimese valikute pärast.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.
Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.
Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teenindaja lüks tööülesandeid (üks olulisemaid) on pakkuda enda klientidele positiivseid emotsioone…Me läheme välja sööma mitte ainult, et keegi on parem kokk kui meie ja seega me maksame talle ainult toidu tegemise eest, vaid me maksame ka nende positiivsete emotsioonide eest, mida me selle külastuse ajal saame.
See on sama, kui läheksite restorani ja ettekandja teid nähes õhkab, et “krt, ilus ilm on väljas, tahaks ka randa minna aga näed pean siin passima ja isegi kui ma kõik enda vahetused kuus ära teen, siis ma ei saa endale lubada seda ja teist ja kolmandat”. Seda me peame täiesti vastuvõetamatuks aga samas me peame suhteliselt tavapäraseks, et iga teenindaja, kes pakub meile iluprotseduure, võib soiguda, hädaldada, teisi kliente taga rääkida ja meie eraellu enda küsimustega tungida, meie keha kommenteerida jne… Sama oluline kui ilusate kulmude joonistamise oskus, on oskus suhelda.
Sisuliselt tegeleb see teenindaja enda emotsioonide maha laadimisega kliendile. Mis teebki klienditeenindaja töö erakordselt raskeks, on et teenindajal ei ole lubatud enda tegelikke emotsioone igal ajal näidata, seda tööd saavadki teha inimesed, kes suudavad enda emotsioone pea igal ajal juhtida.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Käin ühe iluteenindaja juures, tegelikult juba paar aastat. Teeb oma tööd ideaalselt, olen väga rahul.

Siis ei tee ju oma tööd ideaalselt, kui temast teemagi peab tegema?
Otsusta ära ükskord.
Ja ega ta ainuke Eestis ei ole?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

No mind näiteks taksojuhid ikka korralikult petnud, kõige parem oli kui hotelli juurde takso tellisin lennujaama sõiduks ja taksojuht ütleb lihtsalt et tal pole mulle vahetusraha anda. Teab väga hästi et ei saa temaga seal kembelda kohver käes ja vaja lennukile minna.
Aga teemaalgatale, vaheta juuksurit, tõesti pole vaja veel süüümekaid tunda et talle raha teenimist aitad.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ebaprofessionaalne klienditeenindaja ilmselgelt..ei kujuta küll ette, et mingi klienditeenindaja hakkaks soiguma või halama.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Teab väga hästi et ei saa temaga seal kembelda kohver käes ja vaja lennukile minna.

Sama hästi teadsid sa seda ise, kui kõik oma raha enne viiesajasteks vahetasid ja kaardiga maksmisest keeldusid.

Mõni kohe istub maha ma mõtleb välja, mis probleeme omale saaks tekitada.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.

Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.

Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.
Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Aga see on ju nii tavaline, et võetakse raha nii palju, kui arvatakse sul olevat. Näitena toon selle, et võtsin köögimööbli pakkumisi. Projekt oli olemas, kõik vidinad samad. Ja alati kohe küsiti, mis on aadress. Et kui oma maja, siis on kohe kaks korda kõrgem hind. Tabasin selle ära ja ütlesin, et korter Lasnamäel. Siis oli hind normaalne sama asja eest. Oma iluteenindaja pärast ei tunne end üldse halvasti, sest tema teenib päris kindlasti rohkem kui mina. Pistab 30 eurot tunni eest puhtalt tasku, mina ise nii palju ei teeni.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.

Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.

Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.

Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

Sest sa oled väga naljakas. Nt kuidas see taksojuht teab, et sa töötad välismaal ja oled väga rikas? Sul on otsaees silt? Või esimese asjana ütled talle?
Või oled sa ainus inimene, kes lennujaamast välja astub? Või sa arvad, et eesti vaesurid ei lenda?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.

Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.

Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.

Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

Sest sa oled väga naljakas. Nt kuidas see taksojuht teab, et sa töötad välismaal ja oled väga rikas? Sul on otsaees silt? Või esimese asjana ütled talle?

Või oled sa ainus inimene, kes lennujaamast välja astub? Või sa arvad, et eesti vaesurid ei lenda?

Vabandust, kas sa ikka lugesid minu kirjutatut? Kust sa leidsid sõna “lennujaam”?
Valmistan sulle veel pettumuse, kuna su oletus, et justkui mainiksin, et kust ja miks tulen, ei pea paraku paika. Tunne palun oma kurja kahjurõõmu mujal või leia midagi positiivset oma pühapäeva. Sappi oskame me kõik pritsida!
Sadamast taksot võttes oletatakse automaatselt, et välismaal tööl käiv inimene/eestlane ja see ei ole ainuüksi minu tähelepanek/kogemus.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Teab väga hästi et ei saa temaga seal kembelda kohver käes ja vaja lennukile minna.

Sama hästi teadsid sa seda ise, kui kõik oma raha enne viiesajasteks vahetasid ja kaardiga maksmisest keeldusid.

Mõni kohe istub maha ma mõtleb välja, mis probleeme omale saaks tekitada.

Sa tead isegi mu rahakoti sisu ära nagu näha ja ära trolli teemat. Muide oma suures tuhinas vaidled enda aru ühe inimesega kes välismaalt on ja kes taksoga sõidab.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ise veel õhkab, kuidas ta teeb oma unelmate tööd.

Ma ütleksin selle peale, et eks siis tuleb valida unelmate töö ja normaalse äraelamise tagava töö vahel või tõsta oma teenuse hinda.

Mõnel inimesel ongi kombeks iga asja peale “mina seda küll endale lubada ei saa” ohata. Teised ei pea end seepärast halvasti tundma, et tema endale väikese sissetulekuga ameti valinud on. Käisin kunagi juuksuri juures (FIE, tegutses Tallinna kesklinnas asuvas salongis, lõikuse hinnad algasid 25 eurost), kes ka väikese palga üle kurtis. Küsisin siis, et kui saladus pole, siis kui suur ta sissetulek on ja siis ta seletas, et kuu kogusissetulek jääb 5000 euri kanti, millest kõikvõimalikud kulud (maksud, kohatasu, vahendid) maha arvates jääb alles vaevalt 2000 eurot. Ja jutt käis ametlikust sissetulekust – teatavasti saavad iluteenindajad nii mõnegi kliendi käest ka mõne euro peale.

Please wait...
Postitas:
Liis T

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Mis teenusest jutt? Näiteks juuste värvimise puhul on tavaline, et hinnakirjas on hind töö eest, millele lisandub värvi hind summas x eurot gramm. Samas peaks see ikka selgelt hinnakirjast välja tulema, et kogusel põhineva toote hind tuleb eraldi lisaks maksta.

Aga mina küsiks lihtsalt, et kuidas hind kujuneb ja viitaks, et hinnakirjas teine hind. Sellist asja küsida pole ju ometi häbiasi.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Alati, kui on ilusad ilmad, hakkab peale vestlus, stiilis “nojah, eks mina tahaksin ju ka kodus ilusat ilma nautida, aga paraku keegi peab tööd ka tegema.”
Kui rääkida mingist kontserdist või etendusest, kus käidud (ta ise on uurinud, et millega tegelenud olen jne), hakkab ka pihta “nojah, ega mina oma palgaga selliseid asju endale lubada ei saaks.”

Appi, kui halva energiaga inisev inimene. Mina hoian sellistest eemale, ei viitsi oma aega ja energiat raisata. Koonda enda ümber normaalsed inimesed, kes sobiksid pigem sõbrannaks, n-ö sinu inimesed.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.

Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.

Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.

Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

Sest sa oled väga naljakas. Nt kuidas see taksojuht teab, et sa töötad välismaal ja oled väga rikas? Sul on otsaees silt? Või esimese asjana ütled talle?

Või oled sa ainus inimene, kes lennujaamast välja astub? Või sa arvad, et eesti vaesurid ei lenda?

Vabandust, kas sa ikka lugesid minu kirjutatut? Kust sa leidsid sõna “lennujaam”?

Valmistan sulle veel pettumuse, kuna su oletus, et justkui mainiksin, et kust ja miks tulen, ei pea paraku paika. Tunne palun oma kurja kahjurõõmu mujal või leia midagi positiivset oma pühapäeva. Sappi oskame me kõik pritsida!

Sadamast taksot võttes oletatakse automaatselt, et välismaal tööl käiv inimene/eestlane ja see ei ole ainuüksi minu tähelepanek/kogemus.

My bad. Ma tõesti arvasin, et sadam/välismaa tähendab ka lennujaama. Sinu jaoks ei tähenda. Veel naljakam..
Paraku jah need ülelahetulijad on ise oma renomee selliseks teinud.
Aga ära tarbi meie teenust siin. Vaba valik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.

Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.

Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.

Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

Sest sa oled väga naljakas. Nt kuidas see taksojuht teab, et sa töötad välismaal ja oled väga rikas? Sul on otsaees silt? Või esimese asjana ütled talle?

Või oled sa ainus inimene, kes lennujaamast välja astub? Või sa arvad, et eesti vaesurid ei lenda?

Vabandust, kas sa ikka lugesid minu kirjutatut? Kust sa leidsid sõna “lennujaam”?

Valmistan sulle veel pettumuse, kuna su oletus, et justkui mainiksin, et kust ja miks tulen, ei pea paraku paika. Tunne palun oma kurja kahjurõõmu mujal või leia midagi positiivset oma pühapäeva. Sappi oskame me kõik pritsida!

Sadamast taksot võttes oletatakse automaatselt, et välismaal tööl käiv inimene/eestlane ja see ei ole ainuüksi minu tähelepanek/kogemus.

My bad. Ma tõesti arvasin, et sadam/välismaa tähendab ka lennujaama. Sinu jaoks ei tähenda. Veel naljakam..

Paraku jah need ülelahetulijad on ise oma renomee selliseks teinud.

Aga ära tarbi meie teenust siin. Vaba valik.

What?

https://sonaveeb.ee/search/est-est/detail/sadam/1

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Muide oma suures tuhinas vaidled enda aru ühe inimesega kes välismaalt on ja kes taksoga sõidab.

Muide sa ise ütlesid, et “kui hotelli juurde takso tellisin lennujaama sõiduks”.

Suures tuhinas ei mäleta enam ise ka mida suust välja ajasid, turd?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Muide oma suures tuhinas vaidled enda aru ühe inimesega kes välismaalt on ja kes taksoga sõidab.

Muide sa ise ütlesid, et “kui hotelli juurde takso tellisin lennujaama sõiduks”.

Suures tuhinas ei mäleta enam ise ka mida suust välja ajasid, turd?

Sa vist ikka aru ei saa et olid 2 erinevat inimest. Igal juhul ära peale võta enam, juba hakkasid ka ropendama.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sa vist ikka aru ei saa et olid 2 erinevat inimest.

Miks sa seda teist inimest siia poogid?

Sina ju hakkasid hotellist lennujaama sõitma? Pealevõtmisest saan aru, sa tõenäoliselt jood, muidu asju nii segamini ei ajaks ja oskaks vähemalt oma postitusigi tagantjärgi lugeda. (all on peenes kirjas info, kui klikkad)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Saan teemaalgatajast väga aru. Käisin koolitusel, läbiviija rääkis kogu aeg, et oi, mul täna nii kiire, peale teie tuleb veel üks grupp ja kohe kui teie lähete, tuleb järgmine ja mul siin täna selline ajanappus jne. Mida? Me oleme raha maksnud ja väärime koolituse ajal täit tähelepanu ja mitte rõhutamist, et kogu aeg on kiire ja meie oleme üks pisike seltskond, kellele on vaja kogu aeg rõhutada, et nii palju tööd on.
Sama tobe, kui õpetajad pidevalt oma palga üle virisevad. Olen ise õpetaja ja oi ma ei salli seda soigumist. Keegi ole aheldatuna kuskile kooli naelutatud, kui ei meeldi, mine ära töölt!

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mõnel inimesel ongi kombeks iga asja peale “mina seda küll endale lubada ei saa” ohata.

Mul meenub kohe Kivisaar 🙂 Oh kuidas see raadioeetris ähib ja puhib, kui mõnest rikkast ja edukast räägib. Eriti kibe on ta meel siis, kui poliitikute ja nende esindustasude peale jutt läheb. Et kus tema lihtinimesena elab nii tagasihoidlikku elu ikka, saaks tema ka omale selliseid asju lubada, küll oleks elu ilus jne jne:)

Ma usun, et see vend ise teenib vähemalt 4-5 poliitikupalka. Uhked kallid maasturid ja lossid Viimsis…

Aga ohkima on kõva vend:)

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ma usun, et see vend ise teenib vähemalt 4-5 poliitikupalka.

Kas sa tõega arvad, et 25000€ kuus teeniv inimene ohkaks mingi poliitiku 5000€-se palga peale?

Sulle vist ohka mida iganes, ikka usud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ah, see on see eestlase kurja silma kaetamise loits, olgu varasid, kui palju ja sissetulekud, mis iganes. No tuleb ohkida, et mis nüüd mina, oh, kuidas ma raban, heldeke, kui vaene ma olen, lapsed hukas, mees loru, mina üksi pean kaevama ja tassima 😁 tüüüüüüüüüütu.

Please wait...
Postitas:
Kägu

iluteenindajate jutud on väga igavad ja tüütud, seepärast pole juba aastaid käinudki. ma ei suuda sellist tühist mittemillestki rääkimist kuulata ja vääriliselt vastata. loomulikult teenindaja pole selles süüdi, ka tema enda arvates võivad need jutud igavad ja tüütud olla ning ta arvab, et mina soovin vestelda. ma ise peaksin selja sirgu lööma ja ütlema, et ma ei talu tühja mõttetut juttu. ma arvan, et see “kahjuks mina ei saa perega puhata” jutt on ehk ka selline tühine sisutu small talk, kuna vestlust peab ju üleval hoidma

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul on üks sugulane selline, kes ohib samas stiilis, nagu teemaalgataja toodud iluteenindaja.

See on tegelikult puhas manipulatsioon ja mõjutustehnika, et teine inimene ennast halvasti või süütunnet tundma panna. Varem tundsin talle kaasa, kui ta jälle ohkima hakkas, aga nüüd lasen selle lihtsalt kõrvust mööda. Tema valikud pole minu mure.

Please wait...
Postitas:
saiko

Ma usun, et see vend ise teenib vähemalt 4-5 poliitikupalka.

Kas sa tõega arvad, et 25000€ kuus teeniv inimene ohkaks mingi poliitiku 5000€-se palga peale?

Sulle vist ohka mida iganes, ikka usud.

Vaidluskägu jälle platsis.
Appi kui tüütu sa oled!

Please wait...
Postitas:
Kägu

Vaidluskägu jälle platsis.
Appi kui tüütu sa oled!

Moronid on veel tüütumad. Alati on midagi teemaVÄLIST kobiseda, ise ei jaga asjast halligi…:)

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Vaidluskägu jälle platsis.

Appi kui tüütu sa oled!

Moronid on veel tüütumad. Alati on midagi teemaVÄLIST kobiseda, ise ei jaga asjast halligi…:)

Kuna sul paistab eesti keelega pisut kehvasti olevat, siis aitan sind välja – idioot.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 51 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei oska kuidagi reageerida, iluteenindaja tekitab süümekaid