Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei oska kuidagi reageerida, iluteenindaja tekitab süümekaid

Näitan 21 postitust - vahemik 31 kuni 51 (kokku 51 )

Teema: Ei oska kuidagi reageerida, iluteenindaja tekitab süümekaid

Postitas:
Kägu

Mina ei talu üldse, kui iluteenindajad minuga small talki edendavad. Ma lähen sinna siiski lõõgastuma ja teenust saama, sõbrannad on mujal.
See, kes rohkem maksab, miks sa ometi mujale ei lähe?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tänapäeval on kõikvõimalikke iluspetsialiste väga palju, igaüks peaks oma maitsele sobiva leidma. Olen sattunud mitme, enda jaoks sobimatu juuksuri (lõikas kõigile samasuguse poti pähe), pediküürija (lohakas) jm juurde. Järgmisel korral sinna tagasi ei lähe lihtsalt. Päris kindlasti ei läheks ma iluteenust saama kohta, kus minu käest kasseeritakse rohkem raha. Nüüdseks olen õppinud tegema taustatööd, nt otsinguga mõnest foorumist on selgunud, et mõni jumestaja jääb alati hiljaks jne. Samas olen endale leidnud väga meeldivaid ja suurepärast tööd tegevaid iluspetsialiste. Selles mõttes on kapitalism tore – igale kliendile oma teenusepakkuja 🙂

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kes või mis on “moron”?

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Minul sama probleem, aga teise nurga alt. Nimelt, olen aastaid käinud iluteenindajate juures, ühes salongis, kus ma maksan umbes 20% enam kui hinnakiri ette näeb. See selgus kunagi juhuslikult, ise teemaks ei ole asja võtnud (ega oskakski kuidagi delikaatselt sellest rääkida).

Samuti mitmetel muudel aladel sama fenomen. Nt. kui võtta sadamast takso bussijaama, siis 9 juhul 10-st taksojuhi küsimus: “Aga sõidame kohe Pärnusse/Rakverre/Võrru?”. Hästi ebamugav, millegipärast eeldatakse, et raha on puuga seljas, kui korra sadamast/välismaalt tuleb.

Neid näiteid on tegelikult palju.

Elan jah välismaal, aga tunnen, et seetõttu ei peaks ma rohkem teenuste eest Eestis maksma kui hinnakirjas (hinnakirjale ei oleks ka lihtne viidata, kuna sageli soovin mitut teenust; kulmude-ripsmete värvimist, lisaks nöohooldusele või juuksuritööle, nende teenuste hinnad eraldi ongi selle 20% võrra hinnakirjas, mis on nt. netis, odavamad). Olen lojaalne ja regulaarne klient olnud, aga inimeste elusituatsioonid muutuvad, pean silmas sissetulekuid.

Ma ei tahaks maksta rohkem, aga kuidas ma seda väljendan? Ei taha solvata klienditeenindajat, kellest on saanud tore tuttav, aga “välismaalase” lisa ka maksta ei taha. Mis abiks?

PS! Ma ei ole kunagi laianud, et elan/töötan välismaal ja olen rikas kui troll. Aastate jooksul on see teemaks tulnud, ilma, et oleksin seda ise teemaks võtnud.

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.

Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

Ära pane miinustajaid tähele. Nende arvates algavad peale eesti piiri pudrumäed ja piimajõed. Bulgaaria on nende highlight reis ja teises riigis elamisest/hakkamasaamisest pole neil halli aimu.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kes või mis on “moron”?

Nt inimene, kes mingeid inglisekeelseid väljendeid oma teksti pikib, sest aju ei suuda kaht keelt selgeks saada, saab ühes keeles selgeks midagi, kustub emakeelest mingi osa ära. Moron tähendab inglise keeles lolli inimest, kerge vaimse alaarenguga, umbes nagu debiilik.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Käin ühe iluteenindaja juures, tegelikult juba paar aastat. Teeb oma tööd ideaalselt, olen väga rahul.

Alati, kui on ilusad ilmad, hakkab peale vestlus, stiilis “nojah, eks mina tahaksin ju ka kodus ilusat ilma nautida, aga paraku keegi peab tööd ka tegema.”

Kui rääkida mingist kontserdist või etendusest, kus käidud (ta ise on uurinud, et millega tegelenud olen jne), hakkab ka pihta “nojah, ega mina oma palgaga selliseid asju endale lubada ei saaks.”

???

Ma ei oska reageerida kohe sellistele ütlemistele. Kaasa tunda? Aga ise ta ju on sellise elukutse valinud.

Või on need lihtsalt jutu jätkuks öeldud laused?

Ise veel õhkab, kuidas ta teeb oma unelmate tööd.

Tunnen end süüdi ja mul on nagu häbi ja väga ebamugav, et ta ei saa perega rannas olla, ei oska kohe midagi vastu ka öelda; aga samas ei peaks ju nii tundma? Ise ta pakub nädalavahetuseti klientidele aegu, teeb veel pikki päevi jne. Väga vaene ta nagu ka olla ei saaks, mees töötab minu teada välismaal, elavad oma majas jms.

See on tüüpiline eestlaslik vastus, et leitakse midagi negatiivset. Ma ei usu, et tal isegi tõsised probleemid oleks, aga lihtsalt ei osata teistmoodi end väljendada. Samamoodi nagu eestlased ei oska komplimente vastu võtta, üks ütleb, et mulle väga meeldib su kampsun, teine vastab, et kõige hullem pole, aga hakkab juba välja venima ja midagi muud pole selga panna, sest palk on väike. Nagu häbiasi oleks millegi üle rõõmustada.

Please wait...
Postitas:
Kägu

no kes tahaks ilusa ilmaga tööd teha. peale nende, kes palavust ei talu ja oleks pigem jahutatud ruumis. täiesti arusaadav kahetsus.
ja kes ei tahaks käia üritustel. peale nende, kes suuri rahvamasse ei talu. ka arusaadav kahetsus.

Please wait...
Postitas:
Kägu

no kes tahaks ilusa ilmaga tööd teha. peale nende, kes palavust ei talu ja oleks pigem jahutatud ruumis. täiesti arusaadav kahetsus.

ja kes ei tahaks käia üritustel. peale nende, kes suuri rahvamasse ei talu. ka arusaadav kahetsus.

Kes tahaks kuulda kellegi arusaadavaid kahetsusi, kui ta on läinud iluprotseduure tegema/soengut värskendama? Arusaadav etteheide.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Nt inimene, kes mingeid inglisekeelseid väljendeid oma teksti pikib, sest aju ei suuda kaht keelt selgeks saada, saab ühes keeles selgeks midagi, kustub emakeelest mingi osa ära. Moron tähendab inglise keeles lolli inimest, kerge vaimse alaarenguga, umbes nagu debiilik.

Kommentaar eemaldatud.
2.1. Kasutajal on kohustus käituda teiste suhtes viisakalt, lugupidavalt ning sõbralikult.
Perekooli Moderaator

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Sina, kes sa mu teksti miinustasid. Kas sa võiksid seda kuidagi põhjendada, et “Miks?”.
Või väljendasidki sellega oma seisukohta, et väliseestlased/välismaalased peavadki teenuste eest enam maksma, ainuüksi seetõttu, et on a) välismaal elavad ja töötavad b) oletus, et “ajab närvi, et tulevad siia rahaga laiama” c) maksan kätte sinule kõrgema hinna näol, et minu tunnipalk on madal (teadmata kliendi elu ja elusituatsioone, aga pahameel üle kõige?).

No ma panin sulle miinuse sellepärast, et üle maksta ei ole kindlasti normaalne ja säh sulle siis see miinus selle eest, et sul pole suud peas, et teema lahendada.

Kivisaar muidugi teenib sama palju või rohkem kui poliitikud, aga tema leivaks ongi etendada tavalist jorssi, sellest ka kõrgepalgaliste kirumine. Sama stiili ajab näiteks Kristjan Jõekalda. See ongi meelelahutus! Vaatajale/kuulajale pakutakse tsirkust ja leiba. Nagu selgus, et suurim pensionäride sõber ja kaasakiitja Vassiliev teenib 11 000 kuus.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ausalt öeldes mina ei oska kaasa tunda:
– inimene soovib ka ilusal ajal puhata, mitte tööd teha – milles küsimus, las läheb siis puhkama. Iluteenindajaid on teisigi, küll ma kellegi ikka leian. Aga kuidagi imelik on kuulata, kuidas keegi vastu oma tahtmist tööd pead tegema. Sunnitakse relva ähvardusel või?
– palgast ei jätku. No otsigu kliente juurde või võtku teine töö ka juurde – paljud töötavad mitme koha peal.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Mul oli ükskord juuksuris nii, et istusin toolil ja teenindaja kogu aeg ohkas: “Oeh, ma vist täna küll ei jõua õigel ajal lapsele lasteaeda järgi” 5 min möödas siis uuesti “Oeh, kell on nii palju, nüüd läheb küll kiireks. Lõpuks mul oli juba tunne, et jätku või mu juuksed märjaks, aga mingu oma vaesele lapsele juba järgi..
Ta teadis täpselt, mis nuppe minus vajutada, kuna olin tol hetkel üksikema. Aga ma olin ka planeerinud seda juuksurisse minekut tükk aega ja leidnud lapsehoidja. Tahtsin kordki lõõgastuda ja hetke iseendale. Tegelikult pidin terve see aeg pinges olema seetõttu.
Mina tulin kokkulepitud ajal, pole minu süü, et mul on pikad paksud juusked, millega läheb kauem aega. Eestlaslikult olin muidugi vait ja noogutasin kaasatundvalt kaasa ja veel maksin täishinna. Hiljem pole sinna tagasi läinud

Please wait...
Postitas:
Kägu

Selline ohkimine ja kaastunde kerjamine ei ole ju juuksuritööga üldse seotud, selliseid “oh, mis nüüd mina!” leiab igal alal.
Sa kas ei käi selle juuksuri juures, ei räägi temaga mitte millestki peale oma juuste jne. See kiunumine ei olegi millegi saavutamiseks, see on hoopis enesele tähelepanu kerjamiseks jne.

Please wait...
Postitas:
Kägu

no kes tahaks ilusa ilmaga tööd teha. peale nende, kes palavust ei talu ja oleks pigem jahutatud ruumis. täiesti arusaadav kahetsus.

ja kes ei tahaks käia üritustel. peale nende, kes suuri rahvamasse ei talu. ka arusaadav kahetsus.

Kõik on muidugi arusaadav, aga kliendile sellise virina edastamine on väga ebaprofessionaalne. Kujuta ette, et sa lähed arsti juurde, olgu günekoloog või hambaarst, ja esimese asjana kuuled virinat, kuidas talle ei meeldi inimeste suguelundeid ja suid vaadata, täitsa vastik on, oleks parema meelega rannas…

Nojah. Mina vahetaks teenusepakkujat ja ausaltöelda ütleks ka sellel virisejale: “Ma olen sinu teenusega üldiselt väga rahul, aga see, et sa minu kuuldes kogu aeg oma raske elu, ilma ja olude üle virised, on mul raske taluda.” No võibolla ei ütleks ka, aga… tahaks öelda.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Nojah. Mina vahetaks teenusepakkujat ja ausaltöelda ütleks ka sellel virisejale: “Ma olen sinu teenusega üldiselt väga rahul, aga see, et sa minu kuuldes kogu aeg oma raske elu, ilma ja olude üle virised, on mul raske taluda.” No võibolla ei ütleks ka, aga… tahaks öelda.

Ütle “oi, mul on nii kahju! ma rohkem teid enam tülitama ei tule, ausõna!”

Please wait...
Postitas:
Kägu

Aga siis oli küll ka siin palju kaasaohkijaid, kui räägiti kaupluste lahtiolekuaegadest. Et vaesed müüjad peavad hilisõhtul veel tööl olema ja nende huvides peaks lahtiolekuaegu lühendama. Kas see pole mitte sama asi?

Mina olen ka õpetajana töötanud ja läksin tööle teades mis palganumber olema saab ning pole kunagi selle üle hädaldanud. Lihtsalt, kui töötingimused mind enam ei rahuldanud, läksin mujale. Lapsed meeldivad mulle endiselt ja võimalik, et lähen varsti jälle õpetajaks, kui mulle sobivas kauguses ja koormusega tööd pakutakse ja koolijuht normaalne on. Aga seni teen muud tööd.

Huvitaval kombel ei püüa iluteenindajad minuga small talki arendada. Võibolla näen nii hirmus välja? Aga ega ma nendega tühjast-tähjast rääkida ka ei viitsi ja usun, et mitte iga iluteenindaja ei soovi pidevalt rääkida. Teemaalgataja olukorras olles ütleksin, et eks kõigil tuleb teha valikuid või siis tuimalt ignoreeriksin taolisi repliike. Pole minu süü, et tema selliseid valikuid on teinud. Ja hea iluteenindaja võib vägagi hästi teenida.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Huvitaval kombel ei püüa iluteenindajad minuga small talki arendada. Võibolla näen nii hirmus välja?

Mul sama. Enamasti on nad vene rahvusest ja minu vene keel on väga piiratud, parimal juhul A1. Seega üks nipp veel: valige enam-vähem umbkeelne juuksur. Viimane kord oli eriti naljakas olukord: juuksur sõnagi eesti ei rääkinud, teine juuksur suhtles minuga ja tõlkis kõike, mida vaja.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

See on tüüpiline eestlaslik vastus, et leitakse midagi negatiivset. Ma ei usu, et tal isegi tõsised probleemid oleks, aga lihtsalt ei osata teistmoodi end väljendada. Samamoodi nagu eestlased ei oska komplimente vastu võtta, üks ütleb, et mulle väga meeldib su kampsun, teine vastab, et kõige hullem pole, aga hakkab juba välja venima ja midagi muud pole selga panna, sest palk on väike. Nagu häbiasi oleks millegi üle rõõmustada.

Appi, ma tundsin selles kirjelduses enda ära! 😀

Please wait...
Postitas:
Kägu

Äkki see on pigem selline hädaldamine selles lootuses, et olla kliendiga sarnane ja et klient oleks lahkem rahaga? Teenid ütleme 600 eurot kuus netos, lähed kord kuus juuksurisse ja see küsib sinult 40 eurot, on ju meel mõru? Aga kui teenindaja seejuures viriseb, kui vähe ta teenib, kui palju rügab ja vaeva näeb, siis hakkab temast ehk halegi ja maksadki selle 40 ära, mis siis, et see sinu kuupalgast moodustab palju suurema osa kui tema omast.
Ja tõesti, eestlane ei ole kiitleja ega enese kiitja (reeglina), ütleb ju vanasõnagi, et “pill tuleb pika ilu peale” ja rahvasuu käsib iga enese asja kiitmise peale kolm korda üle õla sülitada, et vanakuri ära ei viiks..

Please wait...
Postitas:
Kägu

Vabandust, aga mina vahetaksin teenindajat. Tegelikult on see räige ära kasutamine. Et nagu lollidelt tulebki raha ära võtta. Olen näinud, milliseid arveid rikastele ja ilusatele tööde eest esitatakse. Eeldades, et nad ei süvene või et raha pole talle oluline, et võin ju kahe peenra eest mõnikümmend tuhat kasseerida või nimekaartide eest mõnisada. Ühe korra võib ju läbi minna, aga pikas perspektiivis on see lühinägelik. Mina ei toidaks sellise suhtumisega inimesi. Hiljutine isiklik kogemus: sünnipäevale tellitud õhupallide eest korra 100 eur makstes ja tegelikku tulemust nähes kogesin just seda deja vu tunnet, et jälle sai loll oldud. Püsiklienti ei saa minust selle kogemuse peale.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Saan teemaalgatajast väga aru. Käisin koolitusel, läbiviija rääkis kogu aeg, et oi, mul täna nii kiire, peale teie tuleb veel üks grupp ja kohe kui teie lähete, tuleb järgmine ja mul siin täna selline ajanappus jne. Mida? Me oleme raha maksnud ja väärime koolituse ajal täit tähelepanu ja mitte rõhutamist, et kogu aeg on kiire ja meie oleme üks pisike seltskond, kellele on vaja kogu aeg rõhutada, et nii palju tööd on.

Sama tobe, kui õpetajad pidevalt oma palga üle virisevad. Olen ise õpetaja ja oi ma ei salli seda soigumist. Keegi ole aheldatuna kuskile kooli naelutatud, kui ei meeldi, mine ära töölt!

Olen nõus. Samas on siin üks aga. Samamoodi võib klient selle pideva ‘kiire on’, ‘tuleb järgmine’ kohta öelda, et mujal on parem teenindus, suhtumine, mida iganes. Pärast saadabki see teenindaja (koolitaja jt) sind minema, et otsigu siis teine koht. Aga hetkel on sul kõik kokku lepitud, raha makstud. Umbes sama näide, mis sa õpetajate kohta tõid, et võib ära minna. Sest ära need koolitajad jt ei lähe ja kliente jagub alati, sest inimesed ei viitsi kuhugi ütlema minna.

Aga teemaalgataja iluteenindaja ootab ilmselt lisatasu oma kliendilt.

Please wait...
Näitan 21 postitust - vahemik 31 kuni 51 (kokku 51 )


Esileht Ajaviite- ja muud jutud Ei oska kuidagi reageerida, iluteenindaja tekitab süümekaid