Kõik, kellel käruost veel ees, ärge ostke seda beebi24.ee ehk Rivolend OÜ kaudu.
Meie lugu siis selline, et kuu enne lapse sündi ostsin vanker-jalutuskäru Pärnu poest.Enam seda ei eksisteeri, kuna omanik tahab tegevuse eestis lõpetada. Valisin poest välja Jedo Bartatina freeline kookoni ja istumisosa, Jedo Neiva raami, adapterid, mille abil Maxi Cosi turvahäll kinnitada, putukavõrgu, vihmakile. Tasusin kauba eest kohe, kuid järgi läksime mehega mõne päeva pärast. Sain vihase telefonikõne juba paari päeva pärast, et meie kaup on ees ja tulgu ma kohe järele.Sain kauba kasti pakituna. Enne lapse sündi vankrit me kokku ei pannud, halb enne ju ja nii vanker seisis karbis vanemate kodus… Kui nüüd aga hakkasime vankrit kokku panema, ilmnesid probleemid. Vankri raam oli defektiga. Fiksaatorid ei kinnitunud ja raam oli täiesti kõver.
Beebi24.ee kodulehel olev telefon on ajutiselt suletud ja ainsaks kontaktiks meiliaadress. Saatsin kirja, milles andsin selge ülevaate probleemist ja soovi raam ringi vahetada. Palusin ka kontakte, et asjale kiirem käik anda, kuid ettevõtte omanik keeldus infot jagamast. Nii me vahetasime üle 10 kirja enne kui kuhugi jõudsime.
Õnneks tegelevad nad müügiga iga laupäev ning saime katkise raami laopoodi viia. Asendusraami ei võimaldatud ja seega ootasime uut raami Poola tehasest. Omanik pakkus küll odavamat raami vahetuseks, kuid hinnavahe ja funktsioonide vähesuse tõttu ma loobusin.
Ligi 2 nädalat ootamist ja lapsega kodus istumist nende super ilmadega. Kui lõpuks raami saime hingasin kergendatult, et see saaga on läbi…eile selgus aga tõsiasi, et uuel raamil ei fikseeru rattad. Seega kogu jant käib veel edasi. Ootan laupäeva, et jälle võtta kaasa katkine toode ja minna tagasi laopoodi paremaid lahendusi saama.
PS! selgus ka \”tore\” asjaolu, et ostetud adaptereid müüja Tiina kaasa ei pakkinudki.
Kõigile kritiseerijatele juba ette ära, jah olingi rase ja roosa, naiivselt uskusin, et kõik asjad ongi olemas, nii nagu müüjaga poest lahkudes need jäid….miks ma pean arvama, et kõik tahavad petta…
Kui ettevõtte kohta infot otsida internetist, siis leiab sealt mitu tarbijakaitse lahendit, mille ostuleping on loetud kehtetuks. Infot otsisin ma alles kahjuks peale probleemide tekkimist. Ka mina võtsin ühendust tarbijakaitsega, kust mulle soovitati saada kiiresti uus raam, sest kui asi jääb venima, võib ettevõte juba olla tegevuse lõpetanud ja siis enam lootust mingit lahendust saada pole.
Kui kellegi on veel antud ettevõttega probleeme olnud? Kuidas olukord lahenes?