Esileht Koolilaps eKooli jokk-skeem?

Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )

Teema: eKooli jokk-skeem?

Postitas:

Tere!

Kas kellelgi on kogemusi sellega, et ei õnnestu lõpetada eKooli perepaketti? Jutt käib kuisest paketist, mille eest sai tasutud mobiilsideoperaatori kaudu. Tellisin paketi üheks kuuks eKooli lehelt ja seal ei olnud esiteks sõnagi selle kohta, et tegemist on korduva maksega, mida hakatakse automaatselt minu mobiilsideteenuste arve kaudu nõudma. Olen varem kasutanud aastast paketti ja pole sellist probleemi esinenud. Paketi lõppedes tuli meilile teavitus, et pakett saab läbi ja kui soovite, tellige uus.
Aga antud juhul siis tellisin 1 kuuks perepaketi kasutuse mais.
Asjaolud on edasi hargnenud järgmiselt. Sain juunis meilile meeldetuletuse eKooli kohta, kuid ei pööranud sellele tähelepanu, kuna eeldasin, et tegemist on taas meeldetuletusega, et pakett läbi ja kuna mul polnud plaanis uut paketti tellida, siis ei süvenenud sellesse (minu viga muidugi, oleks pidanud kohe kontrollima hakkama ja oleksin varem jälile saanud). Aga okei, kustutasin tolle kirja ära ja oma mobiiliarvelt ei pannud ka järgmisel kuul tähele, et on 4,31 sisuteenus lisaks muule. Edasi, sain kuu hiljem eKoolilt, ehk siis nüüd juulis, uue meeldetuletava kirja, mille üle imestasin, kuna enda meelest polnud mul eKooliga enam mingit pistmist (laps alustab õpinguid X klassis gümnaasiumis, kus kasutusel Stuudium). Hakkasin siis asja uurima ning mida ma näen – mul on juba kahel arvel 4,31 eurot sisuteenuse eest. Selgus, et pakett uueneb automaatselt. Tellides seda kusagil kirja polnud. Okei, mõtlesin, väga mage trikk, aga oleks võinud ise uurida ehk jnejne. Läksin siis kiiresti eKooli lehele, et vähemalt sel korral ebavajaliku ja soovimatu paketi tellimus ära lõpetada, et edaspidi arveid ei tuleks. Vajutasin seal nuppu/linki, mis võis olla ehk nimega “loobu” v “lõpeta” vms, ei mäleta täpselt ja ekraanitõmmist ka ei võtnud. Lootsin, et asi lahendatud. Kuid ei, järgmisel päeval näen, et tellimus on ikkagi automaatselt uuenenud ja minu pakett kehtib juba augusti lõpuni, mille järel end taas ise automaatselt uuendab – kirjas “pakett UUENEB 21.08”. Olin täielikus arusaamatuses. Olin valmis n-ö alla neelema, et mulle oli kaela määritud minu teadmata ühe kuu maksumus. Aga nüüd olin ma ju kõik õigesti teinud ja paketist loobunud, ometi oli tellimus automaatselt uuenenud ja perepakett mulle taas sunniviisiliselt kaela määritud. Tundsin, et vererõhk hakkab tõusma. Mitte kusagil selle perepaketi tellimuse all ei ole enam nuppu, et selle paketi lõpetamine oleks võimalik, kirjas on ainult “pakett uueneb 21.08”. ???
Leidsin kontakti help@ekool.ee ja kirjutasin sinna jutu ära. Sain ekooli juhatajalt vastuse, et pakett on nüüd lõpetatud ja nemad uurivad kuidas siis tellimus ikkagi ise automaatselt uuenes, ehkki olin paketi lõpetanud. Andis teada, et kuna ikkagi pakett on uuendatud, siis tuleb mul nüüd kolmandale arvele taas eKooli kuine tasu. Ehk siis ma oleks justkui mingi poolemeelne, kes suvekuudel, mil on koolivaheaeg, soovib maksta lihtsalt niisama eKooli perepaketi eest .. uskumatu.
Seda, kuidas kliendi teadmata pakett uueneb (st ostes ei olnud infot, et see hakkab automaatselt uuenema), ei kommenteerinud. Vastuse pidin saama täna. Mingit vastust ma siiani saanud ei ole ja eKoolis vaatab vastu sama seis mis eile – “pakett uueneb 21.08”.
Olen täiesti ahastuses, sest selline tehniline jokks-skeem ajab mul paraku harja ikka täiesti punaseks. EKooli juhataja kinnitas mulle oma e-kirjas, et pakett olla nüüd lõpetatud, kuid minu vaates, nii äpis kui desktop-versioonis, ei ole mitte midagi muutunud.

Palun andke märku, kui teil on sama probleem olnud eKooliga või oskate antud teemal midagi kommenteerida.

+11
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 23.07 16:34; 23.07 17:23; 23.07 19:15; 24.07 23:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Kas tōesti ei kannatanud nüüd kuukese veel oodata, et oma koolielulisi probleeme siia laiali laotada? Suvel tahaks juua, mängida ja puhata. Lase natukenegi hinge tōmmata.

+2
-34
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://wiki.ekool.eu/index.php/Perepakett

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

https://wiki.ekool.eu/index.php/Perepakett

Tänan, olen loomulikult juba ammu selle kõik läbi lugenud ja sellega tutvunud.
Paraku uuenes tellimus automaatselt, seda vaatamata sellele, et paketi tellimuse lõpetasin. Selles ongi probleem.
Ja hetkeversioonis puudub üldse võimalus paketi lõpetamiseks.

Desktopi versioonis on kirjas:
KUINE PAKETT
3,45 eur/ kuu
(30 päeva)

Praegu kehtiv pakett
Seaded Pakett lõppeb 21.08.2019: UUENDA

Äpi versioonis on aga kirjas:
KUINE PAKETT
4,99 eue / kuu
(30 päeva) korduv makse
Kehtiv pakett uueneb 21.08.2019

Ma olen loomulikult väga pettunud selles, kuidas eKool minult lihtsalt raha välja pressib. Ma soovisin ju tellimust üheks kuuks, nüüd olen aga saanud juba kaks arvet ja eKooli juhataja sõnul saan ka kolmanda, kuna pakett on uuendatud, ehkki ma selle isiklikult ju lõpetasin. Ma usun, et te oleksite minu olukorras sama moodi ärritunud. Ja mis peamine, ma ei näe üldse võimalust kuidas see jama ära lõpetada.

+18
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 23.07 16:34; 23.07 17:23; 23.07 19:15; 24.07 23:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

päris nõme lugu, peab ütlema. ma läksin hirmuga kohe kontrollima, ega mul kehtivat perepaketti ei ole, sest tellisin samuti ainult üheks kuuks kooliaasta lõpus. ei olnud õnneks.

aga kas ei või olla, et probleem on hoopis mobiilioperaatoris? loe kasutustingimustes 4f:

f) Tasudes teenuse eest mobiilsidefirma või mKooli vahendusel, lisandub tasu kliendi igakuisele teenusega seotud mobiiltelefoninumbri arvele või arvutatakse automaatselt maha kliendi teenusega seotud mobiiltelefoninumbri kõnekaardilt või kliendi krediitkaardilt. Sellisel juhul määrab tasu maksetähtaja, viivise hilinenud maksete eest ja võlgnevuste sissenõudmise meetodi kliendi mobiilsideoperaator oma arveldustingimuste kohaselt. Kasutades kolmandale isikule kuuluvat teenusega seotud mobiiltelefoninumbrit, kinnitab klient lepingu sõlmimisega, et numbri omanik on tasuga nõus.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.07 19:06; 24.07 00:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

päris nõme lugu, peab ütlema. ma läksin hirmuga kohe kontrollima, ega mul kehtivat perepaketti ei ole, sest tellisin samuti ainult üheks kuuks kooliaasta lõpus. ei olnud õnneks.

aga kas ei või olla, et probleem on hoopis mobiilioperaatoris? loe kasutustingimustes 4f:

f) Tasudes teenuse eest mobiilsidefirma või mKooli vahendusel, lisandub tasu kliendi igakuisele teenusega seotud mobiiltelefoninumbri arvele või arvutatakse automaatselt maha kliendi teenusega seotud mobiiltelefoninumbri kõnekaardilt või kliendi krediitkaardilt. Sellisel juhul määrab tasu maksetähtaja, viivise hilinenud maksete eest ja võlgnevuste sissenõudmise meetodi kliendi mobiilsideoperaator oma arveldustingimuste kohaselt. Kasutades kolmandale isikule kuuluvat teenusega seotud mobiiltelefoninumbrit, kinnitab klient lepingu sõlmimisega, et numbri omanik on tasuga nõus.

Ei, mobiilsideoperaator ei halda neid teenuseid, lihtsalt ilmuvad vastavalt teenusepakkuja poolt etteantule operaatori poolt väljastatavale arvele. Küsisin juba vahepeal neilt ka abi, aga nemad ei saa sellises olukorras abiks olla.
Antud juhul on ikkagi tegemist korduva tellimusega, mis hakkab automaatselt arvele ilmuma ja uuendab end ise. Kuna aga sellekohast infot tellides ei olnud, siis ei tulnud ma selle pealegi. Kui oleksin teadnud, et tegemist on automaatse korduva tellimusega, siis poleks ma seda ju eluilmas ostnud.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 23.07 16:34; 23.07 17:23; 23.07 19:15; 24.07 23:19;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma arvan, et sa pead Google Play’s selle tellimuse tühistama

0
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma arvan, et sa pead Google Play’s selle tellimuse tühistama

no aga ta ei võtnud seda teenust ju äpipoest, nii et kuidas saaks ta selle kaudu lõpetada.

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 23.07 19:06; 24.07 00:17;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma ähvardaks tarbijakaitsega ja kui see jama ei lõpe, siis pöörduks ka sinna.

+5
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ma nõuaks selle suvel makstud raha ka tagasi. Ebanormaalne on e-koolil üldse suvise aja eest raha küsida.

+11
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Peale pikka telefonikõnet sain asja nii kaugele, et pakett lõpetati koheselt ära ja sain uue tellimuse makse tühistada ja eelmise kuu makse tagasi.

+10
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 4 korda. Täpsemalt 23.07 16:34; 23.07 17:23; 23.07 19:15; 24.07 23:19;
To report this post you need to login first.
Näitan 11 postitust - vahemik 1 kuni 11 (kokku 11 )


Esileht Koolilaps eKooli jokk-skeem?