Esileht Erivajadustega laps Ekstreemselt hüperaktiivne laps koolis + tugiisiku küsimus

Näitan 10 postitust - vahemik 1 kuni 10 (kokku 10 )

Teema: Ekstreemselt hüperaktiivne laps koolis + tugiisiku küsimus

Postitas:

Just sellise diagnoosi, ekstreemselt hüperaktiivne, sai mu laps lisaks autismile.

Ta on nii hüperaktiivne, et keegi temaga hakkama ei saa.

Varsti terendab ees kool.

Ma ei kujuta lihtsalt ette, kuidas teda koolipinki istumagi saab, ta ei istu isegi kodus süües, vaid võtab ühe ampsu ja siis jookseb korterile tiiru peale.

Kuidas teie hüpikud koolis käituvad? Kuidas õpetajad selliste lastega hakkama saavad?

Ja veel – kuidas taotleda tugiisikut kooli?
Mis kadalipu selleks läbima peab ja kas on üldse lootust tugiisikut saada ja kust teda saada?

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.08 15:17; 27.08 22:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Vabandust, aga kas mingeid rohtusid ei saa võtta? Ise tahaks ka oma lapsele võimalikult minimaalselt igasuguseid tablette anda, aga mõnikord on kõigile parem mõni asi tablettidega kontrolli alla saada, vähemalt veidigi.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ta võtabki tablette, hetkel on selleks Medikinet (narkootiline ravim), aga see ei paista talle mõjuvat. 🙁
Arst kehitab samuti õlgu, sest Medikinetist enam tugevamat ravimit pole…

0
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.08 15:17; 27.08 22:13;
To report this post you need to login first.
Postitas:

kirjutan selliste hüperaktiivsete lastega kogemusi omava õpetajana.

Ilmselt tuleb sinu lapsel taotleda üksühele õpe nõustamiskomisjonist. Järgmise sammuna tuleb leida kool ja õpetaja, kes siis hakkab su last õpetama kasvõi jooksu pealt. Käib kõrval ja näiteks loeb või selgitab mingeid mõisteid. Õpivad käigu pealt ja mängides. Selliseid õpetajaid on meil küll.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

[small]Kägu kirjutas:[/small]
[tsitaat]kirjutan selliste hüperaktiivsete lastega kogemusi omava õpetajana.

Ilmselt tuleb sinu lapsel taotleda üksühele õpe nõustamiskomisjonist. Järgmise sammuna tuleb leida kool ja õpetaja, kes siis hakkab su last õpetama kasvõi jooksu pealt. Käib kõrval ja näiteks loeb või selgitab mingeid mõisteid. Õpivad käigu pealt ja mängides. Selliseid õpetajaid on meil küll.[/tsitaat]

Tere,

tegelikult peaks ideaalis siiski olema nii, et hüperaktiivne laps on sinu klassis või siis kodukooli loodud väikeklassis (mis oleks loogiline tänu autismile – ta peab õppima sotsiaalset suhtlust ja tundma ennast rühma liikmena). Kuid tal on jah vaja tugiisikut, kes KOGU AEG tema kõrval istub ja vajadusel temaga eraldi ka asju teeb ja vajadusel klassist välja läheb jne. Kuid! See pole üks-ühele õpe, st sina oleksid siiski õpetaja, kes ütleb tugiisikule, mida teha. Ja aeg-ajalt, siis kui see laps oma asju teeb (ta peab õppima ka paigal istuma, reegleid järgima, rühmatööd jne), siis see tugiisik istub näiteks kaks meetrit eemal ja vajadusel sekkub, kuid see laps harjub ka iseseisvalt rühmas olema (näiteks algul 5 minutit, siis 10 minutit jne). Nõustamiskomisjon soovitabki ju tavaliselt väikeklassi, mitte üks-ühele õpet. Edu!

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Toitumisega olete tegelenud? Suhkur välja, gluteen ja kaseiin välja, kunstlikud värv- ja säilitusained välja.
B-vitamiinide topeltkogused sisse. Magneesium kindlasti ka sisse.
Ei mingeid vaktsiine enam.

Olete proovinud? Kui ei, siis proovige. Ja tõsiselt.
PS See tähendab seda, et ka lasteaeda on teil toit kaasa pandud, lasteaiakasvatajatele sõnad peale loetud jne.

http://www.apollo.ee/toidu-moju-lapse-ajule-arengule-ja-kaitumisele.html
laenuta see läbimüüdud raamat ja loe läbi.

Endal on see kadalipp läbi tehtud, ca 2-nädala pärast toimusid esimesed muutused hüpiku käitumises + allergiad taandusid ja ca 2-kuuga oli meil nagu uus laps.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina pole küll eripedagoog, aga ühes klassis oli mul selline õpilane, kes ei suutnud hästi paigal istuda. Oli selline suurt kasvu, minust pikem ja parajalt turjakas ja direktor hirmutas, et kui teda ärritada, siis võib ära keerata (ma ei tea, mida sellega öelda taheti, direktor oli ise ka natuke imelik).

No ja jalutasgi see noormees siis tunni ajal klassis ringi, vahepeal esines, näppis minu isiklikke asju, korjasin neid siis järjepidevalt tal käest ära. Vahel kui istus, siis tegi vihikusse-töövihikusse ka üht-teist. Too õpilane oli vähemalt rõõmsameelne ja mu meelest polnud agressiivne, tunni andmist väga ei seganud. Aga ma pole päris kindel palju ta ainest omandada suutis. Kedagi kaasas tal koolis polnud ja minu teada ametlikku diagnoosi ka polnud, aga seda polnud mitmetel õpilastel, kel ilmselgelt oli probleeme kas käitumise või õppimisvõimega. Mõnel oli asi algatatud, aga vanemate huvipuuduse tõttu oli protsess katki jäänud…

Mis ma tahan öelda, on see, et kui laps lihtsalt ringi jalutab ja natuke asju näperdab, siis saab õpetada küll. Aga mida individuaalsemalt saab lapsega tegeleda, seda parem. Üks-ühele suutsin ka kõige lootusetumateks kuulutatud lastele üht-teist õpetada.

Toitumise asja võib proovida, ega kahju ju ei tee ja neid, kes väidavad, et toimib, on veel. Tavalistele lastele piisab tavalisest tervislikust toidust, aga inimene on nii keeruline, et see, millega enamik inimesi kenasti toime tuleb, on mõnele liiast.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mina tean kahte hüperaktiivset last, kes on n-ö. üksikõppel. Käivad koolis nagu kõik teisedki lapsed (tavalises koolis), aga klassiruumis viibivad kahekeski, koos õpetajaga. Täitsa uskumatu, aga selliseid võimalusi erilistele lastele hakatakse järjest enam looma. Samas koolis on ka väikeklass loodud, kus õpetatakse korraga nelja last. Kõigil on siis mingi häda, mis ei lase neil tavalises (suures) klassis õppida. Samas, õppetöö käib kõikidel lastel tavaprogrammi järgi, lihtsalt selles tempos, nagu laps suudab vastu võtta.

Olen nõus selle kommenteerijaga, kes soovitas sul range pilguga üle vaadata lapse toidulaud. See on väga oluline ja toit võib lapse käitumist mõjutada uskumatult palju. Minu laps hüperaktiivne ei ole, aga olen tähele pannud, et kui ta sööb palju magusat või teatud säilitus- ja kunstlike värvainetega toite, siis ta muutub imelikuks, on närviline ja pahur.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Nagu siin ühes teemas juba juttu oli, saad tugiisikut küsida Tugiliisust 🙂

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mu ATH laps läks kooli ja tekkis vajadus tugiisiku järgi, aga sellega on selline lugu, et tunde ei jätku koolipäeva katmiseks. Taotlesin ka lapsehoiuteenuse, et sai kokku 300 tundi pooleks aastaks tänu sellele, aga see ka koolipäeva ei kata. Seega arvesta sellega, et tugiisiku tundidest ei jagu terveks koolipäevaks.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 10 postitust - vahemik 1 kuni 10 (kokku 10 )


Esileht Erivajadustega laps Ekstreemselt hüperaktiivne laps koolis + tugiisiku küsimus

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.