See kõlab nagu käid kontol eraldi vaatamas, et kas iga korter on ikka arve maksnud ja kontrollid sendi pealt, kas klapib?
usu või ära usu, aga mina tõepoolest kontrollin järjepidevalt, kas eraklient/asutus on tähtajaks arve ära maksnud ja kui pole või kui ei klapi summa, siis võtan kliendiga ühendust. mai eraklientidega sain ühele poole, jäänud veel 2 asutust, (summad 400+ ja 800+), millele pinda käia tuleb.
Põhjuseks paari konkurendi kurtmised, et kliendid ei maksa. nt üks tuttav ütles kord, et esimesel tegevusaastal ta ei kontrollinud pidevalt ja aasta lõpul selgus, et laekumata arveid ca 10 tuhande eest (väikesele alustavale firmale tohutu summa)
Selle jaoks on ometi programmid, mis laekumisi arvete juurde seovad, seda jälgivad ja ühe nupule vajutusega teada annavad, kes kui palju võlgu on. Neid saab ka kuupõhiselt võtta – see ajakulu juba tasub kuutasus ära. Muid aruandeid on ju ka ometi vaja teha või teete arveid ka wordis?
10 000 eest laekumata arveid (mida kontrollimata ei märka) tundub ebareaalne, et keegi sellist asja vihikus teeb ilma programmita, et seda ei märka.
Okei, sa räägid lihtsalt sellest, et võlgu ollakse ja peab meelde tuletama – elementaarne.
Ma mõtlesin seda, et ta võtab, et on korterile 1 väljastanud arve summas 156.44€, nüüd vaatab 10ndal ei ole laekunud ,11ndal ei ole laekunud, 12 ei ole laekunud, 13 ei ole laekunud, 14 laekus – okei, mis summa on – 156.43 – krt sendi kandis vähem. Ja siis hakkab otsima kuskilt vihiku lehelt, et palju eelmised arved olid ja palju ettemaks-miinus on? Ja siis võtab korter nr 2 ette jne. Vaevalt ta nii teeb või kui teeb siis miks inimene end piisavalt ei arenda ja ei õpi programme kasutama või ta oma aega niivõrd palju vihkab, et kilplast teha.
Juhul kui ta programme ei kasuta ja ettemaksud tekitavad probleeme. Sest probleem ei ole vaid ettemaksus vaid tuleb jooksvalt jälgida, et just vastupidi vähem ei tasuta – ehk nagunii peab ju laekumistel silma peal hoidma ja võrdlema esitatud arvete summaga.