Kas on hea käru? Talveks ei sobi esirataste tõttu või saab hakkama? Ja kas on liiga madal (piltide järgi tundub hirmus madalal iste) või on see pigem eelis? Mida ostu puhul tähele panna (peale katusekaare; rattad, st õhk või eco, just maale)? Tänud
Ecco rehvidega saab 4-5cm paksusest lumest vabalt läbi, samas kõik konarused annavad tunda. Eeldan, et maal pole peegelsiledad teed – sinna sobivad õhkrehvid paremini. Samas õhkrehvidega käru on veidi raskem (asjatundjad ütlevad, et see lisab käru raskusele 800g juurde) ja laiem ka (ühe katsetaja sõnul tuleb 3 cm juurde). Väga paksust lumest on siiski raske läbi sõita (isegi siis kui pöörlevad esirattad on fikseeritud asendis) – sel juhul soovitaks tavalist, nelja suure mittepöörleva rattaga Scootrit. Aga ette ei tea, milline talv tuleb (võibolla ei tule üldse lund).
<p style=”text-align: left;”>Tahaks ikka pööravate ratastega ja on silma hakanud, et müüakse väga erinevate ratastega – nt on suuremad täiskummist. Tahaks võimalikult suurte ratastega, et siis käru ka kõrgem oleks, aga täiskummrattad pole vist väga head jällegi? Maastik nii kruusane kui ka asfalt ja metsateed.</p>
Mul oli 4s Air ehk siis õhkrehvidega variant. Meeldis vedrustus, seljatoe reguleerimise süsteem, praktiline jalakate, pikk kaarvari, lihtne kokku panna, üsna kerge tõsta ja mugav poes, liftis kuna on nii kitsas. Rattad on sellised keskmise suurusega, lumehange ei saa minna, aga lumistel tänavatel hätta ei jää. Käru on madal, aga lühema inimesena ma seda miinusena ei näe. Kui viriseda, siis pakikorv on üsna väike, aga siiski normaalne. Manööverdamine pole kõige erksam selle käruga, aga midagi viga ka polnud. Mulle meeldis väga see käru.
asjatundjad ütlevad, et see lisab käru raskusele 800g juurde) ja laiem ka (ühe katsetaja sõnul tuleb 3 cm juurde
Õhkrehvid teevad raskemaks küll, aga laiemaks kindlasti mitte. Mul oli õhkrehvidega ja see oli täpselt 53cm lai nagu ka ametlikud andmed ütlevad. Välimuse järgi ka rehvide laiuses vahet ei ole.