Minul suurte ratastega emmaljunga aga mõtlesin juurde osta pöörlevate ratastega raami.Olen nüüd neid tänaval jälginud.Siledal teel sõidab nagu kõik vankrid, ilusti vaikselt.Pargis või metsarajal vastutulevad pöörlevate ratastega emmaljungadel on ikkagi mingi kolks sees.Arvasin,et tegemist raamiga mis ei kolise,nagise aga tundub, et kõik vankrid millel on pöörlevad ja eemaldatavad rattad on ka kolisevad.
<p style=”text-align: center;”>Küsin nüüd pöörlevate ratastega emmaljungade omanikelt,et kuidas siis ikkagi on selle vankriga mitte siledal teel sõitmisega?Kas nigiseb,nagiseb,kolksub palju?</p>
Minul suurte ratastega emmaljunga aga mõtlesin juurde osta pöörlevate ratastega raami.Olen nüüd neid tänaval jälginud.Siledal teel sõidab nagu kõik vankrid, ilusti vaikselt.Pargis või metsarajal vastutulevad pöörlevate ratastega emmaljungadel on ikkagi mingi kolks sees.Arvasin,et tegemist raamiga mis ei kolise,nagise aga tundub, et kõik vankrid millel on pöörlevad ja eemaldatavad rattad on ka kolisevad.
<p style=”text-align: center;”>Küsin nüüd pöörlevate ratastega emmaljungade omanikelt,et kuidas siis ikkagi on selle vankriga mitte siledal teel sõitmisega?Kas nigiseb,nagiseb,kolksub palju?</p>
Ei tea, minul küll ei kolise ei naksu ega nagise midagi. Väga sujuv sõit on. Duo S Outdoor raam on.
Mul oli kunagi täiskummrehvidega Nitro City raam (see vanem mudel, mille pöörlevaid rattaid ei saanud eemaldada). Konarlikul teel oli ikkagi raskem kärutada, sest võrreldes väga õõtsuva classic-raamiga oli pöörlevate ratastega raam jäigem. Esiratastel oli küll midagi vedrustuse sarnast, aga kiikedel raamile jäi see ikkagi alla. Võibolla õhkrehvidega Duo S on pehmem.