Esileht Ilu ja tervis Emotsionaalne söömine

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 31 )

Teema: Emotsionaalne söömine

Postitas:
Kägu

Ma olen hädas emotsionaalse söömisega. Kui õhtul töölt tulen, siis leevendan päeval kogunenud pingeid söömisega. See teeb kokkuvõttes tuju veel kehvemaks, sest lisandub mure normaalkaalu säilitamiseks. Ma pole suutnud endale leida tervislikku tegevust, et oma emotsioonidega toime tulla.
Trennis käin ka, kuid enamasti peale trenni langen ikka õgimise lõksu.
Palun öelge, kuidas teie ennast maandate?

+17
-2
Please wait...


Postitas:
Kägu

Peale trenni mine magama.
Mu tööpäev lõppeb kell 19, siis koju, seejärel jooksma (12-15 km), koju pessu ja magama. Viimane toidukord on u kell 17 tööl.

+6
-12
Please wait...


Postitas:
Kägu

Tere tulemast klubisse! Mul on veel graafikujärgne töö ja pikad vahetused, lõpetan kell 20:00, 20:30 jõuan koju, siis ei suuda piiri pidada, mugin ja mugin, misjärel uni ei tule peale, sest kõhus on vastik raske tunne. Vabadel päevadel on kõik OK.

+7
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Sama siin. Kahe aastaga lisandunud 7 kg. Ise kahtlustan, et asi ka graafikuga töös.

+2
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Kannatasin ka selle all.

Aitasid:
1. vaimse olukorra parandamine
2. toitumise muutmine
3. hilisem trenni minek, peale trenni lähen pesema ja otse magama

+5
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Tegin kroomitablettide kuuri läbi. See stabiliseeris organismil mingeid asju ja söögiisud vähenesid. Hoian pidevalt õunu ja kurki käepärast.
Kui tahan jälle idagi ampsata, siis joon lonksu vett.

+3
-4
Please wait...


Postitas:
Kägu

Ma olen hädas emotsionaalse söömisega. Kui õhtul töölt tulen, siis leevendan päeval kogunenud pingeid söömisega. See teeb kokkuvõttes tuju veel kehvemaks, sest lisandub mure normaalkaalu säilitamiseks. Ma pole suutnud endale leida tervislikku tegevust, et oma emotsioonidega toime tulla.

Trennis käin ka, kuid enamasti peale trenni langen ikka õgimise lõksu.

Palun öelge, kuidas teie ennast maandate?

Aga arvesta selles söömisega ja ära osta koju asju, mis kehakaalu suurendavad. Kasuta näiteks emotsionaalseks söömiseks porgandit. Odav, võtab aega, enne kui 1 ärasööd.

+7
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Aga arvesta selles söömisega ja ära osta koju asju, mis kehakaalu suurendavad. Kasuta näiteks emotsionaalseks söömiseks porgandit. Odav, võtab aega, enne kui 1 ärasööd.

Sellest pole abi, sest porgand ei anna ajule seda laksu, mis sõõrik või krõbekana.

+16
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Kui õhtul töölt tulen, siis leevendan päeval kogunenud pingeid söömisega.

Ilmselt tuleks siis joomisega neid pingeid leevendada.
Kui neid pingeid nii palju on. Jooma ei pea palju, klaas või paar veini aitab sulle küll ja paksuks see ka ei tee.

+3
-20
Please wait...


Postitas:
Kägu

Äkki pole probleem emotsioonides, vaid hoopis selles, et päeval ei söö piisavalt? Ebapiisav energiatarbimine päeva esimeses pooles on õhtuse õgimise peamine põhjustaja.

+8
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Minul on põhjuseks mingi mure – töö ei meeldi, stress, väsimus… Hetkel olen pidama saanud, kuu ajaga -3kg. Muutma peab mõlemast otsast – kõrvalama/mahendama stressiallikat ja piirama näksimist. Aga see nõuab suur tahtepingutust ja tavaliselt ka mingit sellist ehmatushetke, kui astud kaalule ja otsustad, et nii, siit edasi enam mitte üks gramm.

+1
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Mul on täpselt sama jama. Õhtul läheb kõik näost sisse, käin isegi poest juurde ostmas. Õudne. Mõtlen küll, et kell 18 söön ja kogu lugu, aga kodus lihtsalt söön ja söön.

+5
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Pärast trenni pese hambad.

+4
-3
Please wait...


Postitas:
Kägu

Pärast trenni pese hambad.

See on naljakas soovitus, mida siin tihti pakutakse! Nagu hammastepesu oleks nii suur töö, et keegi sellepärast jätab koogitüki või juustuviilud söömata.

+10
-7
Please wait...


Postitas:
Kägu

Hoian pidevalt õunu ja kurki käepärast.

Need teevad näljatunde veel suuremaks.

+8
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Sama siin. Hommikul pole isu, lõunat söön normaalselt, õhtusööki näksin ja siis…..täiesti kohutav, ainult krabistan köögikappides ja otsin, mida suhu pista. Ei saa varem magama minna, sest ei ela ainult endale: lapsed, koerad jne. Mis aitaks? Kroomitabletid? Veel midagi`?

+3
-2
Please wait...


Postitas:
Kägu

Kas see dieet, mis on ööpäevas teatud tunnid söömist ja ülejäänud söömata olemist, on sama mis õhtune õgimine?

+1
-6
Please wait...


Postitas:
Kägu

Sama siin. Hommikul pole isu, lõunat söön normaalselt, õhtusööki näksin ja siis…..täiesti kohutav, ainult krabistan köögikappides ja otsin, mida suhu pista. Ei saa varem magama minna, sest ei ela ainult endale: lapsed, koerad jne. Mis aitaks? Kroomitabletid? Veel midagi`?

Iseloom.

+5
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Pärast trenni pese hambad.

See on naljakas soovitus, mida siin tihti pakutakse! Nagu hammastepesu oleks nii suur töö, et keegi sellepärast jätab koogitüki või juustuviilud söömata.

Sa ilmselt ei pese siis hambaid või loputad neid, sest muul juhul teaksid, et pestud hammastega tõesti ei teki soovi kohe näksima hakata. Maitsegi takistab.

Ega muud soovitust olegi, kui et hangi iseloomu. Mõni normaalne tegevus või hobi ka, et pidevalt söögile ei peaks mõtlema.

+4
-8
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

Sama siin. Hommikul pole isu, lõunat söön normaalselt, õhtusööki näksin ja siis…..täiesti kohutav, ainult krabistan köögikappides ja otsin, mida suhu pista. Ei saa varem magama minna, sest ei ela ainult endale: lapsed, koerad jne. Mis aitaks? Kroomitabletid? Veel midagi`?

Mitte osta koju selliseid asju, mida kappides krabistades suhu pista saab. Või siis lubada lõuna ajal endale mõni maius või näks lisaks korralikule söögile.

Lisaks stressitaseme vähendamine, laste ja koertega toimetamist kaaslasega jagada.

+2
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Iseloom.

hahaahaaa

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt


Postitas:
Kägu

hommikul peab sööma. ja hommikul on isu kui õhtul ei söö. kui sööd päeva esimesed pooles mitmekülgselt ja normaalselt, siis pole õhtul nälga ja tohutut isu.
aga igaüks teab, et tort õhtul pole hea. teadmisi ja nippe polegi vaja. iseloomu, distsipliini ja selgroogu on vaja. seda guugeldades ei saa.

+3
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Sama siin. Hommikul pole isu, lõunat söön normaalselt, õhtusööki näksin ja siis…..täiesti kohutav, ainult krabistan köögikappides ja otsin, mida suhu pista. Ei saa varem magama minna, sest ei ela ainult endale: lapsed, koerad jne. Mis aitaks? Kroomitabletid? Veel midagi`?

Ma ei tea… Selline kirjeldus ei tekita isegi kaastunnet. Ole siis vaal edasi, kui üldse mõistust ja tahtejõudu ei ole.

+2
-12
Please wait...


Postitas:
Kägu

Vaatasin teemat ja nagu ma ise oleksin kirjutanud. Ma olen ka emotsionaalne sööja. Ma olen palju mõelnud, miks see nii on ja olen jõudnud järeldusele, et mind on õpetatud emotsioonidele vastama toiduga juba lapsepõlves. Mulle anti tihti rahunemiseks kommi, võileiba või midagi süüa, ilma et ma oleksin saanud oma asja välja öelda ja see on üks õudne harjumus, millest on väga raske lahti saada. Kuidas ennast ümber programmeerida? Olen isegi kirjutanud kunagi peaasi.ee kaudu toitumisterapeudidele, ühelt sain vastuse, et tema pole kvalifitseeritud ja teine, kes siis ilmselt on kvalifitseeritud asub Tartus, temalt jäingi vastust ootama.

Eks ma olengi katsetanud periooditi igasugu asju, regulaarset söömist, regulaarseid uneaegu, kaloraaži jälgimist, söön kindla kellani, pärast trenni ei söö õhtul jne. Kõige paremini aitas see, kui sain ühekorraga kõikidest stressoritest ja muredest korraga lahti – läksin elukaaslasest lahku, kes mind pettis, vahetasin elukohta, vahetasin töökohta. Mul oli aega endale, rahustasin end rattasõidu, hea filmiga ning kuuma duššiga, suhtlesin inimestega. Kui olin väsinud, siis magasin, kui kõht oli tühi, siis sõin ja kui tahtsin raamatut lugeda, siis lihtsalt lugesin. Nüüd olen pereinimene ning keskmiselt aktiivsemate laste ema, magan vähe, mul ei ole aega iseendale ja olen taas asunud oma emotsioone vaigistama süües.

Seejuures ma ei söö ebatervislikult, võin aga korraga ära süüa tohtutues kogustes tervislikku toitu ja võtta nädalaga kõvasti kaalus juurde. Head ajad on need, kui kaal seisab ühe numbri juures.

Olen leppinud endaga, elus ei saa konflikte vältida, see on minu viis ennast kiiresti rahustada ja eluga edasi minna. Vahel on elus vähem stressoreid, siis rahunen ja võtan taas natuke alla. Minna on veel 22 kilo.

Märkasin oma laste puhul ka teatud arengu etapil seda, et kui tekkisid sügavad emotsioonid, millele ei osanud veel nime anda või millega ei osanud toime tulla, küsisid minu käest süüa. Andsin neile vett, lasin neid emotsioone välja elada ja me rääkisime emotsioonidest ja mis nendega teha ja miks nad tulevad ja et nad lähevad ikka lõpuks üle. Loodan, et ma ei päranda lastele oma emotsionaalset söömist ja nad oskavad oma emotsioonidega paremini toime tulla, kui mina.

+6
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Pärast trenni pese hambad.

See on naljakas soovitus, mida siin tihti pakutakse! Nagu hammastepesu oleks nii suur töö, et keegi sellepärast jätab koogitüki või juustuviilud söömata.

Minu puhul hammaste pesemise nipp näiteks aitab. Mitte sellepärast, et ma ei viitsiks hiljem üle pesta, vaid puhta piparmündise suuga läheb õgimise isu lihtsalt üle.

+1
-2
Please wait...


Postitas:
Kägu

See on naljakas soovitus, mida siin tihti pakutakse! Nagu hammastepesu oleks nii suur töö, et keegi sellepärast jätab koogitüki või juustuviilud söömata.

Sa ilmselt ei pese siis hambaid või loputad neid, sest muul juhul teaksid, et pestud hammastega tõesti ei teki soovi kohe näksima hakata. Maitsegi takistab.

Mismõttes? Hommikul ju esimese asjana pesed hambad, kui kaua siis hommikusöögiga ootad? Tööpäeval pole aegagi, ikka kohe pärast pesemist sööma ja kohvi jooma.

+3
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Sa ilmselt ei pese siis hambaid või loputad neid, sest muul juhul teaksid, et pestud hammastega tõesti ei teki soovi kohe näksima hakata. Maitsegi takistab.

Minul küll ei takista midagi, hammastepesu ei aita söömise vastu grammigi.

+4
-1
Please wait...


Postitas:
Kägu

Reegel number 1- söö hommikuti!
Õhtuti katsu tarbida vett, see leevendab.
Aga ma soovitan sul koju osta neljavilja krõbuskid. Neid võid õhtul näksida. Mul endal vahel on ka see emotsionaalne söömine ja siis ma söön neid 🙂

Aga mul on ka olnud olukordi, kus läheb asi täitsa käest ja siis ma teen paastu nädala. See aitab isud uuesti kontrolli alla saada.

Edu!

0
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

Andke mulle nüüd andeks aga mis moodi on organismile hea mitte midagi süüa peale trenni ja kuidas suudate uinuda? Minu PT soovitab mõõdukalt süüa peale trenni ja ausalt koriseva kõhuga ja trennipingutusest koormatud kere vajab minu puhul küll pisut turgututavat einet. Smootie, kaerahelbepuder, kodujuust vms.

+2
0
Please wait...


Postitas:
Kägu

aga igaüks teab, et tort õhtul pole hea

Mingit vahet pole, kas süüa seda hommikul või õhtul. Loeb ööpäevane kaloraaz, mitte ajastus.

+1
0
Please wait...


Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 31 )


Esileht Ilu ja tervis Emotsionaalne söömine