Esileht Erivajadustega laps ennetav distantsõpe Tln-s

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )

Teema: ennetav distantsõpe Tln-s

Postitas:
Kägu

Kellel veel ennetav distantsõpe põhikooli väikeklassile?

Mismoodi see teie koolis toimib – kas ja kui palju tunniplaanijärgseid veebitunde tehakse või on laps saadetud koju üksi iseseisvale õppele? Kas antakse korraga kogu nädala tööülesanded kätte, et laps õpiks terve nädal täiesti üksi nagu täiskasvanud tudeng (null veebitundi ning null kontakti õpetajaga) ja järgmisel koolinädalal õpetajad hakkavad siis tagantjärgi terve eelmise nädala kodutöid meenutama, arutama, selgitama … seda siis uue osa edasivõtmise ajast.

Arengujärgus laps jätta ilma koolipoolse juhendamiseta ehk jätta 11-12aastane teismeline terveks nädalaks ise õppima tundub vastutustundetu. Vanematel on laste koolipäeva ajal teised kohustused, raske on lisaks oma päevatööle olla ka täiskohaga koduõpetaja.  Minu 1. advendi suur-suur soov: head kõrgkoolitatud ja täiendkoolitatud targad ja digipädevad õpetajad, palun tehke tunniplaani järgi veebitunde! See on küll pool muna, aga kindlasti aitaksid IGAPÄEVASED VEEBITUNNID selle segase aja väiksemate õppekvaliteedilünkadega üle elada ja kooliaasta lõpuks õppeprogramm kõikidele lastele kenasti selgeks õpetada.  Palun.

+3
-5
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võin vastata kevadise distantsõppe baasilt. Meie koolis (1 ja 2 klass) toimusid veebitunnid iga päev või üle päeva, kontrolliti nii koduseid töid kui ka võeti materjali edasi. Kindlasti ei ole vaja nädala töid ette teha, ikka vastavalt tunniplaanile.  Väga palju materjali saadeti video kujul, millest aru ei saanud, küsisime meili teel. Mu laps harjutas isegi lugemist nii, et lindistasin telefoniga ja saatsin klipi õpetajale. Õigekirja harjutused, etteütlused, matemaatika kontrolltööd -kas opiq keskkonnas või lihtsalt pilt õpetajale. Ei näinud probleemi.

+2
0
Please wait...

Postitas:
Kägu

Meil 3. klass, laps 9-aastane. Mingit probleemi pole olnud distantsõppega. Ülesanded on antud terveks nädalaks, tabel on jagatud päevadeks. Laps teeb õhtuks vastava päeva ülesanded ära, ma pildistan või filmin, saadan õpetajale ja õpetaja annab tagasisidet. Samuti kasutame opiqut – lapsele see väga meeldib. Veebitundidega kunagi alguses katsetati, aga meie lapsele need ei istunud. Praegune süsteem on palju parem.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Kevadel täpselt nii oligi. Õpetajad kuhjasid õppimise ekooli ja siis tuli saata tehtud töö ühe aine materjalid sinna ja teise aine materjalid sinna jne. zoomi tunnid aldgasid alles maikuu lõpus. Ei olnud küll erivajadustega laste kool, aga pole vist vahet laps on laps

+2
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

🙂 lapsevanema soov tunniplaanijärgsete veebitundide järele teenib miinuseid, nagu oligi arvata. saan aru, et praegu ongi kaos – tublid koolid teevad iga päev tunde, vähem tublid teevad raskemates ainetes (matem, ajalugu, keeled) ja õpetavad edasi,  teine osa lükkab enda töö ilma küsimata pere kaela.

Ja lapsevanema hääl jääb hüüdja hääleks kõrbes.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Võin vastata kevadise distantsõppe baasilt. Meie koolis (1 ja 2 klass) toimusid veebitunnid iga päev või üle päeva, kontrolliti nii koduseid töid kui ka võeti materjali edasi. Kindlasti ei ole vaja nädala töid ette teha, ikka vastavalt tunniplaanile. Väga palju materjali saadeti video kujul, millest aru ei saanud, küsisime meili teel. Mu laps harjutas isegi lugemist nii, et lindistasin telefoniga ja saatsin klipi õpetajale. Õigekirja harjutused, etteütlused, matemaatika kontrolltööd -kas opiq keskkonnas või lihtsalt pilt õpetajale. Ei näinud probleemi.

Kõik lapsed ei ole enam 1 ja 2 klassis on ka vanemaid ja seal on probleemid.

0
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Minu lapsel (12, VI kl) oli just üks päev veebitundidega koduõpe. Jah, ma sain kõrvalt kodus oma tööd teha, aga oli 7 tundi jutti alates kl 8 ja kui see läbi sai, oli laps täiesti ülelaetud ja väsinud. Hüppas ja kargas nagu hull ja siis vajus voodisse pikali. Kuid lisaks tuli veel õppida koduseid ülesandeid, päev venis väga pikaks. Kevadel oli tal veebitunde vähe ja minu kaasaaitamisega saime tavaliselt õppimisega kl 14 ühele poole. Siis ma ka kirusin kooli ja igatsesin neid veebitunde. Nüüd aga ütleksin, et kirik on keset küla. Üle 3 veebitunni päevas ma ei teeks ja nende vahele peaksid jääma vahed. Õnn on, kui lapsevanem saab last kodus aidata, kui seda võimalust pole, siis peaks kool määrama mingi tugiisiku, kes paar korda nädalas koos lapsega asju lahendab.

+2
-1
Please wait...

Postitas:
Kägu

lapsevanema soov tunniplaanijärgsete veebitundide järele teenib miinuseid, nagu oligi arvata

Vajadused on erinevad. Meie lapsele need veebitunnid ei sobinud, ta ei saanud õpetajaga piisavalt kontakti, lõpuks hakkas nutma. Talle sobis see, kui mina tundi andsin. Mulle sobis ka, laps on akadeemiliselt võimekas ja mingit tundidepikkust tuupimist ei ole vaja.

+1
0
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt

Postitas:
Kägu

Talle sobis see, kui mina tundi andsin

Väga tore, aga mõningad isikud peavad ise ka tööl käima või kodus töötama ja pole võimalik päevad otsa tunde anda või on see oluline lisakoormus. Mina õpin ise, on praegu eksamid, lisaks on just aasta lõpuga seoses tööd palju, mind on juba see üks nädal surmani ära tüüdanud. Õpetaja laob aga ülesanded e-kooli, ise loe õpikust uut osa ja tee töövihikuharjutused. Mingi korralik õppimine see pole. Peaksin siis ise kogu aeg õpetama seni kuni õpetaja vaba aega naudib. Siiber sellest.

0
0
Please wait...

Näitan 9 postitust - vahemik 1 kuni 9 (kokku 9 )


Esileht Erivajadustega laps ennetav distantsõpe Tln-s