Esileht Tööelu, raha ja seadused. Eraisikult auto ostmine

Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )

Teema: Eraisikult auto ostmine

Postitas:
Kägu

Ostsin 5 päeva tagasi eraisikult kasutatud auto. Ta näitas ette auto hooldusajaloo ja tundus aus müüja, aga eile õhtul suri auto sõidu ajal välja ja enam käima ei läinud. Kutsusin puksiiri ja saatsin teenindusse. Kui nüüd peaks välja tulema, et tegu oli varjatud veaga, kas siis on mul õigust nõuda kahju hüvitamist või tehingust taganeda ja kuidas seda teha. Müüjale helistasin ja tema väitis, et sõitis autoga pidevalt ja temal selliseid asju ei juhtunud. Auto on hooldatud margiesinduses ja 2016 aasta mudel.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Kui 2016, siis kehtib ju tehasegarantii?

Please wait...
Postitas:
Kägu

Kui 2016, siis kehtib ju tehasegarantii?

Läbisõit 126000. Garantii lõppes 120000

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

https://maaleht.delfi.ee/news/maaleht/uudised/kas-eraisikult-ostetud-autot-on-oigus-talle-tagastada?id=64474332

Please wait...
Postitas:
Kägu

auto ongi selline asi, mis mingil hetkel katki läheb. kui tegemist on suht uue autoga, mida on esindustes hooldatud ning mille garantii on äsja läbi saanud, siis mingit varjatud viga on üsna võimatu tõestada, sest enamik autoomanikke ostabki uue auto selleks, et muretult sõita ning garantii lõppedes vahetatakse see taas uue vastu. sellised inimesed ei tea auto hingeelust ega remondist suurt midagi.
varjatud veale saad kohtus rõhuda vaid siis, kui suudad ära tõestada, et müüja teadis sellest veast enne müüki. kui müüja jääb endale kindlaks, et tema ajal viga ei ilnenud, holdused tegi esinduses, ka seal ei märgatud mingit viga, siis ongi su oma kulu. kehvemal juhul saad teise osapoole kohtukulud ka kanda.
kui tahad garantiiga autot, tuleb see osta mingist suuremast esindusest või autoaiast, mis annab garantii. eraisikult või nurgatagusest aiast ostes säästad küll raha, aga probleemide korral maksad ise

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Murphy-laadne seadus on, et iga asi läheb garantii lõppemisele järgneval päeval katki.

Mul ka esimene auto oli selline, et kogu garantiiaja polnud absoluutselt ühtegi probleemi, esinduses korraliselt hooldatud ja puha ning garantii lõppemise järel hakkasid järjest probleemid.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei olnud tegemist varjatud veaga ja võib teema lukku panna. Autol läks hammasrihm katki kuigi õige vahetusvälp pidi olema 150 000-180 000

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ei olnud tegemist varjatud veaga ja võib teema lukku panna. Autol läks hammasrihm katki kuigi õige vahetusvälp pidi olema 150 000-180 000

Välp pole mingi näitaja. Mul läks 96 tuhat sõitnud autol 2 korda mootorikett, kuigi esimene kord oleks olnud loogiline seal kuskil 150 000 peal.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ei olnud tegemist varjatud veaga ja võib teema lukku panna. Autol läks hammasrihm katki kuigi õige vahetusvälp pidi olema 150 000-180 000

Välp pole mingi näitaja. Mul läks 96 tuhat sõitnud autol 2 korda mootorikett, kuigi esimene kord oleks olnud loogiline seal kuskil 150 000 peal.

Kas läks ainult rihm või olid klapid ka. Mulle öeldi, et seda ei saa enne teada kui rihm vahetatud ja nüüd olen veidi pinges. Kolmapäeval lubati tegema hakata. Tegemist skoda superb autoga.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tegemist skoda superb autoga.

järgmine kord osta auto, mitte škoda

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
helevalge

Tasub vaadata mida välismaistes autofoorumites kirjutatakse antud margi kohta, rihm ei pruugi nii kaua tegelikult kesta, pealegi on ikka üsna pöörane läbisõit. Mul oli näiteks 9 aasta vanusel autol väiksem läbisõit ja keritud polnud. Hooldused hoolduseks, aga võiks eeldada, et läbisõit ka määrab.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Tegemist skoda superb autoga.

järgmine kord osta auto, mitte škoda

Palun linki sellisest margist nagu “auto”. See on sama nõme kommentaar kui räägiksin taksikoerast, kes haugub ja soovitad osta mul teinekord omale koer. Kui nii kindlalt tead, mis marki autodel selliseid asju ei juhtu anna teada, aga muidu ära plõksi.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Oeh! Õnnetu juhus! Kardan rihma purunemist väga. Ja seda ette ennustada on väga raske. Tean olukorda, kus väga head marki autol purunes rihm ikka mitu tuhat enne vahetus välpa ja pigem enamus isegi lasevad välpa üle. See on alati nr 1 töö mis ma lasen autol teha, kui ostan auto kasutatuna. Kunagi ei või teada kas “müügimehe” jutt on õige. Samuti õlivahetuse.

Aga tean ka olukorda, kui eile päev vahetati rihm ja saadi sõita 2 km ja rihm purunes- sest sattus defektne rihm. Ka seda võib juhtuda.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ja seda juttu, et mingid marki autod pole autod- vaadake linnapilti- sõidavad kõik autod. Olgu ta BMW või Dacia. Minu suguvõsas on vist pea kõik automargid esindatud. Ka Skoda ja kõik on oma autodega rahul. Ämm sõidab vana Peugeotiga ja autol pole miskit viga. Kuigi minu silmis on ikka paras ront 🙂 🙂 🙂 Minule tundub kuidagi auto nii “õhuke”. Uksed harjumatult kerged ja 110 alas on tunne, et auto läheb lendu. Aga ämm jällegi on väga rahul oma pesukotiga 🙂

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Tegemist skoda superb autoga.

järgmine kord osta auto, mitte škoda

Palun linki sellisest margist nagu “auto”. See on sama nõme kommentaar kui räägiksin taksi koerast, kes haugub ja soovitad osta mul teinekord omale koer. Kui nii kindlalt tead, mis marki autodel selliseid asju ei juhtu anna teada, aga muidu ära plõksi.

Offtopic, aga gen I Superbi hüüdnimi oligi “taksikoer”.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Ostsin 5 päeva tagasi eraisikult kasutatud auto. Ta näitas ette auto hooldusajaloo ja tundus aus müüja, aga eile õhtul suri auto sõidu ajal välja ja enam käima ei läinud. Kutsusin puksiiri ja saatsin teenindusse. Kui nüüd peaks välja tulema, et tegu oli varjatud veaga, kas siis on mul õigust nõuda kahju hüvitamist või tehingust taganeda ja kuidas seda teha. Müüjale helistasin ja tema väitis, et sõitis autoga pidevalt ja temal selliseid asju ei juhtunud. Auto on hooldatud margiesinduses ja 2016 aasta mudel.

Enne ostu ikkagi lasid teha ka põhjaliku ülevaatuse? Täitsa kahju, et selline asi juhtus. Õnneks nüüd parandatakse asi ära ja saad ehk edasi sõita. Kui ostmisel ei teinud põhjalikku ülevaatust, siis palu see nüüd teha, kui auto juba nagunii remondis on.

Please wait...
Postitas:
Kägu

Enne ostu ikkagi lasid teha ka põhjaliku ülevaatuse?

Kuidas ülevaatus hammasrihma seisukorda näitab?

Please wait...
Postitas:
Kägu

järgmine kord osta auto, mitte škoda

Ilmselgelt on see autovõhiku arvamus.

Skoda, VW, Audi, Seat – kõik nad kuuluvad ühte gruppi ja jagavad nii veermikke kui mootoreid. Armatuurlauad ning kere väline kuju on erinev, embleemid ka muidugi.
Omavahel on copy-paste`ga seotud veel ka suured Audid ja Lamborghinid. (praegune Lamborghini Urus ja tulevane 2020a Audi RS6 on peaaegu üksühele)
Ehk siis seesama purunenud Skoda mootorit on pandud ilmselt ka Audile. Kas see on sinuarust auto? Või ainult BMW ja MB?

…….

Aga teemaalgatajale soovitaks Skodast (on vist auto 100?) KÜSIDA, kas tehas ei tuleks sellisel juhul pisut vastu.

Et kompenseeriks kasvõi näiteks purunenud varuosad (neid on seal hammasrihma puhul päris palju) ja sina maksaksid töö vms…
See ei ole mingi ulme, vaid Vokswagen-Audi Grupi poolt rakendatav poliitika, kus ka pärast garantiiaja lõppu võidakse vastu tulla mingi imeliku tehnilise rikke puhul. Võidakse, sest ükski leping seda ei kohusta, kui garantii on möödas.
Ja hammasrihma purunemine enne välpa ON imelik rike. 2016a autol pole rihm veel ka ajaliselt vanaks läinud, kuna rihm aegub ka riiulil seistes alles seitsme aastaga.

Seda hea tahte märki nimetatakse inglise keeles Volkswagen Goodwill programmiks (googelda ja loe) ning selle saamise eelduseks on, et auto on 100% ainult esinduses hoolduses käinud ning nii digi- kui paberhooldusraamat nende juures täidetud.
Küsimine ei maksa midagi; kui nad ei anna , siis ei anna ja siis ma remondiks selle mootori üldse kuskil odavamas kohas ära, mitte esinduses. Küsida tuleks pigem vaid Tallinna esindusest, need on sel teemal kõige paremini koolitatud.

P.S. Hammasrihma purunemist ei näe ette mitte ükski, ka kõige põhjalikum auto tehniline kontroll. Vaadake kasvõi WRC-d ja Tänakut: tehnilisi vigu esineb ka neil, kuigi autod vaadatakse luubi ja laseriga enne pulkhaaval üle.

P.S. Kes inglise keelt loeb, võib tutvuda, mis autodega veel Superb ühele põhjale on ehitatud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

järgmine kord osta auto, mitte škoda

Ilmselgelt on see autovõhiku arvamus.

Skoda, VW, Audi, Seat – kõik nad kuuluvad ühte gruppi ja jagavad nii veermikke kui mootoreid. Armatuurlauad ning kere väline kuju on erinev, embleemid ka muidugi.

Omavahel on copy-paste`ga seotud veel ka suured Audid ja Lamborghinid. (praegune Lamborghini Urus ja tulevane 2020a Audi RS6 on peaaegu üksühele)

Ehk siis seesama purunenud Skoda mootorit on pandud ilmselt ka Audile. Kas see on sinuarust auto? Või ainult BMW ja MB?

…….

Aga teemaalgatajale soovitaks Skodast (on vist auto 100?) KÜSIDA, kas tehas ei tuleks sellisel juhul pisut vastu.

Et kompenseeriks kasvõi näiteks purunenud varuosad (neid on seal hammasrihma puhul päris palju) ja sina maksaksid töö vms…

See ei ole mingi ulme, vaid Vokswagen-Audi Grupi poolt rakendatav poliitika, kus ka pärast garantiiaja lõppu võidakse vastu tulla mingi imeliku tehnilise rikke puhul. Võidakse, sest ükski leping seda ei kohusta, kui garantii on möödas.

Ja hammasrihma purunemine enne välpa ON imelik rike. 2016a autol pole rihm veel ka ajaliselt vanaks läinud, kuna rihm aegub ka riiulil seistes alles seitsme aastaga.

Seda hea tahte märki nimetatakse inglise keeles Volkswagen Goodwill programmiks (googelda ja loe) ning selle saamise eelduseks on, et auto on 100% ainult esinduses hoolduses käinud ning nii digi- kui paberhooldusraamat nende juures täidetud.

Küsimine ei maksa midagi; kui nad ei anna , siis ei anna ja siis ma remondiks selle mootori üldse kuskil odavamas kohas ära, mitte esinduses. Küsida tuleks pigem vaid Tallinna esindusest, need on sel teemal kõige paremini koolitatud.

P.S. Hammasrihma purunemist ei näe ette mitte ükski, ka kõige põhjalikum auto tehniline kontroll. Vaadake kasvõi WRC-d ja Tänakut: tehnilisi vigu esineb ka neil, kuigi autod vaadatakse luubi ja laseriga enne pulkhaaval üle.

P.S. Kes inglise keelt loeb, võib tutvuda, mis autodega veel Superb ühele põhjale on ehitatud.

Aitäh hea nõuande eest. Uurin kindlasti asja. Auto 100% hooldatud esinduses. Vist oligi auto100 tallinnas. Kahjuks nüüd tallinn kaugel, aga puksiir viis möllerisse, kes nägid ka arvutist auto hooldusajalugu. Küsija suu pihta ei lööda ja küsin kindlasti.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Küsida võib, muidugi.

Kui nad saavad peakontorist eitava vastuse ja sa endiselt soovid Auto 100-ga koostööd jätkata, siis las teevad kõigepealt hinnapakkumise, et nad saaksid teha TÄPSE hinnapakkumise mootori remondi kohta.

Alul tuleb ta ju lahti võtta, siis on alles näha, mis päriselt kahjud on.
See ongi see esimene hinnapakkumine. (mootori lahtivõtt)

Kui mootor on lahti ja nad teevad teise pakkumise 12000 euri, siis sa ei pea seal edasi remontima. (esimese pead ära maksma)
Siis, 1. kas lased teha kuskil mujal (neid volkkarist minemajooksnud ja oma firma teinud lukkseppi on tallinnas palju) või
2. ostad kasutatud samaväärse mootori. Ja lased 100-l (või suvalisel) ta peale ja tööle panna. Kasutatud mootoreid tekib turule läbi avariide, kus auto maha kantakse, aga mootor jääb terveks.
Vajadusel toovad selle mootori ka lähivälismaalt. (mu naabrionu ostis oma Volvole just sama vea tõttu “uue” mootori, mingi 700 vist maksis ja Rootsist toodi. Aga too auto on 10a vana)

P.S. Möller võib samuti seda tööd teha, vahet pole, nad saavad ise ka kõiki osi tellida ja know-how on neil olemas. Lihtsalt vaatad, kas neil on ilusad ja sõbralikud näod või mitte.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Küsida võib, muidugi.

Kui nad saavad peakontorist eitava vastuse ja sa endiselt soovid Auto 100-ga koostööd jätkata, siis las teevad kõigepealt hinnapakkumise, et nad saaksid teha TÄPSE hinnapakkumise mootori remondi kohta.

Alul tuleb ta ju lahti võtta, siis on alles näha, mis päriselt kahjud on.

See ongi see esimene hinnapakkumine. (mootori lahtivõtt)

Kui mootor on lahti ja nad teevad teise pakkumise 12000 euri, siis sa ei pea seal edasi remontima. (esimese pead ära maksma)

Siis, 1. kas lased teha kuskil mujal (neid volkkarist minemajooksnud ja oma firma teinud lukkseppi on tallinnas palju) või

2. ostad kasutatud samaväärse mootori. Ja lased 100-l (või suvalisel) ta peale ja tööle panna. Kasutatud mootoreid tekib turule läbi avariide, kus auto maha kantakse, aga mootor jääb terveks.

Vajadusel toovad selle mootori ka lähivälismaalt. (mu naabrionu ostis oma Volvole just sama vea tõttu “uue” mootori, mingi 700 vist maksis ja Rootsist toodi. Aga too auto on 10a vana)

P.S. Möller võib samuti seda tööd teha, vahet pole, nad saavad ise ka kõiki osi tellida ja know-how on neil olemas. Lihtsalt vaatad, kas neil on ilusad ja sõbralikud näod või mitte.

Ära hirmuta. Kui mulle helistati siis küsisin palju maksma läheb ja selliseid numbreid küll ei öeldud.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 7 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

Ära hirmuta. Kui mulle helistati siis küsisin palju maksma läheb ja selliseid numbreid küll ei öeldud.

Hirmutamine ei olnud eesmrk. Ja õiget hinda nad ju praegu ei saa veel teada, kui pole näinud, mis täpselt viga, kas plokikaas on terve jne.
(ok, vblla on neil ka värske kogemus, ei tea)

Numbri panin suvalise, tõsi küll inspireerituna SELLEST saksakeelsest loost, kus naisterahvas, vist õpetajanna, ostis 14000 eest suht värske auto, mootoril jooksis rihm samamoodi puruks (või kett, vahet pole) ja remondi hind saksas oli 12 tuh….(saksas on ka tunnihind esinduses 2X kallim)
Kulanz`i volkkar talle ei pakkunud, kuigi oli väidetavalt esinduste hooldustega auto.
(kulanz on saksa keeles see goodwill)
Vblla oli siis läbisõit suurem ja üleüldse see oli vaid ühe, ja väga pettunud, osapoole jutt.

Aga Eestis on positiivseid kulanz`i juhtumeid olnud, just vahemikus 120-150 tuhat km ja garantii möödas autodega. Ja seda saab minuteada teha Möller ainult volkkarile, Reval Auto Audile jne.
Vblla ka eksin, peab üle küsima.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt
Näitan 22 postitust - vahemik 1 kuni 22 (kokku 22 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Eraisikult auto ostmine