Esileht Tööelu, raha ja seadused. Firmaga vaid meili teel suhtlus

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 42 )

Teema: Firmaga vaid meili teel suhtlus

Postitas:
Kägu

Olen suhelnud ühe firmaga vaid meil teel ühe probleemi tõttu. Telefoninumbrit  ei ole neil antud suhtluseks. Ja asi nii venib. Esimese kirja peale vastati kohe ja anti mõista, et probleemi enam lahendada ei saa. Kui kirjutasin vastu, et ma ei lepi sellega ja seda saab ju lahendada, siis hakkas suhtlus venima. Kirjutasid, et uurivad ja vastavad kolme päeva jooksul. Nüüd on möödas 10 päeva. Kirjutasin uuesti, et kuidas sellega on. Ka juba päevi möödas. Mitte midagi. Nüüd uurisin guugeldades, et kas saab mingit telef. numbrit. Ilmselt saan, kui enda isikuga sisse login mõnda kohta ja jälg jääb maha, kes ostsis andmeid. Mul ei ole selle vastu midagi. Võin neile täna ka helistada, olen vihane juba.
Minu meelest, kui ei  ole firmal telefoni antud suhtluseks, siis võiks kirja teel suhtlemine olla selle asendus umbes sama sagedusega. Mitte nädalaid venitada. Ja firma on tuntud firma.

+6
-6
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Täna on riigipüha. Head helistamist.

+9
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kui keegi teine oskab vastata, siis kuidas suhtuda sellesse, et kui firmalt tuleb  automaatvastus, et vastame kolme tööpäeva jooksul, aga seda ei tehta, kas siis võib kindel olla, et sellega hakkab üks jant käima?

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Nad juba ütlesid oma seisukoha – nende hinnangul on asi lõpetatud. See, et sa järgmise kirjaga veel teistsugusele arvamusele jäid, ei eelda enam uut vastust.
(See 3 päeva teade tuleb ju automaatselt, isegi sinu taolistele korduvatele kirjadele)
Kui tahad edasi vaielda, siis tarbijakaitse või kohus.

+12
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen suhelnud ühe firmaga vaid meil teel ühe probleemi tõttu. Telefoninumbrit ei ole neil antud suhtluseks. Ja asi nii venib. Esimese kirja peale vastati kohe ja anti mõista, et probleemi enam lahendada ei saa. Kui kirjutasin vastu, et ma ei lepi sellega ja seda saab ju lahendada, siis hakkas suhtlus venima. Kirjutasid, et uurivad ja vastavad kolme päeva jooksul. Nüüd on möödas 10 päeva. Kirjutasin uuesti, et kuidas sellega on. Ka juba päevi möödas. Mitte midagi. Nüüd uurisin guugeldades, et kas saab mingit telef. numbrit. Ilmselt saan, kui enda isikuga sisse login mõnda kohta ja jälg jääb maha, kes ostsis andmeid. Mul ei ole selle vastu midagi. Võin neile täna ka helistada, olen vihane juba.

Minu meelest, kui ei ole firmal telefoni antud suhtluseks, siis võiks kirja teel suhtlemine olla selle asendus umbes sama sagedusega. Mitte nädalaid venitada. Ja firma on tuntud firma.

Ütle, et teavitad Tarbijakaitseametit.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Ma ootan esmaspäevani. Kui minguga ei suhelda selle aja peale, siis kirjutan veel ja ütlen oma otsuse ehk lahenduse, mis on õige. Ja see on. Kas raha tagasi või anda mulle kaup. Kaupa on neil. Nemad ütlesid, et ma kirjutasin liiga hilja, et kaks nädalat ootasin, aga oleks pidanud kohe reageerima, et neil raha j6ba käes. Ma ütlesin, et mulle öeldi väljastuskohast, et raha kantakse tagasi. Ja ma ootasingi raha, kuna öeldi, et mitte kohe, kahe nädala jooksul kantakse. Et kui mul oleks olnud telefobinumber, oleksin kohe helistanud otse teile. Siis öeldigi, et aga kahjuks neil raha juba käes!!?? Nagu see loeks midagi.
Nüpd plaaningi kirjutada, et pole vajagi raha. Andke siis kaup, raha on ju käes. Ja kui selle peale ka ei reageerita või ei olda nõus, siis tyleb see muu.

+5
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas saan õigesti aru, et oled tasunud kauba eest, kuid kaupa saanud ei ole ja firma ei tagasta raha ega saada ka kaupa?

Kas tegemist on vahendusfirmaga, kes on sinu poolt tasutud summa juba kaupmehele edasi andnud?

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas saan õigesti aru, et oled tasunud kauba eest, kuid kaupa saanud ei ole ja firma ei tagasta raha ega saada ka kaupa?

Kas tegemist on vahendusfirmaga, kes on sinu poolt tasutud summa juba kaupmehele edasi andnud?

Ma arvan, et see on nii.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas saan õigesti aru, et oled tasunud kauba eest, kuid kaupa saanud ei ole ja firma ei tagasta raha ega saada ka kaupa?

Kas tegemist on vahendusfirmaga, kes on sinu poolt tasutud summa juba kaupmehele edasi andnud?

Pole väga loogiline, et müüjal on raha käes ja kaupa ei anna ja müüja ütleb, et nende poolt on asi lõpetatud ja mingit lahendust pole. Ja mis tähtajal seal on, et nüüd on liiga hilja?

+11
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas saan õigesti aru, et oled tasunud kauba eest, kuid kaupa saanud ei ole ja firma ei tagasta raha ega saada ka kaupa?

Kas tegemist on vahendusfirmaga, kes on sinu poolt tasutud summa juba kaupmehele edasi andnud?

Pole väga loogiline, et müüjal on raha käes ja kaupa ei anna ja müüja ütleb, et nende poolt on asi lõpetatud ja mingit lahendust pole. Ja mis tähtajal seal on, et nüüd on liiga hilja?

Kuna ma firmat nimetada ei soovi, siis võib see tunduda nii. Aga ma annan teada, mis sai.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kas raha tagasi või anda mulle kaup. Kaupa on neil. Nemad ütlesid, et ma kirjutasin liiga hilja, et kaks nädalat ootasin, aga oleks pidanud kohe reageerima, et neil raha j6ba käes. Ma ütlesin, et mulle öeldi väljastuskohast, et raha kantakse tagasi.

Alusta algusest.
Tellisid netist toote, maksid, läksid väljastuskohta – ja sealt edasi läheb segaseks. Kas kaup polnud väljastuskohas? Või tegid kohapeal paki lahti ja kaup ei sobinud ja ei võtnud vastu? Või milles see probleem üldse on, kui raha on makstud ja firmal kaup ka olemas?

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen erinevatesse välismaafirmadesse kaupa tagastanud. Helistama pole hakanud, kõik meili teel ja alati on raha tagasi makstud, hilinemisega mõnikord.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kõlab nagu minu pidev ühepoolne suhtlus ühe suurpanga varakindlustusega (algus 18. juuli). Nagu pimedale vanaemale maale kirjutaks, saan ainult automaatvastuseid: vastame 10 tööpäeva jooksul ja vastuseid ei tule. Helistades asjaga tegeleja juurde ei pääse, infoneiu lubab uurida ja mulle teada anda, tagasi helistada. Ei ta helista midagi.

+7
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kõlab nagu minu pidev ühepoolne suhtlus ühe suurpanga varakindlustusega (algus 18. juuli). Nagu pimedale vanaemale maale kirjutaks, saan ainult automaatvastuseid: vastame 10 tööpäeva jooksul ja vastuseid ei tule. Helistades asjaga tegeleja juurde ei pääse, infoneiu lubab uurida ja mulle teada anda, tagasi helistada. Ei ta helista midagi.

Tuleb kohale minna.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tuleb kohale minna.

Ei usu, et ma sealgi infolauast edasi pääseks. Kui välisuksestki sisse saab.

+8
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Tuleb kohale minna.

Ei usu, et ma sealgi infolauast edasi pääseks. Kui välisuksestki sisse saab.

Panka peaks ikka saama argipäeviti. Pangas on töötajad, kes sind aitavad.

0
-8
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Ma kirjutasin veel ühe kirja ja ootan esmaspäevani. See kiri võib neid vihastada ja otsustavad, et no nüüd küll ei tegele enam sellisega, kes pinda käib. Aga vaatame. Mees ütles mulle, et mida sa pillitad ja palud seal neid, et nad naeravad su üle ju. Et kas sa pole veel piisavalt aru saanud, et enamasti normaalne ja viisakas jutt ei aita midagi. Et tuleb kohe ähvardada ,kui esimese jutu peale ei reageeri. Viimaste aastatega on see tõesti nii olnud. Mina uurin garantii kohta midagi või ootan puuduvat osa, mida tahes või jäi firmast saadetud töömehel pooleli mingi töö, mis tellitud koos esemega. Ja kui asi makstud, siis see viimane lõpp läheb venima. Ja tõesti, muidu keegi ei liiguta, kui ei ähvarda. Imelik värk. /meil on oma firma, sp palju asjaajmisi ka)

+2
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Ma kirjutasin veel ühe kirja ja ootan esmaspäevani. See kiri võib neid vihastada ja otsustavad, et no nüüd küll ei tegele enam sellisega, kes pinda käib. Aga vaatame. Mees ütles mulle, et mida sa pillitad ja palud seal neid, et nad naeravad su üle ju. Et kas sa pole veel piisavalt aru saanud, et enamasti normaalne ja viisakas jutt ei aita midagi. Et tuleb kohe ähvardada ,kui esimese jutu peale ei reageeri. Viimaste aastatega on see tõesti nii olnud. Mina uurin garantii kohta midagi või ootan puuduvat osa, mida tahes või jäi firmast saadetud töömehel pooleli mingi töö, mis tellitud koos esemega. Ja kui asi makstud, siis see viimane lõpp läheb venima. Ja tõesti, muidu keegi ei liiguta, kui ei ähvarda. Imelik värk. /meil on oma firma, sp palju asjaajmisi ka)

Mehel on õigus. Ja alati tuleb anda tähtaeg, et vastake selleks ja selleks kuupäevaks. Täna, homme sulle ei vastata nagunii, puhkepäevad ja riigipüha.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Ma kirjutasin veel ühe kirja ja ootan esmaspäevani. See kiri võib neid vihastada

Miks peaks ärilises suhtluses keegi vihastama? Ole nüüd normaalne

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Ma kirjutasin veel ühe kirja ja ootan esmaspäevani. See kiri võib neid vihastada

Miks peaks ärilises suhtluses keegi vihastama? Ole nüüd normaalne

No see juhtum on konkreetselt minu iskilik ost.

0
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Ma kirjutasin veel ühe kirja ja ootan esmaspäevani. See kiri võib neid vihastada

Miks peaks ärilises suhtluses keegi vihastama? Ole nüüd normaalne

Sest siis peab raha tagasi kandma?

0
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

No see juhtum on konkreetselt minu iskilik ost.

Sinu poolt on arusaadav, räägin teisest poolest, kellelt sa ka mingit vihastamist eeldad 🙂

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sest siis peab raha tagasi kandma?

Sa arvad, et inimesed käivad tööl ja vihastavad=võtavad isiklikult selliseid asju?

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sest siis peab raha tagasi kandma?

Sa arvad, et inimesed käivad tööl ja vihastavad=võtavad isiklikult selliseid asju?

Mina olin see välismaalt tellija. Eestist ostmisega halvad kogemused. Jah, arvan küll, et on töötajaid, kes võivad saada vastu päid.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Panka peaks ikka saama argipäeviti. Pangas on töötajad, kes sind aitavad.

Suvaline teller lahendab minu kinnisvara remonditeema ära või? Tegemist uksevalvuritega pangaga, ilmselt soovitataks see mul helistada/kirjutada.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Suvaline teller lahendab minu kinnisvara remonditeema ära või? Tegemist uksevalvuritega pangaga, ilmselt soovitataks see mul helistada/kirjutada.

Lähed panka, ütled, et oled klient ja soovid rääkida kellegagi, kes tegeleb kindlustusega. Oled juba valmis teise panka üle minema. Helistamine ja eriti kirjutamine on alati mõttetud.

+1
-4
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen suhelnud ühe firmaga vaid meil teel ühe probleemi tõttu. Telefoninumbrit ei ole neil antud suhtluseks. Ja asi nii venib. Esimese kirja peale vastati kohe ja anti mõista, et probleemi enam lahendada ei saa. Kui kirjutasin vastu, et ma ei lepi sellega ja seda saab ju lahendada, siis hakkas suhtlus venima. Kirjutasid, et uurivad ja vastavad kolme päeva jooksul. Nüüd on möödas 10 päeva. Kirjutasin uuesti, et kuidas sellega on. Ka juba päevi möödas. Mitte midagi. Nüüd uurisin guugeldades, et kas saab mingit telef. numbrit. Ilmselt saan, kui enda isikuga sisse login mõnda kohta ja jälg jääb maha, kes ostsis andmeid. Mul ei ole selle vastu midagi. Võin neile täna ka helistada, olen vihane juba.

Minu meelest, kui ei ole firmal telefoni antud suhtluseks, siis võiks kirja teel suhtlemine olla selle asendus umbes sama sagedusega. Mitte nädalaid venitada. Ja firma on tuntud firma.

See telefoninumber ei annaks sulle absoluutselt mitte midagi. Vastaks suvaline töötaja ja ütleks, et kas uurib asja ja helistab tagasi (aga ei helista nagunii) või paluks oma probleem meilile saata. Kui sul on mingi probleem kauba saamise või raha tagastamisega, pöördu tarbijakaitsesse.

+4
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

TA olen. Ma kirjutasin veel ühe kirja ja ootan esmaspäevani. See kiri võib neid vihastada ja otsustavad, et no nüüd küll ei tegele enam sellisega, kes pinda käib. Aga vaatame.

Kas sa võiksid selgitada, milles üldse on probleem, kui sul on raha makstud ja neil on tellitud kaup olemas?

+3
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Minul näiteks on teisepoole kogemus.

Töötan riigiettevõttes, meil reedel lõppeb tööpäev 16.00 ja tihti tuleb peale seda veel kirju, kuigi automaat vastuses on ka meie tööajad ja, et vastame 3tööpäevajooksul.

Mis te arvate, kui tihti saan esmaspäeva hommikul sõimukõnesi, et reedel juba kirjutasid ja miks vastatud ei ole.

Inimesed ei saa aru, et kõik ei istu 24/7 tööl ja vasta kohe kõigile, vahel kulub aega, et uurida tagamaid jne. Et kui kirjutame, et tegeleme ja meil aega 30 päeva menetleda asja, siis ikks igapäevaselt tulevad vihased kõned, et nad juba mitu päeva oodanud. Inimesed, ei saa aru, et firmadel on 100 muu asjaga ka vaja tegeleda ja pole kohe nii, et oi neil vaja kohe, et me nüüd kõik jooksrme ja jätame kõik muu sinnapaika.

Kui telefoni nr pole pantud on ilmselgelt põhjus. Ma ausalt loobuks ka, sest 70% minu kõnedest on inimeste sõim, kes ei saa aru, et meil on kindlad tähtajad mille jooksul võime teha asju ja kui kohe samapäev nende jaoks ei tee on kisa.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Sa arvad, et inimesed käivad tööl ja vihastavad=võtavad isiklikult selliseid asju?

Mina olin see välismaalt tellija. Eestist ostmisega halvad kogemused. Jah, arvan küll, et on töötajaid, kes võivad saada vastu päid.

Tore küll, aga hetkel räägime teemaalgataja olukorrast, mitte sinu välismaalt ostmise kogemusest.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 42 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Firmaga vaid meili teel suhtlus