Esileht Tööelu, raha ja seadused. Firmaomanikele – kodukontori kulud

Näitan 4 postitust - vahemik 1 kuni 4 (kokku 4 )

Teema: Firmaomanikele – kodukontori kulud

Postitas:
Kägu

Kas kodukontori kulusid saab ka firma kuludesse kanda, st kui firma juriidiline aadress ühtib elukoha aadressiga? Tegelikult ma ju teengi reaalselt siin tööd, aga samas on see ka elukoht… kui oleks üüritud töötegemiseks mingi muu pind ja sõlmitud üürileping, siis poleks mingit probleemi, eks ole. Kuid antud hetkel ei käiks jõud sellest lihtsalt üle, et hakata veel eraldi midagi üürima, pealegi, kui kõik, mida ma vajan, on arvuti, arvutilaud ja raamaturiiul.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: Firmaomanikele – kodukontori kulud

Firma võib ju rentida ühe toa. Üürileandja peab siis ka tulumaksu maksma saadud tulult. Kas see kulu on aga nii märkimisväärne, et sel on mõtet?

Vormista pigem oma mobiiltelefon ja kodune internetiteenus firma nimele. Arvuti, arvutilaua ja raamaturiiuli ostmisel paned ka t¨ekid firma raamatupidamisse.

Please wait...
Postitas:
Kägu

RE: Firmaomanikele – kodukontori kulud

OK, tänan nõuande eest! Mobiili ja internetiteenuse vormistamist kaalusin ka, nii et siis pigem see tulekski ära teha.

Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt
Postitas:
Kägu

RE: Firmaomanikele – kodukontori kulud

Maksuametist järgi uuritud. Kui on ikka ühes toas kodukontor, siis võib seal kulutusi teha, sanitaarremont jne. Kui renti ei maksa, vaid firma katab kulud kuludokumntise alusel, on kõik ok. Kui aga tahad renti saada, siis firma võtab tulumaksu rendilt maha ja deklareerib selle.

Please wait...
Näitan 4 postitust - vahemik 1 kuni 4 (kokku 4 )


Esileht Tööelu, raha ja seadused. Firmaomanikele – kodukontori kulud

See teema on suletud ja siia ei saa postitada uusi vastuseid.