Esileht Ilu Freya e-poest tellimise kogemus?

Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )

Teema: Freya e-poest tellimise kogemus?

Postitas:

Tere!
Kas kellelgi on kogemust Freya e-poest tellimisega?
Klienditeenindus on alla igasugust arvestust – meilidele ei vastata, Facebooki kirju ignoreeritakse, telefonitsi kätte ei saa, küsivad kommentaarid postituste alt kustutakse koheselt.
Lisaks tembeldati mind ühes vastukirjas ebaviisakaks, kui julgesin pärida postituse all oma tellimuse kohta, mis otseloomulikult kohe sealt alt ka kustutati.
Olen ka varasemalt temalt tellinud riideid ja kuigi ka toona oli teeninus veniv ja veidi ignorantne, siis toodetega olin rahul ja sellepärast ka uuesti tellisin. Tundub, et tegin suure vea, sest absoluutselt enam mingeid vastuseid ei saa. Oleksin olnud ka lähiajal veel ühe suurema tellimuse ostja, sest olen nimelt lõpurase ja vaatasin, et sealt leiab ka toredaid imetamiseriideid.
Kuidas teiste kogemused? Kas mina olen ainuke “ebaviisakas”, keda ignoreeritakse? Mida sellises olukorras üldse edasi teha?
Facebooki postituste järgi tundub, et kõik teised saavad oma kauba kätte ja on nii teeninduse kui ka toodetega rahul…

+8
-7
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Tellisin sealt ise 21.06 imetamispusa ja 9.07 sain paki kätte. Teadsin et ettetellimisega ja tarneaeg pikem aga saatsin vahepeal ikkagi e-maili, et kas ikka on tulemas. Sellele otseselt ei vastatud, vaid sain siis juba Smartposti sõnumi. Kaup ise muidu ilus ja korralik.

Siiski võiks klientidele vastata või pikema ooteaja puhul vahepeal teada anda kaugel tellimus on vms.

+1
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 22:34; 29.07 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

No oli selle ettevõttega kogemus ca aasta tagasi. Jäi ka selliseks poolikuks suhtlemiseks…fb messengeri kirjad ei läinud kohati läbi, mobiilile ei vastata jne. Vale suurus imetamiskleit saadeti. No proovisin seda vist 3x tagasi saata…koguaeg tuli pakk mulle tagasi. No ma siis ajan neid kordi taga…et kas ikka õige mob nr jne…neil oligì jummala pohh sellest 80 eur kleidist mis jäigi vist eesti postile. Nagu minu asi muretseda koguaeg kuigi mu poolt kogu andmed õigesti sisestatud. Kogu saatmis-tagastamis-suhtlemistrall kestis ca kuu. Rohkem selle ettevöttega pistmist ei tee kes ei suuda kirjadele vastata, mobiilile ei reageeri

+10
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen ka umbes aasta tagasi sealt tellimuse teinud. Kõik oli hästi ja teenindus tavapärane. Ei venitatud. Alles hiljem kuulsin, et paljudel probleeme esinenud.

+3
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

????

+3
-12
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 28.07 05:06; 28.07 07:11; 29.07 13:18;
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Vaata facebook on negatiivset tagasisidet täis

+7
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Läksin kohe uudushimust vaatama – dresskleit 65€?! ????
Nojah.

+2
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 28.07 05:06; 28.07 07:11; 29.07 13:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen alati vaadanud, et seal nii koledad riided.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen tellinud mitu imetamiskleiti ja ühe imetamispusa. Riietega olen väga rahul, kuigi üks kord saadeti lühikeste varrukatega kleidi asemel pikkade varrukatega, aga sain ümber vahetada. Teeninduse osa neil lonkab tõesti, ei vastata kirjadele ja tarneaeg on pikk, kui tellid midagi sellist, mida kohe olemas ei ole. Viimati ootasin 5 nädalat ja reageeriti selle kirja peale, kus ma küsisin, et millise kanali kaudu nendega siis ühendust saab, kas peaksin otse fb seinale kirjutama? Siis sain vastuse ja kleit jõudis ka varsti. Seal vastuses öeldi, et on töötajate puudus ja et peab ise õmblema ja tegelema ka muu ärilise poolega, aga kohe võetakse 2 uut õmblejat tööle ja läheb paremaks. See oli muidugi eelmisel aastal juba.

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tellisin juuni alguses imetamiskleidi, saadeti tavaline kleit. Kirjadele ei vasta, uut kleiti ei saadetud, raha ka alguses mitte. Lõpuks pommitasin neid nii instagrami kommentaarides kui ka FBs piltide all (ainult nii üldse vastati kirjadele). Nii õnnestus lõpuks kleidile kulutatud raha tagasi saada alles nüüd juuli lõpus. Väga ebameeldiv kogemus.

+6
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Tellige imetalisriideid Lolost hoopis????

+1
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Korduva tellijana ainult kiidan.
Nii kaup kui teenindus alati väga hea. Kvaliteetset kaupa niisama ei saagi ja ka see loomulik, et natuke aega läheb kuna tegemist pole siiski masstoodanguga.
Odavalt ja kohe tahtjatele valikut küllaga igas poes.
Ise kindlasti tellin edaspidigi.

+2
-13
Please wait...
Kommentaarist on juba teavitatud
Postitas:

Seal Lolos olid mingi aeg nii veidrad suurused. Kui minul imetamisriideid vaja oli, siis mulle ei oleks sealt ka kõige suurem suurus selga läinud rinnust. Nüüd vaatasin, et on vist mõnel tootel suuruseid juurde tehtud, aga suurema rinnaga ikkagi valik väike.

Mis puudutab Freyat, siis tellisin sealt ühe korra, toode oli justkui kohe olemas, aga tarne oli ikka pikk. Sõbranna tellis minust veidi hiljem ja sai toote enne kätte kui mina.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Korduva tellijana ainult kiidan.

Nii kaup kui teenindus alati väga hea. Kvaliteetset kaupa niisama ei saagi ja ka see loomulik, et natuke aega läheb kuna tegemist pole siiski masstoodanguga.

Odavalt ja kohe tahtjatele valikut küllaga igas poes.

Ise kindlasti tellin edaspidigi.

No tere, Freya omanik!
Kvaliteet kvaliteediks, ei oska kommenteerida, aga asjad on pehmelt öeldes mittemaitsekad ning suhtlus klientidega lonkab mõlemat jalga.

+17
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Freya omanik laksab kõigile vastanutele miinuseid siin vist ????

+8
-2
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 2 korda. Täpsemalt 27.07 22:34; 29.07 12:59;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen selle poe kohta FB lugenud korduvalt negatiivset tagasisidet ja mured samad nagu teemaalgatajal. Aeg oleks neil tööle võtta korraliku suhtlusoskusega ja meeldiv klienditeenindaja.
Omaniku püüd siin asja siluda on vägagi läbinähtav. Tehke oma tööd paremini, suhelge klientidega, see on siiski korraliku e-poe alus. Piinlik oleks nii palju negatiivset tähelepanu saada
Lugege ka google tagasisidet, seal sama jutt.

+3
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Korduva tellijana ainult kiidan.

Nii kaup kui teenindus alati väga hea. Kvaliteetset kaupa niisama ei saagi ja ka see loomulik, et natuke aega läheb kuna tegemist pole siiski masstoodanguga.

Odavalt ja kohe tahtjatele valikut küllaga igas poes.

Ise kindlasti tellin edaspidigi.

No tere, Freya omanik!

Kvaliteet kvaliteediks, ei oska kommenteerida, aga asjad on pehmelt öeldes mittemaitsekad ning suhtlus klientidega lonkab mõlemat jalga.

Maitsekus on subjektiivne asi, aga see, et kommentaare kustutatakse ja inimestele ei vastata (nagu siit lugeda saab, mina pole kunagi tellinud), on küll iga äripidamise juures väga jäme miinus. Kindlasti oleksid inimesed “mitte masstoodangu” ja hea kauba puhul nõus ootama, kui neid vaid korrektselt sellest ENNE tellimist ja vöimalike probleemide korral TELLIMISAJA KÄIGUS informeeritakse. Mis kasu teie maitsekatest jne asjadest on, kui lõpuks tellijaid ei leidu? Maailma odavaim ja kiireim (ka mõjusaim vahel) reklaam on “suust-suhu” reklaam. Mina läksin kohe nimetatud firmat vaatama ja leidsin, et kaup on üsna kallis. Kallist asja väga ei taha osta, aga kallist ja halva teenindusega seotud asju ei hangi kindlasti.
Isiklikult ka ei karda masstoodangut kanda, sest olen eas, kus tänaval vastutulevad sarnased kleidid ei häiri – pigem leian, et näe, meil on ühesugune/hea maitse ja niikuinii tõestan oma isiksust teisel moel kui riietega.

+16
-1
Please wait...
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 28.07 05:06; 28.07 07:11; 29.07 13:18;
To report this post you need to login first.
Postitas:

Sama teema mis Cokaga.
Alguses kõik ilus ja tore, õmmeldakse just sulle sobivad asjad, tagasiside hea. Rahvas hakkab aina tellima ja tellima, kus nõudlus mingi aeg ületab tootmismahu ja ei anta endale aru, et abikäsi on vaja, vaid nähakse € märke silme ees. JA siis hakkavad probleemid, need aina süvenevad, süvenevad. Lõpuks on seda negatiivset tagasisidet igal pool, tellimusi jääb vähemaks, hakkavad võlad ja pankrott terendab ees.

+10
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.

Kohapeale minnes alati väga sõbralik omanik, aga olen ka teiste poolt negatiivseid kogemusi kuulnud.
Hinnad imetamisriiete kohta pigem tavalised, mitte kallid. Endalgi on mitu eset ja olen rahul, st hind ja kvaliteet vastavad üksteisele.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Korduva tellijana ainult kiidan.

Nii kaup kui teenindus alati väga hea. Kvaliteetset kaupa niisama ei saagi ja ka see loomulik, et natuke aega läheb kuna tegemist pole siiski masstoodanguga.

Odavalt ja kohe tahtjatele valikut küllaga igas poes.

Ise kindlasti tellin edaspidigi.

Annan siinkohal tasuta uue ärimudeli, mis muudab kaupa ühtlasi veel eksklusiivsemaks. Iga kuu alguses pannakse müüki kindel arv iga toodet (n.ö pileti vormis), mille tarneaeg oleks kuu lõpus. Näiteks. Kogused oleks arvestatud nii, et iga viimane kui toode oleks ka reaalselt valmis tarne kuupäevaks, isegi siis, kui õmbleja haigestub vms.

Teine asi puudutab klienditeenindust. Selleks palgatakse vastav inimene või arvestab praegune tegija igaks päevaks tund-paar teeninduse peale ning lahutab selle oma õmblemise võimekusest.

Graafikud ja realistlikud tähtajad. See on äri, mille backlog on liiga suur, parandamise ainus saladus.

+4
-2
Please wait...
To report this post you need to login first.

Olen mitmeid kordi tellinud, teatavaid suhtlusprobleeme on alati olnud ja viivitust. No et ei näe või ei vasta sõnumitele FB messengeris. Viimane suhtlus jäigi lihtsalt poolikuks, tahtsin midagi tellida, ütles, et saab, panin kangavärvid ja jutud, et mida tahan. Ja ta lihtsalt ei vastanud enam. Mõne aja möödudes veel kirjutasin, et endast uuesti märku anda, ei mingit vastust. Sõbranna üritas samal ajal tellida umbes. Talle ka pikalt ei vastanud, siis vahepeal vastas ja siis jälle ei vastanud. Sõbranna loobus ära, tellis lapsele kombeka mujalt ja siis kuu hiljem järsku kirjutas talle, et noh, teeme selle kombeka siis ära või.
Mulle väga meeldivad (eriti, et ma saan tegelikult ise kombineerida mustrikanga ja ühevärvilise ning et need on puuvillased, samal ajal kui kogu kaubandus on suures osas polüestrit täis) need tooted, aga puuduliku klienditeeninduse tõttu enam põhimõtteliselt ei telli (kuigi FB-s endiselt jälgin ja kui midagi uut postitab ja ma omaette õhkan, et nii ilus, tahaks.. siis tuletan endale oma põhimõtet meelde). Pakun, et läheb varsti pankrotti ära. Kui eelmisel kevadel või suvel (ei mäleta täpselt) nende Tartu uues showruumis (olen ka vanas käinud, mis oli oluliselt väiksem ja oli 1 õmbleja) käisin, oli seal suur ruum küll koos mitmete töötajatega.

Aga kui tõesti tellimismahud nii suured on ja asjad üle pea kasvavad, siis ma ei tea, inimestele VASTATA ikka võiks.
Millegipärast ei taha muidugi uskuda seda tellimusmahtude üle pea kasvamist, milleks siis pidevalt sooduskampaaniad, kui tellimused uksest ja aknast sisse sajavad.

+4
-3
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Mul on kõigi tellimustega õnneks läinud. Ma muidugi tellin ainult e-poes olevast valikust. Tundub, et suurem tõrge tekib nendega, kes tahavad eritellimusel tooteid. See muidugi ei vabanda puudulikku kliendisuhtlust. Ise loobuks ka edaspidi tellimast, kui vastama ei vaevuta. Nad võiks eeskuju võtta teise Eesti tootja Bredeni klienditeenindusest. Aga ju siis pole neil kliente juurde vaja. Kahjuks jäävad sedasi ilma ka olemasolevatest.

+2
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Olen tellinud ja toodete kvaliteediga rahule jäänud. Aga suhtlemine muidugi tõesti jätab soovida, esimene kord ootasin vist lubatud 7p asemel 15 päeva oma imetamiskleiti, sõnumitele ei reageeritud. Telefon ei vasta – kas see pole tänapäeval kummaline? Olin pyha viha täis lõpuks. Meenud
nõukaaeg oma lauatelefonide ja ignorantsete kaubandustöötajatega:)))
Aga hiljem tellisin veel paar korda ja teenindus super, tuli kiiresti. Mulle lihtsalt see lõige kerele istub ja ilmselt tellin edaspidigi.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:

Ka halb kogemus antud piega, tellisin kevadel peapaela, möödus ca nädal jaei saanud teavitust, et pakk saadetud, kirjutasin neile ja siis vastasid, et ei märkanud minu tellimust, väga tore, aga siiski saadeti õige asja.

+1
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Kahjuks avastasin selle teema alles siis, kui endal probleem tekkis ja hakkasin guugeldama, kas olen ainuke. Teadmiseks siis teistele ka – midagi ei ole muutunud.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina tellisin 27.11 ja ootan siiani. Toode oli küll tellimisega, aga see aeg juba tükk aega täis. Saatsin e-maili nädal tagasi ja ei mingit vastust. Loodan, et ikka saan oma kleidi kunagi kätte. Viimasel ajal olen päris palju tellinud erinevatest kohtadest ja nüüd esimene selline ebameeldiv kogemus.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

ma pean nüüd tõe huvides kirjutama, et leidsin selle poe tänu siinsele teemale ja ebaloogiline šopahoolik nagu ma olen, tellisin ka. Esmaspäeval tellisin, reedel oli pakk käes. Olid ka eeltellimisega tooted.

0
-1
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olen seal tellinud 6-7 korda ja sellest 1 kord ei olnud probleeme. Korduvalt vale toode v vale number tulnud. Tellimise aeg megalt üle läinud ja ka raha tagastamise aeg. Viimasel korral tegin kindla otsuse,et enam temalt ei telli. Kunagi ei vabandanud isegi.. Mega imelik suhtumine.

+1
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Olin varasemalt tellinud Freya e-poest kaks dressikleiti, mille sain toote juures lubatud tarneaja jooksul kätte. Oma viimase tellimuse Freya e-poest tegin 2021. aasta novembrikuu alguses. Esimest korda kirjutasin ca 4 nädala pärast, et kaugel minu tellimus on. Vastati, et segadused tellimusega ja täidavad lähiajal tellimuse. Läks veel mõni nädal, aga ikka polnud tellimust kätte saanud ja mingit teavitust ka ei saadetud ning minu kirjadele ei vastatud. Lõpuks sain detsembri lõpus ühele oma kirjale vastuse, et teevad kohe minu toote valmis ja postitavad. Sain novembri alguses tellitud toote kätte sel nädalal ehk siis minu tellimuse täitmisega läks natuke üle kahe kuu. Viimane kogemus nendega oli ebameeldiv ja enam sellest e-poest ei telli. Kui poleks ise pidevalt kirju saatnud, siis ilmselt oleks siiani tellimus täitmata.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Postitas:
Kägu

Mina tellisin 27.11 ja ootan siiani. Toode oli küll tellimisega, aga see aeg juba tükk aega täis. Saatsin e-maili nädal tagasi ja ei mingit vastust. Loodan, et ikka saan oma kleidi kunagi kätte. Viimasel ajal olen päris palju tellinud erinevatest kohtadest ja nüüd esimene selline ebameeldiv kogemus.

mina uuel aastal helistasin, vastu ei võetud, aga imekombel sain samal päeval e-mailie lõpuks vastuse, et nendel ei ole õnnestunud saada materjali ja tagastavad raha (tagastati kohe). Kummaline on, et e-poes on sama kleit müügis ja veel kampaania ka.

0
0
Please wait...
To report this post you need to login first.
Näitan 30 postitust - vahemik 1 kuni 30 (kokku 30 )


Esileht Ilu Freya e-poest tellimise kogemus?