Android ei ole süüdi, error on su telefonis. Pöördu garantiisse. Nad lasevad opsüsteemi uuesti peale.
PS: Android 5 on muidugi ka väga vana opsüsteemi versioon, juba paljud odavtelefonid tulevad Android 9-ga. Aga siiski. See ei põhjusta sinu probleeme, vaid miski muu.
Mis garantii sellel telefonil veel on, kus 5.1 peal on?! Nalja teed või?
Garantii on kaks aastat igal uuena ostetud elektroonikaseadmel, see tuleneb juba seadusest. Nalja teed sa vist küll ise. See nüüd päris nii ei käi, et ostad ainult omal riisikol 1a-st või muust sellisest kohast moraalselt vananenud seadme ja müüja mitte millegi eest ei vastuta.
Iseasi, et garantii teostamine võib olla probleemne ja võtta aega, sest ametlikku tehnilist tuge eriti ei ole Eestist leida. Kohustus siiski on ja enamik viivitusprobleeme on seotud riistvara komponentidega. Tarkvara uuesti peale laskmine pole raketiteadus, see peaks ka eestis tehtav olema.
Nii et teemaalgataja pöördugu müüja poole. Kui ta ei ostnud eraisiku käest ja althõlma. Ka siis võib müüja poole pöörduda, sest sel juhul tundub, et tema telefon on seotud eelmise omaniku google kontoga.
Iseasi on muidugi juhtumid, kus seadme viga võib olla tekknud omaniku tegevuse tagajärjel, ehk siis tekib küsimus, miks küll teemaalgataja pidi uuele telefonile tegema tehaseseadete taastamise? Selle taastamise põhjus võib mõnel juhul olla piisav garantii kehtivuse lõpetamiseks.
Näitena – kui tahad oma androidi telefonile peale panna alternatiivse opsüsteemi (lineage, vms) ja see ebaõnnestub, üritad olukorda tehaseadete taastamisega parandada, siis müüja garantii enam tõesti ei kehti. Aga. Igal juhul pole see Google süü.
Kasutaja on kirjutanud teemasse 3 korda. Täpsemalt 18.08 11:04; 18.08 13:10; 18.08 16:09;